FIA WTCC 2005

BTCC, DTM, STCC...jne

Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali

mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Üldiselt tänased sõidud olid kasvõi võrreldes Monza teise sõiduga ikka suht igavad.Möödasõite oli suhteliselt vähe ning BMW kinnitas väidet,et Magny-Cours on BMW-rada.
Mõlemad sõidud võitis J.Müller.Esimeses sõidus tulid tema järel Priaulx ja Rydell,parima Alfana Tarquini neljas.
Siis teisele sõidule läksid avareast Farfus ja Gene.Esimene juhtis kuni 3.ringini,siis läks ühes nõelasilmas tal pidrudus pikaks ning kolm "bemmi" (Müllerid ja Garcia) said korraga mööda.Hiljem möödus Farfusis ka Priaulx,nii et BMW-dele nelikvõit ja Farfus siis viies.Parima Seatina Gene kuues,Tarquini sõit tuli üsna vigaderohke ning talle teisest sõidust alles 8.koht.Rydell tuli teises sõidus 11.kohale ning Thommo ei jõudnud kummaski sõidus punktidele.
BMW-dele peaksid järgmisel etapil ikka üsna korralikud lisaraskused juurde tulema.

Siis paneks punktisaajad ka:

1.sõit:
1.J.Müller (BMW)
2.Priaulx (BMW)
3.Rydell (Seat)
4.Tarquini (Alfa)
5.Garcia (BMW)
6.D.Müller (BMW)
7.Gene (Seat)
8.Farfus (Alfa)

2.sõit:
1.J.Müller
2.D.Müller
3.Priaulx
4.Garcia
5.Farfus
6.Gene
7.Giovanardi (Alfa)
8.Tarquini

Punktid (4/20):
1.D.Müller 29
2.J.Müller 25
3.Priaulx 23
4.Garcia 19
5.Tarquini 14
6.Thompson (Alfa) 12
7.Farfus 11
8.Gene 8
9.Rydell 7
10.Giovanardi 6
11.Zanardi (BMW) 2

Tootjad:
1.BMW 65
2.Alfa 46
3.Seat 33
4.Chevrolet 12
5.Ford 0

Kolmas etapp siis samal päeval kui DTM kihutab Spas ehk 15.mail Silverstone'i lühendatud variandil.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Barcelona autonäitusel tutvustas Seat uut,Leoni baasil ehitatud turismiautot.Esimesed testid peaksid toimuma varsti ning plaan on hispaanlastel hooaja lõpupoole Toledod välja vahetada.Abiks,eriti just mootoripoolel,oli ka Audi Sport.

Saksakeelne jutt ja paar pilti: http://www.racing1.de/web/tw_em/artikel ... =8403&sid=
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Silverstone'i etapiks lisatud kaalud:
-D.Müller,J.Müller,Priaulx-50 kg
-Garcia-35 kg
-Thommo-15 kg
-Tarquini,Farfus-5 kg

Silverstone'i puhul ei saa aga võrdlusmomenti eelnenud aastatega leida,kuna kahel viimasel aastal sõitis ETCC Doningtonis.Eelmisel aastal võitsid Inglismaa etapi sõidud Thommo ja Priaulx.Lisaks sõidetakse Silverstone'is lühendatud (3,6 km) variandil.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Silverstone'i etapiks võetakse kõigil esiveolistel (ehk siis mitte-bemmidel) kaalust 20 kilogrammi maha,põhjuseks võimaluste võrdsustamine ajendatuna BMW suurest edust kahel esimesel etapil.Kui juurde lisada sõitjate lisakaalud,siis nt Seatid ja Chevyd on sel nädalavahetusel 100 kilo kergemad kui Müllerite ja Priaulx' BMW-d.
Lisaks jäi ette selline uudis,et herr Theissen loodab,et Mersu ja Audi millalgi WTCC-ga liituksid...
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

mrali kirjutas:Lisaks jäi ette selline uudis,et herr Theissen loodab,et Mersu ja Audi millalgi WTCC-ga liituksid...
BMW võiks ise DTM-i Audi ja MB juurde minna...
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Erki kirjutas:
mrali kirjutas:Lisaks jäi ette selline uudis,et herr Theissen loodab,et Mersu ja Audi millalgi WTCC-ga liituksid...
BMW võiks ise DTM-i Audi ja MB juurde minna...
Herr Theissen ajab BMW viimastele aastatele omast jonni,et "meid ei huvita DTM,meie tahame võistelda rahvusvaheliselt"
Krt,BMW jaoks võiksid WTCC ja DTM hästi teineteist täiendada...
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Täna siis peeti Silverstone'i kvali ja top3 koosneb Itaalia margi esindajaist.Parim siis Tarquini Thommo ja Giovanardi ees,Priaulx parima "bemmina" neljas ja Seatidest Terting viies.Muudest tegijaist Plato 7.,Rydell 8.,J.Müller 11.ja D.Müller pärast väljasõitu viimane ehk 26.Chevydest Menu 15. ja Fordidest Klenke 24.

Homme peaks Eurospordi ülekanne algama taas kell 16.


1 2 Gabriele Tarquini (ITA) Alfa Romeo Racing Team Alfa Romeo 156 1:25.639 152.17 kph
2 3 James Thompson (GBR) Alfa Romeo Racing Team Alfa Romeo 156 1:25.655 0.016
3 6 Fabrizio Giovanardi (ITA) Alfa Romeo Racing Team Alfa Romeo 156 1:25.783 0.144
4 1 Andy Priaulx (GBR) BMW Team UK BMW 320i 1:25.856 0.217
5 10 Peter Terting (GER) SEAT Sport SEAT Toledo Cupra 1:25.952 0.313
6 7 Augusto Farfus jr. (BRA) Alfa Romeo Racing Team Alfa Romeo 156 1:25.989 0.350
7 11 Jason Plato (GBR) SEAT Sport SEAT Toledo Cupra 1:26.067 0.428
8 8 Rickard Rydell (SWE) SEAT Sport SEAT Toledo Cupra 1:26.154 0.515
9 5 Antonio García (ESP) BMW Team Italy-Spain BMW 320i 1:26.175 0.536
10 9 Jordi Gené (ESP) SEAT Sport SEAT Toledo Cupra 1:26.315 0.676
11 42 Jörg Müller (GER) BMW Team Deutschland BMW 320i 1:26.423 0.784
12 26 Roberto Colciago (ITA) JAS Motorsport Honda Accord Euro R 1:26.619 0.980
13 20 Tom Coronel (NED) GR Asia SEAT Toledo Cupra 1:26.825 1.186
14 4 Alessandro Zanardi (ITA) BMW Team Italy-Spain BMW 320i 1:26.837 1.198
15 23 Alain Menu (SUI) Chevrolet Chevrolet Lacetti 1:26.919 1.280
16 22 Nicola Larini (ITA) Chevrolet Chevrolet Lacetti 1:26.997 1.358
17 30 Stefano D´Aste (ITA) Proteam Motorsport BMW 320i 1:27.080 1.441
18 21 Robert Huff (GBR) Chevrolet Chevrolet Lacetti 1:27.080 1.441
19 28 Carl Rosenblad (SWE) Crawford Racing BMW 320i 1:27.313 1.674
20 19 Valle Mäkelä (FIN) GR Asia SEAT Toledo Cupra 1:27.325 1.686
21 27 Adriano De Micheli (ITA) JAS Motorsport Honda Accord Euro R 1:27.416 1.777
22 31 Giuseppe Cirò (ITA) Proteam Motorsport BMW 320i 1:27.535 1.896
23 32 Marc Hennerici (GER) Wiechers-Sport BMW 320i 1:28.107 2.468
24 14 Thomas Klenke (GER) Ford Hotfiel Sport Ford Focus 1:28.170 2.531
25 15 Thomas Jäger (GER) Ford Hotfiel Sport Ford Focus 1:28.289 2.650
26 43 Dirk Müller (GER) BMW Team Deutschland BMW 320i 1:30.283 4.644
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Vaatasin Eurospordist laivina mõlemat sõitu.Esimeses täiesti puhas töö Alfadele.Esikolmik sama,mis kvalis,lisaks tõusis Farfus neljandaks.Mahtusid kõik neli kahe sekundi sisse,viiendaks tuli ainsa (!) BMW-na kaheksa sisse jõudnud Priaulx.Kolm viimast punktikohta Seatidel:Terting,Rydell ja Plato;esimesele ja viimasele esimesed punktid hooajal.D.Müller tõusis viimaselt kohalt kümnendaks,tema ees J.Müller ja taga Gene.Chevydest lõpetas ainsana Huff (13.),Garcia sõitis alguses punktidel,kuid kukkus õpus 15.kohale.Esimene markide punkt tuli ka Fordile.
Teine sõit oli aga päris põnev.Stardis Priaulx esimese 200 meetriga oli kõigist kolmest Seatist möödas ja D.Müller tõusis ka viiendaks.Neljandas kurvis hakkas aga juhtuma:esmalt käis Giovanardi rajalt väljas ja kaotas hulga kohti ning seejärel tegi Garcia pirueti ning jäi tagaots ees,keset rada nii seisma,et Huff põrutas üle tema esinurga ja lõhkus oma auto.Kaheks ringiks tuli turvaauto rajale ning selle lahkudes libisesid Priaulx ja Rydell vaikselt eest ära.Tagant aga tulid kolm Alfat,kellest jäi aga peagi järele kaks.Tarquini ja Thommo üritasid üks ühelt,teine teiset poolt Tertingist mööduda,ilmselt oli kerge kontakt Tarquinil sakslasega,nii et Tertingi auto libises Thommole otsa ning viimane käis rajalt välja ja katkestas.
Võitja osas tuli lahendus 11.ringil,kui Priaulx'l parem esirehv lihtsalt purunes.Rydell sai mööda ja juhtis finišini,Priaulx vedas end vaevu boksi ja katkestas.Kohe seejärel said Tarquini ja Farfus ka D.Müllerist mööda,kes oli edutult püüdnud Platost mööduda.Lõpuks sai Müllerist mööda ka Gene.Plato aga hoidis kuni lõpuni teist kohta,nii et Seatile kaksikvõit.Edasi Tarquini,Farfus ja Gene.D.Müller parima BMW-na kuues,J.Müller seitsmes ning viimane punkt Giovanardile.
Tagaotsa meestest tuleks mainida,et Coronel ületas teise sõidu lõpujoone põleva autoga (vist mootor...).Chevydest ainsans lõpetas Menu (13.koht) ja Fordidest Jäger 16.
Erasõitjaist parimad vastavalt Coronel ja Hennerici.
Üldis seis selline,et Tarquini tõusis kahe punkti kaugusele D.Müllerist ning tootjaist BMW-l kuuepunktine edu Alfa ees.Väga kaugel pole ka Seat.
Järgmine etapp kahe nädala pärast Imolas,kus eelmisel aastal mõlemas sõidus (rajal) kolmikvõit Alfadele.

Kes siis punktidel ja kuidas seisud välja näevad:

1.sõit-

1.Tarquini (Alfa)
2.Thompson (Alfa)
3.Giovanardi (Alfa)
4.Farfus (Alfa)
5.Priaulx (BMW)
6.Terting (Seat)
7.Rydell (Seat)
8.Plato (Seat)

2.sõit:

1.Rydell
2.Plato
3.Tarquini
4.Farfus
5.Gene (Seat)
6.D.Müller (BMW)
7.J.Müller (BMW)
8.Giovanardi

Üld (6/20):

1.D.Müller 32
2.Tarquini 30
3.J.Müller 27
4.Priaulx 27
5.Farfus 21
6.Thompson 20
7.Rydell 19
8.Garcia (BMW) 19
9.Giovanardi 13
10.Gene 12
11.Plato 9
12.Terting 3
13.Zanardi (BMW) 2

Tootjad:

1.BMW 81
2.Alfa 75
3.Seat 60
4.Chevrolet 16
5.Ford 2
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Mehhiklane Carlos Mastretta osaleb Mäkelä asemel teise era-Seatiga Imolas ja Pueblas.
Ning D.Müller ja Tarquini said Silverstone'is juhtunu eest karistada;Tarquini tunnistati süüdi olevat kokkupõrkes Teringiga,mis omakorda lõpetas Thommo sõidu teises stardis ning seetõttu saab ta 10-stardikohalise penalti,lisaks kahel järgmisel etapil võidakse ta sarnaste asjade eest maha võtta.Müller oli aga uurimise all juba pärast seda,kui ta Monza teises sõidus Tarquini välja sõitis ning kuna ta Silverstone'i ajasõidus pärast kõrvalise abi kasutamist veel kvalit jätkas,võib ta saada -5 punkti (aga vaid juhul,kui ta järgneva hooaja jooksul veelkord millegi negatiivsega hakkama saab).

Ja kui kedagi huvitab,siis lisakaalud Imolaks:
-Tarquini 55
-Priaulx 40
-D.Müller,Rydell 35
-J.Müller,Farfus 30
-Thommo 20
-Garcia 15
-Plato 10
-Gene,Giovanardi 5
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Esiveoliste kaalud jäävad ka Imola etapiks samaks,lisaks vähendatakse Zanardi BMW kaalu 20 kg võrra.Põhjuseks-käsijuhtimisseadmed kaaluvad küllaltki palju.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Imola kvalis parim Giovanardi,seda üle poole sekundiga Garcia ees.Kolmas Gene,neljas Farfus.Tarquini küll viies,kuid ta tõstetakse kümme kohta tahapoole,seega viies Priaulx ja kuues Colciago Honda.Esikümnes veel Terting,D.Müller,Thommo ja Rydell,Plato 12.,j.Müller 13. ja Zanardi 14.Nende vahel veel de Micheli Honda,parima Chevyna Menu 18. ja Fordidest Klenke 25.Jägeri ja Plöderli ajad tühistati mootorivahetuste tõttu.

1 6 Fabrizio Giovanardi (ITA) Alfa Romeo Racing Team Alfa Romeo 156 1:58.573 149.77 kph
2 5 Antonio García (ESP) BMW Team Italy-Spain BMW 320i 1:59.159 0.586
3 9 Jordi Gené (ESP) SEAT Sport SEAT Toledo Cupra 1:59.317 0.744
4 7 Augusto Farfus jr. (BRA) Alfa Romeo Racing Team Alfa Romeo 156 1:59.377 0.804
5 2 Gabriele Tarquini (ITA) Alfa Romeo Racing Team Alfa Romeo 156 1:59.594 * 1.021
6 1 Andy Priaulx (GBR) BMW Team UK BMW 320i 1:59.630 1.057
7 26 Roberto Colciago (ITA) JAS Motorsport Honda Accord Euro R 1:59.659 1.086
8 10 Peter Terting (GER) SEAT Sport SEAT Toledo Cupra 1:59.670 1.097
9 43 Dirk Müller (GER) BMW Team Deutschland BMW 320i 1:59.685 1.112
10 3 James Thompson (GBR) Alfa Romeo Racing Team Alfa Romeo 156 1:59.685 1.112
11 8 Rickard Rydell (SWE) SEAT Sport SEAT Toledo Cupra 1:59.716 1.143
12 27 I Adriano De Micheli (ITA) JAS Motorsport Honda Accord Euro R 1:59.721 1.148
13 11 Jason Plato (GBR) SEAT Sport SEAT Toledo Cupra 2:00.186 1.613
14 42 Jörg Müller (GER) BMW Team Deutschland BMW 320i 2:00.283 1.710
15 4 Alessandro Zanardi (ITA) BMW Team Italy-Spain BMW 320i 2:00.319 1.746
16 55 I Alessandro Balzan (ITA) Alessandro Balzan SEAT Toledo Cupra 2:00.341 1.768
17 28 I Carl Rosenblad (SWE) Crawford Racing BMW 320i 2:00.479 1.906
18 23 Alain Menu (SUI) Chevrolet Chevrolet Lacetti 2:00.550 1.977
19 30 I Stefano D´Aste (ITA) Proteam Motorsport BMW 320i 2:00.689 2.116
20 22 Nicola Larini (ITA) Chevrolet Chevrolet Lacetti 2:00.871 2.298
21 20 I Tom Coronel (NED) GR Asia SEAT Toledo Cupra 2:01.036 2.463
22 21 Robert Huff (GBR) Chevrolet Chevrolet Lacetti 2:01.072 2.499
23 31 I Giuseppe Cirò (ITA) Proteam Motorsport BMW 320i 2:01.108 2.535
24 51 I Salvatore Tavano (ITA) DB Motorsport Alfa Romeo 156 2:01.189 2.616
25 14 Thomas Klenke (GER) Ford Hotfiel Sport Ford Focus 2:01.259 2.686
26 32 I Marc Hennerici (GER) Wiechers-Sport BMW 320i 2:01.526 2.953
27 15 Thomas Jäger (GER) Ford Hotfiel Sport Ford Focus 2:02.042 ° 3.469
28 52 I Andrea Larini (ITA) DB Motorsport Alfa Romeo 156 2:02.110 3.537
29 53 I Gianluca De Lorenzi (ITA) Gianluca De Lorenzi BMW 320i 2:02.336 3.763
30 54 I Stefano Valli (RSM) Zerocinque Motorsport BMW 320i 2:02.639 4.066
31 18 I Carlos Mastretta (MEX) GR Asia SEAT Toledo Cupra 2:02.806 4.233
32 36 I Sascha Plöderl (AUT) RS-Line IPZ Racing Ford Focus ST170 2:05.418 ° 6.845
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Vaatasin taas ES-ist sõite ja "bemmidele" tuleks võistluse tihendamiseks vb veel paarkümmend kilo juurde lisada,startides tagaveoga BMW-d lihtsalt kiirendavad esiveoga konkurentidest mööda (mitte,et ma BMW-vihkaja oleks).
Avasõidus võitis Giovanardi,kuigi ta stardi kaotas Garciale.Edasi tulid Priaulx,D.Müller,Farfus,Colciago kuues koht talle (ja Hondale) esimesed individuaalpunktid ning kaks viimast esikaheksa kohta Thommole ja Zanardile;parima Seatina Rydell 9.Tarquini oli alles 15.Plöderl tegi stardisirgele viivas šikaanis päris räige avarii (nägin ainult tulemust,kus tal Fordi katus oli taga üsna akna alumise servaga tasa).
Siis teises sõidus Zanardi kaitses oma parimat stardikohta ning taaskord kiirendasid D.Müller ja Priaulx teistest lihtsalt mööda.Peagi möödusid mõlemad ka Zanardist ja juhtisid kuni finišini.Zanardi oli kolmas kuni viimase ringini,kui Farfus tast mööda sõita üritas ja nende vahel kontakt koos põllulkäiguga juhtus.Kolmas siis Giovanardi,neljas Rydell,riiukuked Farfus ja Zanardi 5-6 ning kaks viimast punktikohta Tertingil ja Platol.Garcia kukkus juba avaringidel punktidelt välja (lõpuks 9.) ja Tarquini tuli kümnendaks.Larinilt ka hooaja parim koht Chevyle (11.).Topeltnull nädalavahetuselt ka J.Müllerile.

D.Müller ja Priaulx kipuvad aga teistele eest ära minevat....

Points (8/20):

1. D.Müller 47
2. Priaulx 41
3. Tarquini 30
4. Giovanardi 29
5. Farfus 29
6. J.Müller 27
7. Garcia 27
8. Rydell 24
9. Thommo 22
10. Gene 12
11. Plato 10
12. Zanardi 6
13. Terting 5
14. Colciago 3

Tootjad:

1. BMW 113
2. Alfa Romeo 100
3. Seat 75
4. Chevy 22
5. Ford 2

Hooaja poolaeg-26.juunil Mehhikos Pueblas,seal tundub parajalt aeglane rada olevat.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Karistusi taotakse WTCC-s ikka karmilt;järgmisel etapil kaotavad oma aktsioonide tõttu 10 stardikohta Colciago,Plato ja Farfus...lisaks võeti teises sõidus maha ka Balzan (auto alakaalus).
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Plato sõidab siiski ka Pueblas,samas ei osale seal ükski Ford.
Kaalud Pueblaks:
D.Müller,Priaulx +60 kg (maksimum)
Giovanardi +50
Farfus +40
Tarquini,Rydell +35
Garcia +30
J.Müller,Thommo +10
Gene,Plato +5
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Pühapäeval sõidetakse Puebla etapp,väidetavalt see juba välja müüdud.Ei osale seal Fordid (varem mainitud).
Samas on juba kuulda,et uus Seat tuleb välja Oscherslebenis (28.augustil).Vt ka http://www.fiawtcc.com/2k5/readNews.asp?id=610
Chevy mehed loodavad Mehhikos tõsisemalt Alfadele-bemmidele-Seatidele vastu hakata.Põhjusena tuuakse välja fakt,et rada on seal kõigile tiimidele tundmatu.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Vaatasin ES-ilt Puebla kvalit ja kino sai seal küll.Esmalt tuleks mainida,et rada seal äärmiselt kitsas,kurviline ja aeglane ning betoonmüürid paljudes kohtades üsna lähedal.Seekord sai kuulata ES-ist ingliskeelset juttu,kus rääkis ka David Leslie.
Iseloomult sobib see rada ülihästi esiveolistele autodele,BMW-dest ainult Garcia jõudis kuhugi esikümne lõppu.
Kõigepealt lõhkusid hommikustel vabakatel oma autod J.Müller ja de Micheli,kes kvalis ei osalenud.Mõlemad käisid ninapidi betoonis.
Kvali ise katkestati kolm korda:esmalt käisid koos Tarquini ja Gene,viimane lonkas aeglaselt boksi,üks ratas all viltu,mistõttu tuli esinmene punalipp,teine katkestus tuli pärast seda,kui Thommol piduriketas purunes ja ta auto pärast küljega müüri silumist lõpukurvis rajale parkis ning kolmas kord,kui Larini oma Chevy tagaotsa tugevust betoonis proovis.
Parim aeg Colciagole era-Hondal,kuid talle pannakse Imolas toimunud Gene väljarammimise eest +10 kohta,seega peaks pole'lt startima Terting Seatil...edasi Giovanardi,Thommo ja Tarquini Alfadel (Farfus ja Plato saavad ka +10).BMW-d olid muidu äärmiselt mannetud,D.Müllerile jääb lõpuks nii 15 stardikoht,Priaulx oli Mülleriga samal tasemel. ja J.Müller läheb rivi päris lõpust (kokku peaks startima 24 autot).Samas olid esikümnes kaks Chevyt (Huff,Menu),ehk tulevad homme ka esimesed individuaalpunktid Chevyle?!?
ES ülekanne algab homme kell 20:50 meie aja järgi.

1 26 Roberto COLCIAGO ITA Honda Accord Euro R 1:29.830 8 121.42
2 10 Peter TERTING GER SEAT Toledo Cupra 1:29.859 9 0.029 121.39
3 6 Fabrizio GIOVANARDI ITA Alfa Romeo 156 1:29.993 10 0.163 121.20
4 7 Augusto FARFUS JR. BRA Alfa Romeo 156 1:30.104 9 0.274 121.06
5 3 James THOMPSON GBR Alfa Romeo 156 1:30.327 7 0.497 120.76
6 2 Gabriele TARQUINI ITA Alfa Romeo 156 1:30.367 8 0.537 120.70
7 9 Jordi GENE ESP SEAT Toledo Cupra 1:30.430 9 0.600 120.62
8 8 Rickard RYDELL SWE SEAT Toledo Cupra 1:30.572 8 0.742 120.43
9 21 Robert HUFF GBR Chevrolet Lacetti 1:30.729 10 0.899 120.22
10 11 Jason PLATO GBR SEAT Toledo Cupra 1:30.767 13 0.937 120.17
11 5 Antonio GARCIA ESP BMW 320i 1:30.831 8 1.001 120.09
12 23 Alain MENU SUI Chevrolet Lacetti 1:30.878 11 1.048 120.02
13 20 I Tom CORONEL NED Seat Toledo Cupra 1:31.083 16 1.253 119.75
14 22 Nicola LARINI ITA Chevrolet Lacetti 1:31.176 9 1.346 119.63
15 1 Andy PRIAULX GBR BMW 320i 1:31.237 13 1.407 119.55
16 43 Dirk MULLER GER BMW 320i 1:31.276 12 1.446 119.50
17 30 I Stefano D'ASTE ITA BMW 320i 1:31.345 14 1.515 119.41
18 31 I Giuseppe CIRO ITA BMW 320i 1:31.483 15 1.653 119.23
19 18 I Carlos MASTRETTA MEX Seat Toledo Cupra 1:31.604 12 1.774 119.07
20 4 Alessandro ZANARDI ITA BMW 320i 1:31.708 13 1.878 118.94
21 32 I Marc HENNERICI GER BMW 320i 1:32.213 15 2.383 118.29
22 28 I Carl ROSENBLAD SWE BMW 320i 1:32.312 15 2.482 118.16
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Terting sai samuti +10 kohta varasema mootorivahetuse eest.Seega esirida:Giovanardi-Thommo,teine Tarquini-Gene,kolmas Rydell-Huff.Kõik kolm Chevyt lõpuks top10-s.

Lõplik stardirivi:

Giovanardi-Thommo
Tarquini-Gene
Rydell-Huff
Garcia-Menu
Coronel-Larini
Colciago-Terting
Priaulx-Farfus
D.Müller-d'Aste
Ciro-Mastretta
Zanardi-Plato
Hennerici-Rosenblad
J.Müller-de Micheli
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Sai taaskord sõite vaadtud ja ühele Eesti veebilehele sest veidi kribatud... ;)
Paar lisakommentaari siiski ka:
BMW oli Mehhikos üsna nõrk.Garcia esitus siiski väga tubli-tasa ja targu tuleb ning hetkel juba MM-i neljas.Priaulx rihtis esimeses sõidus oma vasaku esiratta vastu Zanardi autot ning D.Müller käis raja viimases (ovaali-)kurvis parema küljega betoonis.Kuna boksisõit oli juba möödas,siis ta uisutas sõna otseses mõttes rajal veel terve ringi....
Tarquini laksu teises sõidus ei näidanud korralikult,hilisemates kommentaarides mainitakse vaid,et "...võitluses Zanardiga sõitis ta välja".Jäi aga silma,et sõidu lõpu poole nende tempo pisut langes (eriti märgatav Thommo puhul).Siiski tõusti BMW kõrvale punktitabelis ning Giovanardi ja Tarquini on poole hooaja peal kindlas löögiulatuses.
Tertingi võit oli meeldiv üllatus,väga hästi pidas ta vastu Garcia survele viimastel ringidel.Seatid (ptüiptüi) on hakanud ka vastu pidama,Rydell on stabiilsete esitustega hetke 7.
Chevydel-kõigile tundmatu rada pluss eksklusiivsed 10 miinuskilo-tõid ka tulemuse.Huff sõitis väga hästi mõlemas sõidus,kahjuks jah-teises stardis Colciago tempot hoida püüdes läks veidi liiale ja lõpetas liivaväljadel.Menu oli esimeses sõidus ka enne katkestamist top8-s.
Colciago oli Pueblas Accordiga ikka hirmkiire.Esimeses sõidus-poodiumikoht olnuks kindel,aga käigukast lõppes otsa,teise sõidu esitus samamoodi väga võimas.Kahjuks see viimase ringi manööver Giovanardist möödumiseks oli liigagi jõhker.Karta on,et selle eest võib tulla talle uusi sanktsioone...
See ka positiivne,et neli marki (Alfa,BMW,Honda,Seat) sel hooajal poodiumile jõudnud ning viimases sõidus oli punktidel viis eri tootjat.Ning poole hooaja peal on top5 9 punkti sees,võimalusi on veel ka mõnedel järgnevatel tegijatel (Thommo,Farfus,J.Müller,Rydell).

Pistan siiski tulemused ka juurde... ;)

1.sõit:

1. Fabrizio Giovanardi (Alfa Romeo) 17 ringi;26:06.219 (118.39 km/h)
2. Gabriele Tarquini (Alfa Romeo) +2.172
3. Rickard Rydell (Seat) +11.525
4. James Thompson (Alfa Romeo) +13.298
5. Antonio Garcia (BMW) +13.772
6. Rob Huff (Chevrolet) +15.658
7. Peter Terting (Seat) +18.554
8. Tom Coronel (Seat) +21.880

2.sõit:

1. Terting;17 ringi;26:10.825 (118.05 km/h)
2. García +0.693
3. Roberto Colciago (Honda) +7.461
4. Giovanardi +7.578
5. Thompson +11.621
6. Coronel +13.038
7. Rydell +13.630
8. Nicola Larini (Chevrolet) +17.091

Punktid (10/20):

Sõitjad:

1. Dirk Müller (BMW) 47
2. Giovanardi 44
3. Andy Priaulx (BMW) 41
4. Garcia 39
5. Tarquini 38
6. Rydell 32
7. Thompson 31
8. Augusto Farfus (Alfa Romeo) 29
9. Jörg Müller (BMW) 27
10. Terting 17
11. Jordi Gene (Seat) 12
12. Jason Plato (Seat) 10
13. Colciago 9
14. Alessandro Zanardi (BMW) 6
15. Coronel 4
16. Huff 3
17. Larini 1

Tootjad:

1. BMW 129
1. Alfa Romeo 129
3. Seat 98
4. Chevrolet 32
5. Ford 2

Erasõitjad:

1. Marc Hennerici (BMW) 62
2. Coronel 47
3. Carl Rosenblad (BMW) 43
4. Giuseppe Ciro (BMW) 34
5. Stefano d'Aste (BMW) 32
6. Valle Mäkelä (Seat) 27
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Colciagole 30-sekine penalt. Sellega viimane punkt Priaulx'le.Punktid ja lõplikud tulemused näha: http://www.ringrada.ee/?a=a009&b=2364
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

http://www.kennylovrin.se/tctv2/main.as ... ews&id=449

Nicolas väidab,et Peugeot' tehasetiim EI LIITU WTCC-ga.Küll aga ollakse nõus toetama eratiime,kui neil huvi.Eelmisel aastal osales Taani Peugeot' esindus ETCC-s olenevalt etapist kas ühe või kahe 307-ga,sõitjaiks Magnussen,Watt ja Sardelli.Tulemusi aga neil eriti polnud.
Vasta