LMS 2007

BTCC, DTM, STCC...jne

Moderators: Jaanus, Strike, mrali

Post Reply
Erki
Kiddo soon 5000!
Posts: 5497
Joined: 19 Jan 2003, 13:58
Location: Tallinn

LMS 2007

Post by Erki »

Ei hakand vana teemat enam ellu äratama, pealegi tõotab 2007. aasta hooaeg üsnagi põnev tulla.

Kalender:
Ametlik test - Paul Ricard (F) 25-26 Märts
1000 KM of Monza (I) 13-14-15 Aprill
1000 KM of Valencia (E) 4-5-6 Mai
1000 KM of Nürburgring (D) 29-30 Juuni /1 Juuli
1000 KM of Spa (B) 17-18-19 August
1000 KM of Silverstone (GB) 14-15-16 September
Mil Milhas Brasil (BR) 9-10-11 November

Suurimaks kalendriuudiseks on muidugi Brasiiliasse minek, tegu seal ka mitte tuhande kilomeetri, vaid tuhande miili(1600km) sõiduga nagu ka Petit Le Mans on. Jarama on ka välja vahetatud Valencia vastu, mis on igati tore, veelgi toredam oleks kui Nürburgring välja visataks, Sachsenring tundub palju tervislikum rada olevat.

Tiime on ka see aasta oodata rohkem kui ei kunagi varem, kohe nii palju et ma siinkohal jätangi pooleli, ehk keegi teine täidendab...kuigi neid teisi vist eriti palju siin ei ole, kahjuks. :)
gaas on endiselt laiffi
Erki
Kiddo soon 5000!
Posts: 5497
Joined: 19 Jan 2003, 13:58
Location: Tallinn

Post by Erki »

Huvitavaid uudiseid tuleb Šveitsist:

Pescarolo sõidutab sellest aastast kahte autot, üheks piloodiks Harold Primat.

Taas saab Euroopas näha Audit... Swiss Spirit sõidab sellel aastal sellise huvitava kombinatsiooniga nagu Lola rung ja Audi mootor. :shock: Diil on kolmeaastane, väidetavalt tahab Audi sellega näidata, et diisli ja bensiini jõuvahekorrad on paigas. Sõitjateks Jean-Denis Deletraz ja Marcel Fässler.
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 5214
Joined: 21 Aug 2003, 11:41
Location: Tallinn, Lääne-Eesti
Contact:

Post by mrali »

Seega Fässlerit ka sel aastal DTM-is ei näe...:(

Ja sel aastal on suurtes prototüüpides väljas ka Tšehhi tiim Charouz Racing, auto Lola-Judd, sõitja Jan Charouz (kelle isa ja tiimi omanik on Tšehhi autospordi hall kardinal Antonin Charouz).
Erki
Kiddo soon 5000!
Posts: 5497
Joined: 19 Jan 2003, 13:58
Location: Tallinn

Post by Erki »

Sõidetud on ka juba HTTT testid ja see nädalavahetus on kavas Monza 1000km. Kohal pole aga ei Creation, Swiss Spirit ega ka Zytek. :( Sellegipoolest tugevaid autosid jagub, eriti prototüüpides. Ja Charouzi tiim eriti übluke ei tundu, HTTT-l oldi igal päeval vägagi kiired. Head kiirust võib oodata ka Rollcentre'ilt, ja mitte ainult sellepärast, et Martin Short ise enam ei sõida. Embassy tegi ka veel peale teste väikse lükke, vahetades Pilbeami RC endise Radicali vastu.
gaas on endiselt laiffi
Erki
Kiddo soon 5000!
Posts: 5497
Joined: 19 Jan 2003, 13:58
Location: Tallinn

Post by Erki »

Ei viitsind kvali aegu siia kopida.. keda huvitab siis teab kust neid otsida. :)

Kas keegi teadja saaks jagada infi, mida kujutab endast Charouz Racing? Või täpsemalt... kust tuleb selline kiirus?! Kvalis 1.2 sekki teistest bensiinimasinatest kiirem, seda kõvadel rehvidel ka veel.

Ja seda ka, et kuidas "Charouz" hääldub?
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 5214
Joined: 21 Aug 2003, 11:41
Location: Tallinn, Lääne-Eesti
Contact:

Post by mrali »

Nime hääldamine peaks olema nagu "Haruuz" vms (kuigi tšehhi keele ekspert ma ka pole).
Pesukottidele siis topelt-pole, aga kuidas nad Audiga võrreldes välja näevad, näeb alles kahe kuu pärast.
Ja huvitav, kas siis Mückele istub sportauto rohkem kui DTM-i masin (või oli ta Vana Paksu poolt kammitsetud)? (teadupärast anti alati kellegile teisele uusi Mersusid). Ei tea, kuigi see, et Vana Paks teisi sakslasi peale Berndi uues Mersus näha ei taha, on ammu teada. Charouzil paistab muidugi ka uue spetsi Lola olevat.
Samuti on uue suure prototüübina väljas Lavaggi auto.
Erki
Kiddo soon 5000!
Posts: 5497
Joined: 19 Jan 2003, 13:58
Location: Tallinn

Post by Erki »

Peugeot tuli, nägi, võitis. Nagu oodata oligi tegelikult. Ei olnud konkurenti ka Charouzi Lolast, küll olid nad esimeses šikaanis konkurendiks Gounonile... Peugeot sai 1. ja 3. koha, Lamy/Sarrazini autol oli käigukastiprobleem väike... Nende vahele tuli Bouillon/Collardi Pesca, oli ka neil väike kastimure, pidid sidurdama käiguvahetustel. 4. teine Pesca, 5. Gounon/Moreau Courage. 6. Horag, ainule LMP2, kel probleeme polnud, 7. Rollcentre, 8. RML. 9. Alphandi C6.R 10. Aston #50 11. Alphandi C5-R. GT2-s kolmikvõit Ferraridele, GPC Sport ees, Villorba ja Virgo järel, neljas LNT Panoz, viies teine GPC Ferrari, kuuendal kohal esimene Porsche: Narac/Lietz.
Seda ka, et reedel(13!) oli boksiteel tuli lahti, Alphandi C5-R tankimisel läks midagi valesti, neli mehhaanikut said põletada, kaks olevat pähepäeval veel haiglas olnud, ühel on 35% kehapinnast põletada saanud.
Päris karm:
Image
gaas on endiselt laiffi
Post Reply