FIA WTCC 2007

BTCC, DTM, STCC...jne

Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali

mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Vahepeal on möödas ka Pau ja Brno etapid.
Võitjad vastavalt Menu ja Farfus (Prantsusmaal) ning Porteiro ja Müller (Tšehhimaal). Üldis on bemmidel kindel kolmikedu (Farfus, Müller, Priaulx), parima mitte-BMWna on neljas Larini. Üldiselt on võistlused sel aastal märksa igavamad kui mullu.
Uut veel niipalju, et Rootsi etapil on tehase-Chevysid neli, USA tootja auto rooli istub seal ka Rydell.
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Paus oli Farfus muidugi suht õnnelik, keeras ta ju kvalis oma auto katusele...

Selle Rydellivärgiga on see huvitav asi, et nädal tagasi ta ju võitis Le Mans'is Aston Martini roolis, põhikonkurendiks just Corvette(Chevrolet).
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Niipalju veel lisa, et Anderstorpis, Monzas ja Macaus sõidab Briti tiimi teise bemmiga Frederik Ekblom (mitmekordne STCC meister).
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Vahepeal on möödas ka Portugali etapp.

Kvalit ja avasõitu domineerisid Chevyd; järjestuses Menu, Huff, Larini tulid mõlemas kolmikvõidud. teises sõidus kaksikvõit avasõidus vastavalt 7. ja 8. koha saavutanud bemmidele (Priaulx ja Müller). Ka üldis on kolmikjuhtimine BMW-l (Müller, Priaulx, Farfus).

Rootsi etapiks on stardirivisse palju lisa: peale varemräägitud Ekblomi ja Rydelli on rajal veel Rosenblad (Elgh-BMW) ja STCC sõitja Robert Dahlgren (bioetanoolküttega Volvo S60), rajal on veel kaks Hondat (venelased Lvov ja Smetski) ning Muller ja Gene saavad kasutada diiselmootoriga Seatid.

Väljas muidu ka esialgne 2008. aasta kalender, kus 12 etappi; uue riigina sõidetakse Jaapanis (eelviimane etapp); naastakse Mehhikosse, välja kukub Zandvoort (isand Lotti meelest oli jamasid parkimisega jms). Samuti hakkab roteeruma Portugali võistlus; 2008 sõidetakse Estorilis ja 2009 taas Portos.

Kalender ka:

02.03 Curitiba (BR)
08.04 Mexico City (MEX)
18.05 Valencia (E)
01.06 Pau (F)
15.06 Brno (CZ)
06.07 Estoril (P)
27.07 Anderstorp (S)
24.08 Oschersleben (D)
21.09 Brands Hatch (GB)
05.10 Monza (I)
02.11 Suzuka/Motegi (J)
16.11 Macau (CHN)
trumm
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 556
Liitunud: 11 Veebr 2003, 00:49

Postitus Postitas trumm »

Nii palju, et Anderstopis on ka eestlastel käsi mängus.

http://www.artman-racing.ee/artman/?mid=46&id=41
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Rootsi etapi kvali möödas ja paduvihmas oli kiireim Monteiro oma Seatiga, järgnesid kaks Chevyt: Larini (kel 55 lisakilo) ja Huff. Parima BMW-na oli Ekblom neljas.

1 18 Tiago MONTEIRO POR SEAT Leon 1:50.056 15 131.66
2 7 Nicola LARINI ITA Chevrolet Lacetti 1:50.173 12 0.117 131.52
3 6 Robert HUFF GBR Chevrolet Lacetti 1:50.832 11 0.776 130.73
4 14 Fredrik EKBLOM SWE BMW 320si 1:50.922 14 0.866 130.63
5 88 Rickard RYDELL SWE Chevrolet Lacetti 1:50.983 13 0.927 130.56
6 9 Jordi GENE ESP SEAT Leon TDI 1:51.040 14 0.984 130.49
7 11 Gabriele TARQUINI ITA SEAT Leon 1:51.076 12 1.020 130.45
8 19 I Roberto COLCIAGO ITA SEAT Leon 1:51.110 14 1.054 130.41
9 20 Tom CORONEL NED SEAT Leon 1:51.215 12 1.159 130.28
10 15 James THOMPSON GBR Alfa Romeo 156 1:51.216 13 1.160 130.28
11 4 Alessandro ZANARDI ITA BMW 320si 1:51.240 15 1.184 130.25
12 5 Felix PORTEIRO ESP BMW 320si 1:51.289 14 1.233 130.20
13 60 G Robert DAHLGREN SWE Volvo S60 Flexifuel 1:51.352 14 1.296 130.12
14 12 Yvan MULLER FRA SEAT Leon TDI 1:51.477 8 1.421 129.98
15 1 Andy PRIAULX GBR BMW 320si 1:51.500 14 1.444 129.95
16 30 I Luca RANGONI ITA BMW 320si 1:51.620 15 1.564 129.81
17 8 Alain MENU SUI Chevrolet Lacetti 1:51.633 11 1.577 129.80
18 3 Augusto FARFUS BRA BMW 320si 1:51.655 15 1.599 129.77
19 10 Michel JOURDAIN MEX SEAT Leon 1:51.685 13 1.629 129.74
20 2 Jorg MULLER GER BMW 320si 1:51.740 15 1.684 129.67
21 26 I Stefano D'ASTE ITA BMW 320si 1:51.765 14 1.709 129.64
22 28 G Carl ROSENBLAD SWE BMW 320si 1:51.798 12 1.742 129.60
23 23 I Pierre-Yves CORTHALS BEL SEAT Leon 1:52.206 12 2.150 129.13
24 16 Olivier TIELEMANS NED Alfa Romeo 156 1:52.827 14 2.771 128.42
25 31 I Sergio HERNANDEZ ESP BMW 320si 1:53.131 14 3.075 128.08
26 22 I Maurizio CERESOLI ITA SEAT Leon 1:53.196 13 3.140 128.00
27 54 I Alexander LVOV RUS Honda Accord Euro R 1:54.336 5 4.280 126.73
QUALIFICATION MAXIMA 1:57.759
55 I Andrey SMETSKY RUS Honda Accord Euro R 1:59.990 10 9.934 120.76
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Just lõppes esimene sõit (üleüldse esimene WTCC sõit, mida sel aastal ise nägin).
Huff juhtis pea kogu sõitu ja võitis ka, kuigi viimastel ringidel astus Monteiro talle tublisti varvastele. Kolmas koht Thompsoni Alfale; neljas Coronel. Hullumeelse sõiduga sai Tarquini 5. koha (veel viimases kurvis möödus tiimikaaslane Mullerist); kohad 7-9 Chevydele: Larini, Menu, Rydell. Parima BMW-na oli Priaulx lõpuks 11., teda edestas ka Dahlgren. Pikka aega oli teine Gene oma diisel-Seatil, aga sõidu lõpus rauges ta tempo totaalselt.
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Mille poolest see Tarquini sõit hullumeelne oli? Kaks kohta aind tõusis ju sõiduga... või mis?
gaas on endiselt laiffi
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas jens »

Teine sõit oli ikka päris metsik. Kuivaval rajal läksid ca pooled rajale vihmarehvidega (enamuses need, kes alustasid eest) ning teine pool slikkidega (tagumised, kel oli põhjust rohkem riskida). Vihmakatega Larini ja Menu juhtisid kogu sõidu kuni viimase ringini, mil vahepeal juba kusagile esikümne lõppu kukkunud Rydell tõusis slikkidega viimastel ringidel meeletu kiirusega ettepoole ja tõusis mõned kurvid enne finišit liidriks. Kahju, et Yvan Muller katkestas - slikkidega rajale läinuist startis ta kõrgeimalt kohalt (3.) ning oli 7. kohal, kui tehnika lagunema hakkas...
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Paneks üle hulga aja kah midagi siia teemasse.

Möödas veel kaksnädalavahetust: esmalt augustis Oschersleben. Diislite esimese võidu tõi sealt "Yvan Hirmus" avasõidus, teise võidu tõi sealt Farfus.
Brandisi olid parimad Menu ja Priaulx. Neli starti enne hooaja lõppu juhib Priaulx 12 silmaga Farfusi ja 14-ga Mulleri ees.

See nädalavahetus tulekul Monza etapp ning kolm esimest stardikohta kuuluvad diisel-Seatidele (Muller, Gene, Tarquini).
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Viimasele etapile seitsme nädala pärast Macaus minnakse viigiseisus: nii Priool (Monzas kaks nulli) ja Mulleril (1. ja 5.) on võrdselt 81 silma. Teoreetilised lootused on veel Farfusil (71), Thommol (69) ja Mülleril (66), ka automarkide arvestuses on Seat jõudnud BMW-st ka 10 silma kaugusele (237 vs 227).

Avasõidus kuulus kaksikvõit diisel-Seatidele (Muller ja Gene), esikuuikus veel Thommo, Larini, Menu ja Tarquini. Ainsa BMW-na oli punktidel Farfus (7.), viimane silm Huffile. Priaulx katkestas stardiavariis lõhutud rehvi tõttu.

Teise sõidu võitis Gene Larini ja Thommo ees, Mullerit edestas ka Huff. Parima bemmina Zanardi kuues, Priaulx katkestas.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

2008. aasta kalender on kinnitatud FIA poolt, kavas on 11 etappi. Kavas pole esialgse versiooniga võrreldes Mehhikot, vahetatud on Inglismaa ja Rootsi etappide kuupäevad. Jaapani etapp toimub Okayamas (endine TI Circuit Aida).

02.03 Curitiba (BR)
18.05 Valencia (E)
01.06 Pau (F)
15.06 Automotodrom Brno (CZ)
06.07 Estoril (P)
27.07 Brands Hatch (GB)
31.08 Motorsport Arena Oschersleben (D)
21.09 Scandinavian Raceway Anderstorp (S)
05.10 Monza (I)
26.10 või 02.11 Okayama (J)
16.11 Macau (CHN)
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Muudest uudistest veel niipalju, et Seat toob Macaus tiimi tugevdama Rydelli, kel kuulduste järgi olla ka suht hea lootus saada 2008. aastaks tagasi tehasetiimi. Ühtlasi on 2008. aastaks kinnitatud Muller ja Tarquini Seati. Lõplikult loobumas on Alfa, Thommot on seostatud Chevy tiimiga (kus on kinnitet Menu ja Larini).
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Macaus algas nädalavahetus ajakava ümbertõstmisega, kuna üks tiimide (k.a. BMW ja Seati tehasetiimid) varuosade konteiner oli eksikombel hoopis Singapouri laevutatud ning tuli lennukiga järele saata.

Kvali on ka peetud ja parim aeg Menule Mulleri ja Tarquini diisel-Seatide ees. BMW tehasetiimi esitus oli pettumus, ainult Farfus (kel 10 punkti mahajäämust liidreile) oli lõpuks neljas. Priaulx'le alles 12. aeg.

1 8 Alain MENU SUI Chevrolet Lacetti 2:31.209 12 145.70
2 12 Yvan MULLER FRA SEAT Leon TDI 2:31.395 9 0.186 145.52
3 11 Gabriele TARQUINI ITA SEAT Leon TDI 2:31.565 12 0.356 145.36
4 3 Augusto FARFUS BRA BMW 320si 2:31.751 13 0.542 145.18
5 7 Nicola LARINI ITA Chevrolet Lacetti 2:31.816 12 0.607 145.12
6 9 Jordi GENE ESP SEAT Leon TDI 2:31.851 11 0.642 145.09
7 6 Robert HUFF GBR Chevrolet Lacetti 2:31.904 11 0.695 145.03
8 15 James THOMPSON GBR Alfa Romeo 156 2:32.140 14 0.931 144.81
9 18 Tiago MONTEIRO POR SEAT Leon 2:32.411 15 1.202 144.55
10 4 Alessandro ZANARDI ITA BMW 320si 2:32.493 14 1.284 144.47
11 5 Felix PORTEIRO ESP BMW 320si 2:32.497 12 1.288 144.47
12 1 Andy PRIAULX GBR BMW 320si 2:32.685 12 1.476 144.29
13 20 Tom CORONEL NED SEAT Leon 2:32.909 13 1.700 144.08
14 88 Rickard RYDELL SWE SEAT Leon 2:32.956 11 1.747 144.04
15 2 Jorg MULLER GER BMW 320si 2:33.067 13 1.858 143.93
16 25 Duncan HUISMAN NED BMW 320si 2:33.163 11 1.954 143.84
17 30 I Luca RANGONI ITA BMW 320si 2:33.278 13 2.069 143.73
18 27 Colin TURKINGTON GBR BMW 320si 2:33.764 13 2.555 143.28
19 23 I Pierre-Yves CORTHALS BEL SEAT Leon 2:34.026 7 2.817 143.04
20 14 Fredrik EKBLOM SWE BMW 320si 2:34.075 10 2.866 142.99
21 26 I Stefano D'ASTE ITA BMW 320si 2:34.153 12 2.944 142.92
22 43 I Franz ENGSTLER GER BMW 320i 2:34.291 12 3.082 142.79
23 28 I Carl ROSENBLAD SWE BMW 320si 2:35.386 14 4.177 141.78
24 31 I Sergio HERNANDEZ ESP BMW 320si 2:35.883 14 4.674 141.33
25 22 I Maurizio CERESOLI ITA SEAT Leon 2:36.554 13 5.345 140.73
26 33 I Miguel FREITAS POR Alfa Romeo 156 2:37.871 13 6.662 139.55
27 63 I Henry LEE jr HKG BMW 320i 2:39.826 11 8.617 137.85
28 44 I Andrey ROMANOV RUS BMW 320i 2:41.587 14 10.378 136.34
QUALIFICATION MAXIMA 2:41.793
46 David LOUIE HKG BMW 320i 2:45.915 13 14.706 132.79
66 Andre COUTO MAC Alfa Romeo 156 14:22.645 1 11:51.436 25.54
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas jens »

Vaatasin viimase etapi sõites lootuses näha Seati esimest suurt triumfi. Aga kus sa sellega.:? Muller juhtis 1. sõitu ning kuna Priaulx oli alles 11. kohal, tähendanuks see ka praktiliselt tiitli kindlustamist, aga eelviimasel ringil kooles ta auto (ainuke katkestaja tehnilistel põhjustel ja just tiitlifavoriit!) ning kuna viimase ringi alguses rammiti välja veel üks teoreetiline tiitlipretendent Farfus (kes oli teine), kerkis Priaulx just sinna 8. kohale, kust teise sõidu võitis ja tiitli kindlustas. Kuramus, vaid üks ring ja natuke peale jäi puudu Seati tiitlist.:(
Vasta