Sparco wrote:kyll te olete karmid mehed....st.siis rahvaralli mehed.......aga ma arvan et ega need rahvaralli autod eriti enam ei erine ralliautodest ainult kaari pole sees.
nonoo... tundub et sa pole asjaga ikka eriti kursis
ja ei ole siin keegi karm mees ja ei hõiska et oh küll panen ja ei pane, need olid konkreetsed faktid (ja neid oleks veel) elust enesest
igaüks tegeleb alaga vastavalt rahakotile ja ajale ja võimalustele - kõige targemad ja paremad sõitjad on ikka need kes klaviatuuri taga "lõugadega" sõidavad :
tarvo wrote:igaüks tegeleb alaga vastavalt rahakotile ja ajale ja võimalustele - kõige targemad ja paremad sõitjad on ikka need kes klaviatuuri taga "lõugadega" sõidavad :
Mulle tegi nalja see mees, kes raja ääres lõugadega sõitis A vahe pole. EOS-i teema ikkagi.
Loomulikult ei saa võrrelda rahvaralli autot rallimasinatega ja see kuidas Telkov oma raha kulutab ei tohiks ka teiste asi olla! Rallisõitmine on ikka olnud rikaste lõbu ja selleks ta ka jääb.
Edaspidi paluks rohkem tähelepanu pöörata faktile, et see teema on mõeldud EOS ralliga seonduvate asjaolude arutamsiseks
no tarvo.. sina ju sõidad siin klaviatuuri taga hetkel.. kas sa tahad siin selgeks teha ,et rahvaralli mehed on sama kiired kui sportrallis?
Esiteks ei ole paarisrada mingiks võrdluseks.. sportrallis on see väike katse ja keegi ei vääna oma masinat seal nii hullusti.. õige võidusõit käib ikka pikematel katsetel... aga rahvarallis on see paarisrada kohe pikk ja hea katse võrreldes nende kummivahel töllerdamistega..
ja see ,et igaüks sõidab oma rahakoti järgi.. sinu jutu järgi piirab sinu MM võitu ainult su rahakott..
Eks see rallis tavaline, et kuni tehnilise komisjonini on tihti osalemine selgusetu. Alati kipuvad asjad jääma viimasele hetkele. Parasjagu närvikõdi. Loodetavasti Sass lihtsalt ajab fänne närveerima ja ikka stardib
Mikko Hirvoneni Corolla on kuuldavasti sama masin, millega Latvala Talveralli võitis. Tegu on 1998 aasta Corollaga, mis on renditud Tsehhi meeskonnast JM Engineering.
Muide ka Latvala pidavat sama Corollaga Soome meistrivõistluste etapil Exide rallil sõitma. Kuigi algselt pidi ta Exides Focusega osalema
LPM ühest Focusest sai kevadel lahti vähemalt. Viita auto ei kuulu ju sinna meeskonda. Lihtsalt tuli uudisena, et müüb. Ei tea, mida uueks autoks plaanib Aga jah, eks neid ole müügis mitmeid.
Ma arvan, et Viital oleks mõtekas osta 2002 Focus WRC koos selle käiguvahetus lapatsiga rooli taga. See on ilmselt parim WRC, mida erasõitjad hetkel osta saavad Muidugi kui vaadata, et Viita tahab ikka mega hinda saada oma praeguse auto eest, siis oletan, et ta ei saa sellest niipea lahti
Sparco wrote:kyll te olete karmid mehed....st.siis rahvaralli mehed.......aga ma arvan et ega need rahvaralli autod eriti enam ei erine ralliautodest ainult kaari pole sees.
nonoo... tundub et sa pole asjaga ikka eriti kursis
ja ei ole siin keegi karm mees ja ei hõiska et oh küll panen ja ei pane, need olid konkreetsed faktid (ja neid oleks veel) elust enesest
igaüks tegeleb alaga vastavalt rahakotile ja ajale ja võimalustele - kõige targemad ja paremad sõitjad on ikka need kes klaviatuuri taga "lõugadega" sõidavad :
ooootoooooot kes matsu ei jaga??????Kas tänavasõiduautol nagu teil seal olema peaks on peal otsekast ja nn"paugu systeem"mida seal kasutati+veel sellised väikesed asjad nagu autode kärude peal kohaletoomised jne.......ja veel äkki seda teadmisex et tehasest tulevatel mitsudel ja subaaridel on peal selliseid komponente mida pole N ryhma masinatel lubatud nii et...mõtle ise edasi........ja teadmisex olen ikka kursis kyll...ok vabandust et teemat rikkusin aga pidin selle ära ytlema....
Sparco wrote:
ooootoooooot kes matsu ei jaga??????Kas tänavasõiduautol nagu teil seal olema peaks on peal otsekast ja nn"paugu systeem"mida seal kasutati+veel sellised väikesed asjad nagu autode kärude peal kohaletoomised jne.......ja veel äkki seda teadmisex et tehasest tulevatel mitsudel ja subaaridel on peal selliseid komponente mida pole N ryhma masinatel lubatud nii et...mõtle ise edasi........ja teadmisex olen ikka kursis kyll...ok vabandust et teemat rikkusin aga pidin selle ära ytlema....
ega see kui ühel autol paugutaja peal on ei tähenda et kõigil see oleks. ja muuseas see otsekastiga auto see aasta ei sõida enam
jah sellega olen nõus et suure ralli n-is on kõri ära kohitsetud, mis meil on piiramata, aga kui sa nende autode pöördemomente, vedrustust jpm. võrdled siis....
ja treila peal kohalevedu... mis seal imelikku on?
Paljudel "tavalistel" Subarutel ei ole mitte üldse originaal "ajud". Need hoopis Prodrive tehasest ja annavad palju väänet juurde. Rahvaralli on ikka väga rajuks läinud.