Rallihooaeg 2011

räägi eesti autorallist

Moderaatorid: KAIKUL, Sparco, Jaanus

Vasta
cali
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 725
Liitunud: 20 Mai 2003, 12:40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas cali »

maailmameister kirjutas:Sa oled korraldaja või?
Sihuke delfilik postitus või mis? Inimesed püüavad siin asju mitmest aspektist vaadata ja 1400 € on praegusel hetkel suur raha. Lisaks siis muud põhjused, mida on siin juba ka välja toodud.

Ma samuti ei läheks kohe korraldajaid risti lööma, eriti kui ma ei tea kõiki asjaolusid.
huviline
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 22
Liitunud: 27 Jaan 2005, 08:39

Postitus Postitas huviline »

Kahju loomulikult, et esimene E-Cupi etapp ära jääb. Mina isiklikult arvan seda, et 34 autot oli üle ootuste hea tulemus uue asja kohta ning naiivne oleks loota, et kohe esimesel võistlusel on stardis 50 - 60 autot. Asi peab ennem käima minema ning siis tekib juurde ka osavõtjaid. Mina isiklikult usun seda, et selle ärajäämise taga ei saanud kindlasti olla finants või õigemini selle puudumine, vaid pigem korraldaja otsus igal juhul juhendist kinni pidada - mis siin tegelikult oli, jäägu asjaosaliste enda teada. Kurb on see, et kõige rohkem kaotasid sellest sõitjad.

Küll aga on kuluaaridest kuulda seda, et teised etapid toimuvad nii, nagu ette nähtud ning see sari igal juhul oma koha Eesti rallimaastikul loodetavasti leiab. Pidi olema solema ka põhimõtteline otsus, et asendatakse ka ärajäänud etapp ning karikasari on ikkagi 3 osavõistlusega nagu välja hüütud.

Mis puudutab reklaami ja teadvustamist, siis ilma rahata on seda kindlasti raske teha, kuid minu arvates oli infot piisavalt, kes tahtis, see ka selle kätte leidis. Eks iga uut asja on raske käima panna ja kindlasti on eestvedajatele ka palju kaikaid kodaratesse loobitud, kuid mina ise loodan küll väga, et see sari ikkagi käima läheb. Kui vaadata kasvõi üle lombi F-Cupi ja selle populaarsust, siis jääb üle vaid loota siiski parimat.
Timole
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1037
Liitunud: 29 Sept 2004, 13:05
Asukoht: Rallil
Kontakt:

Postitus Postitas Timole »

Kirjutan siinkohal ka mõned minu arvates olulised punktid, mida aravan olulised olema:
1. E-cup idee võib olla hea väga mitmel erineval põhjusel. meeldigu see siis sõitjatele, pealtvaatajaile jne (saavad rohkem pilti kui tavalisel nn suurel rallil vmt). Oma sari jne. Tänasel päeval aga on Eesti niivõrd väike riik ja enamus E-cupi sõitjad teevad seda kõike oma rahast (sponsoreid minimaalselt). Eelpool toodust tulenevalt on uue sarja lisamine hooaega päris keeruline.
Kui on valida uue võimaliku sarja või EMV suure autoralli vahel, siis ma julgen aravata et valdav enamus otsustab EMV kasuks. Liiatigi tuleb silmas pidada,e t võistlused on nüüd koos uue sarja etappidega pandud väga tihedasse graafikusse, mis hetkega lööb rahakotti suurema augu ja võimaliku auto kahjustamise korral, tuleb millestki loobuda.... Seega mängu tulevad valikud ja kui on valida rally estonia või e-cup harju ralli vahel, siis ma aravn, et tean kumb võistlus on soositum...

2.Eks korraldaja püüab oma tööd teha. sponsoreid ja võistlejaid leida jne. Küll aga on siin samuti mitmeid aspekte. Välisvõistlejad, kes hakkavad varakult kohale sõitma, samuti kohalikud, kes on teinud oma plaanid selle võistluse järgi smt kulutused nt. Nüüd kui viimasel minutil see võistlus ära jääb, siis see lööb inimeste plaanid segamini ja toob paratamatult kaasa segadust jmt. liiatigi selles valguses on rallispordi maine saanud teatud määral kahjustada ja kui see info liigub ka piiri taha, siis see ei näita meie autospordi korralusliku poole pealt just teab mis hästi...

3. PR töö ja võistluste info levitamine. Eestis on see selgelt veel lapsekingades. Tihtipeale püüavad korraladajad läbi ajada minimaalsete kuludega, hoides selle koha pealt kokku suhteliselt väikese summa kui tervikuna seda kulutust tehes, võiks tulu olla neile ja kogu piirkonnale nt kordaes suurem. Enam ei tööta see aspekt - kes tahab see leiab. On vaja ka et tädi maali teaks mis ja kuidas ning ksu toimub, sest tädi maali on see, et keda üritusele oodatakse. Autospordifänn tuleb sinna igal juhul.
maailmameister
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1282
Liitunud: 03 Apr 2009, 16:21
Asukoht: Raasiku

Postitus Postitas maailmameister »

Ma ei tahtnudki siin kedagi halvustada,aga see oligi sõitjate suhtes väga näotu.Sellega oleks pidanud kohe arvestama,et 40 sõitjat on ikka suht utoopiline kokku saada,33 osalejat oli ju küll hästi.Samas olid seal ju ka toetajad taga,sest igal katsel oli ju mingi firma nimi.Kuidagi oleks võinud ikka ära korraldada selle ralli.Osalejaid oli ka väljaspoolt Eestit ja see ei jäta tõesti eriti head muljet meie ralli korraldamisest.Sorry ,kui ma sellega kedagi solvasin aga see oli lihtsalt minu arvamus,et rallikomitee otsus oli õige.
"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
bluuford
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 341
Liitunud: 24 Aug 2004, 15:22

Postitus Postitas bluuford »

huviline kirjutas: .....
Mis puudutab reklaami ja teadvustamist, siis ilma rahata on seda kindlasti raske teha, kuid minu arvates oli infot piisavalt, kes tahtis, see ka selle kätte leidis. Eks iga uut asja on raske käima panna ja kindlasti on eestvedajatele ka palju kaikaid kodaratesse loobitud, kuid mina ise loodan küll väga, et see sari ikkagi käima läheb. Kui vaadata kasvõi üle lombi F-Cupi ja selle populaarsust, siis jääb üle vaid loota siiski parimat.
Vat sellest ma just rääkisin. "Kes tahtis, see info leidis". Uue sarja puhul oleks see natuke nagu palju loota. Kes ikka igapäevaselt asja ei jälgi, sellel oli kaunis raske ürituse toimumisest aimu saada. Kujutan ette, et korraldaja tegi kindlasti väga palju isiklikku suhtlemist võimalike sõitjatega, kuid seda jäi nagu näha, väheseks.
Ralli! Ja kõik muu ununeb...
muhk
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1965
Liitunud: 01 Mai 2010, 17:59

Postitus Postitas muhk »

ma täpselt asjaolusid ei tea, aga siin komme lugedes jääb mulje, et kõik "süüdistavad" ainult esimese etapi, harju ralli korraldajat. kui tegu on uue sarjaga, siis peaks promo-abi tulema kusagilt kõrgemalt - olgu selleks eal või kesiganes selle sarja loomise taga on.
et uus asi esimesest etapist käima saada ei peaks olema mitte ainult konkreetse etapi korraldaja probleem vaid kõikide etappide korraldajate huvides, et ka hiljem kogu sarjale suurem populaarsus tagada
bluuford
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 341
Liitunud: 24 Aug 2004, 15:22

Postitus Postitas bluuford »

Äkki vöiks EAL siin abiks olla?
Ralli! Ja kõik muu ununeb...
enn tarka
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1387
Liitunud: 02 Veebr 2009, 13:14
Asukoht: vastseliina
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 1

Postitus Postitas enn tarka »

eal oligi "abiks" ja määras korraldajale korraldamiskeelu,vist isegi eluaegse kui õieti aru sain
TÄNAK MAAILMAMEISTRIKS
KLX
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 75
Liitunud: 25 Mär 2004, 21:44

Postitus Postitas KLX »

33 autot on Eesti mõistes täiesti piisav arv autosid ühepäevase ralli korraldamisel.
Toetan EALi otsust.
Sarja peakorraldaja peaks ka toetama korraldajaid oma oskusteabe ja kontaktidega. Laupäevane rallivaatamise plaan läks untsu.
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3574
Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08

Postitus Postitas -huviline2- »

Ürituse ärajäämisest on muidugi kahju, aga kuidas saab EAL karistada inimest, kes talitleb täiesti juhise järgi? Kui EAL on selle kinnitanud ja korraldaja selle järgi talitleb, siis kuidas see võimalik on?
Karl
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 348
Liitunud: 05 Veebr 2003, 11:47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Karl »

Loodetavasti E-CUP saab ikka hoo sisse ja etapid hakkavad toimuma!
Väga meeldiv formaat rallisõitmiseks ning kulusid saab ka natukenegi optimeerida!
Karl
Väikevend
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 191
Liitunud: 17 Juun 2011, 22:44
Asukoht: Hiiumaa
Kontakt:

Harju rallist

Postitus Postitas Väikevend »

No ei olnud EALi otsus liiga karm, kui teada tagamaid! Minu asi ei ole siin sellest rääkida ja ei räägigi, küll selleks on teised isikud. Igatahes ei olnud ainuke põhjus 7 auto puudumine ehk 1400euri. Seda raha neile pakuti, et näe tehke see ralli ikka ära, kuid saadeti pikalt...
Liigapalju võimsust on peaaegu piisav...
-timtim
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 747
Liitunud: 08 Apr 2009, 11:35
Asukoht: Lindi Taga

Postitus Postitas -timtim »

http://www.postimees.ee/506288/vorumaal ... -treening/

Keegi teeb täna ja homme Võru kandis trenni
Raskel ajal on rahvaralli ka ralli!
haan
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 131
Liitunud: 01 Mär 2003, 11:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas haan »

Kruuda trenn.
muhk
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1965
Liitunud: 01 Mai 2010, 17:59

Postitus Postitas muhk »

kruuda ja MMM siis? see on lahe.
joosep
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 284
Liitunud: 26 Apr 2008, 10:54
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas joosep »

Kõrvale tundus S2000 jah.
Tsakk
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 98
Liitunud: 17 Sept 2008, 19:17
Asukoht: Türi

Postitus Postitas Tsakk »

Ott Tänak valmistus Lõuna-Eestis Soome ralliks
http://rally.ee/?a=a009&b=8854
Õige sport on autosport.
-helm-
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 625
Liitunud: 02 Okt 2008, 18:47
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas -helm- »

Kus Remmak kadunud on `?
Poola kivi on Eesti rallifänni jaoks sõimusõna

M.Kiiver
rally11
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1106
Liitunud: 13 Veebr 2011, 09:17
Asukoht: kuressaare

Postitus Postitas rally11 »

Ta pidi anit Saaremaa rallyl osalema vist.
allar9944
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2443
Liitunud: 19 Jaan 2010, 22:02
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas allar9944 »

rally11 kirjutas:Ta pidi anit Saaremaa rallyl osalema vist.
No loodame, aga hooaja alguses olid tal suured plaanid, aga välja pole midagi tulnud.
Vasta