DTM 2005-6.etapp,Norisring

BTCC, DTM, STCC...jne

Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali

mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

No jälgides sõitu netilehe kommentaaridest,on näha,et Spenglerit ja Margaritist kasutab Mercedes eeskätt liikuvate šikaanidena.Ja samas oli kogu aeg tunne,et tiimi käsul tuleb Abtil Eki mööda lasta.Igatahes,selliseid strateegilisi vigu nagu nt Kristenseniga ja ka eelmine etapp Ekiga,ei tohi Audi enam individuaaltiitli jahis lubada!
Hea meel siiski,et automarkide liidriks tõusis Audi.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Erki kirjutas:Mulle (eriti veel Audi toetajana) küll tänane sõit VÄGA meeldis.

Mersul "hiilgasid" noored piloodid Green, Spengler ja Margaritis.

Kõigepealt sõidu alguses sõitis Green tagant Häkkisele sisse, seal samas spinnas ka Eki välja. Sõidu lõpupoole tegi Spengler Schneiderile sama. Ja kõige lõpuks sõitis esimeses kurvis Schneider Margaritise välja ja sai läbisõidukaristuse.

Paistab, et DTM-ile meeldib väga läbisõidukaristusi jagada, neid tuli täna rohkem kui küll. Samas ei võeta krralikult lõhutud autosid enam musta lipuga rajalt maha. Hockenheimis oli Paffettil uksejama, ESW-l sõitis Eki katkise autoga, seekord oli siis McNishi kord. Peaaegu pool sõitu sõitis teine "skelettautoga", terve auto esiosa küljest ära. Aga mulle sobis. :)

Audi-fännina oli tänane võistlus mulle hea, Kristenseni toetajana aga mitte. Nimelt teise turvaauto perioodi ajal käis Paffett kaks korda boksis, Kristensen aga ühe, seega tuli üsna oluline kaotus. Kuid isegi kui turva oli mitu ringi rajal, ei saanud Audimehed aru, et targem oleks mees sisse kutsuda ja nii ta siis läkski.

Hea meel on Abti teise koha üle kuid siiski käitus ta täna mõnel juhul üsna amatöörlikult. Kõigepealt lasi ta Kristenseni jäel teisena sõites täiesti vabalt Paffetti mööda viimases kurvis, seejärel sõitis üsna kaua Eki ees ja tundus, et Eki on kiirem aga ei saanud mööda, samas sõitis kohe tema taga Schneider. Schneider sai mõlemast mööda. Tundus, et Abt pidi siiski mingi aeg Eki mööda laskma: finišijoonel, kohe Reuteri ees pidurdas ta, et siis Ekström mööda lasta... Huvitaval kombel võttis Reuter ka hoo maha :lol: Nii et lõpp hea, kõik hea...

Kindlasti jäi mul midagi ära märkimata, liiga palju juhtus, et seda siin kirjutada. :)
Mida Capello korraldas?!?
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Capello ei "korraldanud" midagi. Šikaanist väljudes tõmbas auto lihtsalt külje ette ja kogu tagaosa sodiks, terve tee oli prahti täis.
gaas on endiselt laiffi
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 11
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

mrali kirjutas:Praegused ennustuse minu pooltkokku löödud lõpp-punktid (7/12,arvestatud ka nulletapi muutusi).

mrali 261 (3 võitu)
Strike 254 (2)
sziim 226 (2)
Erki 216 (0)
Kolin 197 (0)
Jaanus 197 (0)
Rando 180 (0)
nimh 180 (0)
Dammu 125 (0)
Kakuke 42 (0)
Unat 23 (0)
Midagi on sul valesti arvestatud. Mul oli eelmise etappi lõpus 174 punkti nüüd sain 33 seega ei tule ju 197 kokku peaks tulema 207. Kui sa lõid 0 etappi ka. Ning võitude arvestamisega siis on mul ka üks võit tänu esimesele 0 etappile.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Kolin kirjutas:
mrali kirjutas:Praegused ennustuse minu pooltkokku löödud lõpp-punktid (7/12,arvestatud ka nulletapi muutusi).

mrali 261 (3 võitu)
Strike 254 (2)
sziim 226 (2)
Erki 216 (0)
Kolin 197 (0)
Jaanus 197 (0)
Rando 180 (0)
nimh 180 (0)
Dammu 125 (0)
Kakuke 42 (0)
Unat 23 (0)
Midagi on sul valesti arvestatud. Mul oli eelmise etappi lõpus 174 punkti nüüd sain 33 seega ei tule ju 197 kokku peaks tulema 207. Kui sa lõid 0 etappi ka. Ning võitude arvestamisega siis on mul ka üks võit tänu esimesele 0 etappile.
Rehkendasin nulletapi punktid ka kokku ja seal on tõsiseid muudatusi.Selle punktide arvestamine käib kah iga etapi järel uuesti (koos jooksvate punktide muutustega).

Sain sellised numbrid pärast Norisringi:

Strike 53
Kolin 43 (seega 10 punkti maha hooaja tegeliku üldseisu muutuste tõttu)
Rando 43
Kakuke 42
mrali 37
Jaanus 34
Erki 32
nimh 27
sziim 26.

Seega on 197 õige,kuna eelmisest nulletapi arvutusest (pärast Oscherslebenit) kadus 10 punkti...
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 11
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

mrali kirjutas:
Kolin kirjutas:
mrali kirjutas:Praegused ennustuse minu pooltkokku löödud lõpp-punktid (7/12,arvestatud ka nulletapi muutusi).

mrali 261 (3 võitu)
Strike 254 (2)
sziim 226 (2)
Erki 216 (0)
Kolin 197 (0)
Jaanus 197 (0)
Rando 180 (0)
nimh 180 (0)
Dammu 125 (0)
Kakuke 42 (0)
Unat 23 (0)
Midagi on sul valesti arvestatud. Mul oli eelmise etappi lõpus 174 punkti nüüd sain 33 seega ei tule ju 197 kokku peaks tulema 207. Kui sa lõid 0 etappi ka. Ning võitude arvestamisega siis on mul ka üks võit tänu esimesele 0 etappile.
Rehkendasin nulletapi punktid ka kokku ja seal on tõsiseid muudatusi.Selle punktide arvestamine käib kah iga etapi järel uuesti (koos jooksvate punktide muutustega).

Sain sellised numbrid pärast Norisringi:

Strike 53
Kolin 43 (seega 10 punkti maha hooaja tegeliku üldseisu muutuste tõttu)
Rando 43
Kakuke 42
mrali 37
Jaanus 34
Erki 32
nimh 27
sziim 26.

Seega on 197 õige,kuna eelmisest nulletapi arvutusest (pärast Oscherslebenit) kadus 10 punkti...
Ok nüüd asi selge :wink:
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Etapi suurim ebaõnnesõdur pole minu silmis aga mitte Eki ega Kristensen ega teineteist välja toginud Mersumehed,vaid hoopis Fässler,kes teise boksipeatusse minnes oli tõusmas liidriks,kuid libises Capello autost lekkinud õli tõttu piirdesse ja katkestas.
Üleüldse,Opel oli Norisringil vägagi kiire,kuid kahjuks taaskord ei kajastu see tulemustes.HHF-ile sõideti stardis sisse ja ta tegi pirueti,lisaks venis teine boksipeatus ees oodanud Fässleri auto tõttu liigpikaks,Reuteril oli kontakt McNishiga ja see viimase ringi äpardus Ekiga,Aiellol lekkis õli piduripedaalile,mistõttu ühel hetkel ei püsinud jalg enam seal ning ta sõitis sisse Margaritisele ning Fässler...
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Mille pärast Mücke katkestas? Vaadates lõpuprotokolli siis tundub, et kõigil juhtus midagi, ainult Mücke oli selline keda eriti pildis polnud...
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Mückel oli kuskil sõidu keskel (teise turvaautofaasi lõpus) kontakt Kafferiga,mistõttu ka viimane vahepeal päris tahaotsa langes.
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Minumeelest Kaffer veel startis ka viimaselt kohalt. Ja kui HHF esimeses kurvis risti ees oli, jäi tema koos Capelloga tema taha "lõksu".
gaas on endiselt laiffi
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5917
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Raudselt selle aasta põnevaim DTM sõit.
Kirjutan natuke pikemalt sellest õhtu poole.
Erki millal ametlikud punktid ilmuvad?
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Ametlikud punktid on juba ametlikul kodulehel
gaas on endiselt laiffi
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5917
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Tänu Ekrile punktide kiire arvutamise eest.
Järgmise ennustuse peab vist seekord juba üsna vara üles sättima, sest ka endal plaan minna Soome, Markkole kaasa elama ja ennustuse tahaks ikkagi ära teha.

Ok nüüd siis pühapäevasest sõidust. Ma ei tea paljudel õnnestus sõitu live näha, kuid mina seda nägin. Nagu ütlesin ka enne juba oli selle etappiga tegu minu jaoks hooaja kõige huvitama sõiduga.
Suurima "negatiivse" üllatuse valmistas mulle Green. See sõiduviga, mis viis lõplikult rajalt Häkkise ja põhjustas ka Eki spinni oli ikka mannetult lapsik. Mees lihtsalt arvas, et pidurda teiste peal. Kuna ise Audi fänn siis oli hea meel, et Eki ikkagi edasi liikus. Tugev närvikõdi tekkis siis kui turvaauto rajale tuli ja peaaegu kõik said sellel ajal boxis käidud va liiderduo Paffett, Kristensen. Muide Kristensen startis ka seekord kuidagi kehvasti ja peale esimest kurvi oli ta kukkunud kolmandaks. Samas kurvis käis laks ka kus olid HHF, McNish ja veel üks Audidest.
Hiljem Alesi taandus auto tehniliste probleemide tõttu.
Eriti kahju oli mul Fässlerist, eks põhimõtteliselt oli võistluste liider ja vastaste ebaõnne tõttu oli tema olukorras kõige suurem kaotaja. Eriti hea oli teise turvaauto ajal Mersu taktika Paffett käis kaks korda kiirelt sees ja oligi sõidu saatus otsustatud. Ei saanud aru mida sellel ajal mõtles Audi, et Krsitenseniga täpselt sarnaselt ei käitutud.
Reuteri kiire sõit tegi tõsist head meelt, kuid mees kees selgelt üle viimsel ringil ja tahtis seda kolmandat kohta rohkem, kui hetkel Opeli võimed lubanuks. Eki sõideti ikka jõhkralt välja ja õieti sai kohe karistatud. Parem oleks olnud kindel 4 koht, kuid nüüd jäi üldse punktita ja langes 9ndaks. Tomczyk suutis ka lõpuks finisheerida ja seda üsna korralikul kohal. Etappi suurim üllataja oli eelmise aasta Audiga Abt. Kes julges pakkuda enne sõitu, et see mees lõpetab teisena? Arvan, et väga vähesed ja need ka ei uskund mida suust välja ajasid :)
Vot siis sellised meeleolud minul viimasest DTM etappist.
Peaks kohe selle homme veel VHS pealt üle vaatama.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Eki kommentaar pärast sõitu oli:"Tavaliselt ei finišeeruta ja seda veel kolmandal kohal,kui sind on kaks ja pool korda rajalt välja sõidetud..."
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5917
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

mrali kirjutas:Eki kommentaar pärast sõitu oli:"Tavaliselt ei finišeeruta ja seda veel kolmandal kohal,kui sind on kaks ja pool korda rajalt välja sõidetud..."
Üli hea kommentaar :)
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
lenc
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 292
Liitunud: 15 Mai 2004, 08:00

Postitus Postitas lenc »

mrali kirjutas:Eki kommentaar pärast sõitu oli:"Tavaliselt ei finišeeruta ja seda veel kolmandal kohal,kui sind on kaks ja pool korda rajalt välja sõidetud..."
No ega ta tegelikult kolmandana ei finišeerunudki, ta lihtsalt sai kolmanda koha :wink:
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 11
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Nende kohtadega on nii, et esimene ja kolmas koht on võidetud aga teine koht on kaotatud esimene koht. Segane mõttevälgatus oli aga ehk sai keegi aru.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Vasta