Turva töö algab sellest ajast kui tee suletakse, mitte sellest hetkest kui ta n.ö. autost välja visatakse.(Ei mõelnud pahatahtlikult). Olen ise ka suhteliselt tihe rallidel käija ja kunagi ka turvatööd teinud.markol kirjutas:Turva töö algab hetkel kui ta oma postile autost välja visatakse.
Olen enamasti ka vaikselt turvadega juttu teinud ja jälginud nende tööd. Enda kogemused nendega: Eelmine aasta Tartu ralli (koht kus herr Kiisler alla tahtis jääda) oli turva (väga adekvaatne aga ära räägitav), üks kohalik tahtis kahe läbimise vahel n.ö. läbi pääseda. Pika survestamise peale fännide poolt andis alla ja lasi läbi.
RE aastal 2012 turvaks ilus tütarlaps Ida - Virumaalt. Pandi ilusasti meie kodu teeotsa, olin paari sõbraga samas kohas vaatamas. Tütarlapse esimesed sõnad "Kui korraldajate auto või vilkur tuleb siis ärataga üles" Oli tal vist eelmine öö pikale läinud (ikka juhtub ja turgutasime ta kange kohviga üles).
Võru talv 2015: Meie juurde pandi maha ratastoolis turva kes kavatses osadega jooma hakata ja peale katset ei olnud suteline isegi linte maha võtma. Aga no kasutada puudega inimest turvana, andke andeks aga see pole normaalne.
See koju laskmise teema nagu siin enne läbi käis on ka mulle tuttav. RE- l kaks aastat olnud see probleem kuna maakodu keelualal aga nüüdseks see probleem lahendatud RE korraldajatega.
Ja lõpetuseks RE 2015 Sulaoja katse ja kodune keeluala. Sõitsime autoga natukene lähemale. Turva oma autoga risti ees teatamas, et esimene läbimine poole lühem. Ok, mõtlesime, et kas läheme tagasi grillima või läheme istuma katse äärde maha ootuses lootuses teist läbimist näha. Arutasime oma ette kui järsku turva ütles peale osade tagasi saatmist, et laseb meid lähemale. Ok läksime ja pärast tagasi tulles oh üllatust, herr kõik läbi lasknud kes päris julmalt mööda viljapõldu oskavad sõita (üks audi a6 ja teine bmw x5 vip kleepsuga, numbrit ei hakka panema ja pilte)ja seda korduvalt ja sellepärast juba ärge imestage miks igalpool keelualad on.