Vanad ralli pildid
Moderators: Sparco, Jaanus, KAIKUL
Need tehase Mossed olid ikka täitsa põlve otsas tehtud autod. Plekk oli õhem kui tavaliselt, osa välisplekke hoopis alumiiniumist, kogu isolatsioonimastiks maha kraabitud, mootorit oli kõvasti järele aidatud, uus väljalase ja sisselase jne. Topelt Weberid, Lada käigukast, Mahle kolvid, sepistatud poolteljed jne.
Mossesid ei tulnud ühtegi alumiinium kerega. Neil oli pool autot valmis kui keelati alumiinium kered. Ka plekk polnud õhem tehase poolt vaid uksekarbid, põhi esiistmetest taha, pagaasniku põhi ja mõningad muud plekid keevitati uued ja õhemast. Mastiksid ja müra matid jäeti juba konveieri peal panemata. Need kes autot kodus tava autost ümber tegid pidid võtma mastiksi ja matid ise ära. Kelle autod tulid liidu koondise nimel või Vihurist olid juba palja plekiga. Mäletan et isa tehtud 05 VFTSi alumiiniumiga auto kaal ilma kütuse ja sõitjata oli 475kg. Sai ka ise käidud abis rellakaga ja trelliga keret kergendamas. Palju kasutati titaani ja tuuralumiiniumit. Siis siin polnud veel korraliku fiiberplasti saada.
Ralli võib vahest kah teine elu eesmärk olla
Täies komplektis 05 oli 475kg sa räägid? Sõiduvalmis?kaits wrote:Mäletan et isa tehtud 05 VFTSi alumiiniumiga auto kaal ilma kütuse ja sõitjata oli 475kg. Sai ka ise käidud abis rellakaga ja trelliga keret kergendamas. Palju kasutati titaani ja tuuralumiiniumit. Siis siin polnud veel korraliku fiiberplasti saada.
Just 475 kg, koos AL torude ja ilma kütuset, ratasteltymmu23 wrote:Täies komplektis 05 oli 475kg sa räägid? Sõiduvalmis?kaits wrote:Mäletan et isa tehtud 05 VFTSi alumiiniumiga auto kaal ilma kütuse ja sõitjata oli 475kg. Sai ka ise käidud abis rellakaga ja trelliga keret kergendamas. Palju kasutati titaani ja tuuralumiiniumit. Siis siin polnud veel korraliku fiiberplasti saada.
Ralli võib vahest kah teine elu eesmärk olla
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Posts: 1134
- Joined: 27 Jul 2005, 10:35
- Location: Tallinn- Ida Virumaa
Seega siis praegused Mosseliiga tippautod on igal juhul "tegijamad"?STI wrote:Need tehase Mossed olid ikka täitsa põlve otsas tehtud autod. Plekk oli õhem kui tavaliselt, osa välisplekke hoopis alumiiniumist, kogu isolatsioonimastiks maha kraabitud, mootorit oli kõvasti järele aidatud, uus väljalase ja sisselase jne. Topelt Weberid, Lada käigukast, Mahle kolvid, sepistatud poolteljed jne.
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011
-
- Rallifoorum 24/7
- Posts: 2325
- Joined: 21 Feb 2003, 21:05
- Location: Mägi-Eesti
- Meeldimisi saanud: 1
väga kihvtid pildid!... wrote:Tiit Sannikult pärit pilte
http://fotoalbum.ee/photos/baltha/sets/1090185
AutoralliSuurSõber