Meeskondade testimised ja esitlused.
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
-
- Moderaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Spyker muutis ennem hooaja algust veel oma värvilahendust.
PS: Minu arust tegid nad väga õige otsuse.
Allikas: http://f1.gpupdate.net/en/
PS: Minu arust tegid nad väga õige otsuse.
Allikas: http://f1.gpupdate.net/en/
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Pigem on BAR olnud 1999. aastast. Honda liitus mootoritootjana alles aastal 2000, kuigi praegust Hondat võib tõesti nimetada sisuliselt endiseks BARiks.Mask kirjutas:Pingutavad lihtsalt oma suure eelarvega üle.
Honda on juba päris pikka aega F1es olnud.
99 aastast juba ,kui ma ei eksi.
Eelarvega "üle pingutamine" on minu arust veidi valest otsast asja käsitlemine, kuna teadupärast raha pole kunagi liiga palju! Ning kui nende eelarved oleksid väiksemad, suudaksid nad veel vähem korda saada. Põhiküsimus on ikkagi selles, kuidas seda raha suudetakse kasutada.
Ma ise arvan, et nende jaapani tiimide puhul on põhiküsimus selles, et kogu see meeskonna töötajate armee on lihtsalt... noh, ma ei tahaks nüüd kasutada sõna loll, aga "omavad vähem teadmisi ja oskusi F1 autoarenduse alal" võrreldes nendega, kes on juba aastakümneid F1-s osalenud (Ferrari, McLaren, Williams, Renault - sisuliselt endine Benetton, ja ka BMW on osaliselt endine Sauber, mis alustas 1993). Noh, ka tiimijuhtimise tasandil nii Hondas kui Toyotas on teinud mitmeid valesid otsuseid, kuid sellegi võib paigutada teataval määral nii kogenematuse kui ka kultuuri arvele.
Siin muidugi midagi muud üle ei jäägi, kui jätkata osalemist ja "harida" ennast igas valdkonnas, jõudmaks tõeliste tippudega samale tasemele. Iseküsimus on see, kas sinna jõutakse enne kui neil on F1-s osalemisest küllalt saanud...
Ja lõppude lõpuks tuleb mainida, et ka Red Bull kuulub jaapani tiimidega samasse kategooriasse - noor tiim ja palju valesid otsuseid. Tiimi juhtkond on küll teinud suuri sõnu, aga oma pideva mootoritootja vahetamisega on nad üsna märgatavalt destabiliseerinud võistkonda. Selline vorm, mis oli neil 2005. aasta alguses värskelt pärast Jaguari ära ostmist, on praeguseks küll maha õnnestunud mängida. Üks Newey ei päästa midagi, kui mitmetes muudes sfäärides esineb olulisi puudujääke...
Jah 99ndal aastal sõlmisid nad lepingu BAR-igajens kirjutas:Pigem on BAR olnud 1999. aastast. Honda liitus mootoritootjana alles aastal 2000, kuigi praegust Hondat võib tõesti nimetada sisuliselt endiseks BARiks.Mask kirjutas:Pingutavad lihtsalt oma suure eelarvega üle.
Honda on juba päris pikka aega F1es olnud.
99 aastast juba ,kui ma ei eksi.
Eelarvega "üle pingutamine" on minu arust veidi valest otsast asja käsitlemine, kuna teadupärast raha pole kunagi liiga palju! Ning kui nende eelarved oleksid väiksemad, suudaksid nad veel vähem korda saada. Põhiküsimus on ikkagi selles, kuidas seda raha suudetakse kasutada.
Ma ise arvan, et nende jaapani tiimide puhul on põhiküsimus selles, et kogu see meeskonna töötajate armee on lihtsalt... noh, ma ei tahaks nüüd kasutada sõna loll, aga "omavad vähem teadmisi ja oskusi F1 autoarenduse alal" võrreldes nendega, kes on juba aastakümneid F1-s osalenud (Ferrari, McLaren, Williams, Renault - sisuliselt endine Benetton, ja ka BMW on osaliselt endine Sauber, mis alustas 1993). Noh, ka tiimijuhtimise tasandil nii Hondas kui Toyotas on teinud mitmeid valesid otsuseid, kuid sellegi võib paigutada teataval määral nii kogenematuse kui ka kultuuri arvele.
Siin muidugi midagi muud üle ei jäägi, kui jätkata osalemist ja "harida" ennast igas valdkonnas, jõudmaks tõeliste tippudega samale tasemele. Iseküsimus on see, kas sinna jõutakse enne kui neil on F1-s osalemisest küllalt saanud...
Ja lõppude lõpuks tuleb mainida, et ka Red Bull kuulub jaapani tiimidega samasse kategooriasse - noor tiim ja palju valesid otsuseid. Tiimi juhtkond on küll teinud suuri sõnu, aga oma pideva mootoritootja vahetamisega on nad üsna märgatavalt destabiliseerinud võistkonda. Selline vorm, mis oli neil 2005. aasta alguses värskelt pärast Jaguari ära ostmist, on praeguseks küll maha õnnestunud mängida. Üks Newey ei päästa midagi, kui mitmetes muudes sfäärides esineb olulisi puudujääke...
2000 aasta hooajal võistlesid.
Ei ütleks ,et Honda oleks ebaõnnestunud.
-
- Moderaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Aga ikkagi Honda Toyota on kõvasti üle rahastatud kui tulemusi silmas pidada. Nii Honda kui ka Toyota on ühel hooajal näidanud head kiirust ja vastupidavust. Aga nüüd juba mitu hooaega on nad alla igasugu arvestust.
Millest see tuleb? Aga eks algav hooaeg annab meile vastuse.
Millest see tuleb? Aga eks algav hooaeg annab meile vastuse.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Moderaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Suuname oma edasise arutelu siia teemasse: viewtopic.php?t=3103
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Moderaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Sepang - Malaysia 30 March 2007
Pos. Driver Team Tires Time Laps
1 H. Kovalainen Renault 01:35.767 55
2 F. Massa Ferrari 01:35.807 72
3 A. Davidson Super Aguri 01:36.787 68
4 N. Rosberg Williams 01:37.002 104
5 F. Montagny Toyota 01:37.206 78
6 N. Heidfeld BMW 01:37.318 70
7 J. Button Honda 01:37.326 37
8 L. Hamilton McLaren 01:37.448 43
9 M. Webber Red Bull 01:37.338 42
10 V. Liuzzi Scuderia Toro Rosso 01:38.542 56
11 C. Klien Honda 01:39.176 25
12 P. de la Rosa McLaren 01:39.303 24
Testing Calendar
Pos. Driver Team Tires Time Laps
1 H. Kovalainen Renault 01:35.767 55
2 F. Massa Ferrari 01:35.807 72
3 A. Davidson Super Aguri 01:36.787 68
4 N. Rosberg Williams 01:37.002 104
5 F. Montagny Toyota 01:37.206 78
6 N. Heidfeld BMW 01:37.318 70
7 J. Button Honda 01:37.326 37
8 L. Hamilton McLaren 01:37.448 43
9 M. Webber Red Bull 01:37.338 42
10 V. Liuzzi Scuderia Toro Rosso 01:38.542 56
11 C. Klien Honda 01:39.176 25
12 P. de la Rosa McLaren 01:39.303 24
Testing Calendar
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Moderaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Sepang - Malaysia 29 March 2007
Pos. Driver Team Tires Time Laps
1 L. Hamilton McLaren 01:35.918 57
2 M. Webber Red Bull 01:36.138 62
3 R. Schumacher Toyota 01:36.700 69
4 V. Liuzzi Scuderia Toro Rosso 01:36.712 56
5 F. Massa Ferrari 01:36.947 64
6 N. Rosberg Williams 01:37.070 71
7 J. Button Honda 01:37.472 92
8 A. Davidson Super Aguri 01:37.606 44
9 N. Heidfeld BMW 01:38.551 35
10 H. Kovalainen Renault 01:39.654 20
Pos. Driver Team Tires Time Laps
1 L. Hamilton McLaren 01:35.918 57
2 M. Webber Red Bull 01:36.138 62
3 R. Schumacher Toyota 01:36.700 69
4 V. Liuzzi Scuderia Toro Rosso 01:36.712 56
5 F. Massa Ferrari 01:36.947 64
6 N. Rosberg Williams 01:37.070 71
7 J. Button Honda 01:37.472 92
8 A. Davidson Super Aguri 01:37.606 44
9 N. Heidfeld BMW 01:38.551 35
10 H. Kovalainen Renault 01:39.654 20
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Moderaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Sepang - Malaysia 28 March 2007
Pos. Driver Team Tires Time Laps
1 K. Räikkönen Ferrari 01:35.268 61
2 A. Wurz Williams 01:35.705 114
3 D. Coulthard Red Bull 01:35.712 87
4 R. Schumacher Toyota 01:35.751 81
5 R. Kubica BMW 01:35.887 111
6 L. Hamilton McLaren 01:36.115 69
7 T. Sato Super Aguri 01:36.306 63
8 R. Barrichello Honda 01:36.563 36
9 H. Kovalainen Renault 01:36.578 86
10 J. Button Honda 01:36.617 24
11 A. Davidson Super Aguri 01:37.876 39
12 S. Speed Scuderia Toro Rosso 01:37.910 36
13 V. Liuzzi Scuderia Toro Rosso 01:37.971 32
Pos. Driver Team Tires Time Laps
1 K. Räikkönen Ferrari 01:35.268 61
2 A. Wurz Williams 01:35.705 114
3 D. Coulthard Red Bull 01:35.712 87
4 R. Schumacher Toyota 01:35.751 81
5 R. Kubica BMW 01:35.887 111
6 L. Hamilton McLaren 01:36.115 69
7 T. Sato Super Aguri 01:36.306 63
8 R. Barrichello Honda 01:36.563 36
9 H. Kovalainen Renault 01:36.578 86
10 J. Button Honda 01:36.617 24
11 A. Davidson Super Aguri 01:37.876 39
12 S. Speed Scuderia Toro Rosso 01:37.910 36
13 V. Liuzzi Scuderia Toro Rosso 01:37.971 32
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Prodrivest saab McLareni teine tiim
Järgmisel aastal liitub F1-ga David Richardsi juhitav Prodrive meeskond. Ilmselt saab Prodrivest McLareni teine meeskond, kirjutab MTV3.
“Teeme praegu kõvasti tööd ja ootan, et suvel on meil ka midagi teatada. Hetkel ei soovi üksikasjadesse laskuda, aga on selge, et hakkame tegutsema mingi olemasoleva meeskonna kõrval ja sõitma nende autodega,” ütles Richards.
Praegustest meeskondadest on Hondal ja Toyotal juba “kliendid” olemas, Ferrari müüb mootoreid Spykerile ja Toro Rossole. Renault on teatanud, et neid selline tegevus ei huvita ja McLaren tundub olevat loogiline valik. Soomlaste andmeil ollakse leoingu sõlmimisele juba väga lähedal.
Sõitjakohtadele on tõenäolised pretendendid McLareni testisõitjad Pedro de la Rosa ja Gary Paffett.
“Teeme praegu kõvasti tööd ja ootan, et suvel on meil ka midagi teatada. Hetkel ei soovi üksikasjadesse laskuda, aga on selge, et hakkame tegutsema mingi olemasoleva meeskonna kõrval ja sõitma nende autodega,” ütles Richards.
Praegustest meeskondadest on Hondal ja Toyotal juba “kliendid” olemas, Ferrari müüb mootoreid Spykerile ja Toro Rossole. Renault on teatanud, et neid selline tegevus ei huvita ja McLaren tundub olevat loogiline valik. Soomlaste andmeil ollakse leoingu sõlmimisele juba väga lähedal.
Sõitjakohtadele on tõenäolised pretendendid McLareni testisõitjad Pedro de la Rosa ja Gary Paffett.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Vormel-1 Red Bulli piloot David Coulthard sai Barcelona viimasel testipäeval kirja parima ringiaja, püstitades ühtlasi uue rajarekordi - 1.21,066
Testipäeva segas vihmasadu, mistõttu lõpetati sõit ennelõunal ära, vahendas MTV3.
Coulthardile järgnes McLareni testisõitja Pedro de la Rosa, jäädes šotlasest kahe sekundikümnendiku kaugusele.
Paremuselt kolmas oli Ferrari piloot Felipe Massa, tema sõitu segas hüdraulikapumba purunemine.
Barcelona tänased mitteametlikud ajad:
1. Coulthard Red Bull 1.21,066 59 ringi
2. de la Rosa McLaren 1.21,267 58
3. Massa Ferrari 1.21,483 38
4. Fisichella Renault 1.21,876 63
5. Kubica BMW-Sauber 1.22,098 55
6. R.Schumacher Toyota 1.22,359 49
7. Klien Honda 1.22,807 80
Testipäeva segas vihmasadu, mistõttu lõpetati sõit ennelõunal ära, vahendas MTV3.
Coulthardile järgnes McLareni testisõitja Pedro de la Rosa, jäädes šotlasest kahe sekundikümnendiku kaugusele.
Paremuselt kolmas oli Ferrari piloot Felipe Massa, tema sõitu segas hüdraulikapumba purunemine.
Barcelona tänased mitteametlikud ajad:
1. Coulthard Red Bull 1.21,066 59 ringi
2. de la Rosa McLaren 1.21,267 58
3. Massa Ferrari 1.21,483 38
4. Fisichella Renault 1.21,876 63
5. Kubica BMW-Sauber 1.22,098 55
6. R.Schumacher Toyota 1.22,359 49
7. Klien Honda 1.22,807 80
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
Vormel-1 juhtkond ja autotootjad peavad läbirääkimisi ulatuslike tehniliste uuenduste üle, mis võivad jõustuda juba 2011. aastal.
Kavandatavad muudatused peaksid tegema MM-sarja odavamaks, keskkonnasõbralikumaks ja tooma vormelimaailma tavalisele autojuhile lähemale, vahendas Reuters.
Juunis kogunev vormel-1 autotootjate komitee hakkab arutama Rahvusvahelise Autoliidu FIA muudatusettepanekuid.
F1 Racing andmetel on kõne all näiteks üleminek biokütusele ja mootorite vastupidamvamaks muutmine.
Kui praeguste reeglite järgi peab vormel-1 mootor pidama vastu kaks GP-etappi, siis tulevikus peaks see pidama vastu viis osavõistlust.
Kunagise Jaguri vormel-1 meeskonna juhi Tony Purnelli sõnul, kes praegu töötab FIA tehnilise konsultandina, on kavandatavate uuenduste taga kaks asja. Esmalt tuleks kärpida tiimi väljaminekuid ja teiseks tuleb võtta arvesse inimeste üha kasvavat muret keskkonna pärast.
ENG keelne viide: http://www.itv-f1.com/News_Article.aspx?PO_ID=39287
... And these proposals include a turbo-compounded 2.2-litre V6 engine formula, with the power units to run on bio-fuel rather than the current unleaded fuel.The engines would produce around 770bhp (including a kinetic energy recovery system) with the maximum revs limited to 10,000rpm ...
Nii nad tapavadki meie F1
Kavandatavad muudatused peaksid tegema MM-sarja odavamaks, keskkonnasõbralikumaks ja tooma vormelimaailma tavalisele autojuhile lähemale, vahendas Reuters.
Juunis kogunev vormel-1 autotootjate komitee hakkab arutama Rahvusvahelise Autoliidu FIA muudatusettepanekuid.
F1 Racing andmetel on kõne all näiteks üleminek biokütusele ja mootorite vastupidamvamaks muutmine.
Kui praeguste reeglite järgi peab vormel-1 mootor pidama vastu kaks GP-etappi, siis tulevikus peaks see pidama vastu viis osavõistlust.
Kunagise Jaguri vormel-1 meeskonna juhi Tony Purnelli sõnul, kes praegu töötab FIA tehnilise konsultandina, on kavandatavate uuenduste taga kaks asja. Esmalt tuleks kärpida tiimi väljaminekuid ja teiseks tuleb võtta arvesse inimeste üha kasvavat muret keskkonna pärast.
ENG keelne viide: http://www.itv-f1.com/News_Article.aspx?PO_ID=39287
... And these proposals include a turbo-compounded 2.2-litre V6 engine formula, with the power units to run on bio-fuel rather than the current unleaded fuel.The engines would produce around 770bhp (including a kinetic energy recovery system) with the maximum revs limited to 10,000rpm ...
Nii nad tapavadki meie F1
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Linnaring 2007 toob Tallinnasse vormel 1-e
Volkswagen Linnaring 2007 toimub 9.-10. juunil Tallinnas Lasnamäe kanali alguses. Antud üritus toob juuni teisel nädalavahetusel koju kätte Põhja-Euroopa kiireimad vormelid ja ringrajaautod ning esmakordselt siin regioonis ka Red Bull Racing Vormel 1 meeskonna demonstratsioonesinemise.
http://www.motorsport.ee/?id=main&n=1560
http://www.motorsport.ee/?id=main&n=1560
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Ferrari meeskonna püüdlused Põhja-Ameerikast Euroopasse tagasi pöördunud F1-karusseli järgmistel etappidel McLaren-Mercedesele senisest paremini vastu saada said tuge neljapäeval Silverstone'i rajal lõppenud testidel, kirjutab Eurosport.com. Viimase sessiooni kiireim oli 26-aastane brasiillane Felipe Massa, kes kattis Briti GP rajal kiireima ringi ajaga 1.20,805. Neli kümnendikku nõrgema aja sõitis välja Nico Rosberg (Williams-Toyota), auto tehniliste probleemidega maadelnud maailmameister Fernando Alonso (McLaren-Mercedes) oli kolmas. Renault' testisõitja brasiillane Nelson Piquet juunior oli päeva kõige produktiivsem sõitja, läbides Bridgestone'i rehve testides 108 ringi ning sai kirja paremuselt neljanda aja. Teisel testipäeval kiireim olnud Jarno Trulli (Toyota) oli viies, šoti veteran David Coulthard (Red Bull) kuues. Järgnesid Timo Glock (BMW Sauber), Scott Speed (Toro Rosso), Christijan Albers (Spyker) ja Giedo van der Garde (Spyker).
SPORTNET
SPORTNET
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Marko Asmer ja Javier Villa ühinevad järgmisel nädalal Hispaanias Jerezi ringrajal BMW vormel-1 meeskonnaga, et teha neile testitööd.
Tänavune Briti vormel-3 sarja meister Asmer jagab Villaga autot 4. detsembril. Eestlane saab sõita hommikul, Villa pärastlõunal. Täielikult Asmeri päralt on BMW 7. detsembril.
Tänavu GP2-sarjas võistelnud 20-aastase Villa jaoks on see esimene kogemus vormel-1 roolis, Asmer on varem ohjanud Williamsit, seda aastal 2003, mil oli vaid 19-aastane.
BMW otsib asendajat Timo Glockile, kes siirdus testitöölt Jaapani meeskonna Toyota piloodiks.
Pärast vormel-3 hooaja lõppu on Asmer teinud testitööd ka DTM-sarja Mercedesele, kes vajab inimeset täitmaks Mika Häkkinenist tühjaks jäänud koht.
www.autosport.com
Tänavune Briti vormel-3 sarja meister Asmer jagab Villaga autot 4. detsembril. Eestlane saab sõita hommikul, Villa pärastlõunal. Täielikult Asmeri päralt on BMW 7. detsembril.
Tänavu GP2-sarjas võistelnud 20-aastase Villa jaoks on see esimene kogemus vormel-1 roolis, Asmer on varem ohjanud Williamsit, seda aastal 2003, mil oli vaid 19-aastane.
BMW otsib asendajat Timo Glockile, kes siirdus testitöölt Jaapani meeskonna Toyota piloodiks.
Pärast vormel-3 hooaja lõppu on Asmer teinud testitööd ka DTM-sarja Mercedesele, kes vajab inimeset täitmaks Mika Häkkinenist tühjaks jäänud koht.
www.autosport.com