Hooaeg 2014

maailma populaarseim mootorispordiala

Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank

Vasta
hull
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 717
Liitunud: 06 Aug 2005, 12:42
Asukoht: tallinn
Has thanked: 2
Kontakt:

Re: Hooaeg 2014

Postitus Postitas hull »

Soomlaste sõnul olla Räikkose Kimi sõlminud ferruga 2-aastase lepingu. Kimi läheb sinna nii-öelda Massa asemele.
Seal kus lõppeb asfalt....
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Re: Hooaeg 2014

Postitus Postitas jens »

Tundub, et tulebki ära (Räikkönen-Ferrari diil). Peagi peaks tulema avalikuks. Kinnitab jälle tõsiasja, et kunagi ei tea, mida elu ette võib tuua. Poleks uskunud, et pärast 2009. aasta vallandamist Räikkönen veel kunagi Ferrarisse tagasi läheb, mis paneb imestama, mis siis seekord teistmoodi hakkab olema, arvestades, et viimati nad eelkõige kultuuriliselt eriti kokku ei sobinud?! Siinjuures tuleb arvestada asjaolu, et Ferraris on juba ees üsna poliitilised jõud Alonso-Santanderi combo näol, mis kujutavad endast suuremat ohtu kui kunagine Massa.

Alonso v Räikkönen. Meenub, et juba 2005. aastal unistasid F1 fännid neid kahte sõitjat (tollast tiitlirivaali) ühes tiimis näha.:) Kes oleks võinud arvata, et see tõepoolest teoks saab, aga alles aastal 2014!

Muudest peaks Hülkenberg seega Lotusesse liikuma. Tundub progressina, aga samas vaadates sakslase senist saatust, on ta pidevalt finantsprobleemidega tiimide otsa sattunud ja väidetavalt on ka Lotus säärane... see oleks talle juba neljas tiim, nii et raske on stabiilsust saavutada.
sk8erboi
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1078
Liitunud: 24 Mai 2006, 18:42
Asukoht: Tallinn

Re: Hooaeg 2014

Postitus Postitas sk8erboi »

kas mitte ei olnud see, et ka viimase kahe hooaja Lotuse tehnikadirektor läheb Lotusest Ferrarisse (tagasi) ja lihtsalt Lotus oleks olnud täielik pommiauk (uued tingimused, uued inimesed, vähe raha). Seega Ferrari pigem safe bet
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Re: Hooaeg 2014

Postitus Postitas mrali »

Williams teatanud, et Massa ja Bottas 2014. aasta lineup. Samuti on tule all Perez ja LotusRenooGenii tiimi mängude lõppkulgu teab vist vaid Vanajumal ise. Reaalseim rookie Kvjatile lisaks - üle jupi aja on taanlastel tõsine lootus Kevin Magnusseni näol. Ehk ta teeb seda, millega ta papa Janil 1990tel ei õnnestunud tohututest ootustest hoolimata toime tulla...ja mis jäi üldse F1-s näitamata Kristensenil ja Wattil.

RBR: Vettel, Ricciardo
Ferrari: Alonso, Räikkönen
Mercedes: Hamilton, Rosberg
Lotus: Grosjean, Hülkenberg/Maldonado
McLaren: Button, Magnussen
Force India: Sutil/Hülkenberg/di Resta/Maldonado/Perez
Sauber: Hülkenberg/Sirotkin/Perez/Maldonado/Gutierrez
STR: Vergne, Kvjat
Williams: Massa, Bottas
Marussia: Bianchi, Chilton/Vandoorne/mr X
Caterham: Pic/vd Garde/Rossi/Kovalainen/mr X
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Re: Hooaeg 2014

Postitus Postitas mrali »

Magnussen kinnitatud McLarenisse, taanlastel siis 2014 11 aasta järel (Kiesa 2003, Minardi) oma mees rajal.
Lithium
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5165
Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 2

Re: Hooaeg 2014

Postitus Postitas Lithium »

Kui Kovalainen ilusat sõitu teeb, võib ta ka kuskile mujale ehk pääseda? :)
Söörlöne!
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Re: Hooaeg 2014

Postitus Postitas mrali »

Ei usu ma Kovalaise muudesse šanssidesse peale Caterhami. Vahepeal hellitasin vaikselt ka lootust muidugi, et ehk saab lahti Räikust ja Massast - aga kaks aastat kahjuks siiski veel mitte (arvan, et Ferraril ammu olnuks aeg Hülkenbergile panustada ja vanakesed p***e saata).
2015. aasta perspektiivis on noortest kuumad nimed Vandoorne ja Marciello.
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Re: Hooaeg 2014

Postitus Postitas jens »

Lithium kirjutas:Kui Kovalainen ilusat sõitu teeb, võib ta ka kuskile mujale ehk pääseda? :)
Arvestades, et isegi Hülkenbergil on raskusi omale mõistliku koha leidmisega, siis suuri šansse Kovalaisele ei näe, kuna ta minu teada endaga sponsoreid kaasa ei too.

Keeruline aeg praegu F1s finantsiliselt. Igatahes tundub, et Maldonado on lähedal Lotuse kohale. Quantum-Lotuse diil pidavat umbes sarnane miraaž olema nagu 2009 Qadbak-Sauber.

Huvitav, kas Telmex kavatseb veel F1-te raha pumpamist jätkata. Sel juhul peaksid Pérezil head väljavaated Sauberi kohale olema.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Re: Hooaeg 2014

Postitus Postitas mrali »

Viimane info on see, et Korea etapp lüüakse lõpuks ometi 2014. aasta kalendrist minema (Bernie ei ole sissetulekutega rahul ja ega ilmselt seda steriilset rada ei hakka keegi taga nutma). Samuti on ära jäämas NJ (promootori raha pole) ja Mehhiko (uut boksikompleksi ei jõuta valmis ehitada). Nii et kalendris taas 19 etappi.

Keegi võiks nüüd ka Bahreiniga viimase atškoo teha. Üleüldse piisaks Aasiasse nii 4 etapist: Jaapan, Hiina, Malaisia/Singapur ning üks araabiamaade etapp (ja sealsetest võimalustest siis Abu Dhabi). India puhul räägitakse küll, et Bernie on teinud uue ca 6 a lepingu alates 2015. aastast...
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Re: Hooaeg 2014

Postitus Postitas jens »

Pilt

F1 kalender 2022. :P
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Re: Hooaeg 2014

Postitus Postitas Frank »

jens kirjutas: F1 kalender 2022. :P
21 etapi jaoks on veel ruumi ;)
"Come on, you can see more than that"
raulito
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 843
Liitunud: 06 Jaan 2009, 23:49

Re: Hooaeg 2014

Postitus Postitas raulito »

jens kirjutas:Pilt

F1 kalender 2022. :P
Quataris toimub isegi tol aastal üks suurvõistlus on sinna ikka 2 etappi vaja? Selleks ajaks on ringraja asemel jalgpallistaadion.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Re: Hooaeg 2014

Postitus Postitas mrali »

Vahepeal kinnitatud Hülkenberg FI-sse ja Lotuses - kahjuks jätkub tänu rahadele Maldonado karjäär. Perezi variant kas Sauber või FI, Sutilil oma sõnul kindel leping FI-ga, aga alternatiiv ka Sauberis. Ilmne lahkuja on di Resta (räägitud on nii DTM-i Mersusse naasmist kui ka Indycari Ganassi tiimi, kus vaba ta onupoeg Franchittist jäänud koht).

Kalender ametlik, kavas 19 etappi, juures Austria ja Sotši, väljas õnneks kaks aasia tilkedroomi Koreas ja Indias.

16.03. Australien (Melbourne)
30.03. Malaysia (Kuala Lumpur)
06.04. Bahrain (Sakhir)
20.04. China (Schanghai)
11.05. Spanien (Katalonien)
25.05. Monaco (Monte Carlo)
08.06. Kanada (Montreal)
22.06. Österreich (Spielberg)
06.07. Großbritannien (Silverstone)
20.07. Deutschland (Hockenheim)
27.07. Ungarn (Budapest)
24.08. Belgien (Spa-Francorchamps)
07.09. Italien (Monza)
21.09. Singapur (Singapur)
05.10. Japan (Suzuka)
12.10. Russland (Sotschi)
02.11. USA (Austin)
09.11. Brasilien (Sao Paulo)
23.11. Abu Dhabi (Yas Marina)
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11133
Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: Hooaeg 2014

Postitus Postitas soca »

parim variant mis üle jäi Hulkenbergile aga oleks pidanud mees hoopis saama Ferrarisse Raikkoneni asemele minu arust aga see puht minu arvamus. Perezist on küll kahju, loodan et ikka leiab endale koha kuskil, Di Riestast pole üldse kahju, üks ülehinnatumaid sõitjaid F1-s viimastel aastatel ja Maldonadost ma üldse ei räägi, selle mehe koht on pigem romurallis aga kahuks mängib raha nii suurt rolli tänapäeva F1-s.
Kalendri kohta nii palju, et viimase etapina isiklikult eelistaksin ikka näha Brasiiliat või Jaapanit aga hea meel on selle üle, et Austria etapp tagasi.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
raulito
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 843
Liitunud: 06 Jaan 2009, 23:49

Re: Hooaeg 2014

Postitus Postitas raulito »

Di Resta minu arust võetigi tiimi algul selleks et saada soodsamalt mersumootorid. Maldonado kui satub taas kiiremasse autosse on rohkem avariisid ilmselt oodata taas. Loodetavasti saab Hülkenberg sealt ikka kunagi edasi tipptiimi. Iga aasta keskmike tiimide vahel sõeluda pole ka mõtet.
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11133
Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: Hooaeg 2014

Postitus Postitas soca »

raulito kirjutas:Di Resta minu arust võetigi tiimi algul selleks et saada soodsamalt mersumootorid. Maldonado kui satub taas kiiremasse autosse on rohkem avariisid ilmselt oodata taas. Loodetavasti saab Hülkenberg sealt ikka kunagi edasi tipptiimi. Iga aasta keskmike tiimide vahel sõeluda pole ka mõtet.
Mind panebki imestama see, et Hulkenberg juba nüüd ei saanud tipptiimi, oli juba ühe jalaga Ferraris ja siis tuli Raikkonen vahele. 2015 tundub ka kuidagi kahtlane tema jaoks, eks muidugi oleneb mis tiimid tipus on üldse 2014/2015 ja kuidas ennast Maldonado ja Magnussen näitavad ning Ricciardo.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Re: Hooaeg 2014

Postitus Postitas jens »

soca kirjutas: Mind panebki imestama see, et Hulkenberg juba nüüd ei saanud tipptiimi, oli juba ühe jalaga Ferraris ja siis tuli Raikkonen vahele. 2015 tundub ka kuidagi kahtlane tema jaoks, eks muidugi oleneb mis tiimid tipus on üldse 2014/2015 ja kuidas ennast Maldonado ja Magnussen näitavad ning Ricciardo.
Kerge Heidfeldi sündroom sellel Hülkenbergil - on tipptiimide orbiidil, aga pidevalt leidub keegi, kes napilt koha eest ära võtab. Aga kõik ei ole veel kadunud, Hulkil võib olla pigem selline Buttoni ja Rosbergi-laadne saatus ehk tuleb oodata enne kui suur võimalus avaneb.

Kui mitte varem, siis võimalus peaks avanema ajal, mil Alonso, Räikköneni ja Buttoni seltskond pensionile läheb, mis võib veel nii kuni 3 aasta kaugusel olla. Teine eeldus Hulkile oleks see, et vahepealsel perioodil ei ole F1-ga liitunud liialt uusi suurtalente, kes omakorda tema nina eest vabanevad kohad ära võtta võiksid.

Force India-Mercedes pole hetkeseisuga paha koht. Arvestades Lotuse kahtlast seisu, siis parema potentsiaaliga tiime (ka pikas perspektiivis) näen hetkeseisuga ainult neli: RBR-Renault, Ferrari, Mercedes ja McLaren-Mercedes/Honda.

Red Bull paistab olevat võtnud nõuks oma noori upitada, mistõttu seal ei pruugi reaalset kohta avaneda mõnda aega - vähemalt kuni Vetteli lahkumiseni (oleneb, kui hästi Ricciardo ja Kvyat esinevad). Mercedesel on alla 30a-sed head sõitjad ja nad peaksid seal veel üsna mitu aastat olema. Natukene sosistatakse sellest, et Alonso võib McLarenisse minna, aga kui ei lähe, siis Ferrari on kinni kuni 2016. aastani. McLaren võib kinni jääda, kui Alonso sinna läheb, aga kui ei lähe, peaks McLarenil õige pea tekkima küsimus, kaua tasub Buttonit hoida.

Kui Vettel Ferrarisse läheb 2016/2017 nagu tihti eeldatakse, võib Ferrari uks kinni jäädagi. Ma ei tea, kas nad kahte sakslast korraga tahaksid sõidutada. McLaren-Honda peaks aga iga stsenaariumi põhjal paari aasta pärast reaalne olema. Ainus probleem on seni olnud see, et McLaren/Whitmarsh ise ei hinda Hülkenbergi nii kõrgelt kui paljud teised - eelmisel aastal võtsid nagu Pérezi, nüüd Magnusseni, kuigi mõlemal korral oli Hulk saadaval. Ja formula1.comile antud intervjuus ütles Whitmarsh, et Pérezi ainuke koha ohustaja oligi Magnusseni, kuna olemasolevatest nooremapoolsetest sõitjatest ta kedagi Pérezist paremaks ei pea, mis tähendab, et Hülkenbergi isegi ei kaalutud. Erinevalt Ferrarist, näiteks.

Samas... kunagi arvas Ron Dennis samuti, et Button ei ole piisavalt hea (seetõttu võeti 2007 Hamilton, kuna F1-s osalevate sõitjate seas olevad variandid talle suurt muljet ei avaldanud), ometi maandus Button 2010 lõpuks McLarenis.
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11133
Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: Hooaeg 2014

Postitus Postitas soca »

jens kirjutas:
soca kirjutas: Mind panebki imestama see, et Hulkenberg juba nüüd ei saanud tipptiimi, oli juba ühe jalaga Ferraris ja siis tuli Raikkonen vahele. 2015 tundub ka kuidagi kahtlane tema jaoks, eks muidugi oleneb mis tiimid tipus on üldse 2014/2015 ja kuidas ennast Maldonado ja Magnussen näitavad ning Ricciardo.
Kerge Heidfeldi sündroom sellel Hülkenbergil - on tipptiimide orbiidil, aga pidevalt leidub keegi, kes napilt koha eest ära võtab. Aga kõik ei ole veel kadunud, Hulkil võib olla pigem selline Buttoni ja Rosbergi-laadne saatus ehk tuleb oodata enne kui suur võimalus avaneb.

Kui mitte varem, siis võimalus peaks avanema ajal, mil Alonso, Räikköneni ja Buttoni seltskond pensionile läheb, mis võib veel nii kuni 3 aasta kaugusel olla. Teine eeldus Hulkile oleks see, et vahepealsel perioodil ei ole F1-ga liitunud liialt uusi suurtalente, kes omakorda tema nina eest vabanevad kohad ära võtta võiksid.

Force India-Mercedes pole hetkeseisuga paha koht. Arvestades Lotuse kahtlast seisu, siis parema potentsiaaliga tiime (ka pikas perspektiivis) näen hetkeseisuga ainult neli: RBR-Renault, Ferrari, Mercedes ja McLaren-Mercedes/Honda.

Red Bull paistab olevat võtnud nõuks oma noori upitada, mistõttu seal ei pruugi reaalset kohta avaneda mõnda aega - vähemalt kuni Vetteli lahkumiseni (oleneb, kui hästi Ricciardo ja Kvyat esinevad). Mercedesel on alla 30a-sed head sõitjad ja nad peaksid seal veel üsna mitu aastat olema. Natukene sosistatakse sellest, et Alonso võib McLarenisse minna, aga kui ei lähe, siis Ferrari on kinni kuni 2016. aastani. McLaren võib kinni jääda, kui Alonso sinna läheb, aga kui ei lähe, peaks McLarenil õige pea tekkima küsimus, kaua tasub Buttonit hoida.

Kui Vettel Ferrarisse läheb 2016/2017 nagu tihti eeldatakse, võib Ferrari uks kinni jäädagi. Ma ei tea, kas nad kahte sakslast korraga tahaksid sõidutada. McLaren-Honda peaks aga iga stsenaariumi põhjal paari aasta pärast reaalne olema. Ainus probleem on seni olnud see, et McLaren/Whitmarsh ise ei hinda Hülkenbergi nii kõrgelt kui paljud teised - eelmisel aastal võtsid nagu Pérezi, nüüd Magnusseni, kuigi mõlemal korral oli Hulk saadaval. Ja formula1.comile antud intervjuus ütles Whitmarsh, et Pérezi ainuke koha ohustaja oligi Magnusseni, kuna olemasolevatest nooremapoolsetest sõitjatest ta kedagi Pérezist paremaks ei pea, mis tähendab, et Hülkenbergi isegi ei kaalutud. Erinevalt Ferrarist, näiteks.

Samas... kunagi arvas Ron Dennis samuti, et Button ei ole piisavalt hea (seetõttu võeti 2007 Hamilton, kuna F1-s osalevate sõitjate seas olevad variandid talle suurt muljet ei avaldanud), ometi maandus Button 2010 lõpuks McLarenis.
Hapu seis tal jah, eks see olenebki kuidas keegi sõitjatest järgmine aasta esineb. Kui Raikkonen või Magnussen feilivad siis võib juba 2015 Hulkile koht tekkida. Palju oleneb ka muidugi temast endast, kui teeb sama kõva aasta nagu see hooaeg siis võib puht selle pealt juba mõni tipptiim oma kehvasti esinenud mehe minema lüüa ja Hulkenbergi endale võtta. Aga elame näeme.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
raulito
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 843
Liitunud: 06 Jaan 2009, 23:49

Re: Hooaeg 2014

Postitus Postitas raulito »

Samal päeval USA GP toimub Austinis ka Nascari etapp Austini ovaalrajal. Samas see väga ei tohiks mõjutada sest kui Perez võistleb on mehhiklased ikka kohal.
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11133
Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: Hooaeg 2014

Postitus Postitas soca »

väidetavalt siis Perez Force Indiasse, ametlik teade peaks järgmise nädala keskel tulema. Kui see tõsi siis Force Indial päris hea line-up.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Vasta