Hispaania GP

maailma populaarseim mootorispordiala

Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank

Vasta
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Hispaania GP

Postitus Postitas valmacher »

FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPAÑA SANTANDER 2011

Pilt
Pilt

Catalunya
Race Date: 22 May 2011
Circuit Name: Circuit de Catalunya
Number of Laps: 66
Circuit Length: 4.655 km
Race Distance: 307.104 km
Lap Record: 1:21.670 - K Raikkonen (2008)

Fri 20 May 2011
Practice 1 11:00 - 12:30
Practice 2 15:00 - 16:30
Sat 21 May 2011
Practice 3 12:00 - 13:00
Qualifying 15:00
Sun 22 May 2011
Race 15:00
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

FP1

1 2 Mark Webber Red Bull-Renault 1’25.142
2 1 Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1’26.149 1.007
3 8 Nico Rosberg Mercedes 1’26.379 1.237
4 5 Fernando Alonso Ferrari 1’26.480 1.338
5 17 Sergio Perez Sauber-Ferrari 1’26.738 1.596
6 3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1’26.988 1.846
7 7 Michael Schumacher Mercedes 1’27.016 1.874
8 9 Nick Heidfeld Renault 1’27.132 1.990
9 4 Jenson Button McLaren-Mercedes 1’27.138 1.996
10 11 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1’27.212 2.070
11 10 Vitaly Petrov Renault 1’27.241 2.099
12 18 Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1’27.471 2.329
13 12 Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1’28.005 2.863
14 14 Nico Hülkenberg Force India-Mercedes 1’28.027 2.885
15 15 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1’28.163 3.021
16 6 Felipe Massa Ferrari 1’28.654 3.512
17 16 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1’28.819 3.677
18 19 Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1’28.995 3.853
19 20 Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1’29.231 4.089
20 25 Jerome d’Ambrosio Virgin-Cosworth 1’30.896 5.754
21 24 Timo Glock Virgin-Cosworth 1’31.235 6.093
22 23 Vitantonio Liuzzi HRT-Cosworth 1’31.268 6.126
23 21 Jarno Trulli Lotus-Renault 1’31.418 6.276
24 22 Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1’32.106 6.964
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
sk8erboi
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1078
Liitunud: 24 Mai 2006, 18:42
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sk8erboi »

2. vabatreening:

Pos No Driver Team Time/Retired Gap Laps
1 2 Mark Webber RBR-Renault 1:22.470 35
2 3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:22.509 0.039 27
3 1 Sebastian Vettel RBR-Renault 1:22.826 0.356 37
4 4 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:23.188 0.718 32
5 5 Fernando Alonso Ferrari 1:23.568 1.098 34
6 8 Nico Rosberg Mercedes 1:23.586 1.116 35
7 7 Michael Schumacher Mercedes 1:23.981 1.511 30
8 6 Felipe Massa Ferrari 1:24.278 1.808 30
9 16 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1:24.290 1.820 33
10 9 Nick Heidfeld Renault 1:24.366 1.896 31
11 17 Sergio Perez Sauber-Ferrari 1:24.483 2.013 38
12 10 Vitaly Petrov Renault 1:24.786 2.316 43
13 18 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1:25.296 2.826 33
14 11 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1:25.303 2.833 38
15 19 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1:25.457 2.987 34
16 12 Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1:25.603 3.133 43
17 15 Paul di Resta Force India-Mercedes 1:26.073 3.603 32
18 20 Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1:26.417 3.947 37
19 14 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:27.123 4.653 20
20 21 Jarno Trulli Lotus-Renault 1:27.189 4.719 34
21 25 Jerome d'Ambrosio Virgin-Cosworth 1:28.036 5.566 36
22 24 Timo Glock Virgin-Cosworth 1:28.062 5.592 28
23 22 Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1:29.469 6.999 28
24 23 Vitantonio Liuzzi HRT-Cosworth 1:29.476 7.006 31
MrTodt
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 77
Liitunud: 26 Dets 2008, 14:16
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas MrTodt »

Nüüd tuleb minu tavapärane rant selle üle, missugused idioodid Mercedeses töötavad. No on Schumacher mis ta on praegusel hetkel, aga nii ka ikka ei saa, et iga kord sisuliselt eikusagilt tekivad kvalifikatsiooni kolmandas voorus probleemid. See kord siis KERS ei töötanud väidetavalt ning sõitma Schumacher ei läinudki...
Lihtsalt hämmastama paneb Mercedese oskus just #7 auto p€rse keerata iga kord - eriti, kui on võimalus heale kohale. Täna oli 5.-6. soolas.
Pilt:')
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Postitus Postitas KidrA »

MrTodt kirjutas:Nüüd tuleb minu tavapärane rant selle üle, missugused idioodid Mercedeses töötavad. No on Schumacher mis ta on praegusel hetkel, aga nii ka ikka ei saa, et iga kord sisuliselt eikusagilt tekivad kvalifikatsiooni kolmandas voorus probleemid. See kord siis KERS ei töötanud väidetavalt ning sõitma Schumacher ei läinudki...
Lihtsalt hämmastama paneb Mercedese oskus just #7 auto p€rse keerata iga kord - eriti, kui on võimalus heale kohale. Täna oli 5.-6. soolas.
Schumacher on see hooaeg ainult 1 kord jõudnud qualys top10sse ja siis oli ta Nicost 1.1 sekundit aeglasem. Schumacheri kiireim ring qualys oli 1:22.671 seda teises kvalifikatsiooni voorus, millega ta kolmandas ehk viimases kvalifikatsiooni voorus oleks saanud 8.koha. Miski ei viita et ta oleks Nicost kiirem olnud järsku ja võimeline sõitma 5-6. koha kanti.
Pigem mängitigi selle peale, et pigem hoida üks pehme rehviring sõiduks kui startida 1 või 2 kohta eespool, sellest võib talle sõidus kõvasti kasu tulla kui ta seekord oskab lollustest hoiduda.
MrTodt
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 77
Liitunud: 26 Dets 2008, 14:16
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas MrTodt »

Ma ütleks küll kahe kvalifikatsioonivooru (ja loomulikult 3. vabatreeningu) põhjal, et Schumacheril oleksid olnud päris head võimalused Rosbergi edestamiseks. Aga loomulikult, kui seitsmekordne meister ohustama hakkab meeskonna kullatükki, siis ilmuvad just tema autol ootamatult KERSi (nagu täna) või ka muud probleemid.
Pilt:')
muhk
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1965
Liitunud: 01 Mai 2010, 17:59

Postitus Postitas muhk »

ah, sa võiks oma ulme-teooriaid kuskil mujal jagada. schumi lihtsalt ei saa vendadele vastu, kasvõi võrdlus meeskonnakaaslasega ja fp'd siin ei lähe üldse arvestusse. ta oleks enne comebacki võind arusaada, et tagasi tulla on aint siis mõtet, kui saab sõita võitjaautoga, niisama keskmikute kohtadele võidu sõita pole mõtet. ma üllatuksin, kui schumi korra hooajal vältel poodiumile saaks.
Mask
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 563
Liitunud: 19 Sept 2005, 20:02

Postitus Postitas Mask »

muhk kirjutas:ah, sa võiks oma ulme-teooriaid kuskil mujal jagada. schumi lihtsalt ei saa vendadele vastu, kasvõi võrdlus meeskonnakaaslasega ja fp'd siin ei lähe üldse arvestusse. ta oleks enne comebacki võind arusaada, et tagasi tulla on aint siis mõtet, kui saab sõita võitjaautoga, niisama keskmikute kohtadele võidu sõita pole mõtet. ma üllatuksin, kui schumi korra hooajal vältel poodiumile saaks.
Vaata kõigil meile ei ole tuleviku ennustaja võimed nagu sinul. Kui Schumacher tagasi tuli, siis tuli ta just eelmisel hooajal puhta töö teinud Brawni meeskonda.

Seda ma muidugi ei usu, et meeskond meelega käkki keerab. Minu arvates ka suurt vahet ei ole kas 7-8 koht või kümnes koht. Sõiduks pidi neil hea strateegija ja seadistus olema. Eks näis kuidas läheb. Loodetavasti saab ikka keegi Red Bullidele vastu.
Pilt
Lithium
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5165
Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Lithium »

Kui Schumi sõidaks Red Bullis siis oleks ta täpselt samamoodi teistest üle. Asi on autos ka ikka kinni.
MrTodt
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 77
Liitunud: 26 Dets 2008, 14:16
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas MrTodt »

Hooaja kõige igavam sõit, kuid seda oli ka ilmselt oodata. Oleks võinud ka hullem olla.
Masendavalt suured olid ikka vahed küll. Neli meest ühel ringil, etapi algne liider (Alonso) sai lõpuks tublisti üle ringi sisse. Vähemalt Vettel ja Hamilton veidi heitlesid, kuigi tegelikku ohtu Vetteli liidrikohale britt siiski endast kunagi ei kujutanud. Red Bulli ülekaal oli võistlusolukorras küll kadunud, aga koos McLareniga oldi ikka teistest peajagu üle.
Veel kord võin kinnitada, kui pettunud ma Mercedeses olen. Võistluskiirus on neil ikka masendav. Red Bullist ja McLarenist ei tasu üldse rääkida (Button sõitis Rosbergist ja siis Schumacherist nagu postidest mööda), Ferrari on ka tükk maad ees. Ja ega kiiruselt 4. autost ka rääkida ei saa. Heidfeld tuli oma Renault'ga 24. kohalt ning lõpetas kohe kahe Mercedese taga. Üks ring veel ja temagi oleks mööda saanud. Aga noh, 6.-7. koht suht tavapärane Mercedese tulemus. Tore vahelduseks ka Schumacherit Rosbergi ees näha. Loomulikult ka megastart taaskord vanameistrilt!
Pilt:')
tuks
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1051
Liitunud: 14 Juul 2008, 20:56

Postitus Postitas tuks »

Schumacher on alati mega stardid teinud, hea reaktsioon. Webber jääb ALATI magama.
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas jens »

Lithium kirjutas:Kui Schumi sõidaks Red Bullis siis oleks ta täpselt samamoodi teistest üle. Asi on autos ka ikka kinni.
Kui Schumi sõidaks praegu Red Bullis, esineks ta umbes niimoodi nagu Webber hetkel ja saaks Vettelilt kolinal.
Mask
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 563
Liitunud: 19 Sept 2005, 20:02

Postitus Postitas Mask »

Ei nõustu. Schumi ei maga stardis. :P
Pilt
Vasta