DTM 2008 - kalender ja lineup

BTCC, DTM, STCC...jne

Moderators: Jaanus, Strike, mrali

mrali
Rallifoorum 24/7
Posts: 5214
Joined: Thu Aug 21, 2003 11:41 am
Location: Tallinn, Lääne-Eesti
Contact:

DTM 2008 - kalender ja lineup

Post by mrali »

Kuigi juuli on alles lõppemas, liigub juba info esmase 2008. aasta kalendri kohta. Kavas on esialgu 11 etappi ja suuri muudatusi pole peale Le Mansi naasmise. Samuti on tublisti nihutatud ESW ja Mugello etappe.

Kalender siin:

20.04 Hockenheimring (D)
04.05 Mugello (I)
18.05 Brands Hatch Indy (GB)
08.06 Oschersleben (D)
29.06 Norisring (D)
13.07 Zandvoort (NL)
27.07 Nürburgring (D)
31.08 Le Mans Bugatti (F)
21.09 Barcelona (E)
05.10 EuroSpeedway Lausitz (D)
26.10 Hockenheimring (D)

Kahjuks vist enam ei tahetagi Brnod ja Spad, õnneks on aga loobutud Dubai, Moskva ja Türgi avantüüridest...
Erki
Kiddo soon 5000!
Posts: 5497
Joined: Sun Jan 19, 2003 1:58 pm
Location: Tallinn

Post by Erki »

Ja tsirkus Barcelona on ka ikka veel kavas... Pangu siis vähemalt mõni normaalne rada, Hispaanias peaks neid ju olema... Kasvõi Valencia või midagi sarnast...
gaas on endiselt laiffi
jens
Rallifoorum 24/7
Posts: 2077
Joined: Tue Aug 02, 2005 9:50 pm
Location: Tallinn

Post by jens »

Istanbul võiks kah kalendris olla. Minu arust täiesti kobe rada.
mrali
Rallifoorum 24/7
Posts: 5214
Joined: Thu Aug 21, 2003 11:41 am
Location: Tallinn, Lääne-Eesti
Contact:

Post by mrali »

Nüüd on herr Aufrecht pushimas teemat "R.Schumacher DTM-i" :mad:
Asi selles, et see härra unistab n.ö. super-duellist Häkkinen Mersus vs Ralf Audis. Tasuks selle eest oleks järjekordse noorema ja kiirema venna surumine kasutatud autosse (Scheider, Premat, Rocky vms...), arvestades Mersu pushitud ja kahjuks ka Audi poolt ülevõetud nelja uue auto poliitikat ning Ralfi perekonnanime. Kuidas Häkkise, Alesi ja HHF-i avantüürid kulgenud on, teavad kõik. Aitab neist F1 vanakestest juba!
jens
Rallifoorum 24/7
Posts: 2077
Joined: Tue Aug 02, 2005 9:50 pm
Location: Tallinn

Post by jens »

Lugesin, et RS peaks Audis rahulduma palgaga ca 2,5 miljonit dollarit aasta kohta.

Ralfile tuleks see liikumine arvatavasti kasuks - on ta alles 32aastane ja on pisut vara kiivrit varna riputada.
Ka turunduslikus mõttes tuleb RS Audile kasuks, kuigi ei tea, kuidas see sportlikus mõttes tuleb. Samas pole mõtet sõitjat enne maha kanda, kui ta pole veel ühtegi etappi sarjas sõitnud.
Ja kuigi ma saan su mõttekäigust aru, mrali, siis tegelikult tuleb selline sõitja ka DTMi populaarusele kasuks, mis on minu arust alates 2002. aastast paranenud (alates sellest, mil Alesi sinna läks) - suurt osa huvilisi ei huvita Fässlerid ja Dumbreckid, vaid Häkkised ja Schumacherid, nii karm kui see ka ei tundu. Ilmselt selle peale on ka DTMis osalevad tootjad läinud, üritades F1-sõitjatega oma populaarsust kasvatada.

Mis puudutab sarja sportlikku külge, siis sellele saame vastuse järgmisel aastal - kas Ralf osutub Audi sõitjaist nõrgimaks või mitte.
mrali
Rallifoorum 24/7
Posts: 5214
Joined: Thu Aug 21, 2003 11:41 am
Location: Tallinn, Lääne-Eesti
Contact:

Post by mrali »

Loodetavasti seda ei juhtu, et järjekordne F1 vanake DTM-is. Ja olen enam kui 99 protsenti veendunud selles, et Ralfiga läheks sarnaselt Alesile, HHFile ja Häkale - võib vahel mõni poodium või isegi võit tulla, aga mitte mingitki stabiilsust pole (nagu ka Ralfi F1 karjääri jooksul on näha olnud). Ja millaski enne hooaja algust mainis Audi üks juhte (nõukogu esimees Rupert Stadler vist?), et nemad ei vaja selliseid suuri nimesid, nagu Mersu üritab Häkaga.
Hulluks teeb asja veel see 4 uue auto poliitika, mis kahjuks Mersu survel DTMis juurdunud. Püüdes viia seda Audi taustasüsteemi, siis kes peaks Ralfile koha vabastama? Eki ja Tomczyki võib maha tõmmata sealt - jääksid siis Kristensen ja Scheider pluss veel oma järge ootavad talendid eesotsas Premat'ga. Arvestades eelpooltoodud tegijate senist karjääri oleks pruugitud autosse degradeerimine ühe F1 vanakese reanimeerimise nimel puhas näkkusülitamine.
Aga jah, kahjuks on ka herr Aufrecht seni olnud pigem selline tegelane, kes ei taha enam teistega liivakastis mängida kui tema soovunelmatele ei kuuletuta. Ning tuletades mullust meelde, peamine HHF-i Audile pealesuruja oli telekanal ARD. Põhirivaal HHF-ile toona oli Fässler...
mrali
Rallifoorum 24/7
Posts: 5214
Joined: Thu Aug 21, 2003 11:41 am
Location: Tallinn, Lääne-Eesti
Contact:

Post by mrali »

Uus kalendriversioon. Jama seal see, et kaks pikka pausi sees.

13.04 Hockenheimring (D)
20.04 Oschersleben (D)
04.05 Mugello (I)
18.05 EuroSpeedway Lausitz (D)
29.06 Norisring (D)
13.07 Zandvoort (NL)
27.07 Nürburgring (D)
31.08 Brands Hatch Indy (GB)
21.09 Barcelona (E)
05.10 Le Mans Bugatti (F)
26.10 Hockenheimring (D)
mrali
Rallifoorum 24/7
Posts: 5214
Joined: Thu Aug 21, 2003 11:41 am
Location: Tallinn, Lääne-Eesti
Contact:

Post by mrali »

Teada on veel see, et Ickx arvatavasti ise lõpetab Hockega ka oma DTM-i karjääri. Viimase infi kohaselt tahab ta tagasi sportautode trooli (kus ta varem oli kohati suht edukas).
mrali
Rallifoorum 24/7
Posts: 5214
Joined: Thu Aug 21, 2003 11:41 am
Location: Tallinn, Lääne-Eesti
Contact:

Post by mrali »

Hooaja viimase etapi järel võib väheke spekuleerida, kes kuhu tuleval aastal istub.

Audis peaksid 100% selged olema Eki, Kristensen, Tomczyk, Scheider, Premat ja Rockenfeller. Kindlalt lahkub Abt ja ka Ickx. Luhr oli sel hooajal mulle suurim pettumus, aga reaalne on ka tema jätkamine (eriti seoses tema seotusega Le Mansi projektiga). Muudele kohtadele on üks võimalus Winkelhock või keegi sel aastal mitteosalenu (Fässler? Björk? keegi rookie?).

Mersus on küsimärke mõnevõrra rohkem. Schneideril on vanust omajagu ja sel aastal oli ta kah üsna ebastabiilne. Häkkinen on pärast Barcelona karistust ka vihjanud loobumisvõimalusele (Hockes töristas ta täiesti tujutult). Green oli enne Barcelonat ka lendamas, huvitav, kas Vana Paks veel halastab? Spengler unistab kah F1-st, kuid tema saamine kuhugi põhi-või testsõitjaks on arvestades Prodrive'i projekti ebakindlust ka kahtlane. Kindlamalt on minemas Paffett (Prodrive või isegi McLaren, kui Alonso läheb). Ja uue auto kohta rihib ka di Resta, mis teeb Vanal Paksul otsustamise väga raskeks teades tema nelja-uue-auto-poliitika pikaajalist armastust (mida küll 2005 on juba eiratud).
Muudest Mersudest peaks olema koht kindel kahjuks Laudal (kuulus nimi, sel aastal ka palju jõhkraid aktsioone). Ilmselt jätkab ka Margaritis, kel sel aastal hulgem pool-joppamisi teenitud madalamaid punktikohti. Ka la Rosa jätkamine on reaalne, Stoddartil aga kahtlasem. Ilmselt tuuakse sarja taas ka mõni F3 Eurosarja nooruk (konkreetseid nimesid ei oska pakkudagi).
jens
Rallifoorum 24/7
Posts: 2077
Joined: Tue Aug 02, 2005 9:50 pm
Location: Tallinn

Post by jens »

http://www.autosport.com/news/report.php/id/63767

Mika Häkkinen on siis teatanud, et loobub võistlusspordist.

Kuna ProDrive'i ning koos sellega ka Paffetti F1-ga liitumine on kahtluse alla sattunud, tundub hetkel 2008. aasta Mersu neljale uuele autole olevat viis pretendenti: Spengler, Green, di Resta, Schneider ja Paffett.
Erki
Kiddo soon 5000!
Posts: 5497
Joined: Sun Jan 19, 2003 1:58 pm
Location: Tallinn

Post by Erki »

http://www.crash.net/motorsport/dtm/new ... _test.html

Selline huvitav uudis siis.

Need read olid küll suht koledad: Nonetheless, despite Ickx failing to score, Audi are expected to continue reaping the marketing benefits a female driver brings to the brand by searching for a direct replacement for her.

Aga sõitja ise, ma loodan, on suht arvestatav. Ma just paar kuud tagasi leidsin ta suht juhuslikult www.driverdb.com lehelt ja vaatasin et ohohoo. :)
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Posts: 5214
Joined: Thu Aug 21, 2003 11:41 am
Location: Tallinn, Lääne-Eesti
Contact:

Post by mrali »

Erki wrote:http://www.crash.net/motorsport/dtm/new ... _test.html

Selline huvitav uudis siis.

Need read olid küll suht koledad: Nonetheless, despite Ickx failing to score, Audi are expected to continue reaping the marketing benefits a female driver brings to the brand by searching for a direct replacement for her.

Aga sõitja ise, ma loodan, on suht arvestatav. Ma just paar kuud tagasi leidsin ta suht juhuslikult www.driverdb.com lehelt ja vaatasin et ohohoo. :)
Asi pigem selles, et Stoddart olla ikkagi Mersuga jätkamas.
Peale tolle Kimiläise on daamidest Audiga sestatud veel Kathy Legge'i (Champ), Leanne Tanderit (Austraalia F3), Simona de Silvestrot (CCAtlantic) ning Rahel Frey'd (IFM).
Ja selle väidetava "marketing benefiti" pärast jäävad tegijad nagu Fässler, Dumbreck või Björk DTM-i kohata... :?
mrali
Rallifoorum 24/7
Posts: 5214
Joined: Thu Aug 21, 2003 11:41 am
Location: Tallinn, Lääne-Eesti
Contact:

Post by mrali »

20. ja 21. novembril testivat Mersu Mugellos.
Kuulduste järgi jäävad uude autosse 2008. aastal nii Schneider, Spengler kui ka Jõhkardi-Jamie, viimase koha suursoosikuks peetakse di Restat.
Uute nimedena, keda proovitakse, mainitakse Engelit (Asmeri suur konkurent) ning hollandlasi Renger van der Zandet ja Yelmer Buurmani.
mrali
Rallifoorum 24/7
Posts: 5214
Joined: Thu Aug 21, 2003 11:41 am
Location: Tallinn, Lääne-Eesti
Contact:

Post by mrali »

Kui siin teistes teemades on Asmeri teemal spekuleeritud, siis Mersu olevat ka tema kutsunud Mugello testidele...

http://www.touringcartimes.com/news.php?id=1647
mrali
Rallifoorum 24/7
Posts: 5214
Joined: Thu Aug 21, 2003 11:41 am
Location: Tallinn, Lääne-Eesti
Contact:

Post by mrali »

Audi korraldab reedel Esseni autonäitusel pressikonverentsi, kus avaldab vähemalt osad sõitjad 2008. aasta hooajaks. Arvata võib, et kinnitatakse Eki, Kristensen, Tomczyk, Scheider, Premat ja Rocky. Väidetavalt pole küll veel selged Ickxi ja Abti asendajad. Samuti on siiani ebaselge Audi muu sportautoprogramm peale Le Mansi.
mrali
Rallifoorum 24/7
Posts: 5214
Joined: Thu Aug 21, 2003 11:41 am
Location: Tallinn, Lääne-Eesti
Contact:

Post by mrali »

Audi pressikonverents on peetud ning senisest koosseisust jätkab kuus meest:

2008 - Eki, Kristensen, Tomczyk, Scheider
2007 - Premat, Rocky.

Luhr siirdub sportautodele.

Detsembri keskel korraldatakse Almerias testid, mille järel selguvad ülejäänud 4 sõitjat ("tänu" Stoddarti Mersus jätkamisele ka üks daam). Häid šansse arvatakse olevat Winkelhockil, samuti on üks kandidaate Hans Stucki poeg Johannes (20).

Lisaks osaleb Audi 2008 ka ALMS-is ja LMS-is (kummaski kaks autot) ning kolme autoga Le Mansis. Viimases on ka kombinatsioonid teada: Biela/Pirro/Werner, Kristensen/Dindo/McNish ja Luhr/Premat/Rocky.
Erki
Kiddo soon 5000!
Posts: 5497
Joined: Sun Jan 19, 2003 1:58 pm
Location: Tallinn

Post by Erki »

Huvitav, kellele siis ALMS ja kellele LMS jääb. Hooaja alguses on sarjadel üsna mitu etappi samadel nädalavahetustel...
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Posts: 5214
Joined: Thu Aug 21, 2003 11:41 am
Location: Tallinn, Lääne-Eesti
Contact:

Post by mrali »

Erki wrote:Huvitav, kellele siis ALMS ja kellele LMS jääb. Hooaja alguses on sarjadel üsna mitu etappi samadel nädalavahetustel...
Seda pole minu teada veel otsustatud.
mrali
Rallifoorum 24/7
Posts: 5214
Joined: Thu Aug 21, 2003 11:41 am
Location: Tallinn, Lääne-Eesti
Contact:

Post by mrali »

Audi testib Almerias TCT andmeil kümmet sõitjat:

Markus Winkelhock (F1, DTM Mersu ja Audiga)
Andre Lotterer (olnud Jaguari F1 testsõitja ning omab ka Champ Cari kogemust, viimastel aastatel osales Formula Nipponis)
Michael Ammermüller (varem GP2 ja RBR-i testija)
Adrian Valles (GP2, sel aastal Spykeri F1 testsõitja)
Marco Bonanomi (F3 Eurosari, Renault World Series)
Johannes Stuck (Hans-Joachimi poeg, viimati erinevad vähemad turismiautosarjad)
Steffi Halm (viimati Saksa Porsche Carrera Cup)
Emma Kimiläinen (Rootsi Radical Cup)
Natacha Gachnang (viimati USA Formula Mazda)
Rahel Frey (IFM).

"Tänu" Stoddarti jätkamisele jahib AUdi ikka ka ühte daami, kaks ülejäänud vaba 2007. aasta auto kohta loodetakse seega täita kas noore sakslase või mõne promonimega (Valles Hispaanias, Bonanomi Itaalias).

Kahjuks tundub ka, et Fässler-Dumbreck on DTMi jaoks lõplikult minevik :(
mrali
Rallifoorum 24/7
Posts: 5214
Joined: Thu Aug 21, 2003 11:41 am
Location: Tallinn, Lääne-Eesti
Contact:

Post by mrali »

Kuulduste kohaselt saab Audi testivõimaluse veel sel kuul ka Albers.
Post Reply