Tänane kuupäev Kolmapäev Okt 17, 2018 3:13 am

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 705 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Mär 10, 2011 9:28 pm 
Eemal
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator

Liitunud: Reede Dets 26, 2008 2:16 pm
Postitusi: 77
Asukoht: Eesti
Viimasel hooajaeelsel testil oli eile siis kiireim Vettel ja täna Sergio Perez, kuigi see Sauber oli küll nähtavasti päris kütuseaurudega rajal.
Schumacher väidab igatahes, et Red Bull on selgelt konkurentidest ees. Ei saa vastu vaielda.

_________________
Pilt:')


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Mär 10, 2011 11:50 pm 
Eemal
Diagnoos: rallisõltlane

Liitunud: Laupäev Mai 01, 2010 5:59 pm
Postitusi: 1954
ma üldse ei alahindaks sauberit algaval hooajal. nüüd kui käimas on viimased amtelikud testid võikski kokkuvõtta käimasoleva f1 maailmas. niisiis bahreini etapp jäi ära ja see toimub ilmselt hooaja lõppvaatusena pärast interlagost, või siis enne, sest abu dhabi ja brasiilia etapi vähele on jäänud üks vaba nädal, kuigi see muudaks meeskondade logistika äärmiselt keerukaks ja see variant jääb ilmselt ära. igastahes bernie on öelnud, et kui bahreini printsid tahavad, et etapp nende riigis toimuks, siis nendele vaba koht ka leitakse.

testide ja meeskondade edurivi juurde tagasi. eelmise hooaja võitja red bull ja ferrari tunduvad testide ja analüütikute hinnangul teisest klassist. mclarenil on kahjuks auto arendusega suured jamad ning jenson button on avalikult intervjuudes öelnud, et hooaja avaetappidel poodiumikohtadele võidu ei sõideta. seejärel renault: komeedina f1 maailma sööstnud lotus renault boss eric bouilier on näidanud, et ta pole niisama mees ning tundub, et renault'l on tänavusel hooajal keskmikute seast vaat et kõige liikuvam pill. kahju on ainult sellest, et kubica tänavusest hooajast kõrvale jääb, muidu võiks poolakas oma ainsale f1 etapivõidule sel aastal lisagi teenida. aga ei maksaks ka alahinnata tema endist meeskonnakaaslast bmw päevilt, nick heidfeldi. ülikogenud vanameister on mõnede meelest saanud liiga palju häid võimalusi oma karjääri jooksul ja pole neid ära kasutanud, kuid kas nüüd suudab sakslane haarata viimasest õlekõrrest ja renault'le kastanid tulest välja tuua?

MrTodti kriitika Sauberi osas pole üldsegi põhjendatud, sest tundub, et ka see meeskond on pärast üht hooaega viimastele punktikohtadele heitlemist tõusmas kõrgete keskmikute sekka. nende võistlustandem perez-kobayashi on küll noor ja hardake, kuid poisid tunduvad hakkamist täis ja just nooruslikust uljust sellisele meeskonnale vaja ongi. seejärel williams. ka selles f1 esimeses tõelises erameeskonnas on sõitmas uustulnuk pastor maldonado. neli viimast hooaega gp2 sarjas võistelnud suutis möödunud hooajal sarja kinni panna ja lööb nüüd jalaga lahti f1 ukse. kas ka siin hakkab mees tegusid tegema näitab aeg, kuid testide põhjal võib öelda, et masina taha ei tohiks küll midagi jääda. williams on mõned viimased hooajad pidanud mängima madalama keskmiku rolli ja viimane aeg oleks, et tiim jalad alla saaks.

eelmise hooaja uustulnuk mercedes või siis ikkagi pajude seas brawniks kutsutud meeskond on siiamaani küsimärk. michael schumacher'il läks eelmine hooaeg sisseelamise aastaks, tänavu loodetakse seitsmekordselt maailmameistril palju. jääb üle vaid pöidlaid hoida, et ka mees ja auto ühte sulanduksid. lisaks sellele on õhinas ka kaasmaalane nico rosberg, kellel on pärast viit aastat sarjas tiirlemist veel esimene etapivõit noppimata. kas tänavune hooaeg suudab seda fakti muuta? sarnaselt kõigile eelmistele tahavad veel sammukese tippseltskonnale lähemale astuda force india ja siiski veel red bulli farmmeeskonnaks peetav toro rosso, kuigi otsest koostööd meeskondade vahel enam olla ei või. eelmise aasta dtm sarja meister šotlane paul di resta on endale väljavõidelnud piloodikoha froce indias ning ei taha kindlasti leppida vaid viimaste punktikohtade peale võidusõitmisega.

ning siis veel kolm uut ehk nö. B-kategooria meeskonnad hispania, lotus ja virgin. lotuse tiimipealik mike gascoyne on selgesõnaliselt väljaöelnud, et üks aasta oli sisseelamiseks ja nüüd on aeg tegudele asuda ning hakata konkureerima lisaks kahele uuele tiimile ka keskmikega. gascoyne tõi välja huvitava fakti. nimelt võrdluse eelmise hooajaeelsete testide ja tänavuste testide vahel. nimelt on lotus võrreldes eelmise hooaja algusega testidel näidanud sekund kiiremaid ringiaegu, kuid teised meeskonnad näitavad võrreldes eelmise aasta testidega aeglasemaid aegu. britt loodab, et edasiminek on toimunud, kuid eks reaalsust näitab aeg.

oma pika diraadi võiks lõpetada briti f1 kommentaatori murray walkeri kuldvarasse kuuluvate sõnadega, mida ta ütleb enne igat hooega: algav hooaeg on kindlasti üks põnevamaid, mida maailm siiani näinud on.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Mär 11, 2011 10:11 am 
Eemal
Rallifoorum 24/7

Liitunud: Pühapäev Veebr 23, 2003 12:43 pm
Postitusi: 17515
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Väga hea kokkuvõte. Selliseid võiks veelgi olla. Hea ja põnev lugeda hommiku kohvi kõrvale.
Hea töö Muhk

_________________
Man and machine against mother nature!!!
"Straight road are for fast cars, turns are for fast drivers." (Colin McRae)
Good drivers have dead flies on the side windows." (Walter Röhrl)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Mär 11, 2011 11:40 am 
Eemal
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator

Liitunud: Kolmapäev Apr 08, 2009 11:35 am
Postitusi: 730
Asukoht: Lindi Taga
Väga viis jutt (Y)

_________________
Raskel ajal on rahvaralli ka ralli!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Juun 15, 2011 9:46 pm 
Eemal
Diagnoos: rallisõltlane

Liitunud: Pühapäev Nov 27, 2005 3:22 pm
Postitusi: 1622
Lewis Hamilton ja Tony Stewart vahetasid sõiduvahendeid, mulle meeldis vaadata, võibolla meeldib kellegile samapalju kui mulle. Kokku on 6 osa youtubes, sõiduks läheb vist alles 3ndas:

http://www.youtube.com/user/TheNARLtv#p/u/5/_yzs-2bDai8


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Juul 28, 2011 9:15 pm 
Eemal
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur

Liitunud: Laupäev Nov 15, 2003 11:06 pm
Postitusi: 1588
Volkswagen plaanib 2018. aastal vormel-1 sarja oma tiimi välja panna

Volkswagen kaalub võimalust panna 2018. aastal vormel-1 sarja oma tiim välja panna.
"Ma kujutan ette seotust vormel-ühega 2018. aastal," sõnas autotootja mootorispordi osakonna juht Wolfgang Dürheimer. "Meil on piisavalt tooteid, millega me võiksime panustada."
Veel märtsis olid Volkswageni juhid seisukohal, et neil pole huvi vormel-ühes kaasa lüüa.

err

_________________
www.solman.yx.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Jaan 13, 2012 10:23 pm 
Eemal
algaja kommentaator
algaja kommentaator

Liitunud: Kolmapäev Jaan 11, 2012 5:53 pm
Postitusi: 2
Huvitav info.. :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Jaan 13, 2012 11:43 pm 
Eemal
Diagnoos: rallisõltlane

Liitunud: Laupäev Mai 01, 2010 5:59 pm
Postitusi: 1954
minuloto.ee kirjutas:
Huvitav info.. :D


see on btw juulikuust. ma kahtlen, et VW kontsern nii WRC-s kui F1-s samalajal kavatseb võistelda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Veebr 03, 2012 9:40 am 
Eemal
Rallifoorum 24/7

Liitunud: Laupäev Dets 10, 2011 6:38 pm
Postitusi: 8757
Asukoht: Haabneeme
Ferrari peaks siis täna esitlema oma masinat. Peaks ka otse nägema http://singleseater2012.ferrari.com/english/web/#/home


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Veebr 07, 2012 10:05 pm 
Eemal
Diagnoos: rallisõltlane

Liitunud: Kolmapäev Mai 24, 2006 6:42 pm
Postitusi: 1025
Asukoht: Tallinn
tegelikult on ikka üsna veider, et kõigil autodel (esiosad) väga väga sarnased kühmnokkluiged..

_________________
http://sk8erboi.planet.ee/tillkartulis.htm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Veebr 07, 2012 10:40 pm 
Eemal
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator

Liitunud: Pühapäev Jaan 08, 2012 6:18 pm
Postitusi: 63
See on tingitud uutest reeglitest vist.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Veebr 17, 2012 2:46 pm 
Eemal
Diagnoos: rallisõltlane

Liitunud: Kolmapäev Mai 24, 2006 6:42 pm
Postitusi: 1025
Asukoht: Tallinn
Kaimar kirjutas:
See on tingitud uutest reeglitest vist.


turvalisuse huvides kehtestatud reegel ütleb, et nina peab olema teatud kohas madalamal 625mm vs 550mm. aga niipalju kui mina aru saan, ei pea see osa, mis on kõrgemal, nii kõrgel olema. va muidugi siis kui esivedrustus muidu ära ei mahu. ühesõnaga, kui keegi leiab mingi hea artikli, miks on hea ees kokpit võimalikult kõrgel pidada, siis postitagu.

nali on muidugi selles, et ferrari nina on tegelikult eelmise aasta omast kõrgemal :) ja üldse neil on teine vedrustus, mistõttu ka see vedrustuse teema ei pela.
minu enda täiesti puusalt pakkumine oleks, et reegel kehtestati niipalju hilja, et tiimid ei jõudnud keret korralikumalt ringi teha.

_________________
http://sk8erboi.planet.ee/tillkartulis.htm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Veebr 21, 2012 10:44 am 
Eemal
Rallifoorum 24/7

Liitunud: Laupäev Dets 10, 2011 6:38 pm
Postitusi: 8757
Asukoht: Haabneeme
Täna siis Barcelona esimene testipäev. Mercedes ka siis nüüd uue autoga koha eks näe, kas on siis see aasta võistlusvõimelise masina teinud.
Kes soovib võib teksti kujul testipäeva jälgida http://live.autosport.com/commentary.php/id/439


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Dets 03, 2015 7:59 pm 
Eemal
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator

Liitunud: Neljapäev Okt 18, 2012 6:29 pm
Postitusi: 752
http://www.espn.co.uk/f1/story/_/id/142 ... oncept-car

Ilus või inetu? Ei tea, pigem harjumatu.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Dets 03, 2015 9:14 pm 
Eemal
Rallifoorum 24/7

Liitunud: Esmaspäev Veebr 17, 2003 1:45 pm
Postitusi: 2974
Asukoht: Tallinn
Nagu näljutatud LMP1

_________________
"Come on, you can see more than that"


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Dets 03, 2015 11:37 pm 
Eemal
Diagnoos: rallisõltlane

Liitunud: Neljapäev Mär 27, 2003 9:26 pm
Postitusi: 1521
(Unistus) Äkki olekski õige aeg Le Mansil ja F1-l jälle kokku saada? Aegade alguses sõideti ju Le Mansis kah Grand Prix. LMP1 ja F1 autod ühtlustada, WEC ja F1 liita ning hooajal on nii kestvussõite kui ka lühikesi sprinte. LMP1 ja F1 kiireimate autode ringiaegade vahe on näiteks Austini rajal umbes 6-7 sekki. Põhimõtteliselt võiks Porsche või Audi LMP1 autoga juba täna Manoriga täitsa võidu sõita :)

_________________
RainerAusFanClub


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Veebr 17, 2016 7:34 pm 
Eemal
Rallifoorum 24/7

Liitunud: Laupäev Dets 10, 2011 6:38 pm
Postitusi: 8757
Asukoht: Haabneeme
Red Bull F1 livery
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Veebr 17, 2016 10:59 pm 
Eemal
Rallifoorum 24/7

Liitunud: Reede Jaan 13, 2012 3:22 pm
Postitusi: 11125
Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
meeldib väga, need eelmiste hooaegade omad olid liiga kirjud minu jaoks ning siin mindud lihtsamat teed ja väga ilus.

_________________
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Veebr 17, 2016 11:24 pm 
Eemal
Rallifoorum 24/7

Liitunud: Neljapäev Veebr 11, 2010 1:05 pm
Postitusi: 4474
Asukoht: Tallinn
Kas see on matt-sinine?

_________________
Söörlöne!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Veebr 17, 2016 11:29 pm 
Eemal
Rallifoorum 24/7

Liitunud: Reede Jaan 13, 2012 3:22 pm
Postitusi: 11125
Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
matt must pidavat olema

_________________
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 705 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.10