DTM 2005-4.etapp,Automotodrom Brno

BTCC, DTM, STCC...jne

Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali

mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

DTM 2005-4.etapp,Automotodrom Brno

Postitus Postitas mrali »

Tuleval pühapäeval sõidavad Audid,Mercedesed ja Opelid Tšehhimaal Brnos.Rada on ehitatud 1980.aastate keskel Brno linnast mõned kilomeetrid Praha poole asendamaks kunagist maanteeringi,pikkus sel 5,4 kilomeetrit ja kõrguste vahe ligi 70 meetrit.Rajal on peetud või peetakse sportautode MM-i,MotoGP,ETCC,FIA GT ja mitmete Tšehhi sarjade etappe,tšehhid on huvi üles näidanud ka F1 vastu.Ülipikki sirgeid pole,küll on kurvid üpris kiired ja rehvikulu küllaltki suur.DTM-i kavas on rada viiendat korda,"uues DTM-is" aga teistkordselt.Eelmisel aastal domineeris rajal Audi,Ekström-Kristensenile sealt kaksikvõit koos Ekströmi tiitliga.Kuidas sel aastal läheb,selgub nädala pärast,igatahes ollakse Audi leeris valmis Mercedese senist domineerimist lõpetama.

Rajaskeem:

Pilt

Muud andmed võistluskoha kohta:
Koduleht: http://www.automotodrombrno.cz
Võistluse pikkus:30 ringi*5,403 km=162,090 km
DTM-i ringirekord:Reuter (Opel) 1:56,009 (2004)
Kõrvalsarjad:FBMW ADAC,Tšehhimaa Skoda Octavia Cup,CSAI Formula 3000
Ajakava (DTM,Eesti aeg):

Reede,3.juuni:

10:00-10:15-roll-out
10:30-12:00-1.test
15:30-17:00-2.test

Laupäev,4.juuni:

11:30-12:30-vabatreening
14:20-14:50-kvalifikatsioon
15:20-15:50-super-pole

Pühapäev,5.juuni:

10:05-10:35-warm-up
15:00-võistluse start
~16:10-autasustamine

Varasemad etapivõitjad (alates aastast 2000):
2004-Ekström (Audi),vt lähemalt siit.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Esimene test läbi ja viisikvõit Audile.Kiireim,uskuge või mitte,McNish.Edasi Eki,Tomczyk,parima 2004.aasta autoga Abt ja ainult viis ringi läbinud Kristensen (põhjus teadmata).Parima Mersuna Alesi kuues,edasi veel üks Audi Kafferiga roolis ning parima Opelina HHF.Top 10 lõpetasid Fässler ja Mücke;Paffett'ile 13.,Schneiderile 16. ja Häkkisele 18.aeg,kiireim ta vaid Stipplerist ja Capellost.Samas ajad olid täietsi võrreldavad 2004.aastaga,McNishi aeg oli vaid 36 tuhandikku kiirem kui Scheideri eelmise aasta parim 1.testi aeg.

1. 6 McNish/GBR 26 1:54.700
2. 1 Ekström/SWE 22 1:54.892 00.192
3. 2 Tomczyk/GER 18 1:55.076 00.376
4. 14 Abt/GER 18 1:55.636 00.936
5. 5 Kristensen/DEN 5 1:55.898 01.198
6. 4 Alesi/FRA 23 1:55.915 01.215
7. 15 Kaffer/GER 17 1:55.962 01.262
8. 10 Frentzen/GER 19 1:56.082 01.382
9. 9 Fässler/SUI 25 1:56.160 01.460
10. 16 Mücke/GER 21 1:56.376 01.676
11. 11 Aiello/FRA 20 1:56.520 01.820
12. 12 Reuter/GER 23 1:56.549 01.849
13. 3 Paffett/GBR 21 1:56.565 01.865
14. 21 Green/GBR 19 1:56.592 01.892
15. 20 Spengler/CAN 6 1:56.595 01.895
16. 7 Schneider/GER 21 1:56.680 01.980
17. 17 Margaritis/GRE 20 1:56.948 02.248
18. 8 Häkkinen/FIN 24 1:57.088 02.388
19. 19 Stippler/GER 21 1:57.472 02.772
20. 18 Capello/ITA 21 1:57.739 03.039
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5916
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Loodame siis, et see rada Audidel sobib ja Eki selle aasta esimese võidu võtab. GO EKI GO!!! Eelmise aasta võit tahab kordamist.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Lisainfoks veel nii palju,et Kristensen jättis testi pärast 20 minutit pooleli,põhjuseks kahtlased mürad ning Stippler käis oma kiire ringi üritusel põllul.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Teine test ka peetud ja kiireim Kristensen Greeni ja Eki ees.Kõik neli uut Audit top6-s.Parim 2004.aasta auto seekord Mücke (8.) ja Opeleist HHF (9.).Kristensen oli ka ainuke,kes ületas McNishi hommikuse aja.

1. Tom Kristensen
Audi Sport Team Abt
Audi A4 DTM 27 1:54.433
2. Jamie Green
Salzgitter AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 29 1:54.773 00.340
3. Mattias Ekström
Audi Sport Team Abt Sportsline
Audi A4 DTM 26 1:54.917 00.484
4. Jean Alesi
AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 29 1:55.169 00.736
5. Allan McNish
Audi Sport Team Abt
Audi A4 DTM 31 1:55.234 00.801
6. Martin Tomczyk
Audi Sport Team Abt Sportsline
Audi A4 DTM 20 1:55.301 00.868
7. Mika Häkkinen
Sport Edition AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 27 1:55.366 00.933
8. Stefan Mücke
Mücke Motorsport
AMG-Mercedes C-Klasse 17 1:55.475 01.042
9. Heinz-Harald Frentzen
Stern Team OPC
Opel Vectra GTS V8 20 1:55.549 01.116
10. Gary Paffett
DaimlerChrysler Bank AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 25 1:55.596 01.163
11. Alexandros Margaritis
Mücke Motorsport
AMG-Mercedes C-Klasse 23 1:55.773 01.340
12. Laurent Aiello
Team OPC
Opel Vectra GTS V8 25 1:55.848 01.415
13. Rinaldo Capello
Audi Sport Team Joest
Audi A4 DTM 27 1:55.925 01.492
14. Manuel Reuter
Team OPC
Opel Vectra GTS V8 26 1:55.950 01.517
15. Marcel Fässler
GMAC Team OPC
Opel Vectra GTS V8 28 1:55.955 01.522
16. Frank Stippler
Audi Sport Team Joest
Audi A4 DTM 24 1:56.085 01.652
17. Christian Abt
Audi Sport Team Joest Racing
Audi A4 DTM 25 1:56.165 01.732
18. Pierre Kaffer
Audi Sport Team Joest Racing
Audi A4 DTM 17 1:56.223 01.790
19. Bernd Schneider
Vodafone AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 27 1:56.393 01.960
20. Bruno Spengler
Junge Gebrauchte von Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 26 1:56.542 02.109
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Pole Paffett'ile,kuid rõõmu valmistas HHF,kes stardib Opeliga tema kõrvalt esireast:) Tegu peaks olema Opeli esimese esireast stardiga pärast Scheideri polet 2003.aastal Zandvoortis.Teises reas Kristensen ja Eki,kolmandas Häkk ja Reuter.Super-pole's järgnesid neile McNish,Schneider,Green ja Tomczyk.Parima 2004.aasta autona oli "Dindo" Capello kvali 12.

1. Gary Paffett
DaimlerChrysler Bank AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 1 1:52.191
2. Heinz-Harald Frentzen
Stern Team OPC
Opel Vectra GTS V8 1 1:52.371 00.180
3. Tom Kristensen
Audi Sport Team Abt
Audi A4 DTM 1 1:52.442 00.251
4. Mattias Ekström
Audi Sport Team Abt Sportsline
Audi A4 DTM 1 1:52.564 00.373
5. Mika Häkkinen
Sport Edition AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 1 1:52.610 00.419
6. Manuel Reuter
Team OPC
Opel Vectra GTS V8 1 1:52.894 00.703
7. Allan McNish
Audi Sport Team Abt
Audi A4 DTM 1 1:53.016 00.825
8. Bernd Schneider
Vodafone AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 1 1:53.074 00.883
9. Jamie Green
Salzgitter AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 1 1:53.883 01.692
10. Martin Tomczyk
Audi Sport Team Abt Sportsline
Audi A4 DTM 1 1:54.748 02.557
-----------------------------------------------------
11. Jean Alesi
AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 9 1:52.868 00.695
12. Rinaldo Capello
Audi Sport Team Joest
Audi A4 DTM 9 1:52.909 00.736
13. Christian Abt
Audi Sport Team Joest Racing
Audi A4 DTM 9 1:52.942 00.769
14. Marcel Fässler
GMAC Team OPC
Opel Vectra GTS V8 9 1:53.032 00.859
15. Pierre Kaffer
Audi Sport Team Joest Racing
Audi A4 DTM 9 1:53.095 00.922
16. Frank Stippler
Audi Sport Team Joest
Audi A4 DTM 8 1:53.208 01.035
17. Laurent Aiello
Team OPC
Opel Vectra GTS V8 9 1:53.446 01.273
18. Bruno Spengler
Junge Gebrauchte von Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 9 1:53.485 01.312
19. Stefan Mücke
Mücke Motorsport
AMG-Mercedes C-Klasse 9 1:53.693 01.520
20. Alexandros Margaritis
Mücke Motorsport
AMG-Mercedes C-Klasse 9 1:54.086 01.913
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5916
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

HHF täiesti uskumatu sooritus. Loodetavasti ei tee mees homses sõidus mõnda lolli sõiduviga ja lõpetab korralikul kohal ja valmistab ka lõpuks Opeli bossidele rõõmu.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

HHF-ile eelmisel aastal istus ka Brno päris hästi ning sel nädalavahetusel ta seni kindlalt kiireim Opeli sõitja.Reuterile ka igati hea tulemus ning Capello paistab vähehaaval ka autot liikuma saavat (alles eile olla ühest põhimõttelisest seadistusveast lahti saadud).
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5916
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Fässlerile istus ka eelmine aasta Brno ja arvan, et see mees on homme veel punktidel. Paffet kuulub ka mu lemmikute hulka, kuid ikkagi homme hoian eelkõige Ekile pöialt. Hooaja esimene võit tahab võtmist.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Kui palju kergem Opel teistega võrreldes ka on?
gaas on endiselt laiffi
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

mrali kirjutas:Reuterile ka igati hea tulemus ning Capello paistab vähehaaval ka autot liikuma saavat (alles eile olla ühest põhimõttelisest seadistusveast lahti saadud).
Ons ka infi, mis McNishiga senistel etappidel lahti oli siis? Ka mingid autoga kohanemise raskused?
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Erki kirjutas:Kui palju kergem Opel teistega võrreldes ka on?
-40 kg uute Mersude , -20 kg uute Audidega ja -5 kg 2004.aasta autodega võrreldes.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Erki kirjutas:
mrali kirjutas:Reuterile ka igati hea tulemus ning Capello paistab vähehaaval ka autot liikuma saavat (alles eile olla ühest põhimõttelisest seadistusveast lahti saadud).
Ons ka infi, mis McNishiga senistel etappidel lahti oli siis? Ka mingid autoga kohanemise raskused?
Raskused,raskused...kuigi Hockenheimis ja Spas oleks tegelt isegi mõni madalam punktikoht reaalne olnud.
Capello kurtis senised etapid pideva auto alajuhitavuse üle,kuid juba eile oli ta väga rahul,viga saadi lõpuks kõrvaldatud.Hommikusel vabakal tuli talle koguni kuues aeg.Tegu ikkagi ka kahekordse Le Mansi võitja ja mitmekordse Itaalia meistriga...
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

WU kiireim Eki Tomczyki ja Paffett'i ees.Parima Opelina Fässler neljas.HHF samas 18,kiireim ta vaid Capellost ja Schneiderist.

1. 1 Ekström/SWE 16 1:54.915
2. 2 Tomczyk/GER 17 1:55.116 00.201
3. 3 Paffett/GBR 13 1:55.363 00.448
4. 9 Fässler/SUI 16 1:55.426 00.511
5. 5 Kristensen/DEN 16 1:55.542 00.627
6. 16 Mücke/GER 16 1:55.645 00.730
7. 21 Green/GBR 14 1:55.710 00.795
8. 8 Häkkinen/FIN 13 1:55.776 00.861
9. 12 Reuter/GER 13 1:55.809 00.894
10. 4 Alesi/FRA 13 1:55.812 00.897
11. 14 Abt/GER 13 1:55.871 00.956
12. 6 McNish/GBR 16 1:55.882 00.967
13. 20 Spengler/CAN 14 1:56.079 01.164
14. 15 Kaffer/GER 10 1:56.132 01.217
15. 11 Aiello/FRA 12 1:56.150 01.235
16. 19 Stippler/GER 12 1:56.154 01.239
17. 17 Margaritis/GRE 13 1:56.170 01.255
18. 10 Frentzen/GER 13 1:56.264 01.349
19. 18 Capello/ITA 15 1:56.353 01.438
20. 7 Schneider/GER 12 1:57.085 02.170
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Siin ka tulemused.Punktidel viis Audit ning kaksikvõit Ekile-Kristensenile.Esimesele karjääri kuues ja hooaja esimene etapivõit.Kuid nädalavahetuse nimi oli siinkirjutajale kahe lemmiksõitja kaksikedust hoolimata HHF,kelle senine DTM-i karjäär puhas pettumus.Opelile seega hooaja esimene poodium.Ainsad Mersud punktidel olid Paffett ja Green (4,5),kusjuures esimene sai hakkama valestardiga,mille eest tuli läbisõidupenalt.Parim 2004.aasta auto Abt kuuenda kohaga,McNishile elu esimesed DTM-i punktid seitsmendana ja viimane punkt Stipplerile.Katkestasid täna Schneider,Mücke ja Reuter ning jätkus Tomczyki ebaõnnejada... :( Väga palju oli muidu probleeme rehvidega,McNish sai ka läbisõidupenalti...

Üldliidriks tõusis Eki,kelle edu Paffett'i ees 3 ja Kristenseniga võrreldes 5 punkti.Ka tootjate arvestuses tegi Audi võimsa sammu edasi,kaotus Mercedesele on vaid 4 punkti.

Uued Audid saavad Oscherslebeni etapiks 10 kilo juurde,sama palju kaotavad uued Mersud.Opelite kaal jääb samaks.

1. Mattias Ekström
Audi Sport Team Abt Sportsline
Audi A4 DTM 30 58:52.558 58:52.558
2. Tom Kristensen
Audi Sport Team Abt
Audi A4 DTM 30 58:52.846 00.288
3. Heinz-Harald Frentzen
Stern Team OPC
Opel Vectra GTS V8 30 59:17.252 24.694
4. Gary Paffett
DaimlerChrysler Bank AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 30 59:21.061 28.503
5. Jamie Green
Salzgitter AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 30 59:23.555 30.997
6. Christian Abt
Audi Sport Team Joest Racing
Audi A4 DTM 30 59:27.113 34.555
7. Allan McNish
Audi Sport Team Abt
Audi A4 DTM 30 59:27.373 34.815
8. Frank Stippler
Audi Sport Team Joest
Audi A4 DTM 30 59:28.660 36.102
9. Jean Alesi
AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 30 59:35.844 43.286
10. Rinaldo Capello
Audi Sport Team Joest
Audi A4 DTM 30 59:36.210 43.652
11. Bruno Spengler
Junge Gebrauchte von Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 30 59:47.599 55.041
12. Pierre Kaffer
Audi Sport Team Joest Racing
Audi A4 DTM 30 59:48.492 55.934
13. Mika Häkkinen
Sport Edition AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 30 1:00:03.085 1:10.527
14. Martin Tomczyk
Audi Sport Team Abt Sportsline
Audi A4 DTM 30 1:00:28.728 1:36.170
15. Marcel Fässler
GMAC Team OPC
Opel Vectra GTS V8 30 1:00:29.879 1:37.321
16. Laurent Aiello
Team OPC
Opel Vectra GTS V8 29 59:46.466 1 lap
17. Alexandros Margaritis
Mücke Motorsport
AMG-Mercedes C-Klasse 27 54:14.249 3 laps
- Manuel Reuter
Team OPC
Opel Vectra GTS V8 14 42:50.780 9 laps
- Stefan Mücke
Mücke Motorsport
AMG-Mercedes C-Klasse 9 24:26.983 18 laps
- Bernd Schneider
Vodafone AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 0 00.000 30 laps

Points (4/11):

1.Ekström 27
2.Paffett 24
3.Kristensen 22
4.Häkkinen 17
5.Alesi 17
6.Abt 8
7.Green 7
8.Frentzen 6
9.Schneider 6
10.Fässler 4
11.Kaffer 4
12.Stippler 4
13.Tomczyk 3
14.Mücke 3
15.Aiello 2
16.McNish 2
17.Margaritis 0
18.Capello 0
19.Spengler 0
20.Reuter 0

Tootjad:

1.Mercedes 74
2.Audi 70
3.Opel 12

Tiimid:

1.DaimlerChrysler Bank AMG-Mercedes (Paffett,Alesi) 41
2.Audi Sport Team Abt Sportsline (Ekström,Tomczyk) 30
3.Audi Sport Team Abt (Kristensen,McNish) 24
4.Vodafone-Sport Edition AMG-Mercedes (Schneider,Häkkinen) 23
5.Audi Sport Team Joest Racing (Abt,Kaffer) 12
6.GMAC Stern Team OPC (Frentzen,Fässler) 10
7.Salzgitter-Junge Gebrauchte von Mercedes (Green,Spengler) 7
8.Audi Sport Team Joest (Stippler,Capello) 4
9.Mücke Motorsport (Mücke,Margaritis) 3
10.Team OPC (Aiello,Reuter) 2

PS:Punktide võrdsuse korral loevad kohad:
HHF 15,14,15,3 vs Schneider 3,17,17,20 (see just ennustuses arvestamiseks).
Häkkil ja Alesil on üks võit,aga paremuselt järgmine koht:Häkk-3,Alesi-4
Viimati muutis mrali, 05 Juun 2005, 23:31, muudetud 1 kord kokku.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Rehkendasin kokku etapi punktid ka.Peaks välja nägema nii:

mrali (siinkirjutaja) 44 (2 õiget)
Strike 34 (1)
Erki 32 (1)
sziim 21 (1)
nimh 21 (0)
Kolin 17 (0)
Rando 17 (0)
Dammu 15 (0)
Jaanus 13 (0)
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5916
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Nägin sõitu ja jälgisin põnevusega viimaseid ringe. Ekile ikkagi hooaja esimene võit, kuigi kergelt see ei tulnud Kristensen surus veel terve viimase ringi, kuid möödusmist ei üritanud.
Tõsise lollusega sai hakkama McNish, kes mängis maha oma poodiumi koha. Ta oli selgelt kiirem HHF, kuid kiiruse ületamine pit lanel kukutas ta poodiumi tempost. Meeskonna käsul lasi Green Paffetti mööda.
Tõeliselt kahju on Tomczykust. Tundub, et ta ei saagi sellel hooajal kuidagi head tulemust kirja. Ehk siis loodetavasti järgmine kord.
Täna ei saanud mehaanikud tal tagumist vasakut rattamutrit lahti ja sinna läks kõvasti aega kaduma. Häkkinenil ka rehv purunes ja käis ühe korra rohkem boxis kui vaja. Paffettil oli selge valestart ja igati õige karistus. Samas jäi mul arusaamatuks miks Gary hoo kinni pidurdas ja HHF mööda lasi. Ise ta teadis juba sellele hetkel, et karistus järgneb nagunii ja oleks võind sama hooga jätkata ja üritada vahe sisse sõita.
Ekil õnnestus 100% esimene boxis käik ja väljus boxist täpselt HHF kõrvale ja võttis jõuga liidrikoha endale.
HHF kukkus tempost peale teist boxi peatust. Tundus, et rehvid ei töötanud nii korralikult kui alguses.
Kahju oli Fässlerist kellele esimesel ringil kohe spinn peale lükati ja sinna palju aega kaduma läks enne kui liikuma sai ning teine kord üritas mööduda Margaritisest ja kokkupõrke tulemusena lõhkus auto ja pidi pöörduma boxi.
Üldiselt on hooaeg alanud oodatust veel põnevamalt. Neli sõitu ja neli eri võitjat. Alesi, Paffett, Häkkinen, Eki.
Seega ei jõua ära oodata järgmist sõitu.

P.S Õnnitlused mralile ennustuse võidu puhul.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Tänud :)

Kommentaaridest võib lugeda,et HHF-ile anti boksist sõidu lõpus käsk tempot tagasi võtta,kuna nii Aiellol kui ka Reuteril oli rehvidega hädasid.
Ja kui neli etappi-neli eri võitjat,siis miks mitte ei võiks Oscherslebenis võita ntx Kristensen või mõni Opel?
Kristensen on sel aastal muide ainuke,kel kolm poodiumit (kõik korrad,kui on lõpetanud).Tomczyki ebaõnn on samas MASENDAV (tegelt oli tal seda omajagu ka eelmisel aastal).
Head meelt tegi veel Abt,kel eelmine aasta igasuguste lollide ebaõnnestumiste tõttu nurja läks.
Punktisaajaid sel hooajal juba 16 (sama palju kui 2004) ning loota on ka lisa,miks mitte nt Capello või Reuteri näol.
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5916
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

mrali kirjutas:Kommentaaridest võib lugeda,et HHF-ile anti boksist sõidu lõpus käsk tempot tagasi võtta,kuna nii Aiellol kui ka Reuteril oli rehvidega hädasid.
Ja kui neli etappi-neli eri võitjat,siis miks mitte ei võiks Oscherslebenis võita ntx Kristensen või mõni Opel?
Kristensen on sel aastal muide ainuke,kel kolm poodiumit (kõik korrad,kui on lõpetanud).Tomczyki ebaõnn on samas MASENDAV (tegelt oli tal seda omajagu ka eelmisel aastal).
Head meelt tegi veel Abt,kel eelmine aasta igasuguste lollide ebaõnnestumiste tõttu nurja läks.
Punktisaajaid sel hooajal juba 16 (sama palju kui 2004) ning loota on ka lisa,miks mitte nt Capello või Reuteri näol.
Reuteril tundus olevat mingi teine probleem ja liikus väga vaixelt mõned ringid enne lõppu boxi ja keeras kohe meeskonna boxi ära ka.
Kristenseni võidu vastu poleks mitte midagi. :)
Kuigi Audid seal kõige raskemad. Tomczyku ebaõnn on jah juba masendav. Mees sõitis eelmine aasta väga hästi ja eks oli samas ka ebaõnne. Kasvõi näiteks saatuslik kokkupõrge Albersiga jne...
Abt on üks selle hooaja üllatusi minu jaoks. Vaikselt on terve sõidu kuskil peidus ja lõpuks punktidel. :)
Opeli poodiumi üle oli mul hea meel tegelikul ja kindlasti on see motivatsiooniks kõigile Opeli sõitjatele. Aiello võiks ka tempo üles leida ja näidata milleks ta tegelikult võimeline on.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Kaalud Oscherslebenis:

-Audi,Mersu (2005):1060 kg
-Audi,Mersu (2004):1035 kg
-Opel:1030 kg

Eelmisel aastal tuli Oscherslebenist kaksikvõit Audile (Kristensen,Tomczyk);vanameister Reuter tõi Opelile eelmise aasta ainsa poodiumi.Hästi liikusid tol etapil ka teised Opelid;Aiello,Scheider ja Fässler tulid punktidele,Dumbrecki sõidu rikkus Schneider,kes sõitis teda ja ennast korraks rajalt välja.
Kuulduste järgi otsustatakse millalgi suvel,mida Opel 2006 teeb,võimatu pole muidugi ka see,et lahkumisplaanid tühistatakse.
Vasta