E-O-S oli tase! Maksimaalne fiiling. Näha Märtinit elusuuruses ja täiega kimamas rajal, oli ikka elamus oma ette.
Palavad tänud ja sügav kummardus korraldajaile!
Selle aasta E.O.S oli ikka täis tase.Märtin andis ka endast kõik.Eriti lahe oli Tartus eedeni juures jälgida.205 andis ka head sõitu aga ringi peal läks tal nats näppude vahelt ära ja pani vasta äärekivi.Sulaoja trampliini võiks teisipidi läbida.Sellest hoolimata tegi Saluri umbes 20m hüppe.
Nuh käidud ja nähtud ja väga kõva oli, siin siis minu poolt mõned pildid, mis ei ole kül eriti hea kvaliteediga, aga nuh mis ise tehtud see hästi tehtud! http://www.zone.ee/oliverk/EOS2005
No nüüd on kokkuvõte ka ETV-st vaadatud.
Huvitav, kas siis testiti mingit teise firma vedrustust, et selle kasutamise soomes "poliitika" tõttu küsimärgi all on!? Võib ikka närvi küll ajada kui tead, et on paremaid asju, aga kasutada ei lasta!
Märtin eile ütles uue vedrustuse kohta: "Ma olen pool aastat seda rääkinud..." Aga jah, eks näis, kas "lubatakse" seda kasutada või mitte, aga mulle tundus, et Märtin oli selle uue seadistusega rahul ja nägu oli naeru täis!
Kolin kirjutas:No kui Peukar ei luba neid amorte kasutada siis ärgu inisegu, et Markko kiiret sõitu ei näita.
mänedzer lubas ka minna peukari peakorterisse lunima ja paluma. Oleks ka aeg! konnasööjad ei usu et nende patenditud vanad amordid on saast. Nad võiks lasta soomes markkol nendega sõita ja võita (?). Siis oleks nagu tuju ka parem soome minna.
LK 8/11 Vissi (11,92 km.)
2. nats all pool see karm kurv kus oli 2 katust...keegi video peale sai need katused?
(see kus nr. 42 elektri posti maha wõttis)
SVS kirjutas:LK 8/11 Vissi (11,92 km.)
2. nats all pool see karm kurv kus oli 2 katust...keegi video peale sai need katused?
(see kus nr. 42 elektri posti maha wõttis)
videot ei ole, aga 3 pilti on sellest valgest subarust
Kolin kirjutas:No kui Peukar ei luba neid amorte kasutada siis ärgu inisegu, et Markko kiiret sõitu ei näita.
mänedzer lubas ka minna peukari peakorterisse lunima ja paluma. Oleks ka aeg! konnasööjad ei usu et nende patenditud vanad amordid on saast. Nad võiks lasta soomes markkol nendega sõita ja võita (?). Siis oleks nagu tuju ka parem soome minna.
Aru ma ei saa, mis ulme tiim see Peugeot on...kui piloot ütleb et ta suudab uue vedrustusega kiiremini sõita, siis mis seal enam arutleda (va juhul kui on suured kahtlused selle töökindluses - praegu ju nii ei ole!?). Nii kogenud sportlane, nagu Märtin, teab, mida edu saavutamiseks vaja läheb ja seega peaks tiim tema soovitustest lähtuma, mitte oma jonni ajama. Kui muude spordialadega paralleele tõmmata, siis praegune situatsioon on umbes sama kui Veerpalu valiks endale võistluseks suusad valmis ja siis hooldemeeskond äkki otsustaks, et sorry, sõidad hoopis mingite teistega...absurd ju
SVS kirjutas:LK 8/11 Vissi (11,92 km.)
2. nats all pool see karm kurv kus oli 2 katust...keegi video peale sai need katused?
(see kus nr. 42 elektri posti maha wõttis)
videot ei ole, aga 3 pilti on sellest valgest subarust
a, waata seal all kus oli ( pealtvaatajatele keelatud ala) seal olid need ajakirjanikud seal all oli videokaameraid kh... (kaameraga ja teine mees hoidis seda suurt mikrit)
SVS kirjutas:LK 8/11 Vissi (11,92 km.)
2. nats all pool see karm kurv kus oli 2 katust...keegi video peale sai need katused?
(see kus nr. 42 elektri posti maha wõttis)
videot ei ole, aga 3 pilti on sellest valgest subarust
a, waata seal all kus oli ( pealtvaatajatele keelatud ala) seal olid need ajakirjanikud seal all oli videokaameraid kh... (kaameraga ja teine mees hoidis seda suurt mikrit)
Minuarust oli see ikka täitsa grazy koht, pealtvaatajad üldse ei mõtle kus seista. Vasakul teepervel kuhu autod paele trampat lendasid, seal küll eriti palju puudu polnud et keegi oleks võinud alla jääda.
Selle kohale peaks korraldajad tulevikus ikka midagi välja mõtlema.