Tagasivaade DTM-i 2005.aasta hooajale

BTCC, DTM, STCC...jne

Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali

Vasta
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Tagasivaade DTM-i 2005.aasta hooajale

Postitus Postitas mrali »

Nõndaviisi,taaskord on üks hooaeg DTM-is möödas.Tegu oli taaskord põneva hooajaga,kuigi veel 9 etapi järel olnud lootused,et terav heitlus kestab Hockenheimi viimase ringi viimase kurvini,päris ei täitunud.

Kui eelmisel aastal jättis autodest tugevaima mulje Audi A4,siis sel aastal,tuleb Audifännina tunnistada,oli mõneti parim kodutöö Mercedesel. Juba suht hooaja alguses oli kuulda kõlakaid,et uus A4 ei andesta enam nii kergesti sõitjavigu kui eelkäija,lisaks tekkis ekstreemsetes oludes (kus kaks viimast etappi peeti) probleeme seadistamisega.Võimalik,et süü asjas oli ka Audi salastatud testimisel (koos konkurentidega testiti ainult ühel päeval Spas).Eks näeb,mis 2006 toob.
Opel oli nagu ta oli.Kohati (Zandvoort,teine ESW) oldi vägagi konkurentsivõimelised,kuid siiski andis tunda vähendet rahakott ja mingil määral ka kerge minnalaskmise meeleolu seoses väljakuulutatud loobumisega.Võimalik,et ka Scheiderist ja Dumbreckist loobumine.
Mersul ei olnud probleeme eriolukordadega ning lisaks tehti aerodünaamikas tugev samm edasi.

Sõitjatepoolel oli näha kahte eri poliitikat.Mersul sihiti kogu jõud Paffett'i tiitlile aitamisele,kuhu eriti rakendati noored parteisõdurid Green,Spengler ja Margaritis (erinevates foorumites on palju diskuteeritud nende meeste korraldatud blokeerimiste ja/või kontaktide üle).Erilist poleemikat tekitas aktsioon Green vs Ekström Istanbulis,aga ka sündmused Norisringil.Kuigi,puhas poiss polnud seal ka Mersumeeste põhivaenlane Ekström,kes sõitis Greeni esimesel ESW etapil välja.Kolm Mersu pensionäri-kuigi igaühele tuli neist üks võit,olid nii Häkk,Schneider ja Alesi äärmiselt ebastabiilsed,head esitused vaheldusid katkestamiste ja nõrkade sõitudega.
Audi poolel olid ainsad mehed,kes pidevalt esiotsas sõitsid Ekström ja Kristensen,kellele anti võrdse võimalused tiitlile võistlemiseks.Tomczyki hooaeg - 2004.aastaga võrreldes kui öö ja päev,ebaõnn ilmselt mõjutas ka sõidukindlust ning seda eriti hooaja teises pooles.McNish oli kiire samas vaid hooaja keskel,kust tulid ka neli järjestikust punktikohta.Seinast seina esitusi näitasid ka neli 2004.aasta masinat,neist tõstaks eriti esile väga stabiilselt sõitnud Stippleri ning ka Abti.Capello oli samas suur pettumus ning Kafferil paar kiiret sõitu ja kvalit oli,üldiselt oli ta ka kuidagi varjus.
Kui Opelimeestest lootsin enne hooaja algust kõige kõvemaid tulemusi Fässlerilt,siis paraja (positiivse) üllatusena suutis HHF olla punktitabelis neist esimene.Fässleril oli palju probleeme (suurim ebaõnnestumine oli Norisringil Capello õlil vastu boksitee piiret libiseda ning seetõttu katkestada) ning ka Aiello näitas paaril korral,et ta kuulub maailma paremikku omal alal.Reuteri hooaeg oli aga tõenäoliselt tema luigelaul suures spordis,väga võimalik,et mees jätkab Stryceki asendajana...
Aga tunnistan ausalt,aasta 2004 stardirivi sümpatiseeris mulle rohkem kui praegune.Tekib küsimus,kas F1 vanakeste (Häkk ja McNish) reanimeerimine ning meeste nagu Scheider,Dumbreck,Albers nelja tuule hoolde jätmine on sportlikus mõttes õige samm?

Mida 2006.aastalt oodata? Ehk seda,et oleks võimas konkurents vähemalt kahe suure (Audi ja MB) vahel.Et sõitjatevalikul ei langetaks suurushullustusse ja ei unustataks talente.

Pistaks lõppu ka mõned juba eelmise hooaja lõpul pandud "auhinnad"

Aasta tegija: Paffett, kes lõpuks siiski suht kindlalt tiitli sai, kuigi mitmete lolluste (Spas Kafferi väljasõitmine,Brno valestart,Nürburgringi boksitee joon) järel.

Aasta auto: Mercedese 2005. aasta auto, mis oli igas olukorras kiire.

Aasta edasiareneja: HHF. Ausalt öeldes pärast nii masendavat hooaega kui 2004 seda oli,ei lootnud temast mitte kui miskit.

Aasta uustulnukas: Siin punktide poolest olid edukaimad Häkk ja Green,kuid võrreldes kõigi uute enne ja nüüd saavutatut ning üldist taustsüsteemi,annaks selle ülistabiilsele Frank Stipplerile.

Aasta pettumus: Capello. Kahekordselt Le Mansi võitjalt ja ALMS-i meistrilt oodanuks vähemalt punkte. Sageli ka kõige aeglasem Audi. Teine koht ses rivis läheks vast McNishile.

Aasta ebaõnnesõdur: Tomczyk. Hockenheim 1 - sõideti avakurvis välja. ESW 1- avaringil väikse kontakti tõttu Schneideriga läks rehv. Brno- üks boksipeatus läks p****e, tegi neid 3 2 asemel. Oschersleben - poodiumikoha kursil liikudes lagunes vedrustus. Hockenheim 2 - hea stardi järel esmalt spinn ning seejärel tehnikavigade tõttu piirdes lõpetamine.

Aasta võistlus: Norisringi dramaatika

Aasta möödumine: jätan praegu vastuse võlgu, kuna pole kõiki sõite näinud.

Special prize: Abt,kes lõpetas 2004.aasta autoga Norisringi sõidu 2.kohal.


Praeguseks siis niipalju.
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Re: Tagasivaade DTM-i 2005.aasta hooajale

Postitus Postitas Erki »

mrali kirjutas:Tekib küsimus,kas F1 vanakeste (Häkk ja McNish) reanimeerimine ning meeste nagu Scheider,Dumbreck,Albers nelja tuule hoolde jätmine on sportlikus mõttes õige samm?
Huvitav, et sa McNishi paigutad F1-vanakeste hulka. Sõitis ju mees F1-s vaid ühe hooaja(+ testimine muidugi..) kuid siiski on ta ju võitnud ALMS-i tiitli ning Le Mans'i prototüüpidega sõidab praegugi väga kiiresti.

Ning nähes, et kohe peale ebaõnnestunud 2004. DTMi hooaega võidavad Biela ja Pirro ALMS-i tiitli, arvan, et pigem tuleb viga otsida Audi DTM-i autos...või siis sõitjate kohanemisvõimes...Kristensen sõidab mõlema autoga ju kiiresti..

Minu jaoks oli see hooaeg natuke üksluisem kui 2004...võibolla siis Mersu ülekaalu pärast...
gaas on endiselt laiffi
Vasta