FIA WTCC 2005

BTCC, DTM, STCC...jne

Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali

mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

FIA WTCC 2005

Postitus Postitas mrali »

Kahe ja poole nädala pärast algamas siis teine katse turismiautode MM-iga.Kuigi kuskil varasemates teemades jutt juba olemas,kordaks esmalt üle nii sõitjad kui ka kalendri:

Stardinimekiri (16.08.2005)

1. Andy Priaulx (Suurbritannia) BMW Team UK/BMW 320i
2. Gabriele Tarquini (Itaalia) Alfa Romeo Racing Team/Alfa Romeo 156
3. James Thompson (Suurbritannia) Alfa Romeo Racing Team/Alfa Romeo 156
4. Alessandro Zanardi (Itaalia) BMW Team Italy-Spain/BMW 320i
5. Antonio García (Hispaania) BMW Team Italy-Spain/BMW 320i
6. Fabrizio Giovanardi (Itaalia) Alfa Romeo Racing Team/Alfa Romeo 156
7. Augusto Farfus jr. (Brasiilia) Alfa Romeo Racing Team/Alfa Romeo 156
8. Rickard Rydell (Rootsi) SEAT Sport/SEAT Toledo
9. Jordi Gené (Hispaania) SEAT Sport/SEAT Toledo/SEAT Leon
10. Peter Terting (Saksamaa) SEAT Sport/SEAT Toledo
11. Jason Plato (Suurbritannia) SEAT Sport/SEAT Toledo
14. Thomas Klenke (Saksamaa) Ford Hotfiel Sport/Ford Focus
15. Thomas Jäger (Saksamaa) Ford Hotfiel Sport/Ford Focus
16. Michael Funke (Saksamaa) Ford Hotfiel Sport/Ford Focus
18. Carlos Mastretta* (Mehhiko) GR Asia/SEAT Toledo
19. Valle Mäkelä* (Soome) GR Asia/SEAT Toledo
20. Tom Coronel* (Holland) GR Asia/SEAT Toledo
21. Robert Huff (Suurbritannia) Chevrolet/Chevrolet Lacetti
22. Nicola Larini (Itaalia) Chevrolet/Chevrolet Lacetti
23. Alain Menu (Šveits) Chevrolet/Chevrolet Lacetti
24. Soheil Ayari (Prantsusmaa) Peugeot Sport Denmark/Peugeot 407
25. Eric Hélary (Prantsusmaa) Peugeot Sport Denmark/Peugeot 407
26. Roberto Colciago* (Itaalia) JAS Motorsport/Honda Accord
27. Adriano De Micheli* (Itaalia) JAS Motorsport/Honda Accord
28. Carl Rosenblad* (Rootsi) Crawford Racing/BMW 320i
29. Stephane Ortelli (Monaco) Seat France/SEAT Toledo
30. Stefano d'Aste* (Itaalia) Proteam Motorsport/BMW 320i
31. Giuseppe Ciro* (Itaalia) Proteam Motorsport/BMW 320i
32. Marc Hennerici* (Saksamaa) Wiechers-Sport/BMW 320i
33. Adam Lacko* (Tšehhimaa) IEP Team/Alfa Romeo 156/BMW 320i
34. Tomas Engström* (Rootsi) Honda Engström Motorsport/Honda Accord
35. Jens Hellström* (Rootsi) Honda Engström Motorsport/Honda Civic
36. Sascha Plöderl* (Austria) RS-Line IPZ Racing/Ford Focus ST170
37. Frank Diefenbacher* (Saksamaa) RS-Line IPZ Racing/Ford Focus ST170
42. Jörg Müller (Saksamaa) BMW Team Deutschland/BMW 320i
43. Dirk Müller (Saksamaa) BMW Team Deutschland/BMW 320i
51. Salvatore Tavano* (Itaalia) DB Motorsport/Alfa Romeo 156
52. Andrea Larini* (Itaalia) DB Motorsport/Alfa Romeo 156
53. Gianluca de Lorenzi* (Itaalia) GDL Racing/BMW 320i
54. Stefano Valli* (San Marino) Zerocinque Motorsport/BMW 320i
55. Alessandro Balzan* (Itaalia) Scuderia del Girasole/SEAT Toledo

*-Michelini erasõitjate karikas osaleja
Automarkide arvestusse on registreerunud Alfa,BMW,Chevy,Ford ja Seat.

Kalender:

10.04 Monza (I)
01.05 Magny Cours (F)
15.05 Silverstone International (GB)
29.05 Imola (I)
26.06 Puebla (MEX)
30.07 Spa-Francorchamps (B)
28.08 MOTOPARK Oschersleben (D)
18.09 Otodrom Istanbul (TR)
02.10 Valencia (E)
20.11 Macau (CHN)

Võistluskord on sama,mis ETCC-s ehk kaks 50-kilomeetrist sõitu per nädalavahetus,F1 ja WRC punktisüsteem ning esimese sõidu top 8 stardib teises sõidus ümberpööratud järjestuses.

Kodukas: www.fiawtcc.com
Viimati muutis mrali, 16 Aug 2005, 12:09, muudetud 3 korda kokku.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

http://www.racing1.de/web/tw_em/artikel ... =8166&sid=

Plato sõidab Silverstone's,Imolas ja Spas neljanda Seatiga,stardinumber tal 11.Ning numbritega 19 ja 20 tulevad rajale kaks Hollandi importööri Seati,ühega sõidab Coronel.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Stardinimekirja peaks täiendama kahe Seatiga.Osalevad nad Michelini karikas,tiimiks eelmisel aastal kahte Hondat jooksutanud Briti-Hongkongi võistkond GR Asia (Asjaga seotud ka Hollandi Seati esindus),sõitjaiks Coronel ja alles 19-aastane soomlane Valle Mäkelä (tuttav ehk kui Asmeri konkurent Briti FFordist).
Rootslased Engström ja Hellström ning viis nimekirja lõpus olevat itaallast osalevad Monza etapil ja ehk ka veel mõnel muul üksikul võistlusel (itaallased vist Imolas ja Magny Coursis).
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 10
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Ole hea mees ja seleta mulle selle sarja reegleid. Kus miks, milleks ja millal? Millal sõidetakse kvalifikatsioon kui seda ültse sõidetakse. Ühesõnaga ei jaga sellest sarjast midagi. Tundub päris huvitav sari olema
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Ok,püüan siis seletada:

Vabakad sõidetakse reedel ja laupäeva hommikul,kvali laupäeva pärastlõunal (Eurosport kannab otse üle).Pühapäeval warm-up ja pärastlõunal,pärast FIA GT sõitu (Euroopas siis kuskil pärast kella 16) võistlused.Homses Eurospordi kavas on igatahes sõitude otseülekande aeg kell 16-18.Üle kantakse otse ka warm-up.
Sõidud paigaltstardist,pikkusega ca 50 km,esimesele sõidule lähtutakse kvali järjestuses,teisele esimese sõidu omast.Teisele sõidule lähevad esimese 8 parimat ümberpööratud järjestuses.
Punktisüsteem:10-8-6-5-4-3-2-1 iga sõidu parimale,mingeid boonuseid ei jagata.Seega maksimaalselt 20 punkti per nädalavahetus.

Tehnika:FIA Super 2000 klassi autod.Seeriakere,mootor 4-6 silindrit,töömahuga 2 liitrit,normaallaadimine,vastupidavusega 2 nädalavahetust,võimsus ca 270-280 hj.Kaherattavedu,kaal esiveo korral 1140 kg (sõitjaga),tagaveolistel 1170 kg.Rehvid kõigile ühesugused Michelinid.On kehtestatud ka diiselautode reglement (kuni 2-liitrised turbodiislid),kuid siiani pole keegi veel seda reglementi reaalsuses proovinud.

Kalender ja stardilist juba esimeses postituses kirjas,peaorganisaator 60% ulatuses Eurospordile kuuluv firma KSO.

See vist esialgu kõige tähtsam.

Peafavoriidid,nagu varemgi,BMW ja Alfa,kuid Seatilt võib vast ka päris häid esitusi oodata.
Fulber
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Postitusi: 1589
Liitunud: 15 Nov 2003, 23:06
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

Meil jah Koliniga plaan end selle asjaga kurssi ajada. Kuna meie telekanalite valikust võeti Motors TV maha, siis jäi ka ülepõneva DTM sarja jälgimine katki.
Nüü mõtlesime, et alternatiivina võiks WTCC-d jälgima hakata. WRC-le ja F1-je hea lisa. Homme on igatahes plaan maha istuda ja võistlus ära vaadata. :)

Siit siis veel reeglistik tabeli kujul:
Pilt

...ja ka tehnilised nõuded:
Pilt
Viimati muutis Fulber, 09 Apr 2005, 19:47, muudetud 3 korda kokku.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 10
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Igatahes tänud sulle Mrali. Sain pisut selgemaks asja.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Fulber
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Postitusi: 1589
Liitunud: 15 Nov 2003, 23:06
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

Pilt

Tänase(09.04.05) kvalifikatsiooni võitja Dirk Müller.
Viimati muutis Fulber, 09 Apr 2005, 19:18, muudetud 3 korda kokku.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Esimese kvali kaks parimat "bemmid" (D.Müller ja Garcia),teisest reast lähevad Tarquini ja Farfusi Alfad.J.Mülleri teine aeg tühistati kaalumisele mitteilmumise tõttu.Priaulx viies ning Gene ja Rydell parimate Seatidena 6-7.Top10-s veel Giovanardi,Thommo ja Terting,Zanardi oli 11.
Chevyd ja Fordid ikka väga aeglased,parima Chevyna Huff 21.ja Fordidest Jäger 27.Lisaks lammutas Menu minut enne ajasõidu lõppu oma auto,nii et treening katkestati.

Ka tulemus (www.fiawtcc.com)

1 43 Dirk Müller (GER) BMW Team Deutschland BMW 320i 1:59.009 175.23 kph
2 5 Antonio García (ESP) BMW Team Italy-Spain BMW 320i 1:59.411 0.402
3 2 Gabriele Tarquini (ITA) Alfa Romeo Racing Team Alfa Romeo 156 1:59.709 0.700
4 7 Augusto Farfus jr. (BRA) Alfa Romeo Racing Team Alfa Romeo 156 1:59.729 0.720
5 1 Andy Priaulx (GBR) BMW Team UK BMW 320i 1:59.969 0.960
6 9 Jordi Gené (ESP) SEAT Sport SEAT Toledo Cupra 2:00.316 1.307
7 8 Rickard Rydell (SWE) SEAT Sport SEAT Toledo Cupra 2:00.481 1.472
8 6 Fabrizio Giovanardi (ITA) Alfa Romeo Racing Team Alfa Romeo 156 2:00.511 1.502
9 3 James Thompson (GBR) Alfa Romeo Racing Team Alfa Romeo 156 2:00.538 1.529
10 10 Peter Terting (GER) SEAT Sport SEAT Toledo Cupra 2:00.637 1.628
11 4 Alessandro Zanardi (ITA) BMW Team Italy-Spain BMW 320i 2:00.654 1.645
12 32 Marc Hennerici (GER) Wiechers-Sport BMW 320i 2:00.851 1.842
13 26 Roberto Colciago (ITA) JAS Motorsport Honda Accord Euro R 2:01.627 2.618
14 28 Carl Rosenblad (SWE) Crawford Racing BMW 320i 2:01.872 2.863
15 52 Andrea Larini (ITA) DB Motorsport Alfa Romeo 156 2:01.903 2.894
16 30 Stefano D´Aste (ITA) Proteam Motorsport BMW 320i 2:02.033 3.024
17 34 Tomas Engtsröm (SWE) Honda Dealer Team Sweden Honda Accord Euro R 2:02.086 3.077
18 42 Jörg Müller (GER) BMW Team Deutschland BMW 320i 2:02.181 3.172
19 51 Salvatore Tavano (ITA) DB Motorsport Alfa Romeo 156 2:02.207 3.198
20 20 Tom Coronel (NED) GR Asia SEAT Toledo Cupra 2:02.505 3.496
21 21 Robert Huff (GBR) Chevrolet Chevrolet Lacetti 2:02.617 3.608
22 33 Adam Lacko (CZE) IEP Team Alfa Romeo 156 Gta 2:02.673 3.664
23 23 Alain Menu (SUI) Chevrolet Chevrolet Lacetti 2:02.695 3.686
24 22 Nicola Larini (ITA) Chevrolet Chevrolet Lacetti 2:02.725 3.716
25 55 Alessandro Balzan (ITA) Alessandro Balzan SEAT Toledo Cupra 2:03.167 4.158
26 19 Valle Mäkelä (FIN) GR Asia SEAT Toledo Cupra 2:03.343 4.334
27 15 Thomas Jäger (GER) Ford Hotfiel Sport Ford Focus 2:03.346 4.337
28 14 Thomas Klenke (GER) Ford Hotfiel Sport Ford Focus 2:03.354 4.345
29 31 Giuseppe Cirò (ITA) Proteam Motorsport BMW 320i 2:03.442 4.433
30 27 Adriano De Micheli (ITA) JAS Motorsport Honda Accord Euro R 2:03.569 4.560
31 53 Gianluca De Lorenzi (ITA) Gianluca De Lorenzi BMW 320i 2:03.620 4.611
32 54 Stefano Valli (RSM) Zerocinque Motorsport BMW 320i 2:04.291 5.282
33 35 Jens Hellström (SWE) Honda Dealer Team Sweden Honda Civic Type-R 2:05.207 6.198
Fulber
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Postitusi: 1589
Liitunud: 15 Nov 2003, 23:06
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

Selles sarjas on hea vaadata kuidas neid kurve lõigatakse. Kui F1-s näpistatakse neid kõrgendatud servasi kurvides natuke ja kahe rattaga, siis WTCC-s lajatatakse sealt ikka täie lauluga üle, nii, et kõik neli ratast õhus. :)
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 10
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Eks siis homme ole näha kui hea see sari on. ST: kui huvitav
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Sai Eurospordist otes vaadata.Esimeses sõidus ei olnud ausalt midagi erilist,kui ehk Farfusi möödumine Garciast välja arvata.Võit siis D.Müllerile,edasi Tarquini,Farfus ja Priaulx.Viimane üritas lõpus pidevalt ka Farfusist mööda saada,kuid ebaõnnestunult.Seatidest parimana Rydell siis kaheksas,Chevyd ja Fordid kuskil pärapõrgus.Katkestas ka J.Müller.
Siis teisele sõidule läksid esireast Rydell ja Thommo.Esimene võitis stardi,kuid kolmandas kurvis sai Thommo mööda ja juhtis kuni lõpuni.Rydelli sõit lõppes üsna alguses,kui päris tihedas grupis mingi Alfa teda tagant tabas ja ta piiretesse lendas.D.Müller üritas veel Thommost mööduda,kuid ebaõnnestunult.Lisaks õnnestus tal Tarquini välja trügida (läksid kiiresse kurvi kõrvuti).Kuna endal miskipärast kodus venekeelne ES,siis vene kommentaator karjus veel "Molodets Dirk"...igatahes endale ammusest ajast juba Itaalia mark sümpaatsem kui BMW.
Thommol oli ka parajalt ärev moment,kui esimesse šikaani minnes pidurdus pikaks läks ja ta sealt otse pani (kuid ta juhtis sel hetkel).
Chevyd jällegi väga taga,kuid kaks punkti tuli teisest sõidust ka Zanardile.J.Müller vedas end ka rivi lõpust neljandaks,samas ülejäänud Alfadele must päev:Tarquini audis,Farfus käis D.Mülleriga koha pärast võideldes Parabolica kurvis põllul ja kukkus üheksandaks ning Giovanardi jäi stardis seisma,kuid siiski tõusis lõpuks 8.kohale.

Punktisaajad:

1.sõit:
1.D.Müller (BMW)
2.Tarquini (Alfa)
3.Farfus (Alfa)
4.Priaulx (BMW)
5.Garcia (BMW)
6.Giovanardi (Alfa)
7.Thompson (Alfa)
8.Rydell (Seat)

2.sõit
1.Thompson
2.D.Müller
3.Garcia
4.J.Müller (BMW)
5.Priaulx
6.Gene (Seat)
7.Zanardi (BMW)
8.Giovanardi

Lõin kokku ka punktid (2/20):

Sõitjad:
1.D.Müller 18
2.Thommo 12
3.Garcia 10
4.Priaulx 9
5.Tarquini 8
6.Farfus 6
7.J.Müller 5
8.Giovanardi 4
9.Gene 3
10.Zanardi 2
11.Rydell 1

Margid:
1.BMW 29
2.Alfa 28
3.Seat 15
4.Honda 5
5.Chevrolet 1
6.Ford 0

Michelini erasõitjate karikas:
1.Hennerici (BMW) 20
2.Balzan (Seat) 11
3.Engström (Honda) 8
4.Tavano (Alfa) 7
5.Coronel (Seat) 6
6.Lacko (Alfa) 6
Viimati muutis mrali, 10 Apr 2005, 20:15, muudetud 1 kord kokku.
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Vaatasin ka ise huvi pärast Monza etapi otse Eurospordilt ja esimese sõidu järel oli kange tahtmine teler kinni panna, aga õnneks otsustasin siiski teise sõidu ära vaadata ja põnevust jagus küllaga. Kohad vahetusid pidevalt, oli nügimisi ja välja trügimisi. Ühesõnaga kõike mida korralikult kereautode ringrajasarjalt oodata. Meeldiv on ka see, et BMW ja Alfa said mõlemad ühe võidu ja punktides on nad suhteliselt võrdsed. Müllerile oli see küll ilmselt unistuste nädalavahetus, sellises konkurentsis paremat oleks raske soovida. Väga pettunud, et Honda ja Chevy täiesti out'is olid, Fordilt ei oodanudki midagi.
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5916
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Jagan arvamust ,et esimene sõit oli igav. Teises aga jätkus põnevust küllaga ja eriti hea oli Tommo võidu üle.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Fulber
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Postitusi: 1589
Liitunud: 15 Nov 2003, 23:06
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

Üsna raju nühkimine käis jah seal kohtade pärast. Iskliku poolehoiu võitsid Müllerid, Garcia ja Priaulx.
Sõit võiks vaid veidi pikem olla ja vähem reklaame sõidu ajal.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

http://www.racing1.de/web/tw_em/artikel ... =8279&sid=

Diefenbacher ja austerlane Sascha Plöderl sõidavad kahe vana Focusega ülejäänud üheksal etapil.Kuid ausalt öeldes,nendelt pole vist midagi oodata...

Ning,Lacko istub Alfalt üle teisele Crawfordi "bemmile".
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Sel pühapäeval siis turismiautofännidele maiuspala,esmalt DTM Lausitzis ning kohe pärast seda WTCC Magny-Coursis:Eurospordi ülekanne peaks taas hakkama kell 16.
Fulber
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Postitusi: 1589
Liitunud: 15 Nov 2003, 23:06
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

Kahju, et EuroSport DTM-i üle ei kanna, aga eks siis peab WTCC-d piiluma.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Magny-Coursis nüüd lugu selline,et kolm eri marki kolmel esimesel stardikohal.Kiireim Jörg Müller,teine Rydell ja kolmas Farfus.Edasi top10-s siis Priaulx,Tarquini,Garcia,Terting,Gene ning 9. ja 10.kohal vastavalt avaetapi parimad D.Müller ja Thommo.Muudest markidest Colciago Honda 13.,erinevalt Monzast kaks Chevyt top20 hulgas (Menu 15. ja Larini 18.) ning Fordidest Klenkele 25.aeg.
Diefenbacher lendas ajasõidu lõpus piirdesse ja viidi kontrolliks haiglasse ning Klenke,Jägeri ja de Lorenzi ajad tühistati mootorivahetuse tõttu.

Lisakaalusid Magny-Coursis järgmiselt:D.Mülleril 45 kg,Thommol 35,Garcial 25 ja Priaulx'l 10 kilo.

1 42 Jörg Müller (GER) BMW Team Deutschland BMW 320i 1:49.486 145.03 kph
2 8 Rickard Rydell (SWE) SEAT Sport SEAT Toledo Cupra 1:49.824 0.338
3 7 Augusto Farfus jr. (BRA) Alfa Romeo Racing Team Alfa Romeo 156 1:49.864 0.378
4 1 Andy Priaulx (GBR) BMW Team UK BMW 320i 1:49.865 0.379
5 2 Gabriele Tarquini (ITA) Alfa Romeo Racing Team Alfa Romeo 156 1:49.985 0.499
6 5 Antonio García (ESP) BMW Team Italy-Spain BMW 320i 1:50.048 0.562
7 10 Peter Terting (GER) SEAT Sport SEAT Toledo Cupra 1:50.114 0.628
8 9 Jordi Gené (ESP) SEAT Sport SEAT Toledo Cupra 1:50.132 0.646
9 43 Dirk Müller (GER) BMW Team Deutschland BMW 320i 1:50.205 0.719
10 3 James Thompson (GBR) Alfa Romeo Racing Team Alfa Romeo 156 1:50.530 1.044
11 6 Fabrizio Giovanardi (ITA) Alfa Romeo Racing Team Alfa Romeo 156 1:50.539 1.053
12 19 Valle Mäkelä (FIN) GR Asia SEAT Toledo Cupra 1:51.250 1.764
13 26 Roberto Colciago (ITA) JAS Motorsport Honda Accord Euro R 1:51.292 1.806
14 4 Alessandro Zanardi (ITA) BMW Team Italy-Spain BMW 320i 1:51.311 1.825
15 23 Alain Menu (SUI) Chevrolet Chevrolet Lacetti 1:51.395 1.909
16 28 Carl Rosenblad (SWE) Crawford Racing BMW 320i 1:51.449 1.963
17 55 Alessandro Balzan (ITA) Alessandro Balzan SEAT Toledo Cupra 1:51.719 2.233
18 22 Nicola Larini (ITA) Chevrolet Chevrolet Lacetti 1:51.846 2.360
19 51 Salvatore Tavano (ITA) DB Motorsport Alfa Romeo 156 1:51.868 2.382
20 32 Marc Hennerici (GER) Wiechers-Sport BMW 320i 1:51.938 2.452
21 52 Andrea Larini (ITA) DB Motorsport Alfa Romeo 156 1:52.053 2.567
22 33 Adam Lacko (CZE) IEP Team BMW 320i 1:52.091 2.605
23 20 Tom Coronel (NED) GR Asia SEAT Toledo Cupra 1:52.120 2.634
24 31 Giuseppe Cirò (ITA) Proteam Motorsport BMW 320i 1:52.173 2.687
25 14 Thomas Klenke (GER) Ford Hotfiel Sport Ford Focus 1:52.378 2.892
26 30 Stefano D´Aste (ITA) Proteam Motorsport BMW 320i 1:52.388 2.902
27 53 Gianluca De Lorenzi (ITA) Gianluca De Lorenzi BMW 320i 1:52.653 3.167
28 27 Adriano De Micheli (ITA) JAS Motorsport Honda Accord Euro R 1:52.861 3.375
29 15 Thomas Jäger (GER) Ford Hotfiel Sport Ford Focus 1:52.898 3.412
30 21 Robert Huff (GBR) Chevrolet Chevrolet Lacetti 1:52.972 3.486
31 37 Frank Diefenbacher (GER) RS-Line IPZ Racing Ford Focus ST170 1:53.436 3.950
32 54 Stefano Valli (RSM) Zerocinque Motorsport BMW 320i 1:54.405 4.919
33 36 Sascha Plöderl (AUT) RS-Line IPZ Racing Ford Focus ST170 1:55.157 5.671
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

ES kannab üle ka warm-upi.Seal täna selline juhtum,etCoronel parkis oma auto viimases šikaanis raja äärde (tundus,et tehnikamurede pärast) ning Andrea Larini (Nicola vend) pani sellele täie lauluga sisse,nii et sessioon katkestati.Ning hetk enne seda avariid keegi (vist mingi rajatööline) pääses väga napilt Klenke auto eest,kes sama šikaani üsna julgelt võttis...
Ning Diefenbacheri avarii oli märksa hullemate tagajärgedega,Neversi haiglas tuvastati tal ühe selgroolüli mõra.Põhjuseks oletatakse pidurivooliku purunemist.
Vasta