DTM-i teemalised üldised kõlakad ja faktid...
Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
DTM-i teemalised üldised kõlakad ja faktid...
Tekitasin siis sellise teema,kuhu saab riputada nö üld-DTM-i teemalisi kuulujutte ja fakte.
Mida põnevat viimati DTM-i koduka foorumist ning ka muudest allikatest siis leidsin...:
Albersil seisvat 15.septembril ees Jordani F1 auto test,Paffett'i manager on samas 95% kindel,et "Paffett 2005.aastal F1 auto roolis istub".Sauberi huvist tema vastu on isegi Delfis juba juttu olnud.Fisi,kui keegi mäletab,sõitis kah 1995.aastal DTM-is Alfaga ja tõusis järgneval hooajal juba Minardi rooli.Oleks tegelt päris huvitav näha,mida ntx GP F1 auto roolis saavutaks...
Samuti ringlevad päris tihedalt jutud,et tuleval aastal on DTM-i kalendris rohkem etappe (kuni 12),millest 4-5 väljaspool Saksamaad.Viimastest olla Zandvoorti ja Brno kohad kindlad,võimalikud alternatiivid Estorilile ja Adriale on ntx Spa,Donington,A1-Ring ja mingi Prantsusmaa rada.Kõne all on ka Sachsenringi comeback (rajaomanikel on DTM-i korraldajatega finantsilised erimeelsused) ning miski initsiatiivgrupp tegutseb ka veitsi piiri lähedal Singenis (DTM-i kavas 1991-95).Võimalik on ka koguni Shanghai etapi muutumine punktidele võistluseks...
Lisaks on kuulda,et Hamburgis ja Münchenis on 2006.aasta paiku võimalikud linnaraja-võistlused (ChampCari eeskujul).
Mida põnevat viimati DTM-i koduka foorumist ning ka muudest allikatest siis leidsin...:
Albersil seisvat 15.septembril ees Jordani F1 auto test,Paffett'i manager on samas 95% kindel,et "Paffett 2005.aastal F1 auto roolis istub".Sauberi huvist tema vastu on isegi Delfis juba juttu olnud.Fisi,kui keegi mäletab,sõitis kah 1995.aastal DTM-is Alfaga ja tõusis järgneval hooajal juba Minardi rooli.Oleks tegelt päris huvitav näha,mida ntx GP F1 auto roolis saavutaks...
Samuti ringlevad päris tihedalt jutud,et tuleval aastal on DTM-i kalendris rohkem etappe (kuni 12),millest 4-5 väljaspool Saksamaad.Viimastest olla Zandvoorti ja Brno kohad kindlad,võimalikud alternatiivid Estorilile ja Adriale on ntx Spa,Donington,A1-Ring ja mingi Prantsusmaa rada.Kõne all on ka Sachsenringi comeback (rajaomanikel on DTM-i korraldajatega finantsilised erimeelsused) ning miski initsiatiivgrupp tegutseb ka veitsi piiri lähedal Singenis (DTM-i kavas 1991-95).Võimalik on ka koguni Shanghai etapi muutumine punktidele võistluseks...
Lisaks on kuulda,et Hamburgis ja Münchenis on 2006.aasta paiku võimalikud linnaraja-võistlused (ChampCari eeskujul).
Viimati muutis mrali, 11 Mär 2005, 21:24, muudetud 1 kord kokku.
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Selline saksakeelne artikkel sattus nüüd ette.Juttu seal Paffett'i ja Albersi F1-ambitsioonidest.Kuulduste järgi alates juba Ungari GP-st võib Paffett reedeti sõita kolmanda Sauberiga.Albersil see-eest on taga Hollandi sponsorid,kes oma kaasmaalase tahavad uuesti F1 rooli aidata.Samas oli Haug Jordani peale üsna pahane,kuna viimane organiseerib 15.septembri testi Norbertit eelnevalt teavitamata.
Võimalik on ka Panis' ja/või Coulthardi liitumine DTM-iga alates tulevast hooajast.Panis pidi esialgu juba 2000.aastal Mersu rooli keerama,kuid pühendus tol hooajal siiski McLarenite testimisele.
Võimalik on ka Panis' ja/või Coulthardi liitumine DTM-iga alates tulevast hooajast.Panis pidi esialgu juba 2000.aastal Mersu rooli keerama,kuid pühendus tol hooajal siiski McLarenite testimisele.
täiesti nõus!Erki kirjutas:Vot see oleks küll tore kui Panis-Coulthard DTMiga liituks. Äkki saaks nende võidusõidukarjäär ka uue hingamise nagu Alesiga oli.
see ongi nagu huvitav fenomen, et noored DTM-lased üritavad jõuda kõigest väest F1-e ja samas natuke kustunud F1-e tähed maanduvad tihtipeale DTM-is.
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 11
- Kontakt:
Selle hooaja põhjal mis F1-es toimub võiks TV3 ültse DTM üle kanda.
Aga jah oleks lahe küll kui Coulthard ja Panis DTM-is maanduks. See sari muutuks siis veel põnevamaks kui ta praegu on. Kuigi see sari on juba niigi väga põnev
Aga jah oleks lahe küll kui Coulthard ja Panis DTM-is maanduks. See sari muutuks siis veel põnevamaks kui ta praegu on. Kuigi see sari on juba niigi väga põnev
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Vanad F1 staarid DTM-is on kahe otsaga asi,Alesi oli Mersu jaoks väga tugev leid,kuid HHF... ..masendavamalt on vaid Biela seda hooaega alustanud.Ostud ainult marketingi nimel (a la eks-F1 staar)...ei istu minu kui huvilise silmis eriti.
Panis-okay,kuid Coulthardi küll DTM-is näha ei tahaks.Saksa foorumis sokutatakse teda ka BTCC-sse ja WTCC-sse.
Panis-okay,kuid Coulthardi küll DTM-is näha ei tahaks.Saksa foorumis sokutatakse teda ka BTCC-sse ja WTCC-sse.
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Arvatakse rahva seas,et Mersu üsna suur roll DTM-is hirmutab teisi tootjaid eemale.Lisaks veel FIA tulevast aastast WTCC (praegune ETCC),kus jagatakse siis maailmameistritiitel hoolimata sarja enese suht väikesest populaarsusest.Hetkel ETCC-s tegevad siis Alfa,BMW,Seat,lisaks eratiimidega Honda,Peugeot ja Ford.Spekuleeritakse ka Volvo taasliitumisega WTCC-ga.
Olen ka varemgi kirjutanud,et kunagi,kui Berger veel BMW Motorsportis töötas,põhjendas ta DTM-iga mitteliitumist sellega,et sari "liiga Saksamaa-keskne".
Üks huvitav kõlakas,mida olen aga kuulnud VW poolt-nimelt sealne spordiosakonna juht Kris Nissen,ise endine päris edukas turismiautopiloot, tahtvat ilmtingimata,hoolimata sellest,et VW kontsernist juba Audi DTM-is ees,ka VW margi DTM-i tuua.
Alfa Romeost-Ferrari F1 mootoriosakonna üks tugevamaid insenere Pino d'Agostino olevat selle aasta alguses Alfa Romeosse siirdunud,eesmärgiga juhtida ühe neljaliitrise V8-mootori arendustöid.See sobiks DTM-i autole kui rusikas silmaauku.Samas,Alfa oli üks peamisi WTCC loomise promojaid... D'Agostino tegeles aga juba 90.aastate keskel Alfa DTM-i mootorite arendustööga,enne kui F1-sse siirdus.
Opel ja Vauxhall-DTM-i ja BTCC reglemendid on kardinaalselt erinevad,BTCC on puhtalt Inglismaa poole lõbu.
Olen ka varemgi kirjutanud,et kunagi,kui Berger veel BMW Motorsportis töötas,põhjendas ta DTM-iga mitteliitumist sellega,et sari "liiga Saksamaa-keskne".
Üks huvitav kõlakas,mida olen aga kuulnud VW poolt-nimelt sealne spordiosakonna juht Kris Nissen,ise endine päris edukas turismiautopiloot, tahtvat ilmtingimata,hoolimata sellest,et VW kontsernist juba Audi DTM-is ees,ka VW margi DTM-i tuua.
Alfa Romeost-Ferrari F1 mootoriosakonna üks tugevamaid insenere Pino d'Agostino olevat selle aasta alguses Alfa Romeosse siirdunud,eesmärgiga juhtida ühe neljaliitrise V8-mootori arendustöid.See sobiks DTM-i autole kui rusikas silmaauku.Samas,Alfa oli üks peamisi WTCC loomise promojaid... D'Agostino tegeles aga juba 90.aastate keskel Alfa DTM-i mootorite arendustööga,enne kui F1-sse siirdus.
Opel ja Vauxhall-DTM-i ja BTCC reglemendid on kardinaalselt erinevad,BTCC on puhtalt Inglismaa poole lõbu.
Viimati muutis mrali, 29 Juul 2004, 19:53, muudetud 1 kord kokku.
Spekuleerime kah...
Kuidas Sennal oleks DTM-is läind? Kas teda oleks see üldse huvitand?
Kuidas Sennal oleks DTM-is läind? Kas teda oleks see üldse huvitand?
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Wurz sõitis 1996.aastal ka ITC-s,keerates Opeli rooli.Parim tulemus tal tookord üks neljas koht etapilt.Le Mansis võidutses ta kah 1996,autoks TWR-Porsche,tiimikaaslased Reuter ja Jones.
Erki kirjutas:Mul just natuke aega tagasi tuli selline asi pähe. Miks ei võiks Alex Wurz minna DTM-i sõitma ja samal ajal olla Mersu testisõitja? Ta ju kunagi oli sportautode roolis päris tegija, võitis Lemaani ja puha. 96 oli see aasta vist.
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Ehk saab Bleekemolen siis ka mõne silma hooajal kirja...
Aga AMG suur juht Aufrecht tahtvat vist juba tulevaks aastaks läbi suruda reeglit,mis näeks ette,et iga tootja paneks välja 4 uut ja 4 eelmise aasta autot-ehk siis sama värk,mida Mersu koguaeg praktiseerinud on ning mille tõttu mh ka Fässler Mersust lahkus.Samas on Audi ja Opel kategooriliselt selle vastu.
Aga AMG suur juht Aufrecht tahtvat vist juba tulevaks aastaks läbi suruda reeglit,mis näeks ette,et iga tootja paneks välja 4 uut ja 4 eelmise aasta autot-ehk siis sama värk,mida Mersu koguaeg praktiseerinud on ning mille tõttu mh ka Fässler Mersust lahkus.Samas on Audi ja Opel kategooriliselt selle vastu.
Erki kirjutas:Bleekemolen pidavat Zandvoorti etapiks ka Vectra istumise alla saama. Siis ainukesteks eelmise aasta autodeks jäävad Mersud.
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Hamburgis tahetakse 2006.aastal juba üsna kindlalt sõita,kõne all on ka 2005.aastal etapp Prantsusmaal Avignonis,tänavarajal.Idee autor-Alesi,kelle sünnilinnaga tegu.Huvi etapi korraldamise vastu on näidanud ka Istanbul ja Moskva...
Enda arvamus-Hamburg oleks ka minu jaoks üliahvatlev,ka ühe Prantsusmaa etapi vastu poleks mul midagi,kuid Venemaa ja Türgi-no way.
Enda arvamus-Hamburg oleks ka minu jaoks üliahvatlev,ka ühe Prantsusmaa etapi vastu poleks mul midagi,kuid Venemaa ja Türgi-no way.
Verstappen, keda toetavad mitmed Hollandi firmad, on võtnud ühendust ka Audi DTM sarja meeskonnaga, kuid hollandlase prioriteediks on Champ Car sarja siirdumine.
Selline jutuke siis Delfis. Kuigi prioriteediks on ChampCar, on siiski (väike) võimalus teda näha DTM-is järgmine aasta. Kuigi ma hästi ei usuks...
Selline jutuke siis Delfis. Kuigi prioriteediks on ChampCar, on siiski (väike) võimalus teda näha DTM-is järgmine aasta. Kuigi ma hästi ei usuks...
gaas on endiselt laiffi
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Siin ka ametlik kinnitus Bleekemolenile Vectra andmise kohta.Eks näeme,kuidas ta kahe nädala pärast Zandvoortis esineb,eelmisel aastal tulid talle sealt tema seni ainsad kaks punkti...
http://www.racing1.de/web/dtm/artikel.p ... =7212&sid=
Ja tootjate komisjoni eriloaga pääses ta viimasesse stardiritta kupatamisest,kuna iga sõitja peab hooajal toime tulema põhimõtteliselt ühe mootoriga (kaheautolise tiimi peale on kolm võistlusmootorit per hooaeg) ning Astra mootor ei sobi Vectrale.Bleekemolen sõidab tiimiarvestuses aga OPC Team 1-s kus ta ainuke sõitja...
Seda autot,millega Bleekemolen sõitma hakkab,kasutas esmalt võistlustel Aiello,hiljem sooritati sellega üksnes testsõite.
http://www.racing1.de/web/dtm/artikel.p ... =7212&sid=
Ja tootjate komisjoni eriloaga pääses ta viimasesse stardiritta kupatamisest,kuna iga sõitja peab hooajal toime tulema põhimõtteliselt ühe mootoriga (kaheautolise tiimi peale on kolm võistlusmootorit per hooaeg) ning Astra mootor ei sobi Vectrale.Bleekemolen sõidab tiimiarvestuses aga OPC Team 1-s kus ta ainuke sõitja...
Seda autot,millega Bleekemolen sõitma hakkab,kasutas esmalt võistlustel Aiello,hiljem sooritati sellega üksnes testsõite.
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Avignoni tänavarajal peetav etapp on tuleval aastal juba vägagi kindel.Alesi on asja üks eestvedajaid,tegu tema sünnilinnaga.Rada pidavat meenutama Norisringi-kaks ikaani ja kaks nõelasilma ning asuvat see südalinnas,Rhone'i jõe ääres.Prantsusmaa etapp oleks Alesi ja Aiello pärast loogiline,kuid hoiatav näide pärineb aastaist 1995/96 mil ITC Magny-Coursi võistluste pealtvaatajate arvud jäid suurusjärku 5000 inimest/nädalavahetus.
Tuleva hooaja DTM-i kalender peaks välja tulema lähinädalail,üsna tõenäoliselt on etappe kavas rohkem kui 10.
Tuleva hooaja DTM-i kalender peaks välja tulema lähinädalail,üsna tõenäoliselt on etappe kavas rohkem kui 10.
Niipalju kui ma aru saan siis Seat tahab 2005 DTMi tulla?
Siis veel dtm.de foorumist märkasin kahte teemat et Honda tuleb mingiaeg DTM-i ja et Frentzen läheb F1-te tagasi.
Aa, edit, paistab et tahetakse minig SEAT'i kõrvalsari teha. U. nagu Seat Cupra sari BTCC-ga paralleelselt.
Siis veel dtm.de foorumist märkasin kahte teemat et Honda tuleb mingiaeg DTM-i ja et Frentzen läheb F1-te tagasi.
Aa, edit, paistab et tahetakse minig SEAT'i kõrvalsari teha. U. nagu Seat Cupra sari BTCC-ga paralleelselt.
gaas on endiselt laiffi