Viru Ralli

räägi eesti autorallist

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Sparco

AS
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1555
Liitunud: 14 Okt 2005, 19:30
Asukoht: Tartu
Has thanked: 1

Postitus Postitas AS »

sellest oli ka juttu peale Marguse avariid, et arvatavasti paari aasta pärast on ka see Eestis kohutuslik! Mina arvan, et see oleks mõistlik tegevus! Sellises konkurendis hakkavad ikka vead tekkima ja pigem karta kui kahetseda! Nõustun Kristoga täielikult!
Kenny
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 126
Liitunud: 28 Aug 2005, 10:06
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kenny »

Hispaanias on HANS kohustuslik, minu teada, pärast üht ränka avariid. Eestis võiks olla ka N ja A rühmal.Või mis?
cali
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 725
Liitunud: 20 Mai 2003, 12:40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas cali »

Kenny kirjutas:Hispaanias on HANS kohustuslik, minu teada, pärast üht ränka avariid. Eestis võiks olla ka N ja A rühmal.Või mis?
Pakun, et ka teiste masinatega välja sõites saab haiget ehk pigem siis juba kõikidele kohustuslik. Kuigi teada on, et tagumise otsa sõitjatel on finantspool kehvapoolsem...
AS
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1555
Liitunud: 14 Okt 2005, 19:30
Asukoht: Tartu
Has thanked: 1

Postitus Postitas AS »

cali kirjutas:
Kenny kirjutas:Hispaanias on HANS kohustuslik, minu teada, pärast üht ränka avariid. Eestis võiks olla ka N ja A rühmal.Või mis?
Pakun, et ka teiste masinatega välja sõites saab haiget ehk pigem siis juba kõikidele kohustuslik. Kuigi teada on, et tagumise otsa sõitjatel on finantspool kehvapoolsem...
Finants finantsiks, aga ise enda turvilisuse eest ei ole ju ükski summa kokku hoidmist väärt!
Evo

Postitus Postitas Evo »

AS kirjutas:
cali kirjutas:
Kenny kirjutas:Hispaanias on HANS kohustuslik, minu teada, pärast üht ränka avariid. Eestis võiks olla ka N ja A rühmal.Või mis?
Pakun, et ka teiste masinatega välja sõites saab haiget ehk pigem siis juba kõikidele kohustuslik. Kuigi teada on, et tagumise otsa sõitjatel on finantspool kehvapoolsem...
Finants finantsiks, aga ise enda turvilisuse eest ei ole ju ükski summa kokku hoidmist väärt!
Ei pea ju tegema Hansu kohustuslikuks...minul kyll ei ole seda 25 tuhandet taga taskus yle. Edusamm oleks seegi kui kõik kasutaksid tavalist kaelakaitset.
ivark
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 6
Liitunud: 04 Sept 2004, 07:21
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ivark »

Sihuke rumal küsimus, et kas seda Hansi saab sõitja ise kinnitada, või on selleks mehaanikute abi vaja? Et tal mingi lihtne vabastus on, tundub loomulik, kui vaja autost välja saada, aga kuidas kinnitamisega on?
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 12
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

ivark kirjutas:Sihuke rumal küsimus, et kas seda Hansi saab sõitja ise kinnitada, või on selleks mehaanikute abi vaja? Et tal mingi lihtne vabastus on, tundub loomulik, kui vaja autost välja saada, aga kuidas kinnitamisega on?
Sellega saavad sõitjad ikka ise hakkama. Ning see ei sega autost välja ronimast. Hans ei ole kinnitatud auto ega istme külge. Vaid väikeste rihmadega kiivri külge.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
AS
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1555
Liitunud: 14 Okt 2005, 19:30
Asukoht: Tartu
Has thanked: 1

Postitus Postitas AS »

http://hansdevice.com/site/index.html

Siit peaks infi selle kohta saama!
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Marguse auto kerepingis ja mehe omade sõnade järgi otepääl võistlustules!
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Vasta