Tallinna rally 2011

räägi eesti autorallist

Moderators: Sparco, Jaanus, KAIKUL

Post Reply
rallikas54
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Posts: 397
Joined: 30 May 2009, 10:52

Post by rallikas54 »

to pole S2000, vaid minule tundus to kui Niemineni R2:)
Crapmaster
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 560
Joined: 11 Nov 2009, 22:41
Location: Pärnumaa

Post by Crapmaster »

rallikas54 wrote:to pole S2000, vaid minule tundus to kui Niemineni R2:)
Pigem R2 tõesti.
RainoFriedemann
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 185
Joined: 23 Jan 2010, 22:10
Location: Keila/Lehola

Post by RainoFriedemann »

Käis keegi tänast testipäeva ka vaatamas ja on äkki mõni klõps või videogi tehtud? Oleks põnev vaadata.
rs7
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 258
Joined: 01 Feb 2011, 19:19

Post by rs7 »

allar9944 wrote:MM-Motorsport Pre Tallinna Rally Test

http://www.youtube.com/watch?v=wUtVjdOo ... re=feedlik
Eelmine pühapäev sõitis Pärsi võistlusauto Kuivastus praami peale. Kõige parem põhjus, mille peale tulin, oli see et Ott tegi mootorile sissesõitu. Keegi oskab õelda kui legaalne selline tegevus on. Minu teada võib liikluses sõita ralliautoga ainult treening- ja võistluspaika.
Praamipeal auto vaatamas käisin, siis oli turvapuuri vahel väga palju vetsupaberi rulle. Saaremaal on ilmselt odavam :D
Rajareits
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 234
Joined: 06 Jul 2010, 21:02
Location: Viljandi

Post by Rajareits »

rs7 - trikk on selles, et mis on treening?
www.keretood.ee - Autode kereremont Viljandis.
rs7
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 258
Joined: 01 Feb 2011, 19:19

Post by rs7 »

Rajareits wrote:rs7 - trikk on selles, et mis on treening?
Njaaa....mootori sissesõidu treening ilmselt :)
allar9944
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 2443
Joined: 19 Jan 2010, 22:02
Location: Saaremaa

Post by allar9944 »

Ralliauto peab olema tehniliselt korras ja läbima tehnoülevaatuse. Rallis on ju vajalik avatud liiklusega lõikudel liigelda kus peab kõiki liiklus reegleid ja seaduseid jälgima.
Huvitav kust se legend tulnud on, et ralliautoga ei või tänaval sõita? :O

Eelmine aasta toodi Märtini WRC ka ju omaljõul Norrast Eestisse kuna tutikas mootor oli peal.
-helm-
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 625
Joined: 02 Oct 2008, 18:47
Location: Kuressaare

Post by -helm- »

rs7 wrote:
allar9944 wrote:MM-Motorsport Pre Tallinna Rally Test

http://www.youtube.com/watch?v=wUtVjdOo ... re=feedlik
Eelmine pühapäev sõitis Pärsi võistlusauto Kuivastus praami peale. Kõige parem põhjus, mille peale tulin, oli see et Ott tegi mootorile sissesõitu. Keegi oskab õelda kui legaalne selline tegevus on. Minu teada võib liikluses sõita ralliautoga ainult treening- ja võistluspaika.
Praamipeal auto vaatamas käisin, siis oli turvapuuri vahel väga palju vetsupaberi rulle. Saaremaal on ilmselt odavam :D
reede 29.04 kella pool 11 ajal õhtul põristas Pärsi auto kuressaare ümbruses, kaugelt kuuldes mõtlesin,et mis siis nüüd lahti on,aga lähemale jõudes ja toetajate/sponsorite kleepse nähes tuli välja,et Pärsi auto..juhti aga ei suutnud tuvastada.. ja siis veel samal kuupäeval kella kolme paiku päeval sõitis Lempu honda vastu...

ja kohe tuli pähe mõte,et ilmselt siis mõlemal mootori sissesõit käsil :)
Poola kivi on Eesti rallifänni jaoks sõimusõna

M.Kiiver
Crapmaster
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 560
Joined: 11 Nov 2009, 22:41
Location: Pärnumaa

Post by Crapmaster »

-helm- wrote:
rs7 wrote:
allar9944 wrote:MM-Motorsport Pre Tallinna Rally Test

http://www.youtube.com/watch?v=wUtVjdOo ... re=feedlik
Eelmine pühapäev sõitis Pärsi võistlusauto Kuivastus praami peale. Kõige parem põhjus, mille peale tulin, oli see et Ott tegi mootorile sissesõitu. Keegi oskab õelda kui legaalne selline tegevus on. Minu teada võib liikluses sõita ralliautoga ainult treening- ja võistluspaika.
Praamipeal auto vaatamas käisin, siis oli turvapuuri vahel väga palju vetsupaberi rulle. Saaremaal on ilmselt odavam :D
reede 29.04 kella pool 11 ajal õhtul põristas Pärsi auto kuressaare ümbruses, kaugelt kuuldes mõtlesin,et mis siis nüüd lahti on,aga lähemale jõudes ja toetajate/sponsorite kleepse nähes tuli välja,et Pärsi auto..juhti aga ei suutnud tuvastada.. ja siis veel samal kuupäeval kella kolme paiku päeval sõitis Lempu honda vastu...

ja kohe tuli pähe mõte,et ilmselt siis mõlemal mootori sissesõit käsil :)
Saaremaal vist hea rahulik põristada?
Crapmaster
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 560
Joined: 11 Nov 2009, 22:41
Location: Pärnumaa

Post by Crapmaster »

Saluri kenasti kirjas.
rs7
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 258
Joined: 01 Feb 2011, 19:19

Post by rs7 »

allar9944 wrote:Ralliauto peab olema tehniliselt korras ja läbima tehnoülevaatuse. Rallis on ju vajalik avatud liiklusega lõikudel liigelda kus peab kõiki liiklus reegleid ja seaduseid jälgima.
Huvitav kust se legend tulnud on, et ralliautoga ei või tänaval sõita? :O

Eelmine aasta toodi Märtini WRC ka ju omaljõul Norrast Eestisse kuna tutikas mootor oli peal.
Asi hakkas huvitama ja uurisin natuke praegust liiklusseadust ja liikluseeskirja. Praeguste seaduste ja eeskirjade järgi ei tohiks jah piiranguid olla. AGA. Uues liiklusseaduses :

Käesoleva aasta 1. juulil jõustuva uue liiklusseadusega kehtestatakse
nõuded võistlusautodele ning nende kasutamisele ja juhtmisele
liikluses. Võistlusautoks loetakse autot, mis on ette nähtud ainult
autospordivõistlustel või -treeningutel osalemiseks.
Kuigi võistlusautod ei ole ehitatud ega varustatud teeliikluses osalevate
sõidukite nõuete kohaselt ja teeliikluses otseselt osaleda ei tohiks, on
see piiratud tngimustes siiski vajalik. Seetõttu sätestatakse uues liiklusseaduses võimalus, et võistlusauto võib osaleda ka teeliikluses, kuid
ainult seoses Eesti Autospordi Liidus registreeritud autospordivõistluste
ja -treeningutega. Siiski ei või võistlusauto osaleda teeliikluses juhuslikult
valitud marsruuti mööda, vaid sõita tohib ainult võistluse või treeningu
juhendi kohaselt. Samuti peab võistlusauto teeliikluses osalemine olema
kooskõlastatud võistluse korraldajaga.
Et võistlusauto tehniline ülesehitus ja juhtimise iseärasused erinevad
oluliselt tavasõidukite omast, tohib võistlusautot teeliikluses juhtida
ainult Eesti Autospordi Liidu väljastatud sõitjalitsentsiga isik.
Selleks et võistlusauto saaks piiratud tingimustes teeliikluses osaleda,
peab see olema registreeritud. Samuti peab võistlusauto vastama
Rahvusvahelise Autoliidu või Eesti Autospordi Liidu kehtestatud tehnilistele
nõuetele. Nimetatud nõuetele vastavust kontrollib Eesti Autospordi
Liit, kelle väljastatud võistlusauto tehnilise kaardi alusel võistlusautod
registreeritakse. Kuivõrd võistlusautod ei vasta kõikidele teeliikluses
osalevate sõidukite nõuetele, paigaldatakse nende eristamiseks teistest
sõidukitest võistlusautodele punase värvusega registreerimismärgid.

Nii et sellist nalja peale 1.juuli enam teha ei saa.
Crapmaster
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 560
Joined: 11 Nov 2009, 22:41
Location: Pärnumaa

Post by Crapmaster »

rs7 wrote:Et võistlusauto tehniline ülesehitus ja juhtimise iseärasused erinevad
oluliselt tavasõidukite omast, tohib võistlusautot teeliikluses juhtida
ainult Eesti Autospordi Liidu väljastatud sõitjalitsentsiga isik.
Selleks et võistlusauto saaks piiratud tingimustes teeliikluses osaleda,
peab see olema registreeritud. Samuti peab võistlusauto vastama
Rahvusvahelise Autoliidu või Eesti Autospordi Liidu kehtestatud tehnilistele
nõuetele. Nimetatud nõuetele vastavust kontrollib Eesti Autospordi
Liit, kelle väljastatud võistlusauto tehnilise kaardi alusel võistlusautod
registreeritakse. Kuivõrd võistlusautod ei vasta kõikidele teeliikluses
osalevate sõidukite nõuetele, paigaldatakse nende eristamiseks teistest
sõidukitest võistlusautodele punase värvusega registreerimismärgid.

Nii et sellist nalja peale 1.juuli enam teha ei saa.
Loe see nüüd uuesti läbi.
Epik
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 727
Joined: 06 Mar 2011, 12:58
Location: Harjumaa
Has thanked: 1
Meeldimisi saanud: 2

Post by Epik »

mitsupitsu wrote:Tippudest ikka üks mees jäi tulemata-Remmak.Kahju.
Kui remmaku firma uusi kliente ja töötajaid ei leia siis arvatavasti tal kaua enam üldse rallisõiduks raha ei ole , kui juhuslikult mõnda rahasüsti ei tule. Aga loodame parimat
allar9944
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 2443
Joined: 19 Jan 2010, 22:02
Location: Saaremaa

Post by allar9944 »

Aasta alguses oldi ju väga optimistlikud, taheti isegi Eroopat vallutama minna :/ Kuidas siis nüüd niimoodi? Aga Remmakul Oligi ainult Eesti ja Saaremaa ralli plaanis se aasta ju.
jliivak
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Posts: 137
Joined: 20 Jan 2010, 11:44
Location: Tallinn/Hiiumaa

Post by jliivak »

Sai täna natuke kolistamas käidud ja katseid piiluma (SS 4 ja 7 Kuimetsa - Suurekivi),aga oli ikka väga pehmed veel, kohati pidi ikka väga ettevaatlikult sõitma, et pehmetest kohtadest mõõda saada, eriti katse lõpu poole. Suurekivi - Ardu (SS 5 ja 8), oli päris jube metsavaheline rada, kui me ikka saime õigesti pihta, kuna SS 4 ja 7 kaart oli katse lõpus olemas, siis 5 ja 8 oma ei leidnud, kuid eeldatav tee oli väga pehme, kohati oli oht kinni jääda, ma ei kujuta ette, mis peale kahte läbimist seal alles jääb, viimastel ei saa just väga lõbus olema.
-helm-
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 625
Joined: 02 Oct 2008, 18:47
Location: Kuressaare

Post by -helm- »

Crapmaster wrote:
-helm- wrote:
rs7 wrote: Eelmine pühapäev sõitis Pärsi võistlusauto Kuivastus praami peale. Kõige parem põhjus, mille peale tulin, oli see et Ott tegi mootorile sissesõitu. Keegi oskab õelda kui legaalne selline tegevus on. Minu teada võib liikluses sõita ralliautoga ainult treening- ja võistluspaika.
Praamipeal auto vaatamas käisin, siis oli turvapuuri vahel väga palju vetsupaberi rulle. Saaremaal on ilmselt odavam :D
reede 29.04 kella pool 11 ajal õhtul põristas Pärsi auto kuressaare ümbruses, kaugelt kuuldes mõtlesin,et mis siis nüüd lahti on,aga lähemale jõudes ja toetajate/sponsorite kleepse nähes tuli välja,et Pärsi auto..juhti aga ei suutnud tuvastada.. ja siis veel samal kuupäeval kella kolme paiku päeval sõitis Lempu honda vastu...

ja kohe tuli pähe mõte,et ilmselt siis mõlemal mootori sissesõit käsil :)
Saaremaal vist hea rahulik põristada?
võimalik..samas see ka teada,et saare autexist osalevad mõned mehaanikud mm-motorspordi mehaanikutena rallidel
Poola kivi on Eesti rallifänni jaoks sõimusõna

M.Kiiver
Patrick
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 156
Joined: 13 Oct 2008, 20:39

Post by Patrick »

Eile õhtul on Saluri/Lepp end kirja veel pannud.
enn tarka
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1387
Joined: 02 Feb 2009, 13:14
Location: vastseliina
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 1

Post by enn tarka »

3 nime juba nimekirjast kadunud...
TÄNAK MAAILMAMEISTRIKS
bluuford
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Posts: 341
Joined: 24 Aug 2004, 15:22

Teed

Post by bluuford »

Ma nii väga ei muretseks nende teede olkuorra pärast. Sellised pisikesed teed lähevad nagunii üsna auku. Praegu veel aega sisuliselt viis päeva taheneda. Kolmapäeval viskab väikese sortsu vihma aga see pole miskit erilist. Kui nüüd veel möned päevad taheneb, siis tee ja legendi kirjutamisel tallatakse teed korralikult kõvaks, siis võib osa teest välja nägema hakata nagu asfalt.
Mäletan, et üksaasta oli samamoodi. Tee oli kõva nagu kivi ja peal oli veidi lahtise kruusa puru. Päris libe oli, aga rööpaid küll maha ei jäänud.
Ralli! Ja kõik muu ununeb...
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 4404
Joined: 04 Oct 2005, 16:31

Re: Teed

Post by valmacher »

bluuford wrote:Ma nii väga ei muretseks nende teede olkuorra pärast. Sellised pisikesed teed lähevad nagunii üsna auku. Praegu veel aega sisuliselt viis päeva taheneda. Kolmapäeval viskab väikese sortsu vihma aga see pole miskit erilist. Kui nüüd veel möned päevad taheneb, siis tee ja legendi kirjutamisel tallatakse teed korralikult kõvaks, siis võib osa teest välja nägema hakata nagu asfalt.
Mäletan, et üksaasta oli samamoodi. Tee oli kõva nagu kivi ja peal oli veidi lahtise kruusa puru. Päris libe oli, aga rööpaid küll maha ei jäänud.
jliivak wrote:Sai täna natuke kolistamas käidud ja katseid piiluma (SS 4 ja 7 Kuimetsa - Suurekivi),aga oli ikka väga pehmed veel, kohati pidi ikka väga ettevaatlikult sõitma, et pehmetest kohtadest mõõda saada, eriti katse lõpu poole. Suurekivi - Ardu (SS 5 ja 8), oli päris jube metsavaheline rada, kui me ikka saime õigesti pihta, kuna SS 4 ja 7 kaart oli katse lõpus olemas, siis 5 ja 8 oma ei leidnud, kuid eeldatav tee oli väga pehme, kohati oli oht kinni jääda, ma ei kujuta ette, mis peale kahte läbimist seal alles jääb, viimastel ei saa just väga lõbus olema.
Kuimetsa-Suurekivi (? varem sõidetud Suurekivi Kuimetsa suunal) ja Suurekivi-Ardu asuvad rabade vahel, 2 nädalat tagasi oli metsavahel lund näha ja teed väga pehmed. Veel eile tee mõnest kohast "kees", üldjuhul tolmab juba korralikult.
Üks on aga kindel, see aasta läheb Suurekivi-Kuimetsa musta katte alla, et kaob ka see teelõik kiiruskatsete nimistust.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Post Reply