EOS Ralli 2005

räägi eesti autorallist

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Sparco

Vasta
jolev
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 802
Liitunud: 04 Mai 2003, 11:47
Asukoht: Suure-Jaani
Kontakt:

Postitus Postitas jolev »

Tan kirjutas:
SVS kirjutas:
jolev kirjutas: videot ei ole, aga 3 pilti on sellest valgest subarust
a, waata seal all kus oli ( pealtvaatajatele keelatud ala) seal olid need ajakirjanikud seal all oli videokaameraid kh... (kaameraga ja teine mees hoidis seda suurt mikrit)
Minuarust oli see ikka täitsa grazy koht, pealtvaatajad üldse ei mõtle kus seista. Vasakul teepervel kuhu autod paele trampat lendasid, seal küll eriti palju puudu polnud et keegi oleks võinud alla jääda.
Selle kohale peaks korraldajad tulevikus ikka midagi välja mõtlema.
seisin ise ka seal 11 katse ajal...mul tuli hirm peale vaadates neid inimesi, kes seal katse ääres olid, lapsed kaasas jne. Muidugi joodi otse raja ääres viina ja mõni "rullnokk" räuskas ikka kohutavalt...Aga õiget rallifänni ei seganud see...lihtsalt oli kahju nendest inimestest.
rallinarkar
KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1484
Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
Asukoht: Sibulaküla
Kontakt:

Postitus Postitas KuriUss »

Kas ma sai õigesti aru, et Georg Gross sõitis vip-autoga? See on küll nagu natuke naljakas. Kui üldiselt kiputakse vip-e leidma kroonikaveergudelt siis nüüd leitakse nad politseiuudisedistest liiklushuligaanide hulgast?!? Miski uuem teraapiavariant või?
Viimati muutis KuriUss, 25 Juul 2005, 11:16, muudetud 1 kord kokku.
Sparco
Hooaja Kaval Ants
Hooaja Kaval Ants
Postitusi: 1232
Liitunud: 28 Veebr 2003, 14:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Sparco »

Äkki mõni teadjam räägiks miks siis Girdauskas ja Egle maha võeti. Keegi siin väitis et uksetalad ja vedrustus on jama jutt. Aga mis siis tõde on?
lambasass
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 13
Liitunud: 27 Juul 2003, 20:48

Postitus Postitas lambasass »

Sparco kirjutas:... miks siis Girdauskas ja Egle maha võeti. Keegi siin väitis et uksetalad ja vedrustus on jama jutt. Aga mis siis tõde on?
ohutusnõuete rikkumine kere konstriktsioonide väljalõikamise tõttu, tegu siis oli jah ustega
jolev
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 802
Liitunud: 04 Mai 2003, 11:47
Asukoht: Suure-Jaani
Kontakt:

Postitus Postitas jolev »

Sparco kirjutas:Äkki mõni teadjam räägiks miks siis Girdauskas ja Egle maha võeti. Keegi siin väitis et uksetalad ja vedrustus on jama jutt. Aga mis siis tõde on?
no vist tundub, et ei ole jama jutt, turvatalad olid uste seest puudu...kaalumisel oli auto tundunud kahtlaselt kerge..sis kontrolliti. Ei tea kui õige see jutt on...
rallinarkar
lambasass
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 13
Liitunud: 27 Juul 2003, 20:48

Postitus Postitas lambasass »

ei kontrollitud päris seetõttu et kaalumisel oli liiga kerge - esikolmik enivei lõputehnilisse läheb ja Egle auto oli lihtsalt see mis pisteliselt võeti...

alakaalus ei olnd nad ükski
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Evo 6 RS2 peaks olema juba originaalis ilma turvataladeta.
Kasuta ikka turvavööd ka!
Sparco
Hooaja Kaval Ants
Hooaja Kaval Ants
Postitusi: 1232
Liitunud: 28 Veebr 2003, 14:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Sparco »

Imelik, et Girdauskas sõidab MM-idel sama autoga ja seal tundub kaikki OK olevat. Igatahestuleb mehele au anda, sest tuli nägi ja võitis ju. Loodame, et ta ikka veel tuleb Eestimaale konkurentsi pakkuma, kuigi pärast sellist jama on see vägagi kaheldav. Lausa lust oli vaadata Mölder-Girdauskas-Käo võidusõitu.
SVS
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 7
Liitunud: 20 Juun 2005, 14:28

Postitus Postitas SVS »

aga videod?
jolev
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 802
Liitunud: 04 Mai 2003, 11:47
Asukoht: Suure-Jaani
Kontakt:

Postitus Postitas jolev »

Arutleks natuke veel selle vedrustuse teemal (isiklik võhiklik arvamus):Et kui Märtin seda uut vedrustust proovis ja ütleb, et see on sobiv ja hea, aga ple kindel, kas tiimi "poliitika" seda lubab kasutada Soomes, siis minul tekib küsimus, miks tiim üldse sis lubas/andis seda uut vedrustust testida? Et niisama nalja pärast? Küsimused tekivad....
rallinarkar
KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1484
Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
Asukoht: Sibulaküla
Kontakt:

Postitus Postitas KuriUss »

Kas vedrustuse komponentide muutmisel miskid homologeerimisteemad ka aktuaalsed on?
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Aga mina arvan nii, et selle "kes reegleid rikkus ja kas rikkus ja miks rikkus" asemel võiks hoopis rääkida sellest, et Markko Märtin oma auhinna Avo Leokile andis.
Kasuta ikka turvavööd ka!
jolev
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 802
Liitunud: 04 Mai 2003, 11:47
Asukoht: Suure-Jaani
Kontakt:

Postitus Postitas jolev »

Kristo kirjutas:Aga mina arvan nii, et selle "kes reegleid rikkus ja kas rikkus ja miks rikkus" asemel võiks hoopis rääkida sellest, et Markko Märtin oma auhinna Avo Leokile andis.
Tegemist oli kahtlemata väga toreda otsusega ja au ning kiitus Märtinile ja Parkile. 10000 usd on väga suur summa Leokile ja see aitab kindlasti krossimehel palju paremini ennast ravida ja taastuda. Igal oli see liigutus "suur" ja südant liigutav.
rallinarkar
jolev
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 802
Liitunud: 04 Mai 2003, 11:47
Asukoht: Suure-Jaani
Kontakt:

Postitus Postitas jolev »

Kas kuskil on ka Leoki enda kommentaare saadud toetuse kohta?
rallinarkar
Sparco
Hooaja Kaval Ants
Hooaja Kaval Ants
Postitusi: 1232
Liitunud: 28 Veebr 2003, 14:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Sparco »

Au ja kiitus selle eest Markkole ja Michaelile. Loodame, et see on Avo Leokile suureks abiks ja toetuseks ning aitab tal kiiremini terveks saada. Parane kiiresti Avo!
Tan
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 626
Liitunud: 24 Mär 2003, 22:32
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Tan »

Kristo kirjutas:Aga mina arvan nii, et selle "kes reegleid rikkus ja kas rikkus ja miks rikkus" asemel võiks hoopis rääkida sellest, et Markko Märtin oma auhinna Avo Leokile andis.
Aga miks mitte ei võiks ka tavalised isikud nn saladust teada saada, et miks siis ikkagi Girdauskas ja Egle disklafi said. Mind küll huvitab ja nagu näha ka teisi foorumikasutajaid.

Muidugi toetus Leokile oli SUPER õige tegu :!:
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

A nagunii ju enam vahet pole ja midagi sellest ei muutu. Põhjused peaks ju ametlikult avaldatama? Tavaliselt tehakse nii.
Kasuta ikka turvavööd ka!
Risto
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 108
Liitunud: 24 Juun 2005, 13:38

Postitus Postitas Risto »

Pealtvaataja programmis oli kirjas, et Sulaoja trampliinil see aasta lubatakse Aero Show'd. Ma küll kahtlen kas ikka oli. Märtin oli peaaegu ainus kes seal miskit korda saatis :lol:
kala
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 574
Liitunud: 12 Mär 2004, 08:59
Kontakt:

Postitus Postitas kala »

minu mälu võib mind petta ka nüüd, aga minu mäletamistmööda on Markko annetanud kõik omad E.O.S võidu summad ära alates sellest ajast kui ta tehase meeskonnas on sõitnud.

Ja Egle ja Girdauskas võetigi maha just nende uste turvatalade tõttu. Kui on kirjas et peavad olema ja ei ole siis on see reeglite rikkumine ja kahtemoodi mõtlemist ei ole.
Märtinfänn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1864
Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
Asukoht: Elva

Postitus Postitas Märtinfänn »

Tõesti kui MM ei lasta Soomes vedrustust kasutada,siis on ikka nadi küll. Pesoo ninatargad ütlevad et MM peaks kiiremini sõitma aga tuleb välja et on tegu team Grönholmiga.Tänastes uudistes ütles Park et ei arvestata Markkoga.Markko sõidustiil on hoopis erinev Grönholmi omast aga põhk surub ikka sama seadistust MM-ile.
Vasta