RR ESTONIA Tartu Rally 2017

räägi eesti autorallist

Moderaatorid: KAIKUL, Sparco, Jaanus

Vasta
KKSF
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 139
Liitunud: 16 Sept 2012, 12:36

Re: RR ESTONIA Tartu Rally 2017

Postitus Postitas KKSF »

KKSF HD video: https://www.youtube.com/watch?v=TP3b8N_X5yE
If you want a video with your car, e-mail rallyemotions@inbox.lv
AS
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1555
Liitunud: 14 Okt 2005, 19:30
Asukoht: Tartu

Re: RR ESTONIA Tartu Rally 2017

Postitus Postitas AS »

333 kirjutas:
Siksikunn kirjutas:Popovi 5 minutilise karistuse põhjus: VM p.38.1. Mis see tähendab?
38.1. FINIŠIJOON FINISH LINE
Lisakatse lõpeb lendfinišiga. Peatumine finišijoone
kollase eelmärgi ja peatumismärgi stoppjoone vahel
on keelatud, rikkujatest teavitatakse žüriid.
Seismise põhjuseks oli tehniline probleem ja selle eest karistuse määramine oli minu arust liiast. See polnud ju tahtlik ja poisid andsid endast kõik, et auto kiirelt ja ohutult sealt eemaldada. Ilma šarniirita on kahjuks auto suht liikumisvõimetu ja antud olukorras oleks on selline karistus poistele ikka suht karm.
Lithium
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5165
Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 2

Re: RR ESTONIA Tartu Rally 2017

Postitus Postitas Lithium »

Jep, kui peale finišit ühel autol veel korralikult käest läheb siis ikka päris tore seal seista. Karistus on õiglane.
Söörlöne!
calderon
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3364
Liitunud: 05 Juun 2010, 19:30
Asukoht: Kuppelmaastik

Re: RR ESTONIA Tartu Rally 2017

Postitus Postitas calderon »

Lithium kirjutas:Jep, kui peale finišit ühel autol veel korralikult käest läheb siis ikka päris tore seal seista. Karistus on õiglane.
Hakkame siis kõigile trahve jagama kui katsel tehniline on ja teepervel seisab
333
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 247
Liitunud: 04 Veebr 2004, 10:45
Asukoht: harjumaa

Re: RR ESTONIA Tartu Rally 2017

Postitus Postitas 333 »

calderon kirjutas:
Lithium kirjutas:Jep, kui peale finišit ühel autol veel korralikult käest läheb siis ikka päris tore seal seista. Karistus on õiglane.
Hakkame siis kõigile trahve jagama kui katsel tehniline on ja teepervel seisab
Katsel on lubatud seisma jääda , aga finiši ja akp vahel mitte
wrcfänn
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 18
Liitunud: 23 Mär 2014, 20:05

Re: RR ESTONIA Tartu Rally 2017

Postitus Postitas wrcfänn »

Point selles, et kui sul on auto nii katki, et sõita ei saa, siis remondi seda katsel. Kui sa ei taha aga katsel aega kaotada ja lonkad sellega lõpuni. Siis sõida ka läbi STOPi ära. Ei ole vaja seal vahel mingit ohtliku olukorda tekitada.
Epik
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 727
Liitunud: 06 Mär 2011, 12:58
Asukoht: Harjumaa
Meeldimisi saanud: 1

Re: RR ESTONIA Tartu Rally 2017

Postitus Postitas Epik »

Mis kuradi moodi keset katset ohutum remontida on ja mitu ohtlikku olukorda see karistus siis ära aitab hoida ? Ei jäädud seal ju meelega seisma.
wrcfänn
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 18
Liitunud: 23 Mär 2014, 20:05

Re: RR ESTONIA Tartu Rally 2017

Postitus Postitas wrcfänn »

Epik kirjutas:Mis kuradi moodi keset katset ohutum remontida on ja mitu ohtlikku olukorda see karistus siis ära aitab hoida ? Ei jäädud seal ju meelega seisma.
Ei olegi ohutum. Aga kui suudad sinnamaani veereda. Siis sõida need mõnisada meetrit veel ka edasi.
Reeglid on reeglid. Milleks on vaja kellegile erandeid teha? Sama hästi võiks ju ka valestardi peale vaidlema hakata.

Asi ei ole nagunii teie otsustada ja kui on juba otsustatud siis asi nii on.
calderon
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3364
Liitunud: 05 Juun 2010, 19:30
Asukoht: Kuppelmaastik

Re: RR ESTONIA Tartu Rally 2017

Postitus Postitas calderon »

wrcfänn kirjutas:
Epik kirjutas:Mis kuradi moodi keset katset ohutum remontida on ja mitu ohtlikku olukorda see karistus siis ära aitab hoida ? Ei jäädud seal ju meelega seisma.
Ei olegi ohutum. Aga kui suudad sinnamaani veereda. Siis sõida need mõnisada meetrit veel ka edasi.
See masin oli liikumisvõimetu, ei anna nagu väga veereda
Epik
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 727
Liitunud: 06 Mär 2011, 12:58
Asukoht: Harjumaa
Meeldimisi saanud: 1

Re: RR ESTONIA Tartu Rally 2017

Postitus Postitas Epik »

wrcfänn kirjutas:
Epik kirjutas:Mis kuradi moodi keset katset ohutum remontida on ja mitu ohtlikku olukorda see karistus siis ära aitab hoida ? Ei jäädud seal ju meelega seisma.
Ei olegi ohutum. Aga kui suudad sinnamaani veereda. Siis sõida need mõnisada meetrit veel ka edasi.
Reeglid on reeglid. Milleks on vaja kellegile erandeid teha? Sama hästi võiks ju ka valestardi peale vaidlema hakata.

Asi ei ole nagunii teie otsustada ja kui on juba otsustatud siis asi nii on.
Ega ei olegi vaja mingeid erandeid teha ja ma ei olegi mingi otsustaja, lihtsalt sellise vältimatu asja eest üleüldse karistamine on täiesti ajuvaba.
umm
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 673
Liitunud: 16 Veebr 2003, 13:31
Asukoht: Tallinn

Re: RR ESTONIA Tartu Rally 2017

Postitus Postitas umm »

Üldiselt - rallile minek peaks algama määrustiku ja juhendi lugemisest.

Antud finišala on allutatud Parc Ferme tsoonile kuni stoppjoone tsoonilõpu märgini, milles remontimine on keelatud. Siin oli tegelikult zürii poolt isegi soodne otsus tehtud, saaks ka karmimalt. Alles jäid pmst nii klassis saadud punktid kui powerstage punktid.
Lahendusi palju ei ole, määrustik välistab muu. Oleks pidanud kuidagi sealt minema lonkama teisele poole stoppi.
See määrustiku punkt on veidi selline hall tsoon oma kirjeldusega, analoogne situatsioon oli eelmine aasta Soome MM rallil, minuteada seal karistust ei määratud, kuigi masin sisuliselt peatus tsoonis. Küll aga ei hakatud seda seal remontima.
https://www.youtube.com/watch?v=ZB-_4Z3fn-k

Ja peace, mehed, miks peate üksteisele koguaeg ära vajutama?
Vasta