Hooaeg 2022
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
Hooaeg 2022
Käimasolev hooaeg on pakkunud põnevat jälgimist ning 2022 tõotab tulla veelgi põnevam. Sarnaselt WRC-le toob 2022 ka F1-te autode osas palju muutusi kaasa.
2022 hooaja kalender ka paika loksutatud.
Austraalia, Kanada, Jaapani ja Singapuri GP tagasi kalendris. USA saab lisaks Austinile juurde ka Miami GP.
Sõitjatest võrreldes selle hooajaga erilisi muutusi pole. Vanameister ja legend jäämees Kimi paneb kiivri varna. George Russell sai viimaks Mercedese koha ning Bottas võtab üle Kimi koha Alfa Romeo Sauberis. Sauberi teiseks sõitjaks F2 kolmas mees hiinlane Gyanyu Zhou, Giovinazzi sai kinga ning jätkab Vormel-E karussellis. F2 meister Oscar Piastri liitub Alpine meeskonnaga kui testsõitja ning lähitulevikus asendab Alonso. Alexander Albonist sai Williamsi sõitja.
Vormel 1 2022
Eesmärk on atraktiivsemad ja võrdsemad masinad. Põhilisemad muutused allpool videos:
https://www.youtube.com/watch?v=hBmWJOy9vT4
2022 hooaja kalender ka paika loksutatud.
Austraalia, Kanada, Jaapani ja Singapuri GP tagasi kalendris. USA saab lisaks Austinile juurde ka Miami GP.
Sõitjatest võrreldes selle hooajaga erilisi muutusi pole. Vanameister ja legend jäämees Kimi paneb kiivri varna. George Russell sai viimaks Mercedese koha ning Bottas võtab üle Kimi koha Alfa Romeo Sauberis. Sauberi teiseks sõitjaks F2 kolmas mees hiinlane Gyanyu Zhou, Giovinazzi sai kinga ning jätkab Vormel-E karussellis. F2 meister Oscar Piastri liitub Alpine meeskonnaga kui testsõitja ning lähitulevikus asendab Alonso. Alexander Albonist sai Williamsi sõitja.
Vormel 1 2022
Eesmärk on atraktiivsemad ja võrdsemad masinad. Põhilisemad muutused allpool videos:
https://www.youtube.com/watch?v=hBmWJOy9vT4
Viimati muutis rally, 05 Jaan 2022, 11:38, muudetud 2 korda kokku.
Rallime Mönuga !
Re: Hooaeg 2022
Samas on käimas meil ülipõnev 2021 hooaeg, kus terve hooaeg on kuuma andnud tiitli peale Hamilton kui ka Verstappen, kelle uljus ja Red Bulli arendatud Honda jõuallikas on hetkel väga tugev kombo. Samuti on Perez väga tugev täiendus punastele pullidele. Kuigi alles on jäänud veel 6 võistlust, tõotab hooaja lõpp tulema vägev, kus peaosas pole üle pika aja Mercedese sõitjad vaid Red Bull vs Mercedes. Tundub, et see hooaeg ei kipu minema nagu eelnevad seitse ning mõlemad tiitlid on Mercedesel ohus.
Vanasti oli siin foorumis väga suuri F1 entusiaste, kelle huvi ilmselt rauges peale Mersude ajastut, kuid usun, et see hooaeg on nii mõndagi pakkunud tavalisest rohkem.
Seisud hetkel
Täna õhtul 22:00 USA Austini GP. Kes veel kursis pole, siis viaplay seda kõike üle kannab, kommentaatoriks vana kuld Toomas Vabamäe.
Õhtune stardirivi:
Vanasti oli siin foorumis väga suuri F1 entusiaste, kelle huvi ilmselt rauges peale Mersude ajastut, kuid usun, et see hooaeg on nii mõndagi pakkunud tavalisest rohkem.
Seisud hetkel
Täna õhtul 22:00 USA Austini GP. Kes veel kursis pole, siis viaplay seda kõike üle kannab, kommentaatoriks vana kuld Toomas Vabamäe.
Õhtune stardirivi:
Rallime Mönuga !
-
- Moderaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Hooaeg 2022
eks suure põntsu on pannud see, et enam ei näe F1 sõite. Peale hirmkallite platvormide.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5165
- Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
- Asukoht: Tallinn
Re: Hooaeg 2022
Olen vaadanuid aastaid ühest ja samast kohast F1-e sõita ja täiesti tasuta. Skysports on lihtsalt parim kanal kus ülekandeid jälgida, hakkab palju varem ja lõppeb ka palju hiljem.
Söörlöne!
-
- Moderaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Hooaeg 2022
Viska mulle privasse link
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 560
- Liitunud: 11 Nov 2009, 22:41
- Asukoht: Pärnumaa
Re: Hooaeg 2022
Sama siin. Peale Drive to Survive kolme hooaja vaatamist hakkasin uuesti jälgima ja pilt hoopis teine. 2021 hooaeg on muidugi ülipõnev olnud. Samamoodi vaatan tasuta Skysportsi ülekannet.
Re: Hooaeg 2022
Nõus, Drive to Survive pani seda maailma teise pilguga jälgima ja kui hooaja algus tundus, et läheb Mercedes rada, oli see siiski õnneks petlik pilt ning senimaani olen hooaja kulgu jälginud põnevusega, mis viimati oli mul 2012 äkki.
Ei ole Viaplay müügimees, lihtsalt infoks, et sealt saab lisaks F1le ka F2 ja F3 näha koos Vabamäe kommentaaridega. Ja kes jalgpalli Meistrite liigat jälgib, siis sai Viaplay sellest hooajast õigused endale.
Ei ole Viaplay müügimees, lihtsalt infoks, et sealt saab lisaks F1le ka F2 ja F3 näha koos Vabamäe kommentaaridega. Ja kes jalgpalli Meistrite liigat jälgib, siis sai Viaplay sellest hooajast õigused endale.
Rallime Mönuga !
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 560
- Liitunud: 11 Nov 2009, 22:41
- Asukoht: Pärnumaa
Re: Hooaeg 2022
Mina isiklikult Vabamäe kommentaaride pärast just väldingi Viaplay pealt F1 vaatamist. F2 vaatan samamoodi SkySportsi pealt.rally kirjutas: ↑04 Nov 2021, 01:16 Nõus, Drive to Survive pani seda maailma teise pilguga jälgima ja kui hooaja algus tundus, et läheb Mercedes rada, oli see siiski õnneks petlik pilt ning senimaani olen hooaja kulgu jälginud põnevusega, mis viimati oli mul 2012 äkki.
Ei ole Viaplay müügimees, lihtsalt infoks, et sealt saab lisaks F1le ka F2 ja F3 näha koos Vabamäe kommentaaridega. Ja kes jalgpalli Meistrite liigat jälgib, siis sai Viaplay sellest hooajast õigused endale.
Re: Hooaeg 2022
F1 TV ka väga mugav ja soodne(kui nt kellegagi kahasse võtta, saab mitmes seadmes korraga kasutada) + saab vaadata konkreetset sõitjat kasvõi terve sõidu ning kuuleb ka seda tiimiga suhtlust, mida kõike nö tavaülekandesse ei lasta.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 560
- Liitunud: 11 Nov 2009, 22:41
- Asukoht: Pärnumaa
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 560
- Liitunud: 11 Nov 2009, 22:41
- Asukoht: Pärnumaa
Re: Hooaeg 2022
Tänud! Puhas laiskus oli see küsimine, oleks võinud ka ju ise vaadataCTR kirjutas: ↑06 Nov 2021, 08:00 7.99 kuu/64.99 aasta
https://www.formula1.com/en/subscribe-t ... html#en-EE
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 727
- Liitunud: 06 Mär 2011, 12:58
- Asukoht: Harjumaa
Re: Hooaeg 2022
Sama, hooaja alguses vaatasin mõned F1 ja F2 sõidud sealt, paljud asjad jäid tal märkamata ja täiesti jaburad spekulatsioonid jms, nüüd võibolla parem jubaCrapmaster kirjutas: ↑05 Nov 2021, 19:43Mina isiklikult Vabamäe kommentaaride pärast just väldingi Viaplay pealt F1 vaatamist. F2 vaatan samamoodi SkySportsi pealt.rally kirjutas: ↑04 Nov 2021, 01:16 Nõus, Drive to Survive pani seda maailma teise pilguga jälgima ja kui hooaja algus tundus, et läheb Mercedes rada, oli see siiski õnneks petlik pilt ning senimaani olen hooaja kulgu jälginud põnevusega, mis viimati oli mul 2012 äkki.
Ei ole Viaplay müügimees, lihtsalt infoks, et sealt saab lisaks F1le ka F2 ja F3 näha koos Vabamäe kommentaaridega. Ja kes jalgpalli Meistrite liigat jälgib, siis sai Viaplay sellest hooajast õigused endale.
Re: Hooaeg 2022
Eelmise nädala alguses sai täidetud ka viimane vaba sõitja koht. Esimese hiinlasena autospordi kuninglikus sarjas sõidab järgmine hooaeg Alfa-Romeo Sauberis Valtteri Bottase kõrval Guanyu Zhou. Zhou on F2-s kaks etappi enne lõppu hoidmas teist kohta, kus aga tiitlit peale mängib teoreetiliselt kaarte ka Jüri Vips. Zhou liitumise kindlustas Hiina investorite 30 miljoni eurone rahasüst meeskonnale ehk money talks, bullshit walks.
Siit paralleele tuua Jüri Vipsiga, kuna täna puhtalt talendiga vormelisse on keeruline jõuda, siis meie enda Eesti ükssarvikutest keegi võiks õla alla panna. Ma usun, et nt Wize või Bolt oleksid väga huvitatud, et nende logo sadade miljonite inimesteni jõuaks. Aga see selleks.
Eile toimus esmakordselt Katari GP, mille võitis Hamilton. Verstappen suutis võtta teise koha ja kiireima ringi, mistõttu on kahe tiitlinõudleja vahe vaid 8 punkti Maxi kasuks kui jääb veel kaks etappi sõita. Ägeda üllatusena suutis kolmanda koha võtta vanameister Fernando Alonso, kes viimati poodiumitseremoonial käis aastal 2014. Mercedes vs Red Bull võitlus on samuti tuline ja neid lahutab vaid 5 punkti.
Järele on jäänud nüüd Saudi Araabia ja Abu Dhabi etapid, millest esimene toimub üldse esmakordselt ning pole isegi veel valmis. Saudi Araabia linnarada on juba tituleeritud ka hooaja kõige kiiremaks tänavarajaks ja oma pikkuselt (6,174km) jääb alla vaid Belgia Spa ringrajale. Oma olemuselt on tegemist kiirete radadega, mis sobivad veidi paremini Mercedesele, nii et hooaja lõpp läheb nugadele.
Hetkeseisud (sõitjad)
1. Verstappen (Red Bull) 351.5 pts
2. Hamilton (Mercedes) 343.5 pts
3. Bottas (Mercedes) 203 pts
4. Perez (Red Bull) 190 pts
5. Norris (McLaren) 153 pts
6. Leclerc (Ferrari) 152 pts
7. Sainz (Ferrari) 145.5 pts
8. Ricciardo (McLaren) 105 pts
Hetkeseisud (meeskonnad)
1. Mercedes 546.5 pts
2. Red Bull 541.5 pts
3. Ferrari 297.5 pts
4. McLaren 258 pts
5. Alpine 137 pts
Siit paralleele tuua Jüri Vipsiga, kuna täna puhtalt talendiga vormelisse on keeruline jõuda, siis meie enda Eesti ükssarvikutest keegi võiks õla alla panna. Ma usun, et nt Wize või Bolt oleksid väga huvitatud, et nende logo sadade miljonite inimesteni jõuaks. Aga see selleks.
Eile toimus esmakordselt Katari GP, mille võitis Hamilton. Verstappen suutis võtta teise koha ja kiireima ringi, mistõttu on kahe tiitlinõudleja vahe vaid 8 punkti Maxi kasuks kui jääb veel kaks etappi sõita. Ägeda üllatusena suutis kolmanda koha võtta vanameister Fernando Alonso, kes viimati poodiumitseremoonial käis aastal 2014. Mercedes vs Red Bull võitlus on samuti tuline ja neid lahutab vaid 5 punkti.
Järele on jäänud nüüd Saudi Araabia ja Abu Dhabi etapid, millest esimene toimub üldse esmakordselt ning pole isegi veel valmis. Saudi Araabia linnarada on juba tituleeritud ka hooaja kõige kiiremaks tänavarajaks ja oma pikkuselt (6,174km) jääb alla vaid Belgia Spa ringrajale. Oma olemuselt on tegemist kiirete radadega, mis sobivad veidi paremini Mercedesele, nii et hooaja lõpp läheb nugadele.
Hetkeseisud (sõitjad)
1. Verstappen (Red Bull) 351.5 pts
2. Hamilton (Mercedes) 343.5 pts
3. Bottas (Mercedes) 203 pts
4. Perez (Red Bull) 190 pts
5. Norris (McLaren) 153 pts
6. Leclerc (Ferrari) 152 pts
7. Sainz (Ferrari) 145.5 pts
8. Ricciardo (McLaren) 105 pts
Hetkeseisud (meeskonnad)
1. Mercedes 546.5 pts
2. Red Bull 541.5 pts
3. Ferrari 297.5 pts
4. McLaren 258 pts
5. Alpine 137 pts
Rallime Mönuga !
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 560
- Liitunud: 11 Nov 2009, 22:41
- Asukoht: Pärnumaa
Re: Hooaeg 2022
Alonso on seda poodiumit kindlasti väärt ka, arvestades kui kõvasti ta Hamiltoniga pusis Ungaris, et Ocon võidu võtta saaks. Kihvt on ka fakt, et tänavu on kõige rohkem möödasõite teinud kolm vana peeru, ehk siis Alonso (116), Vettel ja Räikkönen (mõlemad 115).
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 560
- Liitunud: 11 Nov 2009, 22:41
- Asukoht: Pärnumaa
Re: Hooaeg 2022
Viimane etapp oli ülipõnev. Kindlasti jagunevad inimesed kahte leeri, kuid ei saa öelda, et oleks igav hooaeg olnud. Meister otsustati viimasel ringil. Muidugi kui Mercedes uuesti 96 tunni jooksul tulemused edasi kaebab, võib siin veel pikalt minna.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29
Re: Hooaeg 2022
Nojaa, see esimese ringi teema, seal oleks pidanud hamilton koha tagasi andma. Samas lõpus, tagatoas otsustatud tiitel polnud ka päris õige. Seega 50-50 olukord. Kui oleks minu teha, siis tuleks nagu kossus teha lisaaeg ja sprintrace tiitli selgitamiseks. Aga oli ülipõnev hooaeg mis kindlasti saab klassikuks.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1902
- Liitunud: 02 Okt 2005, 08:26
- Asukoht: Good Morning
- Kontakt:
Re: Hooaeg 2022
Mismoodi tagatoas otsustatud tiitel?
Loeb is God, Ogier His Right Hand but Tänak is His Right Foot.
Re: Hooaeg 2022
2021 hooajale tõmmati traditsiooniliselt joon alla Abu Dhabis - kahe tugeva duellist väljus lõpuks võitjana Max Verstappen, kes suutis lõpuks murda Mercedese sõitjate valitsemisaja. Mercedes suutis siiski lõpuks kaitsta meeskondliku tiitlit ning võitsid kaheksanda järjestikkuse tiitli. Võib öelda, et üks huvitavamaid hooaegu üle pikkade aastate, mis kulmineerus viimase etapi viimasel ringil.
Hooaeg 2022 algab aga nullist ning suured regulatsioonide muutused toovad loodetavasti tiitlikonkurentsi veel tiime.
Abu Dhabi sõidus mängis esimesena startiv Verstappen kohe stardiga oma kaardid Hamiltonile ning üritas esimesel ringil taastada oma esimest positsiooni. Esimese ringi olukorras Ham vs Ver vahel jäi ikka midagi õhku, eriti arvestades, et olukorda ei hakatud isegi uurima. Samas lõikas Max jõuga sisekurvi ning Hamiltonil polnud ka kuskile minna ning otsustas šikaani otseks sõita. Sealt tekitas jällegi endale ideaalse eelise sirgele kiirendamisel, millega kasvas ka edumaa Verstappeni ees, mida Hamilton tegelikult tagasi ei andnudki. Peab nentima, et sarnaseid olukordi on sel hooajal varasemalt alati uuritud ning vajadusel määratud karistus.
Kui sõit tundus juba minevat Hamiltoni ja Mercedesele sobivalt jäi Red Bullile ainult kaks varianti - turvaauto või Hamiltoni enda eksimus tingitud väga kulunud rehvidest. Juhtus siiski esimene, mis lõpuks kulmineerus sellega, et maailmameister selgitati viimasel ringil. Peale turvaauto rajalt lahkumist polnud enam küsimust, kuna Hamilton sõitis ca 40 ringi vanade kõva seguga rehvidel vs Verstappnen, kel olid all praktiliselt tutikad pehme seguga rehvid. Küll aga jättis kehva mulje FIA, kelle tegevus või tegevusetus viimastel ringidel turvaauto ajal oli allapoole arvestust. Lasti ringiga mahajääjatel ring tagasi teha, aga ainult neil viiel, kes jäid Hamiltoni ja Verstappeni vahele - sealt ka Mercedese pahameel ja protest. Selle otsuse oleks võinud sel juhul teha kohe (FIA vabandas seda ohtliku Latifi autoga keset rada) ja lasta kõigil oma ring tagasi teha, ka siis oleks turvaauto lahkudes jäänud Max ja Ham samasse seisu. Teisel juhul mitte lasta kellelgi mööduda oleks jätnud liidrite vahele 5 mahajääjat ning sealt oleks Verstappenil kindlasti keerulisem Hamiltoni rünnata. FIA jäi oma otsustustsüklis veidi uimaseks ning tekitas segadust, kuid eks see oli kalkuleeritud lõpuks nii, et pakkuda pealtvaatajatele parim lõpplahendus, mida iga vormel 1 huviline on ammu unistanud. Sellist pinget lõpuni pole olnud enam aastaid.
Lõppenud 2021 hooaeg numbrites: Enamus võidud jagasid omavahel Verstappen (10 võitu) ja Hamilton (8 võitu) ning lisaks neile sai võidu kirja ka Perez, Bottas, Ocon ja Ricciardo (1 võit). Kvalifikatsiooni kiireim oli sel aastal Verstappen, kui edestas teisi 10 korral, Hamilton suutis seda 5 korral, tema tiimikaaslane Bottas 4 korral, Leclerc oli kiireim 2 korral ning Norris 1 korral. Kiireima ringi ja sellega kaasneva 1 lisapunkti saavutasid sel hooajal 6 korral nii Verstappen kui Hamilton, 4 korral Bottas, 2 korral Perez ning 1 korral Norris, Ricciardo ja Gasly. Poodiumikohti saavutas enim Verstappen (18 korral), Hamilton (17 korral), Bottas (11 korral), Perez (5 korral), Sainz ja Norris (4 korral) ning korra käisid pjedestaali Leclerc, Vettel, Ricciardo, Gasly, Ocon, Alonso ja Russell.
Meeskondade vahel jagunesid võidud paljuski Red Bulli (11 võitu) ja Mercedese (9 võitu) vahel, ühe võidu sai kirja ka nii McLaren kui ka Alpine. Hooaja ainsa kaksivõidu saavutas McLaren Itaalias. Küll aga on kaksikpoodiume ette näidata Mercedesel (8 korral) ning Red Bullil (4 korral). Poodiume teenis enim Mercedes (28 korda), teisena Red Bull (22 korral) ning kolmandana McLaren ja Ferrari (mõlemad 5 korral). Lisaks teenis poodiumeid Alpine (2 korral) ning AlphaTauri, Aston Martin ning Williams (1 korral)
Sel hooajal tehti ka arvestus möödasõitude arvel. Hooaja möödasõidu kuninga nimel võitlesid kolm vanameistrit, lõpuks võitis selle Vettel (132 möödasõitu), järgnes Alonso (128 möödasõitu) ning Räikkönen (127 möödasõitu).
2021 hooaja lõpptulemused:
1. Max Verstappen (Red Bull) 395,5 punkti
2. Lewis Hamilton (Mercedes) 387,5
3. Valtteri Bottas (Mercedes) 226
4. Sergio Perez (Red Bull) 190
5. Carlos Sainz jr. (Ferrari) 164,5
6. Lando Norris (McLaren) 160
7. Charles Leclerc (Ferrari) 159
8. Daniel Ricciardo (McLaren) 115
9. Pierre Gasly (AlphaTauri) 110
10. Fernando Alonso (Alpine) 81
Tiimid
1. Mercedes 613,5 punkti
2. Red Bull 585,5
3. Ferrari 323,5
4. McLaren 275
5. Alpine 155
Hooaeg 2022 algab aga nullist ning suured regulatsioonide muutused toovad loodetavasti tiitlikonkurentsi veel tiime.
Abu Dhabi sõidus mängis esimesena startiv Verstappen kohe stardiga oma kaardid Hamiltonile ning üritas esimesel ringil taastada oma esimest positsiooni. Esimese ringi olukorras Ham vs Ver vahel jäi ikka midagi õhku, eriti arvestades, et olukorda ei hakatud isegi uurima. Samas lõikas Max jõuga sisekurvi ning Hamiltonil polnud ka kuskile minna ning otsustas šikaani otseks sõita. Sealt tekitas jällegi endale ideaalse eelise sirgele kiirendamisel, millega kasvas ka edumaa Verstappeni ees, mida Hamilton tegelikult tagasi ei andnudki. Peab nentima, et sarnaseid olukordi on sel hooajal varasemalt alati uuritud ning vajadusel määratud karistus.
Kui sõit tundus juba minevat Hamiltoni ja Mercedesele sobivalt jäi Red Bullile ainult kaks varianti - turvaauto või Hamiltoni enda eksimus tingitud väga kulunud rehvidest. Juhtus siiski esimene, mis lõpuks kulmineerus sellega, et maailmameister selgitati viimasel ringil. Peale turvaauto rajalt lahkumist polnud enam küsimust, kuna Hamilton sõitis ca 40 ringi vanade kõva seguga rehvidel vs Verstappnen, kel olid all praktiliselt tutikad pehme seguga rehvid. Küll aga jättis kehva mulje FIA, kelle tegevus või tegevusetus viimastel ringidel turvaauto ajal oli allapoole arvestust. Lasti ringiga mahajääjatel ring tagasi teha, aga ainult neil viiel, kes jäid Hamiltoni ja Verstappeni vahele - sealt ka Mercedese pahameel ja protest. Selle otsuse oleks võinud sel juhul teha kohe (FIA vabandas seda ohtliku Latifi autoga keset rada) ja lasta kõigil oma ring tagasi teha, ka siis oleks turvaauto lahkudes jäänud Max ja Ham samasse seisu. Teisel juhul mitte lasta kellelgi mööduda oleks jätnud liidrite vahele 5 mahajääjat ning sealt oleks Verstappenil kindlasti keerulisem Hamiltoni rünnata. FIA jäi oma otsustustsüklis veidi uimaseks ning tekitas segadust, kuid eks see oli kalkuleeritud lõpuks nii, et pakkuda pealtvaatajatele parim lõpplahendus, mida iga vormel 1 huviline on ammu unistanud. Sellist pinget lõpuni pole olnud enam aastaid.
Lõppenud 2021 hooaeg numbrites: Enamus võidud jagasid omavahel Verstappen (10 võitu) ja Hamilton (8 võitu) ning lisaks neile sai võidu kirja ka Perez, Bottas, Ocon ja Ricciardo (1 võit). Kvalifikatsiooni kiireim oli sel aastal Verstappen, kui edestas teisi 10 korral, Hamilton suutis seda 5 korral, tema tiimikaaslane Bottas 4 korral, Leclerc oli kiireim 2 korral ning Norris 1 korral. Kiireima ringi ja sellega kaasneva 1 lisapunkti saavutasid sel hooajal 6 korral nii Verstappen kui Hamilton, 4 korral Bottas, 2 korral Perez ning 1 korral Norris, Ricciardo ja Gasly. Poodiumikohti saavutas enim Verstappen (18 korral), Hamilton (17 korral), Bottas (11 korral), Perez (5 korral), Sainz ja Norris (4 korral) ning korra käisid pjedestaali Leclerc, Vettel, Ricciardo, Gasly, Ocon, Alonso ja Russell.
Meeskondade vahel jagunesid võidud paljuski Red Bulli (11 võitu) ja Mercedese (9 võitu) vahel, ühe võidu sai kirja ka nii McLaren kui ka Alpine. Hooaja ainsa kaksivõidu saavutas McLaren Itaalias. Küll aga on kaksikpoodiume ette näidata Mercedesel (8 korral) ning Red Bullil (4 korral). Poodiume teenis enim Mercedes (28 korda), teisena Red Bull (22 korral) ning kolmandana McLaren ja Ferrari (mõlemad 5 korral). Lisaks teenis poodiumeid Alpine (2 korral) ning AlphaTauri, Aston Martin ning Williams (1 korral)
Sel hooajal tehti ka arvestus möödasõitude arvel. Hooaja möödasõidu kuninga nimel võitlesid kolm vanameistrit, lõpuks võitis selle Vettel (132 möödasõitu), järgnes Alonso (128 möödasõitu) ning Räikkönen (127 möödasõitu).
2021 hooaja lõpptulemused:
1. Max Verstappen (Red Bull) 395,5 punkti
2. Lewis Hamilton (Mercedes) 387,5
3. Valtteri Bottas (Mercedes) 226
4. Sergio Perez (Red Bull) 190
5. Carlos Sainz jr. (Ferrari) 164,5
6. Lando Norris (McLaren) 160
7. Charles Leclerc (Ferrari) 159
8. Daniel Ricciardo (McLaren) 115
9. Pierre Gasly (AlphaTauri) 110
10. Fernando Alonso (Alpine) 81
Tiimid
1. Mercedes 613,5 punkti
2. Red Bull 585,5
3. Ferrari 323,5
4. McLaren 275
5. Alpine 155
Rallime Mönuga !
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 560
- Liitunud: 11 Nov 2009, 22:41
- Asukoht: Pärnumaa
Re: Hooaeg 2022
Kui nüüd 2022 hooaega vaadata, siis täna testitakse vanade autodega uusi rehve. Samas on ka noorte sõitjate test, kus ka Jüri Vips täna osa võtab ning jagab garaazi koos Max Verstappeniga. Mingil hetkel põrutas Vips seina, kuid õnneks saadi tund enne testi lõppu auto korda ja sõitis päeva 6. aja.