Autovahetused

räägi eesti autorallist

Moderators: Jaanus, KAIKUL, Sparco

Post Reply
AS
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1555
Joined: Fri Oct 14, 2005 7:30 pm
Location: Tartu

Re: Autovahetused

Post by AS »

Kas siis tõesti on Ford nii palju paremini ehitatud? Ok, töökindlus töökindluseks, aga kiiruse poolest võiks ju peugeot fordidega konkureerida!? Samas, ega see ford just ka laitmatu töökindlusega ei hiilga. Väga palju oleneb vist ka meeskonnast, kes autot haldab ja hooldab. Ehk tuleks lihtsalt teami vahetada, kellel oskusi ja teadmisi rohkem. Ja samas, kas Karl ise oskab omale autot nii seadistada, või nõuda seadistamist selliselt nagu talle sobiks, et kõik oleks piisava kiiruse jaoks OK.
Füürer
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 549
Joined: Fri Aug 19, 2011 1:31 pm
Location: L-E

Re: Autovahetused

Post by Füürer »

See on naljakaks muutunud. Meenutab meie "tipp"suusatajaid. Küll oli ilm kehv, määre kehv või lihtsalt kuu seisud valed. Pole möödunud ühtegi rallit, kus Kruuda oleks autoga rahul olnud...
Fan of MM-Motorsport & Fair Recce
StP
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 974
Joined: Fri May 28, 2010 10:27 am

Re: Autovahetused

Post by StP »

Eesti oma Mads :)
Frank
Rallifoorum 24/7
Posts: 3012
Joined: Mon Feb 17, 2003 1:45 pm
Location: Tallinn

Re: Autovahetused

Post by Frank »

Füürer wrote:See on naljakaks muutunud. Meenutab meie "tipp"suusatajaid. Küll oli ilm kehv, määre kehv või lihtsalt kuu seisud valed. Pole möödunud ühtegi rallit, kus Kruuda oleks autoga rahul olnud...
Milline Peugeot 208 R5ga sõitev ekipaaž on autoga rahul olnud? Isegi tehasemeeskonna masinad lagunevad ja kõlakate järgi on masinate tarnimine ajutiselt peatatud ka.
"Come on, you can see more than that"
skahar
Rallifoorum 24/7
Posts: 2317
Joined: Fri Feb 21, 2003 9:05 pm
Location: Mägi-Eesti

Re: Autovahetused

Post by skahar »

pesukaru liiga värske ka veel ja eks se oleneb juhist kah, kellele sobib kellele ei sobi
aga kiiruse ja võimekuse poolest peaksid R5 klassi masinad olema sjem vosjem ühes augus siiski

RE-puhul sai määravaks lõppkiirus mis selgelt eelistas N-e, Tänak ja Kõrge hakkasid muidugi vastu:)
kangur ka püüdis, kuid kahjuks katkestas. Plangi näitas kohati häid aegu samuti.
AutoralliSuurSõber
SLy
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1376
Joined: Mon Mar 14, 2005 2:39 pm

Re: Autovahetused

Post by SLy »

AS wrote:Kas siis tõesti on Ford nii palju paremini ehitatud? Ok, töökindlus töökindluseks, aga kiiruse poolest võiks ju peugeot fordidega konkureerida!? Samas, ega see ford just ka laitmatu töökindlusega ei hiilga. Väga palju oleneb vist ka meeskonnast, kes autot haldab ja hooldab. Ehk tuleks lihtsalt teami vahetada, kellel oskusi ja teadmisi rohkem. Ja samas, kas Karl ise oskab omale autot nii seadistada, või nõuda seadistamist selliselt nagu talle sobiks, et kõik oleks piisava kiiruse jaoks OK.
Sellise auto rentimine pole odav lõbu. Ja kui põhi aeg läheb tehniliste probleemidega jagelemise peale, siis karta on, et ajab vihale.
soca
Rallifoorum 24/7
Posts: 11133
Joined: Fri Jan 13, 2012 3:22 pm
Location: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: Autovahetused

Post by soca »

StP wrote:Eesti oma Mads :)
+1. Tahtsin sama öelda, et sellel rallil oli Kruuda ehe Ostberg. Saan aru, et autoga olid probleemid aga laupäeval kui auto korras oli siis käis ikka vingumine edasi et ikka pole seda tunnetust jne.

Samas, Sardiinia rallil liikus väga hästi ju see Pesoo masin enne probleeme, ei tundunud küll et jääks väga alla teistele masinatele ning mäletamist mööda oli Kruuda ka ise väga rahul.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Füürer
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 549
Joined: Fri Aug 19, 2011 1:31 pm
Location: L-E

Re: Autovahetused

Post by Füürer »

WRC2 klassis sõidavad enamus sõitjaid kas R5 või RRC'ga, ühtegi N-rühma autot teda kottima ei tule. Nagu enne mainiti, siis võimsuse poolest on need WRC2 autod enamvähem sama auku. Erinevus, mis väärib mainimist on vastupidavus, mis ei ole ka nii tähtis, kuna Soome teed võrreldes Lõuna-Euroopa teedega vägagi kõvad ja siledad. Kas tõesti Kruuda arvas, et kui ta istub autosse, mis on äsja homologeeritud, siis sellel ei löö ühtegi beebiviga välja? See ongi põhjus, miks see tundub mõttetu virinana. Kui sa istud tuli-uude autosse, siis sa kannatad beebiprobleemid ära või kui õnnestub nendeta läbi saada siis maitsed shampust. Mäletamistmööda oli Markkol samad probleemid 2003. aastal. Tema muidugi autot vahetada ei saanud, aga sellegipoolest ei hakanud ta virisema vaid töötas kõvasti auto kallal. Hetkel teebki Kruuda sellega endale sitta mainet, et ta teist autot otsima hakkab, mitte koos tehasega probleeme lahendama ei hakka.
Kes sellist sõitjat enda tiimi tahab?
Fan of MM-Motorsport & Fair Recce
Kolin
Rallifoorum 24/7
Posts: 19355
Joined: Sun Feb 23, 2003 12:43 pm
Location: Seal kus lõpeb asfalt

Re: Autovahetused

Post by Kolin »

Füürer wrote:WRC2 klassis sõidavad enamus sõitjaid kas R5 või RRC'ga, ühtegi N-rühma autot teda kottima ei tule. Nagu enne mainiti, siis võimsuse poolest on need WRC2 autod enamvähem sama auku. Erinevus, mis väärib mainimist on vastupidavus, mis ei ole ka nii tähtis, kuna Soome teed võrreldes Lõuna-Euroopa teedega vägagi kõvad ja siledad. Kas tõesti Kruuda arvas, et kui ta istub autosse, mis on äsja homologeeritud, siis sellel ei löö ühtegi beebiviga välja? See ongi põhjus, miks see tundub mõttetu virinana. Kui sa istud tuli-uude autosse, siis sa kannatad beebiprobleemid ära või kui õnnestub nendeta läbi saada siis maitsed shampust. Mäletamistmööda oli Markkol samad probleemid 2003. aastal. Tema muidugi autot vahetada ei saanud, aga sellegipoolest ei hakanud ta virisema vaid töötas kõvasti auto kallal. Hetkel teebki Kruuda sellega endale sitta mainet, et ta teist autot otsima hakkab, mitte koos tehasega probleeme lahendama ei hakka.
Kes sellist sõitjat enda tiimi tahab?
Olen su jutuga nõus. Arvan ka sama, et Karl peaks just koos meeskonnaga kõvasti töötama ja autot arendama. Mitte tõmbama kõrvad lontis järgmise masina peale. Samas on tal alati variant ju Ford Fiesta S2000 masina peale minna.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Frank
Rallifoorum 24/7
Posts: 3012
Joined: Mon Feb 17, 2003 1:45 pm
Location: Tallinn

Re: Autovahetused

Post by Frank »

Kolin wrote:
Füürer wrote:WRC2 klassis sõidavad enamus sõitjaid kas R5 või RRC'ga, ühtegi N-rühma autot teda kottima ei tule. Nagu enne mainiti, siis võimsuse poolest on need WRC2 autod enamvähem sama auku. Erinevus, mis väärib mainimist on vastupidavus, mis ei ole ka nii tähtis, kuna Soome teed võrreldes Lõuna-Euroopa teedega vägagi kõvad ja siledad. Kas tõesti Kruuda arvas, et kui ta istub autosse, mis on äsja homologeeritud, siis sellel ei löö ühtegi beebiviga välja? See ongi põhjus, miks see tundub mõttetu virinana. Kui sa istud tuli-uude autosse, siis sa kannatad beebiprobleemid ära või kui õnnestub nendeta läbi saada siis maitsed shampust. Mäletamistmööda oli Markkol samad probleemid 2003. aastal. Tema muidugi autot vahetada ei saanud, aga sellegipoolest ei hakanud ta virisema vaid töötas kõvasti auto kallal. Hetkel teebki Kruuda sellega endale sitta mainet, et ta teist autot otsima hakkab, mitte koos tehasega probleeme lahendama ei hakka.
Kes sellist sõitjat enda tiimi tahab?
Olen su jutuga nõus. Arvan ka sama, et Karl peaks just koos meeskonnaga kõvasti töötama ja autot arendama. Mitte tõmbama kõrvad lontis järgmise masina peale. Samas on tal alati variant ju Ford Fiesta S2000 masina peale minna.
Parandage mind kui ma eksin, aga Kruudale teenust pakkuv meeskond on Tagai Racing Technology, kes on ostnud kaks Peugeot 208 T16 R5te Peugeot'lt. Peugeot ametlikud sõitjad on Craig Breen ja Kevin Abbring, kes teostavad masinaga ka arendusteste.
"Come on, you can see more than that"
RLV
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 219
Joined: Wed Oct 10, 2012 10:38 am

Re: Autovahetused

Post by RLV »

Kruuda huvi vaevalt on oma rahakotiga läbi eratiimi tehaseasju ajada/arendada.
Raha vähe-vaja kiirelt resultaadini jõuda.
Ega see E-rühm pole kus iga mees leiutab jalgratast.
SLy
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1376
Joined: Mon Mar 14, 2005 2:39 pm

Re: Autovahetused

Post by SLy »

Frank wrote:Parandage mind kui ma eksin, aga Kruudale teenust pakkuv meeskond on Tagai Racing Technology, kes on ostnud kaks Peugeot 208 T16 R5te Peugeot'lt. Peugeot ametlikud sõitjad on Craig Breen ja Kevin Abbring, kes teostavad masinaga ka arendusteste.
õige jutt.Võrdlus Märtiniga kellele maksti auto arendamise eest palka, on ikka väga jabur.
AS
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1555
Joined: Fri Oct 14, 2005 7:30 pm
Location: Tartu

Re: Autovahetused

Post by AS »

No siis ma ei imesta, et see masin just kõikse parem pole. Oleks tehas seal tagan, oleks Karli jonn asjata. Aga mingi meeskond, kes ise ka ei adu asja nii täpselt, on keeruline olukord. Arendamine arendamiseks, aga kas see team üldse oskab masinat seadistada. Selline kvaliteet nagu meie Mmm, seal tundub, et ei ole. Ma ei usu, et Karli jonn asjata on. Kas peaks just auto marki vahetama, ma ei usu. Pigem uue ja asjalikuma teami muretsema.
(Jan)
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1634
Joined: Sat Feb 01, 2014 2:13 pm

Re: Autovahetused

Post by (Jan) »

Kruuda soome rallyl Fiesta R5-ega
soca
Rallifoorum 24/7
Posts: 11133
Joined: Fri Jan 13, 2012 3:22 pm
Location: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: Autovahetused

Post by soca »

O_o. Eks näha mis selle kohta siis kosta on. Selles mõttes tuleb seda Kruuda "Vataneni mänedzmenti" kõvasti kiita, kui vaja autot siis ka muretsetakse, tehakse päris head tööd.

Ott vist ajab ise omi asju või on tal ka mingi manager?
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
SLy
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1376
Joined: Mon Mar 14, 2005 2:39 pm

Re: Autovahetused

Post by SLy »

(Jan) wrote:Kruuda soome rallyl Fiesta R5-ega
from Printsport press release:
Karl Kruuda will start with their Fiesta S2000
Trw
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Posts: 313
Joined: Fri Nov 21, 2008 5:22 pm
Location: Tartumaa.

Re: Autovahetused

Post by Trw »

Väga kahe otsaga jutt. Kui uue auto otsimisest räägiti oli Karl jonnipunn, aga kui uus leiti on Vatanen tubli töömees?
soca
Rallifoorum 24/7
Posts: 11133
Joined: Fri Jan 13, 2012 3:22 pm
Location: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: Autovahetused

Post by soca »

Trw wrote:Väga kahe otsaga jutt. Kui uue auto otsimisest räägiti oli Karl jonnipunn, aga kui uus leiti on Vatanen tubli töömees?

Kust kohast see kahe otsaga on, vingusin ainult Karli üle mitte tema mänedzmendi :roll: .
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Kolin
Rallifoorum 24/7
Posts: 19355
Joined: Sun Feb 23, 2003 12:43 pm
Location: Seal kus lõpeb asfalt

Re: Autovahetused

Post by Kolin »

Millega ta siis soomes peale räheb? Kas R5 või S2000-ga.? Need ju ikka kaks täiesti erinevat masinat.
Kui ta nüüd S2000-ga soomes sõidab siis sealt head nahka küll ei tule. Kiiretel katsetel S2000 ikka R5-le vastu ei saa. Või ma eksin?
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
(Jan)
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1634
Joined: Sat Feb 01, 2014 2:13 pm

Re: Autovahetused

Post by (Jan) »

Kruuda sõidab soomes ikkagi Fiesta S2000-dega.
Post Reply