Marko Asmer

maailma populaarseim mootorispordiala

Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank

Vasta
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Euroopa ühe hinnatuma vormelispetsialisti Heikki Kulta hinnangul võib BMW Sauberi testisõitja Marko Asmeri aastapalk olla 800 000 dollari ringis.

http://sport.postimees.ee/020408/esileh ... 321181.php
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Kuigi vormel 1 sarja Bahreini GP-l võtsid Ferrarid – Felipe Massa ja Kimi Räikkönen – kaksikvõidu, juhib tiimide arvestuses BMW Sauber.

"Ferrari on küll meist kiirem, kuid mitte palju. Ferrari ülemvõimu pole," rõõmustas BMW Sauberi testisõitja Marko Asmer.

BMW Sauberis peetakse pidu. Laupäeval võitis Robert Kubica tiimi ajaloo esimese ajasõidu, pühapäeval asus BMW Sauber juhtima meeskondlikku arvestust.

"See, et me juhime, on tiimile suur asi," teatas Asmer, kes saabus testimiste vahel koju ja jälgis Bahreini võidukihutamist telerist.

"Vaevalt me lõpuni liidriks jääme, kuid hooaja algus on igatahes suurepärane. Oleme Ferrarist vaid pisut maas, McLareniga teisel-kolmandal kohal. Edu motiveerib. Peame veidi juurde panema, et võitma hakata. Võitmine on eesmärk."

SL ÕHTULEHT
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
hull
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 717
Liitunud: 06 Aug 2005, 12:42
Asukoht: tallinn
Has thanked: 2
Kontakt:

Postitus Postitas hull »

Asmer võistleb eeloleval nädalavahetusel Euro-3000 sarjas

BMW-Sauberi testisõitja Marko Asmer võistleb sel nädalavahetusel Itaalias, Vallelunga ringrajal Euro-3000 sarjas.
Kaheksast osavõistlusest koosnevas vormelisarjas Asmer tervet hooaega esialgu ei plaani kaasa teha, vaid osaleb enda valikul erinevatel sõitudel.
Mullu Briti vormel-3 sarja võitnud Asmer hakkab võidu sõitma TP Formula meeskonna autoga.
Itaalia tiim osaleb selles sarjas esmakordselt, kuid on seni kogemusi hankinud Itaalia F-2000 meistrivõistlustel ning vormel-3000 Euroopa meistrivõistlustel.

ETV SPORT
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Asmer otsustab pärast esimest nädalavahetust uue tiimi auto roolis, kas jätkab sama masinaga ka järgmistel etappidel. "Sõlmisin lepingu niiöelda race by race, sest ma ei tea, kui hea auto sel tiimil on," sõnas Asmer. "Kui on hea, siis jätkan, kui mitte, otsin teise võimaluse."
Itaalia tiim TP Formula püsis aastaid Euro 3000 sarja tipus, lahkus siis, kuid soovib nüüd võimsalt areenile naasta.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
SLy
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1376
Liitunud: 14 Mär 2005, 14:39

Postitus Postitas SLy »

SLy
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1376
Liitunud: 14 Mär 2005, 14:39

Postitus Postitas SLy »

Pilt

BMW boss: võimalik, et Marko Asmer sõidab juba järgmisel hooajal F1-s

Ann Hiiemaa, Postimees

BMW Sauberi vormel-1 meeskonna boss Mario Theissen ei välistanud võimalust, et tiimi praegust testisõitjat Marko Asmerit võib juba järgmisel hooajal vormel-1 sarjas võidu kihutamas näha. Siiski usub ta, et Asmerile tuleks kasuks vähemalt ühel hooajal veel testisõitjana leiba teenida.

BMW meeskonna bossile Mario Theissenile meeldib noortest testisõitjatest F1 põhipiloote kasvatada. Theissen ei välista ka võimalust, et eestlased võivad Marko Asmerile juba järgmisel hooajal vormel-1 sarja karussellis pöialt hoida.

Theissen jälgis valitsevat Briti vormel-3 sarja meistrit Asmerit vähemalt neli aastat. Ta külastas nii möödunud hooajal kui ka eelmisel vormel-3 sarja mitteametlikel maailmameistrivõistlustel Macaus ka 23-aastase eestlase meeskonna Hitech Racingu boksi. «Marko suutis ka mitte väga heade autodega kiiresti sõita – see avaldas mulle muljet. Me mitte üksnes ei andnud Markole võimalust – ta oli ühtlasi tiimile ka väga kasulik täiendus,» avaldas Theissen teisipäeval Münchenis.

Doktor Mario Theissen, kuidas olete rahul Marko Asmeri senise arenguga testisõitjana?

Seda on praegu tegelikult veel natuke vara öelda. Hooaeg alles algab, aga võib öelda küll, et olen Markoga rahul. Muidugi on mul kahju, et me ei saa anda talle nii palju testikilomeetreid, kui algselt lootsime. Seega ideaalvariant see pole. Aga ma usun, et ta saab väga palju õppida ja see tuleb talle ainult kasuks. Ta õpib inseneridega suhtlema, annab tagasisidet, õpib erinevaid ringradasid tundma. Mul on hea meel, et Marko saab ka võidu sõita ja loodan, et ta saab seda kogu hooaja vältel teha. Ideaalne oleks olnud, kui ta GP-2 sarjas koha saanuks. Aga kahjuks see ei tulnud välja.


Kaks aastat tagasi palkasite suhteliselt tundmatu poolaka Robert Kubica. Pessimistid laitsid toona selle käigu maha. Bahreini-etapil oli aga just tema see, kes BMW-le esimese poodiumikoha välja sõitis. Kas Asmer võib olla samasugune kroonijuveel?

Kunagi ei tea. Marko on sarnase taustaga kui Robert. Mõlemad tulevad keskkonnast, kus mootorispordiga oli raske tegeleda. Võidusõitjad, kes suudavad sellistest tingimustest välja tulla ja tippu jõuda, on väga väärtuslikud. See näitab, et neis on sisu. Ka Robert oli võrreldes Nickiga möödunud hooajal tehniliselt märksa viletsam. Aga ta on väga tublisti edasi arenenud.

Detsembris testisite nii Marko Asmerit kui ka 17-aastast hispaanlast Javier Villat. Hiljem selgus, et testisõitjaks saab hoopis austerlane Christian Klien ja tiimi varusõitjaks Asmer.

Miks Asmer reservsõitjaks ei saanud?

Juba esimeste testide järel oli selge, et reservsõitja vajab märksa suuremat kogemustepagasit kui oli Markol. Vormel-3 ja vormel-1 sarja erinevus on väga suur. Ja me ei saanud endile lubada seda, et võtame reservsõitjana tööle vormel-1 kogemuseta sõitja. Testi- ja reservsõitjaamet nõuavad erinevaid oskuseid. Reservsõitja peab igal etapil kaasas olema ja vajadusel autorooli istuma. Selleks peab aga valmis olema. Kogu karjäär võib ühe ebaõnnestunud sõidu järel läbi olla. Kui teatasime Markole tööpakkumisest, siis ütlesimegi talle, et ta saab üheks kahest testisõitjaks.

Kuidas te üldse Markoni jõudsite? Mis teid temas paelus?

Märkasin Markot esimest korda viis aastat tagasi, kui ta BMW F1 Williamsit testis.

Hiljem tegi ta ka Briti vormel-3 sarjas väga head tööd. Nägin Asmerit nii 2006. kui ka 2007. aastal Macau GP-l. 2006. aastal oli ta esimese kvalifikatsiooni kiireim ja see on äärmiselt muljetavaldav saavutus, arvestades seda, et Macau rada on üks raskemaid. Ka aasta hiljem näitas ta samal võistlusel oma võiduiha. Kuigi tal polnud sugugi mitte parimad autod.

Jälgisin teda lähedalt vähemalt neli aastat. Marko üksnes ei väärinud seda kohta – ta oli ka tiimile väga vajalik täiendus.

Millal me Markot vormel-1 võidusõidukarusellis startimas näha võiksime?

Raske on midagi sellist ennustada. Tähtis on näha, kuidas ta tiimiga edasi areneb. Kuidas inseneridega koostöö laabub. Samas oleneb palju ka teistest põhisõitjatest. Optimistliku plaani järgi vaadates võib Markot juba järgmisel hooajal vormel-1 sarjas sõitmas näha. Realistlikult võttes aga usun, et ta peaks vähemalt ühe hooaja veel testisõitjana töötama. Ja siis ehk.

BMW Sauberi kolm viimast testisõitjat – Robert Kubica, Timo Glock, Sebastian Vettel – on praeguseks kõik end sarja põhisõitjateks võidelnud. Milles peitub teie meeskonna fenomen, et suudate noortest testisõitjatest põhipiloodid kasvatada?

Kasulikum on osta kui kasvatada. Mulle meeldib piloote arendada, mitte osta. See pole üksnes odavam, vaid ka minu üleüldine filosoofia. Palju parem on lasta noortel koos tiimiga kasvada – nad saavad meeskonna üheks osaks ja sa võid olla kindel, et nad sobivad ühte meeskonda.

Stabiilsus on väga tähtis. Meil on ka inseneride puhul sama lähenemine.

Mida te üldse Eesti mootorispordist enne Asmerit kuulnud olite?

Ausalt öeldes mitte midagi. Mul on kahju, aga nii see oli. Ma ei teadnud isegi seda mitte, et Marko isa oli nii kõva võidusõitja. See tuli mulle üllatusena.

Olete hetkel meeskondade arvestuses vormel-1 sarja liider.

Kuidas te BMW Sauberi praegust seisu hindate – olete rahul?

Olen seda juba varem öelnud, et kuulume kolme tugevaima tiimi hulka. Oleme alustanud võimsalt – isegi võimsamalt, kui oskasime arvata. See oli üks meie eesmärkidest. Teine asi, mille poole püüdleme, on võtta esimene etapivõit – see on veel täitmata. Aga vaadates meie senist edu, usun, et see võit ei ole kaugel. Oleme Ferrariga tublisti vahet vähendanud. Heal päeval kaotame vähem, halval rohkem.

Kas BMW edu jätkub?

Tahaks loota. Olen kindel, et suudame kogu hooaja vältel kolme parima tiimi seas sõita. Praegu oleme vaikselt hakanud arendama ka 2009. aasta autot. Loodud on erinevad tiimid – ühed tegelevad uue autoga ja teised vana autoga. Mõlemad on väga motiveeritud. Eks näis, mis saab.
Viimati muutis SLy, 17 Apr 2008, 08:32, muudetud 1 kord kokku.
SLy
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1376
Liitunud: 14 Mär 2005, 14:39

Postitus Postitas SLy »

Pilt

Tiimi pressiüritus võttis Marko Asmeril higi voolama

Ann Hiiemaa, Postimees

Pressiesindaja küsib Asmerilt veel paar küsimust ja pärast seda võib ta nii-öelda piinapingist lahkuda. Ees on töö – seitsmes erinevas kuue kuni kaheksaliikmelises laudkonnas tuleb oma tegemistest pajatada.

Kõik on võimalik

«Uhh, võtab kohe higistama,» sõnab valitsev Briti vormel-3 sarja meister lavalt lahkudes ja pühib laubalt higi. «Alguses vaatasin, et polegi väga palju neid pressiüritusi, aga nüüd nad lisavad neid järjest juurde. BMW-l on need nii-öelda pitlain värgid kesklinnades ja kummi pean kesklinnades tossutama. Päris palju juba tulnud teisi. Mai alguses lähengi Istanbuli sama tegema.»

Graafik on tal tihe – reedel Barcelonasse, esmaspäeva õhtul Münchenisse. Kolmapäeva hommikul enne koitu Itaaliasse Vallelungasse. Esmaspäeval Nizza ringrajale Lõuna-Prantsusmaale. Kolmapäeval ilmselt taas Barcelonasse.

«Praegu on nad minuga ikka rahul olnud ja palju rohkem sõita andnud kui teisele vennale, kes kaasas käib. Eks peab pingutama,» jätkab Asmer. «Tegemist on küllaga olnud. Hea, et midagi ikka teha ka on. Demod ja eraldi testid. Lihtsalt palka saade oleks ka nüri.»

Millal Asmer aga esimese eestlasena vormel-1 sarja põhisõitjaks end murrab?

«Kõik on võimalik, aga samas ka väga-väga raske. Tööd tuleb teha selle nimel,» vastab ta. «Sõidame praegu ja vaatame, mis saab. Raske on midagi ennustada. Mul on põhiline saada nii palju kogemusi kui võimalik. Järgmine samm edasi olekski nüüd vormel-1 põhipiloot. Kui arenen, siis on kõik okei ja olen oma töö teinud.»

Tiimi põhisõitjate Robert Kubica ja Nick Heidfeldiga suhtlemise kohta ütleb ta: «Kõik on tipp-topp. Saame omavahel sellisel tasemel läbi nagu vaja ja see ongi kõik. Mingid erilised sõbrad me pole,» pajatab Asmer.

Saksapõhise meeskonna BMW Sauberi ametlik suhtluskeel on inglise keel. Aga Asmer on ühtteist ka juba saksa keeles õppinud. See ei olevat tema sõnul teps mitte raske. «Mõnus atmosfäär on meie meeskonnas. Tõsine, aga samas lõdvestunud – garaažides testimiste ajal muusika mängib. Lõbus on! Kõik naudivad seda, mida teevad. Ka Ferrari on samasugune,» räägib Asmer, kes kasutab testimistel Kubica rooli.

Vihmasadu ja päikesepaiste

Sel nädalavahetusel saab ta üle pika aja taas oma võidusõidukirge rahuldada – pühapäeval seisab ees Euro-3000 sarja esimene etapp Itaalias Vallelunga ringrajal. Seda, kas Asmer terve hooaja kaasa teeb, pole veel selge. Paljud sarja etapid kattuvad ka BMW üritustega.

Kuna Asmeri jaoks on number üks töö siiski testisõitja amet, siis ta eelistab neid sarja etappidele.

«Ma ütlen, et midagi suurt oodata ei tasu. Eks ma muidugi pingutan. Aga pole katki ka, kui kohe ei õnnestu. See pole tänavu põhieesmärk,» selgitab Asmer. «Ma ei tea üldse, millega tegu on – vaid vanalt sõbralt kuulsin, et see on hea tiim. Meeskonnaliikmeid pole ühtegi veel näinud. Ajasime asju telefonitsi.»

Enamik ringradu on Asmerile tundmatud. Aga see ei ole tema jaoks mingi ületamatu raskus: «Radade õppimine ei ole väga raske. Päev enne jõuad kohale, vaatad üle ja mis seal ikka erilist,» sõnab Asmer.

Neljapäevaseks esimeseks testisõiduks Vallelunga ringrajal lubas vihma. Nädalalõpuks, mil Asmeri esimene start Euro-3000 sarjas, aga päikesepaistet. Kas eestlane saab kuuekuulise pausi järel taas ka võidurõõmu maitsta, selgub pühapäeval.
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Vormel ühe hooaega edukalt alustanud BMW-Sauberi tiimiboss Mario Theissen võttis eestlase Marko Asmeri palgale, sest näeb noores sõitjas perspektiivi.

Sel nädalal selgus, et Asmer hakkab võistlema vormel Euro 3000 sarjas. Mida sellest arvate? Kas see on talle parim sari?

Euro 3000 vormelisari on talle hea võimalus end proovile panna. Proovimine on üks asi, aga Markol on vaja ka võistluskogemusi. Loodan, et sellest sarjast kujuneb talle terveks hooajaks proovikivi, kus ta saab end lihvida. Muidugi oleks olnud ideaalne, kui ta oleks saanud kaasa lüüa GP2 sarjas – see kulgeb ju samadel ringradadel ning on üldse igapidi F1-le kõige lähedasem.

Kui palju sõltub Marko tulevik sellest, kuidas ta näiteks Euro 3000 võistlussarjas läbi lööb?

See ei ole peamine. Minu jaoks on tähtsam näha, kuidas ta meie tiimis areneb, kuidas sujub tema koostöö inseneridega, millist informatsiooni ja tagasisidet ta auto kohta suudab anda, milline on Marko võrreldes meie teiste sõitjatega. See on palju tähtsam.

Ütlesite, et ei saa anda Markole nii palju testikilomeetreid, kui alguses lootsite. Miks mitte?

Alguses oli juttu, et algaja katsesõitja saab lisaks 3000 katsekilomeetrit. Praegu on uus tingimus, mis ütleb, et ta saab neli testipäeva, igaks päevaks 350 kilomeetrit. Samas – tegemist on noore sõitjaga, ei saa teda lihtsalt autosse istutada ja öelda, et sõida. Nad peavad kõigepealt harjuma. Reaalne on, et algaja sõitja teeb nelja päevaga 1200 kilomeetrit, 1400 maksimaalselt. Rohkem pole enam reaalne.

Mida te Eesti mootorispordist enne Markoga tutvumist kuulnud olite?

Vabandage mind, aga mitte midagi. Marko oligi esimene asi, mida ma Eesti mootorispordist teada sain. Ma polnud isegi midagi kuulnud tema isa karjäärist. See oli minu jaoks paras üllatus.

EESTI PÄEVALEHT
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
RudiTurbo
F1 ekspert
Postitusi: 1352
Liitunud: 09 Mai 2003, 23:42
Asukoht: Paldiski

Postitus Postitas RudiTurbo »

Ma küll hetkel ei näe, kuidas oleks võimalik, et Asmer järgmine aasta piloot oleks. Kui ainult, siis teistes värvides kui BMW.

Nick Heidfeldi BMW küll kuhugi ei lase ning Kubica sõidab ju kohati kiireminigi kui Heidfeld.
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Kes saksa keelt mõikab, siis veel selline jutt:

http://www.motorsport-total.com/f1/news ... 41701.html
RudiTurbo
F1 ekspert
Postitusi: 1352
Liitunud: 09 Mai 2003, 23:42
Asukoht: Paldiski

Postitus Postitas RudiTurbo »

Mis seal saksa keelses uudises teemax on?
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
Arks
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 50
Liitunud: 21 Dets 2005, 21:17

Postitus Postitas Arks »

Kui nüüd väga lühidalt öelda, siis teemaks on : Millest kõik alguse sai...kuni tänase päevani. Ma päris lõpuni ei lugenud.

Arks
SLy
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1376
Liitunud: 14 Mär 2005, 14:39

Postitus Postitas SLy »

Marko Asmer – TP Formula
“It was a difficult day because it was my first time with this car. As I arrived just yesterday I first had to adjust the seat and the steering wheel and that's why I didn't look for the performance. Despite being a completely different car to what I'm used, that's anyway a car and I'll find the way to make it fast.”

Vallelunga – Open test - Times

1 Fabio Onidi – GP Racing 1’24’’543 – 66 laps
2 Roldan Rodriguez – GP Racing 1’24’’657 – 68 laps
3 Nicolas Prost – Cerveza Sol - ELK Motorsport 1’24’’787 – 64 laps
4 Luiz Razia – Cerveza Sol - ELK Motorsport 1’24’’915 – 77 laps
5 Marko Asmer – TP Formula 1’25’’512 – 77 laps
6 Fabio Beretta – Q8 OILS/HACHE - ELK Motorsport 1’25’’621 – 55 laps
7 Omar Leal – Durango – 1’25'625 – 61 laps
8 Francesco Dracone – Emmebi Motorsport 1’26’’334 – 53 laps
9 Juan Ramon Zapata – Emmebi Motorsport 1’28’’055 – 57 laps
10 Matteo Cozzari – Emilio De Villota Motorsport 1’28’’277 – 24 laps
Burns
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1968
Liitunud: 31 Okt 2004, 12:29
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Burns »

No täitsa hästi läks tal ju. Arvestades seda, et esimene kogemus autoga. Ja küll ta kiiruse ka leiab, anname aega.
Diagnoos- Rallisõltlane
schalke
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1134
Liitunud: 27 Juul 2005, 10:35
Asukoht: Tallinn- Ida Virumaa

Postitus Postitas schalke »

Rada ka võõras.
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011
Siim
"till kartulis" expert
Postitusi: 1735
Liitunud: 29 Veebr 2004, 17:35
Asukoht: EST
Kontakt:

Postitus Postitas Siim »

10 masinat vaid? või see vaid TOP10 ?
Matthiew
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 623
Liitunud: 16 Nov 2005, 13:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Matthiew »

ning kummal päeval ja mis kell võidusõit on?
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

SATURDAY 19TH APRIL
11.10 - 11.40 Free Practice 2
15.40 - 16.10 Qualifying

SUNDAY 20TH APRIL
10.20 Race 1 - 18 laps
15.30 Race 2 - 23 laps

Samast sarjast läbi käinud ka sellised nimed nagu: Fernando Alonso, Montoya, Heidfeld, Bourdais, Liuzzi.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
SLy
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1376
Liitunud: 14 Mär 2005, 14:39

Postitus Postitas SLy »

1.vabatreening

1 5 PROST N. CH ELK MOTORSPORT LOLA B02/50 1'26.091 16/17 170.819
2 1 RODRIGUEZ R. ES GP RACING LOLA B02/50 1'26.118 0.027 14/15 170.765
3 2 ONIDI F. IT GP RACING LOLA B02/51 1'26.188 0.097 14/17 170.627
4 6 RAZIA L. BRA ELK MOTORSPORT LOLA B02/50 1'26.353 0.262 15/16 170.300
5 14 ASMER M. EST TP FORMULA SRL LOLA B06/50 1'26.642 0.551 14/14 169.732
6 4 BERETTA ROSSI F BRA ELK MOTORSPORT LOLA B02/50 1'27.278 1.187 14/16 168.496
7 7 LEAL O.J. COL ENGINEERING DURANGO LOLA B02/50 1'27.319 1.228 12/13 168.416
8 11 DRACONE F. IT EMMEBI MOTORSPORT LOLA B06/50 1'27.591 1.500 16/18 167.893
9 19 COZZARI M. IT EMILIO DE VILLOTA M LOLA B02/51 1'28.840 2.749 13/14 165.533
10 12 ZAPATA J.R. BRA EMMEBI MOTORSPORT LOLA B06/50 1'29.039 2.948 5/13 165.163
lenc
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 292
Liitunud: 15 Mai 2004, 08:00

Postitus Postitas lenc »

valmacher kirjutas:Samast sarjast läbi käinud ka sellised nimed nagu: Fernando Alonso, Montoya, Heidfeld, Bourdais, Liuzzi.
Ei ole. Felipe Massa aga küll.
Vasta