DTM 2008 - kalender ja lineup

BTCC, DTM, STCC...jne

Moderators: Jaanus, Strike, mrali

mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 5214
Joined: 21 Aug 2003, 11:41
Location: Tallinn, Lääne-Eesti
Contact:

Post by mrali »

Link.

Margaritist me samuti sel aastal enam DTM-is ei näe.
Erki
Kiddo soon 5000!
Posts: 5497
Joined: 19 Jan 2003, 13:58
Location: Tallinn

Post by Erki »

mrali wrote:Ja kuigi DTM on Saksa taustaga sari, on Inglise saarelt pärit sõitjaid nüüd pea võrdselt sakslastega (eriti arvestades Mersu vastavat armastust)... :?
Ma ei saa ikka kohe kuidagi jätta mainimata, et Inglise saare nimelist moodustist küll olemas ei ole. :P
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 5214
Joined: 21 Aug 2003, 11:41
Location: Tallinn, Lääne-Eesti
Contact:

Post by mrali »

Kuulduste järgi saab viimase vaba Mersu koha Engel.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 5214
Joined: 21 Aug 2003, 11:41
Location: Tallinn, Lääne-Eesti
Contact:

Post by mrali »

Mercedes on kinnitanud kõik sõitjad:

2008: Schneider, Spengler, Green, di Resta
2007: Ralf, Paffett, Stoddart, Lauda, Engel

2006. aasta autosid ei panda välja (ju vaja Ralfi palk kokku säästa...).
Last edited by mrali on 11 Mar 2008, 16:41, edited 1 time in total.
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 2077
Joined: 02 Aug 2005, 21:50
Location: Tallinn

Post by jens »

Muud kobisemist sõitjate osas pole, kui et Paffett ja Schneider võiksid kohad vahetada. Aga kui on nii, siis on nii.
Mask
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 563
Joined: 19 Sep 2005, 20:02

Post by Mask »

jens wrote:Muud kobisemist sõitjate osas pole, kui et Paffett ja Schneider võiksid kohad vahetada. Aga kui on nii, siis on nii.
Schneider on nii kõva sõitja küll nüüd, et ei peaks 2007 aasta autoga sõitma.
Pigem topiks Greeni sinna 2007 aasta autosse ja Paffeti 2008 autosse.
Image
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 5214
Joined: 21 Aug 2003, 11:41
Location: Tallinn, Lääne-Eesti
Contact:

Post by mrali »

Vahepeal niipalju veel, et Mugellos on nüüdseks poolteist päeva testitud ja kiireim on seni olnud Engel. Samas on tingimused Itaalias kehvad (külm+vihm), nii et need tulemused väga mõõdupuud ei ole.

2006. aasta Audiga on seal rajal käinud ka Albers, kes näeb DTM-i naasmist ühe tulevikuvõimalusena.

Mis puudutab kodanik Greeni, siis ta suutis end mulluse hooaja lõpuga Mersu pealike silmis rehabiliteerida, kuid seni on teda küll rohkem nagu s***a pilpal uues autos hoitud.
Pealegi, Mersu vajab ju uues autos ka sakslast ja kuna muud talendid (Mücke vms) on tiimist välja söödud, pole neil muud konkurentsivõimelist sakslast peale Berndi võtta, kuigi...üks veelgi kuulsam NIMI on neil juba eelsoojenduses.
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 2077
Joined: 02 Aug 2005, 21:50
Location: Tallinn

Post by jens »

Mask wrote:
jens wrote:Muud kobisemist sõitjate osas pole, kui et Paffett ja Schneider võiksid kohad vahetada. Aga kui on nii, siis on nii.
Schneider on nii kõva sõitja küll nüüd, et ei peaks 2007 aasta autoga sõitma.
Pigem topiks Greeni sinna 2007 aasta autosse ja Paffeti 2008 autosse.
Arvestades vanust ning näidatud potensiaali, on Green minu arust parem valik kui Schneider. Bernd pole viimasel ajal eriti hiilanud (esinenud küll stabiilselt, aga üsna hallilt) ning kuigi Jamie on olnud ebastabiilne, siis paistab tal kiiruslikke võimeid praegusel ajal enam olevat.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 5214
Joined: 21 Aug 2003, 11:41
Location: Tallinn, Lääne-Eesti
Contact:

Post by mrali »

Mercedes tiimidesse jaotus peaks ka selge olema:

HWA: Schneider, Spengler, Green, di Resta
Persson: Paffett, Lauda, Stoddart
Mücke: Ralf, Engel
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 5214
Joined: 21 Aug 2003, 11:41
Location: Tallinn, Lääne-Eesti
Contact:

Post by mrali »

Jagatud on 2008. aasta stardinumbrid, viimane (tba) koht on 99% tõenäosusega Albers (2006. aasta Audi).

1 Mattias Ekström
Audi A4 DTM (2008)
2 Martin Tomczyk
Audi A4 DTM (2008)
3 Bruno Spengler
AMG Mercedes C-Klasse (2008)
4 Paul di Resta
AMG Mercedes C-Klasse (2008)
5 Jamie Green
AMG Mercedes C-Klasse (2008)
6 Bernd Schneider
AMG Mercedes C-Klasse (2008)
7 Gary Paffett
AMG Mercedes C-Klasse (2007)
8 Mathias Lauda
AMG Mercedes C-Klasse (2007)
9 Tom Kristensen
Audi A4 DTM (2008)
10 Timo Scheider
Audi A4 DTM (2008)
11 Ralf Schumacher
AMG Mercedes C-Klasse (2007)
12 Maro Engel
AMG Mercedes C-Klasse (2007)
14 Alexandre Prémat
Audi A4 DTM (2007)
15 Oliver Jarvis
Audi A4 DTM (2007)
16 Susie Stoddart
AMG Mercedes C-Klasse (2007)
18 Mike Rockenfeller
Audi A4 DTM (2007)
19 Markus Winkelhock
Audi A4 DTM (2007)
20 Katherine Legge
Audi A4 DTM (2006)
21 tba
Audi A4 DTM (2006)
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 5214
Joined: 21 Aug 2003, 11:41
Location: Tallinn, Lääne-Eesti
Contact:

Post by mrali »

Albers kinnitati eile ka lõplikult 2006. aasta Audi rooli.

Ennustus tuleb täna õhtul.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 5214
Joined: 21 Aug 2003, 11:41
Location: Tallinn, Lääne-Eesti
Contact:

Post by mrali »

Lisaks on tehtud algavaks hooajaks mõningaid võistluskorralduslikke muudatusi: boksipeatused tuleb pidada sõidu teises kolmandikus, kaotatud on segadusi tekitanud ohutusauto reegel, pühapäeva hommikul pole enam warm-upi ning keelatud on tiimikorraldused. Eks me näe, kuidas sellest viimasest muudatusest ümber käima hakatakse... :P
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 2077
Joined: 02 Aug 2005, 21:50
Location: Tallinn

Post by jens »

Keelatud on tiimikorraldused? See saab olema umbes sama kahtlane reegel nagu F1-s. Ega võistluse ajal ei peagi ju korraldusi jagama, sõitjad juba n-ö teavad, mida nad tegema peavad.:P

Mõlemad boksipeatused sõidu keskel?:o See kõlab päris veidralt. S.t siis esimese ja teise peatuse vahe on vaid mõned ringid? Ning kui mingi avarii tõttu on vaja teha üks sunnitud peatus sõidu alguses, kas see siis läheb kahe kohustusliku peatuse sekka arvesse või mitte?
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 5214
Joined: 21 Aug 2003, 11:41
Location: Tallinn, Lääne-Eesti
Contact:

Post by mrali »

Link.

Nüüd on kodanik Aufrecht pushimas ka teemat "Villekas DTM-i" :mad: Juba on käimas ka jutud, et Mersu võimaldab talle ka testi. Tundub, et Mersu (Aufrechti ja Haugi) eesmärk ongi muuta DTM F1 vanakeste klubiks. Pole seda elukutselist virisejat DTM-i vaja!
Post Reply