RR ESTONIA Tartu Rally 2017

räägi eesti autorallist

Moderators: Jaanus, KAIKUL, Sparco

KKSF
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Posts: 139
Joined: Sun Sep 16, 2012 12:36 pm

Re: RR ESTONIA Tartu Rally 2017

Post by KKSF »

KKSF HD video: https://www.youtube.com/watch?v=TP3b8N_X5yE
If you want a video with your car, e-mail rallyemotions@inbox.lv
AS
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1555
Joined: Fri Oct 14, 2005 7:30 pm
Location: Tartu

Re: RR ESTONIA Tartu Rally 2017

Post by AS »

333 wrote:
Siksikunn wrote:Popovi 5 minutilise karistuse põhjus: VM p.38.1. Mis see tähendab?
38.1. FINIŠIJOON FINISH LINE
Lisakatse lõpeb lendfinišiga. Peatumine finišijoone
kollase eelmärgi ja peatumismärgi stoppjoone vahel
on keelatud, rikkujatest teavitatakse žüriid.
Seismise põhjuseks oli tehniline probleem ja selle eest karistuse määramine oli minu arust liiast. See polnud ju tahtlik ja poisid andsid endast kõik, et auto kiirelt ja ohutult sealt eemaldada. Ilma šarniirita on kahjuks auto suht liikumisvõimetu ja antud olukorras oleks on selline karistus poistele ikka suht karm.
Lithium
Rallifoorum 24/7
Posts: 5165
Joined: Thu Feb 11, 2010 1:05 pm
Location: Tallinn

Re: RR ESTONIA Tartu Rally 2017

Post by Lithium »

Jep, kui peale finišit ühel autol veel korralikult käest läheb siis ikka päris tore seal seista. Karistus on õiglane.
Söörlöne!
calderon
Rallifoorum 24/7
Posts: 3364
Joined: Sat Jun 05, 2010 7:30 pm
Location: Kuppelmaastik

Re: RR ESTONIA Tartu Rally 2017

Post by calderon »

Lithium wrote:Jep, kui peale finišit ühel autol veel korralikult käest läheb siis ikka päris tore seal seista. Karistus on õiglane.
Hakkame siis kõigile trahve jagama kui katsel tehniline on ja teepervel seisab
333
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 247
Joined: Wed Feb 04, 2004 10:45 am
Location: harjumaa

Re: RR ESTONIA Tartu Rally 2017

Post by 333 »

calderon wrote:
Lithium wrote:Jep, kui peale finišit ühel autol veel korralikult käest läheb siis ikka päris tore seal seista. Karistus on õiglane.
Hakkame siis kõigile trahve jagama kui katsel tehniline on ja teepervel seisab
Katsel on lubatud seisma jääda , aga finiši ja akp vahel mitte
wrcfänn
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Posts: 18
Joined: Sun Mar 23, 2014 8:05 pm

Re: RR ESTONIA Tartu Rally 2017

Post by wrcfänn »

Point selles, et kui sul on auto nii katki, et sõita ei saa, siis remondi seda katsel. Kui sa ei taha aga katsel aega kaotada ja lonkad sellega lõpuni. Siis sõida ka läbi STOPi ära. Ei ole vaja seal vahel mingit ohtliku olukorda tekitada.
Epik
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 727
Joined: Sun Mar 06, 2011 12:58 pm
Location: Harjumaa

Re: RR ESTONIA Tartu Rally 2017

Post by Epik »

Mis kuradi moodi keset katset ohutum remontida on ja mitu ohtlikku olukorda see karistus siis ära aitab hoida ? Ei jäädud seal ju meelega seisma.
wrcfänn
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Posts: 18
Joined: Sun Mar 23, 2014 8:05 pm

Re: RR ESTONIA Tartu Rally 2017

Post by wrcfänn »

Epik wrote:Mis kuradi moodi keset katset ohutum remontida on ja mitu ohtlikku olukorda see karistus siis ära aitab hoida ? Ei jäädud seal ju meelega seisma.
Ei olegi ohutum. Aga kui suudad sinnamaani veereda. Siis sõida need mõnisada meetrit veel ka edasi.
Reeglid on reeglid. Milleks on vaja kellegile erandeid teha? Sama hästi võiks ju ka valestardi peale vaidlema hakata.

Asi ei ole nagunii teie otsustada ja kui on juba otsustatud siis asi nii on.
calderon
Rallifoorum 24/7
Posts: 3364
Joined: Sat Jun 05, 2010 7:30 pm
Location: Kuppelmaastik

Re: RR ESTONIA Tartu Rally 2017

Post by calderon »

wrcfänn wrote:
Epik wrote:Mis kuradi moodi keset katset ohutum remontida on ja mitu ohtlikku olukorda see karistus siis ära aitab hoida ? Ei jäädud seal ju meelega seisma.
Ei olegi ohutum. Aga kui suudad sinnamaani veereda. Siis sõida need mõnisada meetrit veel ka edasi.
See masin oli liikumisvõimetu, ei anna nagu väga veereda
Epik
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 727
Joined: Sun Mar 06, 2011 12:58 pm
Location: Harjumaa

Re: RR ESTONIA Tartu Rally 2017

Post by Epik »

wrcfänn wrote:
Epik wrote:Mis kuradi moodi keset katset ohutum remontida on ja mitu ohtlikku olukorda see karistus siis ära aitab hoida ? Ei jäädud seal ju meelega seisma.
Ei olegi ohutum. Aga kui suudad sinnamaani veereda. Siis sõida need mõnisada meetrit veel ka edasi.
Reeglid on reeglid. Milleks on vaja kellegile erandeid teha? Sama hästi võiks ju ka valestardi peale vaidlema hakata.

Asi ei ole nagunii teie otsustada ja kui on juba otsustatud siis asi nii on.
Ega ei olegi vaja mingeid erandeid teha ja ma ei olegi mingi otsustaja, lihtsalt sellise vältimatu asja eest üleüldse karistamine on täiesti ajuvaba.
umm
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 673
Joined: Sun Feb 16, 2003 1:31 pm
Location: Tallinn

Re: RR ESTONIA Tartu Rally 2017

Post by umm »

Üldiselt - rallile minek peaks algama määrustiku ja juhendi lugemisest.

Antud finišala on allutatud Parc Ferme tsoonile kuni stoppjoone tsoonilõpu märgini, milles remontimine on keelatud. Siin oli tegelikult zürii poolt isegi soodne otsus tehtud, saaks ka karmimalt. Alles jäid pmst nii klassis saadud punktid kui powerstage punktid.
Lahendusi palju ei ole, määrustik välistab muu. Oleks pidanud kuidagi sealt minema lonkama teisele poole stoppi.
See määrustiku punkt on veidi selline hall tsoon oma kirjeldusega, analoogne situatsioon oli eelmine aasta Soome MM rallil, minuteada seal karistust ei määratud, kuigi masin sisuliselt peatus tsoonis. Küll aga ei hakatud seda seal remontima.
https://www.youtube.com/watch?v=ZB-_4Z3fn-k

Ja peace, mehed, miks peate üksteisele koguaeg ära vajutama?
Post Reply