FIA WTCC 2006-kalender,kõlakad,lineup

BTCC, DTM, STCC...jne

Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali

Vasta
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

FIA WTCC 2006-kalender,kõlakad,lineup

Postitus Postitas mrali »

Hotfieli Fordis asendab Klenket Patrick Bernhardt ning ka Huisman on kinnitatud.

Kalender aastaks 2006 näeb välja niisugune:

09.04 Monza (I)
30.04 Magny-Cours (F)
21.05 Brands Hatch (GB)
04.06 Automotodrom Brno (CZ)
02.07 Puebla Amozoc (MEX)
30.07 ??? (BR)
03.09 Motorsport Arena Oschersleben (D)
24.09 Istanbul Speed Park (TR)
01.10 Valencia (E)
05.11 ??? (Abu Dhabi?)
19.11 Macau (CHN)
Viimati muutis mrali, 05 Nov 2005, 14:51, muudetud 2 korda kokku.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Lugedes erinevaid Lääne veebilehti,süveneb kahtlus,kas Alfa üleüldse sarjas jätkab.Juba vaidlused,mis mudeliga startida,on kestnud pikka aega (kas 147 või 159). Samuti on Fiati grupp,mille majandusseis ei ole just kõige parem,suurendanud tähelepanu (Ferrari F1 kõrval loomulikult!) Fiati ralli- ning Maserati GT-programmidele. Väidetavalt on WTCC peaorganisaatori KSO juht hr Marcello Lotti uurimas lahendusi,kuidas vähemalt mõnele eratiimile praeguseid 156-sid sokutada,et Itaalia tootja ikka jääks mingil määral esindatuks.Samuti,kui Alfa ikkagi jätkab tehasetiimina,jääks programm neil kahe,äärmisel juhul kolme auto peale.Sõitjatest oleksid sel juhul tõenäolised Giovanardi ja Farfus.
Väidetavalt on ka BMW,kel küll uus auto tulemas,vähendamas oma programmi neljale tehaseautole.Ravaglia tiim (BMW Italy-Spain) loobuvat WTCC-st üleüldse ning RBM (BMW UK) minevat BTCC-sse.Sõitjaist on hetkel kindlad vaid Priaulx ja D.Müller.Seat jätkab ilmselt kolme-nelja tehaseautoga ning samuti on Itaalia ja Prantsuse (ORECA) Seati importöörid huvitatud oma tiimidest.
Jätkavad ka Chevy (vist taas kolm masinat),JAS-i Honda,Taani importööri Peugeot ning miskil määral ka Ford ning liituda tahab Lada;2007.aastal väidetavalt ka Dodge.Huvi WTCC vastu olla tundnud ka Toyota ja Volvo.
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Autosport.com teatab, et Alfa ei jätka enam WTCC sarjas.
Kuuldavasti on ohus ka Fiati Grande Punto s2000 ralliauto projekt.

http://www.autosport.com/news/report.ph ... s&id=48055
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Kopin siia sama artikli täisteksti Touringcartimes'i foorumist.
autosport.com kirjutas: Alfa confirm WTCC exit

By Michele Lostia
November 4th 2005, 11:11 GMT

Alfa Romeo have confirmed that they will pull out of the World Touring Car Championship at the end of this season, as predicted by Autosport last month.

The Italian car manufacturer made the announcement at the presentation of their new Brera coupe on Thursday, where brand manager Antonio Baravalle said that the intention was for them to return to action in 2007.

"Racing keeps being part of the Alfa culture, but we are taking one year off in order to decide how to race in the future and with what car," he was quoted as saying by Gazzetta dello Sport.

"In 2006 we would have had to face the WTCC with the 156, an out of production model, and about the 159 we are asking ourself a question: is it the right car for this sort of competitions?"

Alfa Romeo's announcement about their plans comes as Fabrizio Giovanardi heads to the final round of this year's WTCC in Macau firmly in contention for the championship.
Sellest saab aru,et võetakse esialgu aastane paus tehasetasemel kihutamistest,kuna 156 on tootmisest maha läinud ning ka 159 sobivus WTCC reglementi on selline küsitav (159 on jupp maad suurem 156-st)

Kahju,väga kahju.Loodetavasti pole 2006.aasta WTCC siiski vaid BMW võidukäik,vaid ehk ka Seat ja Chevy suudavad midagi kaasa öelda.Duell Alfa vs BMW oli selline põhimõtteline heitlus...

Küll aga on venelastel tõsised plaanid.Moskvas esitleti 2110 WTCC-versiooni,plaan on seatud kolmele aastale,auto ehitab M-TEC.Vt ka
http://www.racing1.de/web/tw_em/artikel ... =9380&sid=
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Seatil on võimsad plaanid 2006.aastaks,sihiks on "bemmide" jalgealune tuliseks teha.
Välja pannakse kuus Leoni,koosseis: Rydell, Gene, Terting, Tarquini, Thommo, Muller (kuus meest tulevad kõik eri riikidest).
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Endal kodus Vene Eurosport ning tänase laivülekande ajal rääkis sealne kommentaator veidi ka Lada plaanidest.21106 mootor tuleb Opelilt,praegu käivad Togliatti tehases tuulekanalitestid.Palju võetakse üle Venemaa meistrikatel kasutatavatest 21106-test.Põhilise ehitamisega tegeleb M-TEC.Sõitjaist siiski ei räägitud.

Hetkeseis sõitjaturul selline:

BMW tehas: D.Mülleri ja Priaulx' jätkamine on kindel
Seati tehas: Rydell,Gene,Tarquini,Muller,Thommo,Terting (nende Müllerite-Mulleritega hakkab veel rohkem segadust olema,Yvan Mulleri hüüdnimi on muide "Yvan Hirmus")
Chevy:Menu on kindel
Proteam-BMW:Rangoni (teine auto vaba)
JAS-Honda: ?? (ilmselt 2 autot)
Lada: ???
Hotfiel-Ford: ilmselt keegi selleaastastest (Klenke,Bernhardt vms)
Elias-Seat: üks ilmselt Carol,teine auto vaba

Vabad on hetkel Giovanardi ja Farfus.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Nüüd on veel selge,et Giovanardi lahkub WTCC-st ning hakkab koos Chiltoniga sõitma BTCC Vauxhalli võistkonnas.
On liikumas aga jutud,et Alfa paneb välja kuni neli pooltehaseautot ning vähemalt kahega tegeleks praegune tehasetiim N-Technology.Selleaastastest tehasesõitjatest on hetkel ripakil veel Farfus,keda koos Salvatore Tavanoga on pakutud ka N Technology autode rooli.
BMW sõitjaist peaksid kindlad olema D.Müller,Priaulx ja Zanardi;Garcia võidakse asendada noore hispaanlase Adrian Vallesiga.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Täpsustatud kalender 2006.aastaks:

02.04 Monza (I)
30.04 Magny-Cours (F)
21.05 Brands Hatch (GB)
04.06 Motorsport Arena Oschersleben (D)
02.07 Curitiba (BR)
30.07 Puebla Amozoc (MEX)
03.09 Automotodrom Brno (CZ)
24.09 Istanbul Speed Park (TR)
08.10 Valencia (E)
19.11 Macau (CHN)

Alfa suur juht Antonio Baravalle on väitnud,et Alfa tehasetiimi WTCC-sse naasmine aastal 2007 on täiesti reaalne.
Viimati muutis mrali, 18 Dets 2005, 13:57, muudetud 1 kord kokku.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Jätku sõitjaturul liikuvatele kuuldustele:
Alfa paneb 2006 välja pool-tehasetiimi AF Corse,sõitjad seal väidetavalt Farfus ja Mika Salo,osadel etappidel,mis ei kattu BTCC-ga vb ka Giovanardi.Räägitud on ka Hollandi Alfa-tuunija Medano huvist osalemaks WTCC-s.
Ning selleaastane erasõitjate karika võitja,Saksa eratiim Wiechers-Sport testis hiljaaegu 24-aastast iirlast Emmet O'Brienit ning on väidetavalt temaga ka läbirääkimisi pidamas 2006.aasta suhtes.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Chevy jätkab Menu,Larini ja Huffiga.Lacetti uus versioon on üle läinud vasakpoolsele roolile (2005 oldi ainsad,kel parempoolse rooliga auto).Uueks Chevy peasponsoriks on GMAC (Generali finantsettevõte).
Ford on samas loobumas tehasetoetusest Hotfielile ja co'le.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Coronel jätkab ka sel aastal era-Seatiga,kuid Toledo asemel on Leon.

Vt ka www.fiawtcc.com
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Nüüd siis niipalju uut,et tootjad ok aktiviseerimas testitegevus.Eelmisel nädalal testis Seat Barcelonas (2 päeva,3 autot,kõik 6 sõitjat),Alfa ja BMW Vallelungas (3 päeva) ning Chevy uue auto rollout toimus Millbrookis (roolis Huff).
Alfa pani välja ühe auto,kahel päeval testis Farfus ja viimasel Morbidelli;BMW-l oli kaks uut autot,testisid Müllerid,Zanardi ning noored hispaanlased Marcel Costa ja Ander Vilarino.Üks neist kahest asendab algaval hooajal BMW Team Italy-Spain'is Garciat.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Viimase vaba tehase-bemmiga sõidab hispaanlane Marcel Costa;Garcia siirdub ilmselt FIA GT sarja Astoni rooli.
Wiechersi eratiim paneb välja kaks BMW-d,sõitjaiks itaallane Diego Romanini ja iirlane Emmet O'Brien.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Mida vahepeal uut:
- Alfa rooli istuvad: Farfus, Morbidelli, Tavano. Tiim- N.technology,auto ikka 156.
- esimene JAS-i Honda on ka täidetud,sõitja on belglane Pierre-Yves Corthals.
- mõnedel etappidel peaks era-Alfaga sõitma ka mullune Tšehhi Skoda Octavia Cupi meister Jiri Janak.
- esimene Lada on kah valmis ja Saksamaal MTEC-il käes.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Kinnitatud on Proteami koosseis (Rangonil E90 BMW ning d'Astel E46 BMW) ja sama ka GR Asias (Coronel ja itaallane Maurizio Ceresoli).Hooaega alustavad nad Toledodega,kuid nii ruttu kui võimalik tahetakse saada ka Leonid.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

2006. aasta entry list:

1 Andy Priaulx (GBR) BMW 320si
2 Gabriele Tarquini (ITA) SEAT León
3 Rickard Rydell (SWE) SEAT León
4 Alessandro Zanardi (ITA) BMW 320si
5 Marcel Costa (ESP) BMW 320si
6 Robert Huff (GBR) Chevrolet Lacetti
7 Nicola Larini (ITA) Chevrolet Lacetti
8 Alain Menu (SUI) Chevrolet Lacetti
9 Jordi Gené (ESP) SEAT León
10 Peter Terting (GER) SEAT León
11 James Thompson (GBR) SEAT León
12 Yvan Muller (FRA) SEAT León
15 Augusto Farfus (BRA) Alfa Romeo 156
16 Gianni Morbidelli (ITA) Alfa Romeo 156
18 Salvatore Tavano (ITA) Alfa Romeo 156
19 Maurizio Ceresoli (ITA) * SEAT Toledo Cupra
20 Tom Coronel (NED) * SEAT León
21 TBA LADA 21106
22 TBA LADA 22106
23 Pierre-Yves Corthals (BEL) * Honda Accord Euro R
24 TBA * Honda Accord Euro R
30 Luca Rangoni (ITA) * BMW 320si
31 Stefano D´Aste (ITA) * BMW 320i
33 Emmet O´Brien (IRL) * BMW 320i
34 Diego Romanini (ITA) * BMW 320i
42 Jörg Müller (GER) BMW 320si
43 Dirk Müller (GER) BMW 320si
44 Jirí Janák (CZE) * Alfa Romeo 156 Gta
46 Jens Edman (SWE) * Peugeot 407
51 Alessandro Balzan (ITA) * Alfa Romeo 156
52 Adriano De Micheli (ITA) * Alfa Romeo 156
53 Riccardo Romagnoli (ITA) * Alfa Romeo 156 Gta
54 Emanuele Naspetti (ITA) * BMW 320i
55 Stefano Valli (RSM) * BMW 320i
56 Simone Iacone (ITA) * BMW 320i
57 Davide Roda (ITA) * SEAT León
58 Gianni Calabrese (ITA) * SEAT Toledo Cupra
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Ametlikud testiajad Monzast, seal kajastuvad vaid WTCC-s osalejad.
Kuna sel Taani lehel oleva jutu põhjal võib arvata,et MM oli ca sekundi jagu Edmanist kiirem,võib oletada, et tema aeg jäi kuhugi Larini-Gene-Costa piirkonda ehk teise kümne lõppu.

1; Augusto Farfus; Alfa Romeo; 2.11,498
2; Andy Priaulx; BMW; 2.12,241
3; Gianni Morbidelli; Alfa Romeo; 2.12,291
4; Salvatore Tavano; Alfa Romeo; 2.12,594
5; Rickard Rydell; SEAT; 2.12,770
6; Jörg Müller; BMW; 2.12,835
7; Dirk Müller; BMW; 2.13,178
8; Alain Menu; Chevrolet; 2.13,432
9; Robert Huff; Chevrolet; 2.13,436
10; James Thompson; SEAT; 2.13,447
11; Riccardo Romagnoli; Alfa Romeo; 2.13,966
12; Adriano De Micheli; Alfa Romeo; 2.14,006
13; Roberto Colciago; Honda; 2.14,013
14; Stefano D'Aste; BMW; 2.14,122
15; Gabriele Tarquini; SEAT; 2.14,256
16; Alessandro Balzan; Alfa Romeo; 2.14,289
17; Peter Terting; SEAT; 2.14,530
18; Gianni Calabrese; SEAT; 2.14,705
19; Nicola Larini; Chevrolet; 2.14,764
20; Jordi Gené; SEAT; 2.14,967
21; Marcel Costa; BMW; 2.15,077
22; Maurizio Ceresoli; SEAT; 2.15,154
23; Stefano Valli; BMW; 2.15,415
24; Yvan Muller; SEAT; 2.15,433
25; Luca Rangoni; BMW; 2.15,544
26; Alessandro Zanardi; BMW; 2.15,726
27; Jirí Janák; Alfa Romeo; 2.15,776
28; Jens Edman; Peugeot; 2.15,922
29; Pierre-Yves Corthals; Honda; 2.16,597
30; Simone Iacone; BMW; 2.16,785
31; Emmet O'Brien; BMW; 2.19,122
32; Diego Romanini; BMW; 2.19,851
33; Davide Roda; SEAT; 2.20,003
34; Emanuele Naspetti; BMW; 2.20,057
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

See tähendab ju siis, et ta oli ka Mullerist ja Zanardist kiirem. :D Tõsi küll, test toimus ju vihmas.
gaas on endiselt laiffi
jagr
Rallivõlur
Rallivõlur
Postitusi: 236
Liitunud: 10 Veebr 2003, 18:45

Postitus Postitas jagr »

Huvitav, kas tõesti on Markko testiaeg nii suur saladus, et see kuskilt välja ei imbu?
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Tänased ajad olid sellised,šotlane Ryan Sharp täidab teise Honda.
Ja Taani allikate kohaselt oli MMi aeg nii 2.03,0, mis täna andnuks kuskil 25. koha 34 WTCC-s osaleja seas (kuid parema nt Tarquinist ja Mullerist).

1; Andy Priaulx; BMW; 2:00.688
2; Salvatore Tavano; Alfa Romeo; 2:01.173
3; Augusto Farfus; Alfa Romeo; 2:01.237
4; Jörg Müller; BMW; 2:01.247
5; Marcel Costa; BMW; 2:01.396
6; Tom Coronel; SEAT; 2:01.398
7; Alessandro Balzan; Alfa Romeo; 2:01.500
8; Emanuele Naspetti; BMW; 2:01.540
9; Stefano D'Aste; BMW; 2:01.643
10; Peter Terting; SEAT; 2:01.747
11; Jordi Gené; SEAT; 2:01.750
12; Alessandro Zanardi; BMW; 2:01.812
13; Dirk Müller; BMW; 2:01.815
14; Gianni Morbidelli; Alfa Romeo; 2:01.827
15; Simone Iacone; BMW; 2:01.951
16; Adriano De Micheli; Alfa Romeo; 2:01,964
17; Nicola Larini; Chevrolet; 2:02.105
18; Alain Menu; Chevrolet; 2:02,353
19; James Thompson; SEAT; 2:02.588
20; Rickard Rydell; SEAT; 2:02.647
21; Pierre-Yves Corthals; Honda; 2:02.692
22; Robert Huff; Chevrolet; 2:02.750
23; Jens Edman; Peugeot; 2:02.828
24; Luca Rangoni; BMW; 2:02.892
25; Emmet O'Brien; BMW; 2:03.185
26; Yvan Muller; SEAT; 2:03.234
27; Gabriele Tarquini; SEAT; 2:03.317
28; Gianni Calabrese; SEAT; 2:03.329
29; Riccardo Romagnoli; Alfa Romeo; 2:03.368
30; Ryan Sharp; Honda; 2:04.350
31; Jirí Janák; Alfa Romeo; 2:04.440
32; Stefano Valli; BMW; 2:04.664
33; Diego Romanini; BMW; 2:05.549
34; Davide Roda; SEAT; 2:05.697
Vasta