ECO ralliliiga

räägi eesti autorallist

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Sparco

kumm
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 9
Liitunud: 16 Juun 2004, 11:08

ECO ralliliiga

Postitus Postitas kumm »

Midagi uut ja ehk ka huvitavat vist plaanis:

http://rsracing.ee/phpbb/viewtopic.php?t=132

Vot selline värk :shock:
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Seal peab registreerima. Äkki kirjutad lahti, millest juttu?
Kasuta ikka turvavööd ka!
trumm
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 556
Liitunud: 11 Veebr 2003, 00:49

Postitus Postitas trumm »

Üldiselt peaks sari kujunema välja järgmiselt:

Starditakse autoralli EMV etappidel üldjuhul viimase ringina toimuvatel lisakatsetel, lisakatsete kogupikkuseks tuleb seega sõltuvalt rallist 30-50km.

Võistlusautod peavad turvanõuetelt vastama minimaalselt E-2WD tehnilisele tingimustele ja omama EAL tehn. kaarti.

Osavõtumaksud peaksid jääma suurusjärku 1000 - 1500EEK per võistlus, kogu võistluse ülesehitus peaks olema järgmine:

reede - dok. kontroll ja võistlusrajaga tutvumine
laup. enne lõuna - tehn. kontroll
laup. - lisakatsed vastavalt konkreetse võistluse ajakavale - starditakse peale nn. pikka service parki.


Kuna ühtegi võistlust ega võistlussarja ei ole võimalik teha ilma osavõtjateta siis ootamegi teiepoolset tagasidet. Antud kiri on saadetud just neile võistlejatele kelle rahvaralli võistlusautod mõninga kodutöö tulemusena (kellel rohkem, kellel vähem) vastaksid E-rühma turvanõuetele.

Pilootvõistlusena võib nimetatud sari käivituda juba 20. augustil toimuval Virumaa rallil.
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Võibolla eksin, aga kas see on see teema, mida rallikomitee plaanib nö. teiseks liigaks?
Kasuta ikka turvavööd ka!
trumm
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 556
Liitunud: 11 Veebr 2003, 00:49

Postitus Postitas trumm »

No see rahvaralli tüüpide poolt üles võetud idee, nii tundub mulle.
kumm
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 9
Liitunud: 16 Juun 2004, 11:08

Postitus Postitas kumm »

Sellest peaks vist jah see kurikuulus II liiga välja kujunema. Mõnes mõttes täitsa hea idee, ehk siis läheb rr ka oma õigesse rööpasse tagasi ning kellel autod valmis aga E-s sõita veel ei taha ei oska siis võimalus II liigas harjutada, enne, kui E-sse minna (või A või N)
VWman
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 238
Liitunud: 22 Veebr 2003, 01:02

Postitus Postitas VWman »

kumm kirjutas: E-s sõita veel ei taha ei oska siis võimalus II liigas harjutada, enne, kui E-sse minna (või A või N)
Momendil, poel ma leidnud veel kusakilt tehnilisi tingimusi :(
Aga, kui lasta sinna peale ka A ja N , siis ühel hetkel võib tekkida moment, et suures rallis pole kedgi sõitmas, kõik panevad ECO-t
Aga idee on iseenesest tervitatav, vaatame kuidas teostusega jääb.
kumm
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 9
Liitunud: 16 Juun 2004, 11:08

Postitus Postitas kumm »

Nüüd siis rally.ee-s selle liiga kohta vastavasisuline teade ka olemas. Tundub, et asi saab siis ära proovitud Viru rallil augustis ja Paides septembris Sõpruse auk - :)
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Arvestades et asi peaks tulema algajatele siis kas Sõpruse auk oleks sobiv variant?
gaas on endiselt laiffi
kumm
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 9
Liitunud: 16 Juun 2004, 11:08

Postitus Postitas kumm »

Erki kirjutas:Arvestades et asi peaks tulema algajatele siis kas Sõpruse auk oleks sobiv variant?
Võta sa kinni...

Eks neid sõpruse auke on palju erinevatel rallidel, lihtsalt see seal on kuulskaks saanud. Mina ise küll isiklikult ei usu, et nüüd niiväga ohtlik on, sõidab ju ikkagi mõistus ja eks need tegelased, kes sealt rr-st üle peaksid tulema või siis e-st ecosse kolima ju päris algajad ka ei ole enam.

Liiga mõte vast ikka rohkem selles on, et väiksemate kuludega korraliku autoga saaks ralli maitse suhu. usun, et on magus pirukas ka neile, kes hetkel paar rallit aastas e-d toksivad - saab ju samade kuludega näiteks kogu hooaja ecot sõita :twisted:

ja veel sellest sõpruse august: eks need autod, millega sõidetakse ju vastavad igati turva ja muudelt nõuetelt päris ralliautodele, seega mis ta ikka ohtlik on, kõvemad käpad nagu jalavagi ju ennast sinna ära sättinud :shock:
lambasass
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 13
Liitunud: 27 Juul 2003, 20:48

Postitus Postitas lambasass »

Erki kirjutas:Arvestades et asi peaks tulema algajatele siis kas Sõpruse auk oleks sobiv variant?
ehheee lugupeetavad... - ei sõida need praegused rahvarallurid ja tulevased ECO liigalased nüüd nii aeglaselt ka ja kiivri all on neil enamikul ikka hallollust, mitte tühjus:P
Näiteid ei tule kaugelt otsida - Tlna ralli peaks ehedalt asja näitama ju...

pigem kalduks arvama et mõned "suured" võidusõitjad E-rühmast peavad natuke piinlikust tundma kui siis mõnede katsete tulemusi võrrelda on võimalik:D
kumm
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 9
Liitunud: 16 Juun 2004, 11:08

Postitus Postitas kumm »

Eks ta õige ole. Eks rr-s on kiireid mehi ja ja samuti sportlikus ja vastupidi siis ka mõlemal pool aeglaseid. Seda, et rr mehed kiiresti ei sõida ka metsavahel, ei tasu vast tõesti uskuda - nagu lammas mainis, siis tln ralli seda ka näitas. Aga noh, eks elu näitab - pole siin staarid ei ühed ega teised...
tarvvi
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 87
Liitunud: 12 Mär 2003, 16:15

Postitus Postitas tarvvi »

Lamba väide just kõige õigem ei ole.. oleneb mis näidet sa sealt Tallinna rallist küll vaatad.Aga kui mõtled Remmakut,siis ta pole enam päris praegune rahvarallur ja kindlasti mitte tulevane ECO-liigalane.
lambasass
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 13
Liitunud: 27 Juul 2003, 20:48

Postitus Postitas lambasass »

tarvvi kirjutas:Lamba väide just kõige õigem ei ole.. oleneb mis näidet sa sealt Tallinna rallist küll vaatad.Aga kui mõtled Remmakut,siis ta pole enam päris praegune rahvarallur ja kindlasti mitte tulevane ECO-liigalane.
hmmm... ka üks nullautodest tegi mitmelgi katsel "liigikaaslastele" tuule alla - ja Remmak tõestas ennast piisavalt juba mullusel paide rallil ja talverallil - tlns ralli oli lihtsalt asjade loomulik käik

aga millegipärast on siinsed kommenteerijad vist arvamusel et kui piloodil on autos torud ümber ja autol tehn.kaart siis on kohe sündind võisusõitjaks - nii see ikka päris ei ole, kindlasti on ka selliseid avastamata andeid kes rahvarallilegi jõudnud pole

ECO liiga mõte siiski ka selles et taastuks samasugune autosporti jõudmine nagu paljukirutud nõukogude ajal - step by step. Praegune olukord on tegelikult täielik nonsenss, kus mees kellel rahakott puuga selgas ostab xn miljonit maksva auto ja põletab rahvusvahelisel rallil, samas tundmata võistlusmääruseid jne. ning krusad peavad seljataga signaali laskma pikematel katsetel.
hunt
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 206
Liitunud: 09 Apr 2003, 19:49

Postitus Postitas hunt »

mis klassid ECO`s on?...noore,naised,2wd?
veteran
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2393
Liitunud: 23 Veebr 2003, 06:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas veteran »

hunt kirjutas:mis klassid ECO`s on?...noore,naised,2wd?
Sel aastal ainult üks klass,kõik koos.
VWman
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 238
Liitunud: 22 Veebr 2003, 01:02

Postitus Postitas VWman »

veteran kirjutas:
hunt kirjutas:mis klassid ECO`s on?...noore,naised,2wd?
Sel aastal ainult üks klass,kõik koos.
Kus Sa seda võtad? Oled mingit ametliku paberit näinud kusagil?
veteran
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2393
Liitunud: 23 Veebr 2003, 06:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas veteran »

VWman kirjutas:
veteran kirjutas:
hunt kirjutas:mis klassid ECO`s on?...noore,naised,2wd?
Sel aastal ainult üks klass,kõik koos.
Kus Sa seda võtad? Oled mingit ametliku paberit näinud kusagil?
See on ju nii Viru kui Skoda ralli juhendis. Ja on loogiline ka - praeguseks on minu teada 5-6 autot soovi avaldanud ja alustanud vajalike paberite hankimist. Mis mõtet on sellist arvu klassidesse jagada?
Kui tulebki 10 kokku,pole ka veel midagi katki. Küll järgmiseks aastaks siis vaadatakse.
Ja mis puutub noortesse ja naistesse, siis sportrallit meil praegu ükski naine ei sõida, noored saavad aga sportrallis rajale üldse juhiloa+EAL eriloaga ja peale eelnevate tulemuste ja kogemuste vaagimist.
VWman
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 238
Liitunud: 22 Veebr 2003, 01:02

Postitus Postitas VWman »

See on ju nii Viru kui Skoda ralli juhendis.
See, et midagi kirjutatakse mingi ralli juhendis, jumal temaga las kirjutavad.
Kõige pealt peaks üks teatud organisatsoon välja andma korralikud tehnilised tingimused ja võistluste(sarja,liiga) üldjuhendi sellele klassile.
Tänase päeva seisuga, ei ole minu silmad neid veel näinud.
veteran
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2393
Liitunud: 23 Veebr 2003, 06:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas veteran »

VWman kirjutas:
See on ju nii Viru kui Skoda ralli juhendis.
See, et midagi kirjutatakse mingi ralli juhendis, jumal temaga las kirjutavad.
Kõige pealt peaks üks teatud organisatsoon välja andma korralikud tehnilised tingimused ja võistluste(sarja,liiga) üldjuhendi sellele klassile.
Tänase päeva seisuga, ei ole minu silmad neid veel näinud.
Ega juhendi kirjutajad jah tehnilisi tingimusi välja mõtle.
Sarja ega liigat sel aastal pole,sest tegemist prooviaastaga,kus sõidetakse ju ainult 2 sõitu. Tehnilised tingimused on ohutuse kohalt kindlasti mitte nõrgem kui E, tehnika kohalt sõltub konkreetsest autost. Kui ikka auto on kehtiva homologatsiooniga,siis E-rühmale vastavalt ta sõita ei või,ikka kas N või A .Ja niipalju kui tean mingi tutvustav üldine tekst tuleb lähiajal ja sellega tegeleb just see ring,kes sõita tahab.
Vasta