Kanada GP

maailma populaarseim mootorispordiala

Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank

Vasta
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Kanada GP

Postitus Postitas Frank »

4 päeva pärast on Kanada GP start ja on aeg alustada järgmist teemat.

Räikkönen on ikka veel liidrikohal ja M.Schumacher kaotab talle vaid 2 punktiga. McLaren on Ferrarist möödunud kahe punktiga.

Sõidetakse: 70 Ringi
Raja pikkus: 4,361 km
Kiireim ring: 1:15.960 (Juan-Pablo Montoya)
Sõidu distants: 305,270 km

Siin siis Circuit Gilles Villeneuve raja tutvustus:

Stardijoonest sõidetakse natuke maad otse edasi ja siis tuleb kerge pööre paremale ja siis kohe on ka esimene kurv (vasakule), mis läbitakse u. 133 Km/h. Kohe pärast seda on väike vahe ja siis teine kurv (Coin Senna) paremale mis läbitakse u. 70 Km/h.
Seejärel kiirendatakse ning järgneb kerge pööre paremale, siis tulevad raja 3 ja 4 kurv, mis moodustavad S-kurvi. 5 kurv läbitakse u. 255 km/h, kerged pöörded vasakule ja paremale ning shikaan (6 ja 7kurv), milles algkiirus 90 km/h ning väljudes kiirendusel 142 km/h.
Edasi pikem sirge ja 8 kurv paremale (enne kurvi on kiirus natuke alla 300 km/h, kurvi sisenedes pidurdatakse hoog u. 110 km/h-le ja kurvist väljudes kiirendades on hoog u. 155 km/h). 10 kurv on nõelasilmakurv, mis on üks raskemaid kurve enne finishijoont – see kurv läbitakse u. 55 km/h 1 käiguga.
Kohe pärast nõelasilmakurvi surutakse gaasipedaal põhja ja ei pidurdata enne viimast shikaani, kus kiirus langeb u. 140 km/h peale. Sellest kurvist peab täpselt väljuma, sest kui kiirus on liiga suur ja trajektoor vale, siis jääb ette sein. Must stsenaarium on tuttav isegi tippmeeskondade sõitjatele. Tavaliselt võetakse siin lisa asfalteeritud ribalt, aga liiga julgelt ei tasu sealt hammustada, sest samas on sein. Kiirendatakse ja algab uus ring.
Viimati muutis Frank, 11 Juun 2003, 15:00, muudetud 2 korda kokku.
"Come on, you can see more than that"
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Teadmiseks nendele kellel on võimalust ja tahtmist. Homme, reedel kell 17.45 näitab DSF treeninguid ja 1. kvalifikatsiooni.
gaas on endiselt laiffi
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

Erki kirjutas:Teadmiseks nendele kellel on võimalust ja tahtmist. Homme, reedel kell 17.45 näitab DSF treeninguid ja 1. kvalifikatsiooni.
MTV3 näitab esimest kval'i ja teist ning siis veel ühte harjutust. RTL'i pealt näeb muidu kõige rohkem.

Rubens on heas tujus ja loodab head sõitu.

teeme siia väikse arutelu, teemaks on: Millal mclaren toob enda uue masina rajale (GP'le)?

vastusele võiks lisada mõne põhjuse.

Mina pakun et järgmiseks või üle järgmiseks GP'ks, kui nad saavad kiirelt mootori, käigukasti ja vastupidavus probleemidest lahti siis toovad nad selle prantsusmaal rajale
"Come on, you can see more than that"
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

MTV3 näitab jah vist kõige rohkem ikkagi. RTL reedeseid värke ei näita. Pealegi ma MTV3 vaadata ei saa.
gaas on endiselt laiffi
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Frank kirjutas: teeme siia väikse arutelu, teemaks on: Millal mclaren toob enda uue masina rajale (GP'le)?

vastusele võiks lisada mõne põhjuse.

Mina pakun et järgmiseks või üle järgmiseks GP'ks, kui nad saavad kiirelt mootori, käigukasti ja vastupidavus probleemidest lahti siis toovad nad selle prantsusmaal rajale
Mida siin arutada? Tuleb lihtsalt uudiseid lugeda :wink:
formula1.ee kirjutas:
Uus McLaren ei tule Hagi sõnul rajale ka 6. juulil Prantsusmaal, kuna Euroopa ja Prantsusmaa etappide vahele jääb ainult nädal. "Mõlema etapi vahel on ainult nädal, sellest võib saada logistiline probleem," ütles sakslane. "Seetõttu on võimalik, et me sõidame uue autoga alles 20. juulil Silverstone`is."

Seda ka veel, et tänase vabatreeningu kiireim oli mõnevõrra üllatuslikult Pizzonia :shock: Ilmselt on kvalifikatsioonis siiski taas Ferrarid ja McLarenid tipus...
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

kval oli põnev, sest ilm oli märg ja ei teadnud mis võib juhtuda.

Schumi oleks ääre pealt sõitnud seina nõelasilma kurvis. montoya sõitis natuke murul. villeneuve tegi finishi sirgel topelt spinni. minardid 11 ja 13 see oli kõige ülatavam peale selle et Heidfeld oli 3'as.
"Come on, you can see more than that"
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Schumi äärepealt seinas??!!! Ta tegi ju teise aja. Xausile: Pizzonia sõitis selle aja kuivas, kuskil poole peal hakkas sadama ja siis läksid kõik asjad pe***e. Ning Frank, kust otsast Villeneuve topeltspinni tegi???
gaas on endiselt laiffi
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

Erki kirjutas:Schumi äärepealt seinas??!!! Ta tegi ju teise aja. Xausile: Pizzonia sõitis selle aja kuivas, kuskil poole peal hakkas sadama ja siis läksid kõik asjad pe***e. Ning Frank, kust otsast Villeneuve topeltspinni tegi???
ega ta nüüd 3 spinni teinud siis? 2 tegi vähemalt minu nägemise järgi (esimene siis kui ta kaotas juhitavuse ja teine kohe otsa). Jah 2 aja tegi, aga ta oleks peaegu selle võinud lõpetada ka seinas ;)
"Come on, you can see more than that"
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Villeneuve tegi ju ühe spinni lõpu šikaanis noh, kahte ta ikka ei teinud ja kolme ka mitte.
gaas on endiselt laiffi
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 10
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

On nüüd asi mille üle vaielda. Fakt on, et spinni ta tegi ei ole vahet kas kaks või kolm.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Ok, ma enam ei tee :oops: Läksin jah mingi mõttetu asja peale vaidlema...
gaas on endiselt laiffi
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 10
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Ei ole hullu!
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Sõit oli eelmiste sõitudega võrreldes suht huvitav. Lõpus oli 4 esimese vahe väga väike. Aga mis paha asi oli, oli see et Schumi võitis. Räikkönen sai küll lõpuks 6 koha ja läks üldarvestuses teiseks :evil: Krt oleks Schumi kuskil seina pannud oleks hea olnd :twisted: Oleks Räikkönen ikkagi liider ja Minardigi punkti saanud.
gaas on endiselt laiffi
nimh
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 1195
Liitunud: 12 Mär 2003, 11:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas nimh »

Ma nii lootsin, et Alonso viimaste ringidega möödub kõigist 3 ees olnud mehest ja tõuseb esmakordselt võitjaks. Aga no kui peamine oli mitte riskida, siis olgu... kahju ikkagi...
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Renaulti kiirus oli vast etapi suurim üllatus. Nad tegid boxipeatuse teistest hiljem, kuid sellest hoolimata suutis Alonso kvalifikatsioonis sõita välja kolmanda aja. Viis pluss Renaultile. Veel kiidaks Williamsi tiimi, kes tegi väga head tööd, eriti säras Ralf, kes tegi hea kvalifikatsiooni ja ka võistluse. McLarenile oli see võistlus suht ebaõnnestunud...

Kanada GP-st jääb meelde pikk katkestajate rivi ja autode lagunemised(Williamsite peeglid ja Rubensi õhusuunaja).
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

Sõit oli tõesti põnev. Viimase ringi Casino sirgel oleks võinud olla palju mööda sõidu üritusi mis oleks veelgi põnevamaks teinud. Huvitav mis Williamsite peeglitel viga oli ja mis Rubensi õhusuunaja kinni hoidjatel viga oli. mclaren näitas uuesti et viimaselt kohalt startides on ka võimalusi punkti kohale tõusta. Renault kiirus natuke üllatas küll. montoya oleks võinud võidelda võidust kui ta poleks teinud spinni
"Come on, you can see more than that"
tax
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 844
Liitunud: 23 Veebr 2003, 22:20

Postitus Postitas tax »

Krt, millegipärast on F1s nii, et kiirem ei saa mööda. Küll vaevles Alonso seal Montoya taga ja ega MS Ralfist kah just kiirem polnud, pigem vastupidi. Aga oli hea näha, et 4 autot nii lähestiku lõpetasid, see on igati positiivne märk. Üllataja oli ikkagi Renault, kes suurepärast sõitu teeb.
tax eriti ei tea, mida räägib
Vasta