DTM 2007 - 1. etapp, Hockenheim

BTCC, DTM, STCC...jne

Moderators: Jaanus, Strike, mrali

Kolin
Moderaator
Moderaator
Posts: 19363
Joined: 23 Feb 2003, 12:43
Location: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 10
Contact:

Post by Kolin »

Kahjuks jäi omal sõit nägematta. :( Aga õnneks eda kordam oma kolm korda veel. Seega saan ära näha selle sõidu
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Erki
Kiddo soon 5000!
Posts: 5497
Joined: 19 Jan 2003, 13:58
Location: Tallinn

Post by Erki »

mrali wrote:Audile olla kolmikvõitki võimalik olnud, aga viimasle ringil oli midagi Scheideri ja Spengleri vahel old...:(
Esialgsed ennustuse punktid riputan ka kohe vastavasse teemasse.
Spengler spinnas Scheideri ühes kurvis teele risti. Läks õnneks, et La Rosa talle sisse ei sõitnud, väga lähedal oli...
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 5214
Joined: 21 Aug 2003, 11:41
Location: Tallinn, Lääne-Eesti
Contact:

Post by mrali »

DTM-i koduka andmeil pääses Kristensen (kes kaheksa päeva tagasi kolmandat korda isaks sai) õnneks vigastusteta, kuid Premat vigastas selgroogu (sarnane vigastus Tracyga).
Igatahes kipub prantslase osalemine järgmisel etapil siiski kahtlaseks muutuma. Kes sobiks asendama - suurepärane oleks, kui Fässlerile antaks uus võimalus. Või võetakse nt Kiesa või Bleekemolen appi. Björk ja Stippler on samal nädalavahetusel STCC etapiga hõivatud.
Mask
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 563
Joined: 19 Sep 2005, 20:02

Post by Mask »

Vaadates tulemusi ja nähes ka natuke sõitu jääb küll suu lahti.
Kus on Schnaider,kus on Häkkinen ,kus on Paffet.
Paffet sõitis eelmise aasta Mersuga?
Kui sõitis siis mõistan miks ta nii taga oli.
Image
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 5214
Joined: 21 Aug 2003, 11:41
Location: Tallinn, Lääne-Eesti
Contact:

Post by mrali »

Samas la Rosa ja Margaritis sõitsid sarnaselt Paffett'iga ka 2006. ja di Resta koguni 2005. aasta Mersuga.
Uutest Mersudest püsis terve nädalavahetuse kõige eredamal pildil vaid Spengler. Ja kuluaarides on räägitud, et uuel C-klassil on ka mõned võidusõitu raskendavad puudused: nimelt on masin eelkäijast suurem ja suurema lauppinnaga, mille DTM-i sobivaks siluetiks vormimine oli üpriski raske...

Oletatavad kaalud Oscherslebeniks:

Mercedes 07: 1063kg
Audi 07: 1077kg
Mercedes 06: 1067kg
Audi 06: 1053kg
Mercedes 05: 1047kg
Audi 05: 1033kg
Erki
Kiddo soon 5000!
Posts: 5497
Joined: 19 Jan 2003, 13:58
Location: Tallinn

Post by Erki »

Mulle see mitme aasta vanuste autodega mängimine ei meeldi. Võiks siis olla juba nagu V8Supercaris, kus kuuldavasti üks auto olevat pärit ka aastast 1999(kuigi ma seda väga uskuda ei taha aga äkki tõesti) - iga tiim vaatab ise kuidas saab, kui ei jõuta uut autot muretseda, sõidavad vanaga, aga kaal olgu kõigil sama. Kust võetakse see kaal, mis oletatavalt erineva vanusega autod võrdsustaks?!
gaas on endiselt laiffi
Strike
Moderaator
Moderaator
Posts: 5916
Joined: 06 Jun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Post by Strike »

mrali wrote:Spengler sai viimasel ringil korraldatu eest 50 trahvisekundit ning kukkus 14. kohale, viimane punkt läheb seega Paffett'ile. Karjääri esimene DTM-i poodiumikoht seega la Rosale ja Mücke tiimile (aastavanuse saaniga).
Väga arusaamatu otsus tegelikult kohtunike poolt, kui otsus on püha ja edasikaebamisele ei kuulu.
Spengler oli viimasele ringile minnes teine, kuid lasi ühe kurvi pikaks ning mööda pääses Tomczyk ning kõtvale jõudis ja Scheider.
Kurv oli paremale ja Spengler oli sinemine auto, kuid Scheider oli u poole autoga ees ning nii Scheider Spengleri lükkest spinni tegigi.
Napilt pääses sellest olukorrast LaRosa kellele peaaegu küljelt Sheider sisse oleks spinnanud.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Strike
Moderaator
Moderaator
Posts: 5916
Joined: 06 Jun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Post by Strike »

Mask wrote:Vaadates tulemusi ja nähes ka natuke sõitu jääb küll suu lahti.
Kus on Schnaider,kus on Häkkinen ,kus on Paffet.
Paffet sõitis eelmise aasta Mersuga?
Kui sõitis siis mõistan miks ta nii taga oli.
Paffett sõidab 2006 autoga. Schnaider ja Häka olid kuidagi varjus täna. Samuti oli minu jaoks pettumus Jamie Greeni sõit.
Samuti oli päris hea duell ma Audi ja Mersu meeskondade vahel pit lanel.
Audi mehaanikud tegid peaaegu iga ring sekund kiiremini rehvidevahetuse ja tankimise kui Mersu.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Mask
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 563
Joined: 19 Sep 2005, 20:02

Post by Mask »

Tomczyk oleks arvatavasti võitnud ,kui poleks päris algul liidri positsioonil olles kurvist välja sõitnud ja 3ndaks langenud.
Mersud olid kuidagi ültse varjus.
Image
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 2077
Joined: 02 Aug 2005, 21:50
Location: Tallinn

Post by jens »

Mercedese 2007. aasta mudel tundub tõesti saan olevat. Kui isegi sellised traditsiooniliselt Hockenheimis tipus kihutavad tegelased nagu Schneider ja Green saavad läbi häda punktidesse, on küll midagi mäda. Isegi aastavanune Mersu auto tundub parem olevat ning ka kahe aasta vanuse masinaga oli debütandil võimalik uutele Mersudele ära teha. Selles valguses tundub, et Spengler tegi tõelise supersõidu - suutis sellise saaniga poodiumikoha peale heidelda! Paffett pole terve aasta võidu sõitnud ning ehk oli veidi "toores", aga eeldada võib, et ajapikku hakkab ta 2006. aasta Mersude esinumbri kohale pretendeerima. Või arvestades 2007-MB kehvust, siis võib-olla koguni kogu Mersu margi esinumbri kohale.:P

Di Restalt muidugi hämmastav sõit ning ka mullu suutis ta F3 Eurosarjas võita ei kellegi muu kui Vetteli ees! Ja nüüd selline etteaste - kas läbi aegade parim kahe aasta vanuse autoga tehtud sõit DTMis? Igal juhul tuleviku osas paljulubav. La Rosa mullu debütandina sõitis suht stabiilselt, kuigi punktidele just ei pretendeerinud. Tänavuseks tundub, et on teinud sammu edasi. Margariinigi jaoks tundub Hockenheim üks trumpradu olevat.

Kui eelmisel hooajal peeti Ekströmi pärast Paffetti lahkumist suurfavoriidiks, siis tundub, et kui mullu jäi see staatus tõestamata, on ta tänavu küll tiitli saavutamiseks hea alguse teinud, aga ka teised uue Audiga sõitjad on kõik hästi pildis. Ja ehk on ka Spengleril tiitliheitluses veel mõni käik varuks, kui MB seda masinat veidi paremaks suudaks putitada.

Huvitav on see, et üldpildis tundub Audi olevat nii parim (07. mudel) kui kehvim (05-06) ning Mersu kõikvõimalike aastate variandid mahuvad sinna vahele.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 5214
Joined: 21 Aug 2003, 11:41
Location: Tallinn, Lääne-Eesti
Contact:

Post by mrali »

HWA protestis Spengleri karistuse, kanadalane kaitseb end sõnadega "Olen ja jään ausaks sõitjaks".
Oskab keegi, kes sõitu nägi, ka kommenteerida suht sõidu alguses Schneideri ja Abti vahel juhtunut, mistõttu viimane katkestas?
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 5214
Joined: 21 Aug 2003, 11:41
Location: Tallinn, Lääne-Eesti
Contact:

Post by mrali »

Erki wrote:Mulle see mitme aasta vanuste autodega mängimine ei meeldi. Võiks siis olla juba nagu V8Supercaris, kus kuuldavasti üks auto olevat pärit ka aastast 1999(kuigi ma seda väga uskuda ei taha aga äkki tõesti) - iga tiim vaatab ise kuidas saab, kui ei jõuta uut autot muretseda, sõidavad vanaga, aga kaal olgu kõigil sama. Kust võetakse see kaal, mis oletatavalt erineva vanusega autod võrdsustaks?!
V8 autod põhinevad standardkerel ja nende aerodünaamika on pea olematu (tagatiib+esispoiler). DTM-i autosid on samas igal aastal totaalselt järgi aidatud, mistõttu võrdsete kaalude puhul ilmselt uued autod ruuliks täiega.

Oscherslebenis on aastavanused Mersud muide raskemad kui uued...
Strike
Moderaator
Moderaator
Posts: 5916
Joined: 06 Jun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Post by Strike »

mrali wrote:HWA protestis Spengleri karistuse, kanadalane kaitseb end sõnadega "Olen ja jään ausaks sõitjaks".
Oskab keegi, kes sõitu nägi, ka kommenteerida suht sõidu alguses Schneideri ja Abti vahel juhtunut, mistõttu viimane katkestas?
Ega seal midagi erilist polnudki. Abt lasi ise ühe pidurduse natuke pikemaks ja siis kaitses jõuga oma positisooni, et Schneider mööda ei saaks, kuid tema õnnetuseks oli auto vedrustusel selle kokkupõrke kohta oma sõna öelda ning veie ajapärast peale kokkupõrget hakkas hoog raugema ning parema tagumise ratta alt suitsu tulema. Tulemuseks boksi sõit ja sinna jäämine kuni sõidu lõpuni.
Mis puutub Spengleri sõnu, siis olen nõus temaga, sest sellise olukorra tekitamise eest karistus on liiast. See ongi DTRMi võlu, et lisaks kiirele ja heale võistlusarjale näeb seal ka jõulisi möäödasõidukatseid ning positsioonivõitlusi.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 5214
Joined: 21 Aug 2003, 11:41
Location: Tallinn, Lääne-Eesti
Contact:

Post by mrali »

Koos Hocke etapiga tulid välja ka jutud, et Häkk teenib ainuüksi mersu palgana 1,5M eurot, mis on kaks korda rohkem kui nt Schneideril. Ja tulemused on nagu nad on, aga nimi ruulib...:(
Häkkise ja Schneideri kõrval on kõrgeimate palkadega sarjas arvatavasti veel Kristensen, Paffett ja Eki.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 5214
Joined: 21 Aug 2003, 11:41
Location: Tallinn, Lääne-Eesti
Contact:

Post by mrali »

Veel üks nimi, kes sobiks Premat' asendajaks: hetkel töötu Terting. Tal on nelja aasta tagusest ajast ka DTM-i kogemus olemas.
Eilsest avariist on teada ka tõsiasi, et Premat' kiirus kokkupõrkehetkel oli pea 160 km/h. Võrreldud on seda juhtumit ka 1989. aastal Nürburgringil toimunuga, kus Armin Hahne murdis sarnases kokkupõrkes käe- ja jalaluu ning Keith O'dori surmaga 1995. aastal Avusel peetud STW etapil. Seekord päästis osalised hullemast DTM-i autodel kohustuslik süsinikkiust turvastruktuur, kus sõitja istub...
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 5214
Joined: 21 Aug 2003, 11:41
Location: Tallinn, Lääne-Eesti
Contact:

Post by mrali »

Kristensen lasti eile haiglast välja, Premat jäi aga veel sinna.
Taanlase auto saadakse Oscherslebeni etapiks taas korda.
Kuulu järgi saab Premat kõige varem Brandsis taas kaasa lüüa. Asendajatena on spekuleeritud Kiesa, Tertingi, Stippleri või Björki nimedega.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 5214
Joined: 21 Aug 2003, 11:41
Location: Tallinn, Lääne-Eesti
Contact:

Post by mrali »

Marco Werner sõidab Oscherslebenis Premat' asemel. 41-aastasele sakslasele on tegu esimese DTM-i stardiga alates 1993. aastast.
Premat on ka haiglast väljas ja loodab juba ESW-l taas rajal olla.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 5214
Joined: 21 Aug 2003, 11:41
Location: Tallinn, Lääne-Eesti
Contact:

Post by mrali »

Spengleri karistuse küll Mersu protestis, kuid seda ei rahuldatud. Seega on võistlustulemus ka lõplikult kindel.
Post Reply