Saaremaa Ralli 2008
Moderators: Jaanus, KAIKUL, Sparco
Saaremaa Ralli 2008
Toimumisaeg: 10.10-11.10.2008
Toimumiskoht: Eesti, Kuressaare
Korraldaja: Saaremaa Ralli MTÜ
Lisainfo: www.saaremaarally.ee
Võistlus kuulub punktiarvestusse:
Eesti karikavõistlused
Eesti meistrivõistlused
41. Saaremaa ralli 2008 on Eesti meistri- ja karikavõistluste VII etapp rühmades A, N ja E.
Võistlusraja kogupikkus: 434 km
Lisakatsete arv: 11
Lisakatsete kogupikkus: 104 km
Korduvkatsete arv: 4
Pinnas: kruus
Kolmapäev, 27. august
10.00 - avaldatakse võistlusjuhend, algab võistlejate registreerimine
Reede, 3. oktoober
12.00 - lõpeb osavõtjate registreerimine
Esmaspäev, 6. oktoober
12.00 - avaldatakse osavõtjate nimekiri
Reede, 10. oktoober
16.30 - avaldatakse stardiajad I ringile
17.30 - start I ringile üldpikkusega 109 km, sh 3 LK pikkusega 16 km
21.21 - esimese võistlusauto I ringi finiš, regrupeering
24.00 - avaldatakse stardiajad II ringile
Laupäev, 11. oktoober
07.30 - esimese võistlusauto start 2. osale üldpikkusega 95 km, sh 3 LK 32 km
10.24 - esimese võistlusauto 2. osa finiš, regrupeering
10.44 - esimese võistlusauto start 3. osale üldpikkusega 83 km, sh 3 LK pikkusega 19 km
13.53 - esimese võistlusauto 3. osa finiš, regrupeering
14.23 - esimese võistlusauto start 4. osale üldpikkusega 129 km, sh 2 LK pikkusega 36 km
17.00 - esimese võistlusauto finiš
17.25 - kinnine park
20.00 - avaldatakse võistluse esialgsed tulemused
21.00 - autasustamine
Info:
Telefon +372 45 31 423
e-post: info@saaremaarally.ee
Ralliraadio on Raadio Kadi 90,5 MHz (Kuressaare), 90,1 MHz (Kihelkonna) ja 98,6 MHz (Orissaare)
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Eesti tänavused autorallimeistrid selguvad viimasel etapil, 11. ja 12. oktoobril toimuval 41. Saaremaa rallil.
Võrreldes eelmiste aastatega on sel aastal Saaremaal tehtud ka väikeseid muudatusi, tuttavaks saanud kiiruskatse Kuressaare tänavatel on tänavu asendunud õhtuse publikukatsega Oriküla paarisrajal, kus kihutatakse prožektorite valguses, teatas ralli pressijuht Margus Kiiver.
Ralli teine päev pakub aga sõitjatele ja pealtvaatajatele juba tuttavaid kiiruskatseid, traditsiooniliselt on kavas ka legendaarne Kaugatoma kiiruskatse, mis on olnud Saaremaa ralli osaks kõigil 41. korral.
Ralli lõpetamise osas on tehtud samuti muutusi, Kuressaare kultuurikeskuse saal on viimastel kordadel juba kitsaks jäänud ja nii otsustasid ralli korraldajad viia autasustamise suuremasse saali — Kuressaare spordikeskusesse.
Kui seni on autasustamine olnud kinnine üritus sõitjatele, siis sel aastal on see mõeldud laiemale publikule.
Sõitjaid on Saaremaa ralli koduleheküljel www.saaremaarally.ee juba registreerunud üle 100 ja see number täieneb pidevalt. Ralli direktori Toomas Sepa sõnul pääseb rajale kokku 150 ekipaaži ja ta ei uskunud eelmisete aastate kogemust arvesse võttes, et keegi registreerunutest võistlema ei pääse.
Põnevaks teeb ralli kindlasti ka asjaolu, et enne Saaremaa rallit pole ühegi masinklassi meister veel selge ja päris mitmes masinaklassis on seisud ülipõnevad. Võistlejate registreerimine lõppeb reedel 3.oktoobril 2008 kell 12.00.
http://www.delfi.ee/news/sport/automoto ... d=19939944
Võrreldes eelmiste aastatega on sel aastal Saaremaal tehtud ka väikeseid muudatusi, tuttavaks saanud kiiruskatse Kuressaare tänavatel on tänavu asendunud õhtuse publikukatsega Oriküla paarisrajal, kus kihutatakse prožektorite valguses, teatas ralli pressijuht Margus Kiiver.
Ralli teine päev pakub aga sõitjatele ja pealtvaatajatele juba tuttavaid kiiruskatseid, traditsiooniliselt on kavas ka legendaarne Kaugatoma kiiruskatse, mis on olnud Saaremaa ralli osaks kõigil 41. korral.
Ralli lõpetamise osas on tehtud samuti muutusi, Kuressaare kultuurikeskuse saal on viimastel kordadel juba kitsaks jäänud ja nii otsustasid ralli korraldajad viia autasustamise suuremasse saali — Kuressaare spordikeskusesse.
Kui seni on autasustamine olnud kinnine üritus sõitjatele, siis sel aastal on see mõeldud laiemale publikule.
Sõitjaid on Saaremaa ralli koduleheküljel www.saaremaarally.ee juba registreerunud üle 100 ja see number täieneb pidevalt. Ralli direktori Toomas Sepa sõnul pääseb rajale kokku 150 ekipaaži ja ta ei uskunud eelmisete aastate kogemust arvesse võttes, et keegi registreerunutest võistlema ei pääse.
Põnevaks teeb ralli kindlasti ka asjaolu, et enne Saaremaa rallit pole ühegi masinklassi meister veel selge ja päris mitmes masinaklassis on seisud ülipõnevad. Võistlejate registreerimine lõppeb reedel 3.oktoobril 2008 kell 12.00.
http://www.delfi.ee/news/sport/automoto ... d=19939944
Siin on siis värske info Leedu sõbralt:
Mitsu Colt Gti, keremudel aastatest 1992-1995, Evo 8 mootor ja kast. muu ei vaja vist kommentaare
ehitatud leedu rahvusliku R rühma, analoogne siis eesti E rühmaga (E11)
http://www.evaxis.lt/galerija/displayim ... =70&pos=11
http://www.evaxis.lt/galerija/displayim ... =70&pos=12
Mitsu Colt Gti, keremudel aastatest 1992-1995, Evo 8 mootor ja kast. muu ei vaja vist kommentaare
ehitatud leedu rahvusliku R rühma, analoogne siis eesti E rühmaga (E11)
http://www.evaxis.lt/galerija/displayim ... =70&pos=11
http://www.evaxis.lt/galerija/displayim ... =70&pos=12
-helm- wrote:tervist
mind hakkas huvitama see noor leedukas,nimelt Rozukas..et kui kõva pill tal see colt on ?
mitu hobust näiteks,vääne ?
äkki teab keegi
otsisin kodukat,aga ei leidnud,ehk keegi leiab ja postitab siia ?
tänud
http://www.youtube.com/watch?v=I_fXTgHofek video vorobjovsi katusest