Shakedown Day

Üks väljapaistvamaid rallisarju maailmas

Moderators: Jaanus, Sparco

Jaanus
Moderaator
Moderaator
Posts: 5671
Joined: Wed Jan 15, 2003 11:54 am
Location: seal kus ralli
Contact:

Post by Jaanus »

Nonii, olukord läks minu jaoks segasemaks. Ford kasutas 2001 aastal ainult FMC numbreid, kuid Latvala Focuse number on EK 51 HYB, ehk sama masin, mis ehitati Colini tarbeks Safari ralliks 2002! Seega on sellest masinast üle öö tehtud, teatud muudatustega, vanem 2001 versioon. Ma leian, et see on üli imelik ja kas isegi lubatud?
Kristo
Uugo Boss
Uugo Boss
Posts: 3475
Joined: Wed Jan 15, 2003 12:16 pm
Location: Everywhere
Contact:

Post by Kristo »

Vähemalt õhuvõtu ava katusel on 2002 autolt. a selle suurust vist vastavalt rallile muudetakse... sest Safaril oli sel autol väike ava katusel.
Kasuta ikka turvavööd ka!
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Posts: 5671
Joined: Wed Jan 15, 2003 11:54 am
Location: seal kus ralli
Contact:

Post by Jaanus »

Carlos wrote:Vähemalt õhuvõtu ava katusel on 2002 autolt. a selle suurust vist vastavalt rallile muudetakse... sest Safaril oli sel autol väike ava katusel.
Uus õhuvõtuava katusel(laiem) võeti kasutusele alates Saksa rallist, mil ilmus ka uus käiguvalits, rooli taha. Praegu on kõik 2002 masinad varustatud selle uue ja laia õhuvõtuavaga katusel. Ka näiteks Kuchar, Benik ja Warmpoldi masinatel on need laiemad. Samas erasõitjatele uut käiguvalitsat pole võimaldatud ja nad peavad leppima selle 2002 algul kasutatud "kangiga".

Samas on nende Safari masinatega tavaliselt nii, et nad ehitatakse ainult ühe ralli jaoks. Hiljem, kui nad maha müüakse, ehitatakse see pea algusest uuesti, kuna Safari masinad on liiga rasked, tavarallide jaoks.

Latvala masina kohta veel niipalju, et ma ei usu hästi, et see täis 2001 masinaks tehti, eks ta on natuke vast parem, kui tavaline 2001 masin, kuna oma esimeses elus oli ta ikkagi 2002 masin.(mul jälle juhe koos :P )
Kristo
Uugo Boss
Uugo Boss
Posts: 3475
Joined: Wed Jan 15, 2003 12:16 pm
Location: Everywhere
Contact:

Post by Kristo »

Nii on. Tuleb meelde, et peale Jaanipäeva Soomes testides olidki testiautol uus käiguvalits ja suur ava katusel. Kliendiversioonid ongi alati lahjemad, et auto hind enam-vähem mõistlik püsiks. Tehaseautos peituva kasti hinnaks umbes 50000 briti naela, aga kliendi autos olevate kastide hind on umbes 10-15000 odavam. Nii palju kui ma neid hindu näinud olen...
Kasuta ikka turvavööd ka!
Optik
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1148
Joined: Fri Feb 21, 2003 9:40 pm
Location: Tallinn

Post by Optik »

AO-s oli sellest mingi hea aeg tagasi juttu, et JML-il on kasutada WRC 01.
See vastab ka tõele.
Kristo
Uugo Boss
Uugo Boss
Posts: 3475
Joined: Wed Jan 15, 2003 12:16 pm
Location: Everywhere
Contact:

Post by Kristo »

Heiti wrote:AO-s oli sellest mingi hea aeg tagasi juttu, et JML-il on kasutada WRC 01.
See vastab ka tõele.
Siin tekkis kala algul sellest, et ma vaatasin pildilt ja kirjutasin siia foorumisse. Hiljem kui M-Sporti uudist tõlkisin, siis vaatasin ise ka, et mingi jama. Kuid ma usun Wilsonit rohkem kui oma silmasid. 8)
Kasuta ikka turvavööd ka!
Erki
Kiddo soon 5000!
Posts: 5497
Joined: Sun Jan 19, 2003 1:58 pm
Location: Tallinn

Post by Erki »

Kust te selle välja uurisite, et see auto colini Safari auto oli?
gaas on endiselt laiffi
Erki
Kiddo soon 5000!
Posts: 5497
Joined: Sun Jan 19, 2003 1:58 pm
Location: Tallinn

Post by Erki »

http://www.brcweb.co.uk/gallery/brclive ... wer01.html
Vaadake seda pilti!! Brewer vist mingi kaskadöör. Või siis minu silmad ei näinud seda mida vaja oli.
gaas on endiselt laiffi
Kristo
Uugo Boss
Uugo Boss
Posts: 3475
Joined: Wed Jan 15, 2003 12:16 pm
Location: Everywhere
Contact:

Post by Kristo »

See PBRC shakedown on hea võimalus sõitjatel enese raklaamiks. Miks mitte vähe trikitada!
Kasuta ikka turvavööd ka!
Erki
Kiddo soon 5000!
Posts: 5497
Joined: Sun Jan 19, 2003 1:58 pm
Location: Tallinn

Post by Erki »

See kes end välja ajas, pidi küll päris julge siis olema.
gaas on endiselt laiffi
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Posts: 5671
Joined: Wed Jan 15, 2003 11:54 am
Location: seal kus ralli
Contact:

Post by Jaanus »

Latvala auto kohta niipalju: selgus, et 2002 vertsuga Briti meistrikatel sõitmine on keelatud(ei saa punkte), seega on Ford muutnud Latvala 2002 masina tõesti 2001 autoks...
kihutaja
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 273
Joined: Thu Feb 13, 2003 11:32 am
Location: Tallinn / Tartu
Contact:

Post by kihutaja »

Martin Holmes´i ralliraamatutes on tavaliselt tabel, kus on kirjas rallikate numbrid ja see, kes sellise numbriga autot millisel ralli kasutas. See sai nüüd küll segane lause:)
Erki
Kiddo soon 5000!
Posts: 5497
Joined: Sun Jan 19, 2003 1:58 pm
Location: Tallinn

Post by Erki »

Pole viga, mina sain aru küll. Kuid palju need raamatud maksavad? Hinnad on kindlasti kirved.
gaas on endiselt laiffi
Kristo
Uugo Boss
Uugo Boss
Posts: 3475
Joined: Wed Jan 15, 2003 12:16 pm
Location: Everywhere
Contact:

Post by Kristo »

Eestis maksab vist 600.
Kasuta ikka turvavööd ka!
Erki
Kiddo soon 5000!
Posts: 5497
Joined: Sun Jan 19, 2003 1:58 pm
Location: Tallinn

Post by Erki »

Oijah, kallis. Mu´inule lausa tappev :P
gaas on endiselt laiffi
Kristo
Uugo Boss
Uugo Boss
Posts: 3475
Joined: Wed Jan 15, 2003 12:16 pm
Location: Everywhere
Contact:

Post by Kristo »

Aga raamat on väärt veel rohkem kui talle hinnaks pandud. Pealegi ainult kord aastas ta ju ilmub.
Kasuta ikka turvavööd ka!
Erki
Kiddo soon 5000!
Posts: 5497
Joined: Sun Jan 19, 2003 1:58 pm
Location: Tallinn

Post by Erki »

Jah, väärt ta on. Nüüd küll hakkan vist raha lõpuks kokku hoidma.
gaas on endiselt laiffi
Annie
Uugo Boss
Uugo Boss
Posts: 339
Joined: Mon Jan 20, 2003 4:10 pm
Location: Tallinn
Contact:

Post by Annie »

Kui kellelgi on huvi, siis Rein Luigel EAL-st on veel mõned eksemplarid eelmise aasta Holmesi raamatut järel! Hinnaks 600 EEKu. Oma soovid saatke eal@sport.ee
kihutaja
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 273
Joined: Thu Feb 13, 2003 11:32 am
Location: Tallinn / Tartu
Contact:

Post by kihutaja »

Mina sain 200 krooniga. Küll 2001.aasta oma
Post Reply