FIA GT-autode meistrivõistlused

BTCC, DTM, STCC...jne

Moderators: Jaanus, Strike, mrali

Erki
Kiddo soon 5000!
Posts: 5497
Joined: Sun Jan 19, 2003 1:58 pm
Location: Tallinn

Post by Erki »

Selleaastaseid arenguid silmas pidades ei saa sellele kalendrile küll eriti kindel olla... Oli ju ka juttu Lõuna-Ameerika sõitudest Interlagosel ja Buenos Airesel...
gaas on endiselt laiffi
Erki
Kiddo soon 5000!
Posts: 5497
Joined: Sun Jan 19, 2003 1:58 pm
Location: Tallinn

Post by Erki »

FIA pressiteade:
FIA wrote:A programme for reducing costs in the 2007 FIA GT Championship was agreed:

The number of events counting towards the Championship will be limited to 10.
Events will be run over two days.
Races will run for two hours and each car will have to perform two mandatory pit stops.
Each car will be allowed to use a maximum three engines per season.
Each car will use a single set of gearbox ratios for the entire season and a maximum of three final drives homologated by the FIA.
The championship will have a sole supplier of brakes, homologated by the FIA.

Following the acceptance of these principles, detailed regulations will be submitted to the December World Council.

Shell has won the tender to be the sole fuel supplier to the 2007 and 2008 FIA GT Championships.
Ehk siis punktiarvestusse läheb 10 etappi.
Etapid toimuvad kahel päeval.
Sõidud kestavad kaks tundi. :roll:
Kaks kohustuslikku boksipeatust. :roll:
Max 3 mootorit per hooaeg(k.a. Spa 24??)
Iga auto peab kogu hooaja sõitma samade käigukasti ülekannetega ja max kolme FIA homologeeritud...lõppülekandega.
Kõik peavad kasutama samu pidureid ja Shelli kütust.

Eks näis mis saama hakkab, paar muudatust on suht mõistlikud, mõned on aga nüüdseks juba üsna tüüpilised Miki-Hiired. :roll:
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Posts: 5214
Joined: Thu Aug 21, 2003 11:41 am
Location: Tallinn, Lääne-Eesti
Contact:

Post by mrali »

Erki wrote:Selleaastaseid arenguid silmas pidades ei saa sellele kalendrile küll eriti kindel olla... Oli ju ka juttu Lõuna-Ameerika sõitudest Interlagosel ja Buenos Airesel...
Ühes Saksamaa foorumis mainiti, et Interlagose võistlus "Mil Milhas" (tõlkes 1000 miili) taheti tuleval aastal kastreerida kolmetunniseks sõiduks...
Ühtlasi peaks see kalendrivariant tähendama, et pikalt taga aetud MM-i staatusest ei tule ka 2007 asja.
Erki
Kiddo soon 5000!
Posts: 5497
Joined: Sun Jan 19, 2003 1:58 pm
Location: Tallinn

Post by Erki »

Mootoriteemal seda asja, et Prodrive tegi Ferrari 550-dele sellise mootori, mille võimsust ei reguleerita mingite piirajatega vaid elektrooniliselt. Sõitis üks selline ka läinud nädalavahetusel Le Mans'is. Selline süsteem pidavat mootorikulusid vähendama pea poole võrra, pealegi on mootor üsna pikaealine - u. 4500 kilomeetrit kahe rebuildi vahel.
Paar linki asjast:
http://www.the-paddock.net/content/view/240746/49/
http://www.the-paddock.net/content/view/240759/49/
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Posts: 5214
Joined: Thu Aug 21, 2003 11:41 am
Location: Tallinn, Lääne-Eesti
Contact:

Post by mrali »

On selline uudis, et Silverstone'i etapil sõidab ühe Scuderia Ecosse'i GT2 Ferrariga ei keegi muu kui sir Nigel Mansell. Põhjuseks - Enge vigastus ning ka tema asendusmees Janiš on sel nädalavahetusel hõivatud.

Vt http://www.fiagt.com/newsitem.php?key=1200
Erki
Kiddo soon 5000!
Posts: 5497
Joined: Sun Jan 19, 2003 1:58 pm
Location: Tallinn

Post by Erki »

Sitta sest Mansellist. :) Põhiline on see, et paar nädalat tagasi suutis avaetapil oma esimese võidu saavutada Lamborghini Murgielago! Bouchot ja Mücke on suht tasemel sõitjad ka niiet mina ootan tempot neilt ka edaspidi. Peale tempo oli neil muudugi ka omajagu õnne, said turvaauto ajal oma sõitjavahetused ja asjad ära ajada ja lõpuks viimased ~paarkümmend ringi Bouchot kõvasti hagu anda, sest Philipp Peter teisel kohal midagi tagasi ei hoidnud. Paar aastat tagasi ma lolli peaga veel GT-sid ei vaadanud kuid goorumist lugesin, et ühes Monza sõidus sõitis Maserati(Scheideri oma vist?) ilma ukseta. Seekord lendas siis üsna sõidu alguses katus ära ja Maseratist sai Spykerati? Bartels sai veel ka disklahvi sest ei sõitnud oma nõutud aega täis.

Suuremas plaanis on veelgi rõõmustavam see, et avaetapil Hiinas(kaugel) osales tervelt poolteistkümmend GT1 meeskonda. Edasiminek missugune. Eelmine aasta kõik soovitasid, et GT1 maha võtta ja lasta neil LMS-is sõita ja FIA GT-le jätta GT2 ja GT3. Nüüd on aga sealmaal, et GT1 on ülikõva, GT2-s aga on ainult kaks-kolm Porschet vs kaks-kolm Ferrarit. Ja võrdluseks teiste sarjadega: ALMSis: 2 GT1 masinat, tehase Vette'id... LMS-is 7 aparaati(parem kui mittemidagi aga 15-ga ei ole võrreldav) Ainult Prantsuse rahvuslikus GT sarjas on rohkem GT1-sid.

Hämmastav on see ka, et juba teist aastat järjest ei suudeta seda sarja korralikut televiseerida(vihje TV3-le ;) ;) )

Alustasin Lamboga, lõpetan Lamboga...viimasel nädalavahetusel sai ka Lamborghini Gallardo võidumaitset tunda. Seda siis Austraalia GT sarjas Bathursti etapil.(sõideti samal nädalavahetusel Bathursti 12 tunni sõiduga, kus Chris Atkinson sai teise koha)
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Posts: 5214
Joined: Thu Aug 21, 2003 11:41 am
Location: Tallinn, Lääne-Eesti
Contact:

Post by mrali »

Ei osanud paremat teemat leida, sestap tuleb see kurb sõnum siia: eile Kentis allakukkunud väikelennukis olnud viie inimese seas olid ka tuntud eks-BTCC sõitja David Leslie ja tiimijuht Richard Lloyd. Nad olid teel Prantsusmaale, GT3 klassi Jaguari testidele, kus Leslie oli piloodiks ette nähtud...

Tegu sama juhtumiga: http://www.postimees.ee/300308/esileht/ ... 320634.php

Veel: http://www.planetlemans.com/2008/03/30/ ... -accident/
Post Reply