DTM-i hooaeg 2009

BTCC, DTM, STCC...jne

Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali

mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

DTM-i hooaeg 2009

Postitus Postitas mrali »

Proovin sel aastal nii et kõik etapid ühte teemasse - juba paaril viimasel aastal olin pea ainuke kobiseja DTM-i alal.

Enne selle nädalavahetuse Hocke etappi tulevad juba esimesed teated 2010. aasta rindelt:

- Kristensen lõpetab selle aasta järel oma DTM-i karjääri ja pühendub sportautodele;
- taas on hiinlased platsis ning 2010. aastaks soovitakse Shanghai tänavarada (ilmselt sama rakursiga, mis 2004 kurikuulus külalisvõistlus)
Mask
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 563
Liitunud: 19 Sept 2005, 20:02

Postitus Postitas Mask »

Loen huviga DTM-i teemasi, kuid kahjuks ise ei näe enam seda sarja.
Pilt
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Hooaja esimene tõsisem võistluspäev andis Audile totaalse triumfi: esmalt vabakal kolmikvõit (Eki, Kristensen, Tomczyk; parima Mersuna Paffett neljas). Trenn katkestati kaks korda punase lipuga: esmalt oli 1. kurvis erinevate autode pisidetaile rajale pudisenud ning trenni lõpus käis ka Kostka tagaotsaga piirdes. Samuti lõhkus Green avakurvis üle äärekivide sõites nii palju oma autot, et tuli vahetada mootor ja põhi ning kvali sõitmata jätta.

Tulemus:

Pos. Nr. Fahrer Team Auto Typ Zeit auf F.
1 5 M. Ekström Abt-Audi Audi 2009 1:32.740
2 2 T. Kristensen Abt-Audi Audi 2009 1:32.929 0.189
3 6 M. Tomczyk Abt-Audi Audi 2009 1:33.114 0.374
4 10 G. Paffett Persson-Mercedes Mercedes 2009 1:33.162 0.422
5 3 P. di Resta HWA-Mercedes Mercedes 2009 1:33.188 0.448
6 15 O. Jarvis Phoenix-Audi Audi 2008 1:33.213 0.473
7 11 M. Rockenfeller Rosberg-Audi Audi 2008 1:33.369 0.629
8 7 J. Green HWA-Mercedes Mercedes 2008 1:33.403 0.663
9 14 A. Prémat Phoenix-Audi Audi 2008 1:33.421 0.681
10 21 K. Legge TME Audi 2008 1:33.541 0.801
11 1 T. Scheider Abt-Audi Audi 2009 1:33.600 0.860
12 16 M. Engel Mücke-Mercedes Mercedes 2008 1:33.743 1.003
13 12 M. Winkelhock Rosberg-Audi Audi 2008 1:33.839 1.099
14 9 B. Spengler HWA-Mercedes Mercedes 2009 1:33.924 1.184
15 17 M. Lauda Persson-Mercedes Mercedes 2008 1:34.004 1.264
16 8 S. Stoddart Persson-Mercedes Mercedes 2008 1:34.087 1.347
17 4 R. Schumacher Mücke-Mercedes Mercedes 2009 1:34.173 1.433
18 18 C. Bakkerud Kolles Audi 2007 1:34.330 1.590
19 20 T. Kostka Kolles Audi 2007 1:35.098 2.358
20 19 J. Seidlitz Kolles Audi 2007 1:35.152 2.412

Kvalis kukkus juba avasessioonis välja Spengler, kelle parim aeg tühistati avakurvi lõikamise tõttu (Spengler ja Haug on kommentaarides muidugi arvamas et neile tehti liiga). Samuti kukkusid Q1-s välja Lauda ja kõik kolm 2007. aasta Audit.
Q2-s elimineerisid end nõrkade aegadega ka Paffett ja Ralf (vastavalt 11 ja 12). Samuti jäid välja Premat, Rocky (lõpetasid esikümne) ning mõlemad daami (Legge 13 ja Stoddart 14).
Q3-s tuli lõpp kõigile Mersudele: di Resta üleüldse parima Mersuna kuues. Karjääri parima stardikoha teenis Engel (7.). Samuti jäi välja tiitlikaitsja Scheider, kes oli viies. Esikaheksa lõpetas Winkelhock.

Viisikvõit kvalis seega Audidele: Q4-s oli kiireim Eki, edasi Tomczyk, Kristensen ja Jarvis. Pruugitud tehnika tundub seoses uute kaalureeglitega ka tippudele tiba lähemal olevat kui mullu.

Pos. Nr. Fahrer Team Auto Typ Zeit auf F.
1 5 M. Ekström Abt-Audi Audi 2009 1:32.535
2 2 T. Kristensen Abt-Audi Audi 2009 1:32.672 0.137
3 6 M. Tomczyk Abt-Audi Audi 2009 1:33.004 0.469
4 15 O. Jarvis Phoenix-Audi Audi 2008 1:33.182 0.647
5 1 T. Scheider Abt-Audi Audi 2009 1:32.391
6 3 P. di Resta HWA-Mercedes Mercedes 2009 1:32.456
7 16 M. Engel Mücke-Mercedes Mercedes 2008 1:32.714 0.179
8 12 M. Winkelhock Rosberg-Audi Audi 2008 1:32.970 0.435
9 14 A. Prémat Phoenix-Audi Audi 2008 1:32.786 0.251
10 11 M. Rockenfeller Rosberg-Audi Audi 2008 1:32.923 0.388
11 10 G. Paffett Persson-Mercedes Mercedes 2009 1:33.072 0.537
12 4 R. Schumacher Mücke-Mercedes Mercedes 2009 1:33.226 0.691
13 21 K. Legge TME Audi 2008 1:33.296 0.761
14 8 S. Stoddart Persson-Mercedes Mercedes 2008 1:33.339 0.804
15 17 M. Lauda Persson-Mercedes Mercedes 2008 1:34.360 1.825
16 20 T. Kostka Kolles Audi 2007 1:34.523 1.988
17 18 C. Bakkerud Kolles Audi 2007 1:34.618 2.083
18 19 J. Seidlitz Kolles Audi 2007 1:35.283 2.748
19 9 B. Spengler HWA-Mercedes Mercedes 2009 2:40.586 1:8.051
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas jens »

mrali kirjutas: Pruugitud tehnika tundub seoses uute kaalureeglitega ka tippudele tiba lähemal olevat kui mullu.
Pilt
Kiiruse poolest paugutas Jarvis juba eelmisel hooajal kohati üsna korralikult. Ehk leidub teisel täishooajal ka piisavalt stabiilsust, et korralik hooaeg kokku panna. Mersude nõrkus Hockenheimi avaetapil on viimastel aastatel juba pigem traditsiooniks saamas.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Hommikusel soojendusel tuli kolmas trennivõit sel aastal Ekile. Teine oli Spengler ja komas Scheider, Greenile parima pruugitud sõidukina 4. aeg.


Pos. Fahrer / Bewerber Runden Zeit Rückstand
1. swe Mattias Ekström
Audi Sport Team Abt Sportsline
Red Bull Audi A4 DTM 18 1:34.219
2. ca Bruno Spengler
Mercedes-Benz Bank AMG
Mercedes-Benz Bank AMG C-Klasse 17 1:34.229 00.010
3. de Timo Scheider
Audi Sport Team Abt
GW:plus/Top Service Audi A4 DTM 20 1:34.260 00.041
4. gb Jamie Green
Junge Sterne AMG Mercedes
Junge Sterne AMG Mercedes C-Klasse 15 1:34.397 00.178
5. de Mike Rockenfeller
Audi Sport Team Rosberg
S line Audi A4 DTM 17 1:34.400 00.181
6. de Martin Tomczyk
Audi Sport Team Abt Sportsline
Red Bull Cola Audi A4 DTM 20 1:34.554 00.335
7. dk Tom Kristensen
Audi Sport Team Abt
100 Jahre Audi - A4 DTM 18 1:34.597 00.378
8. gb Oliver Jarvis
Audi Sport Team Phoenix
Audi Cup A4 DTM 20 1:34.664 00.445
9. de Markus Winkelhock
Audi Sport Team Rosberg
Playboy Audi A4 DTM 15 1:34.737 00.518
10. gb Gary Paffett
Salzgitter AMG Mercedes
Salzgitter AMG Mercedes C-Klasse 14 1:34.749 00.530
11. fr Alexandre Prémat
Audi Sport Team Phoenix
Audi Bank A4 DTM 19 1:34.860 00.641
12. gb Katherine Legge
Audi Sport Team Abt Lady Power
Audi Collection A4 DTM 18 1:34.920 00.701
13. gb Paul Di Resta
AMG Mercedes
AMG Mercedes C-Klasse 14 1:34.937 00.718
14. de Maro Engel
GQ AMG Mercedes
GQ AMG Mercedes C-Klasse 18 1:35.063 00.844
15. de Ralf Schumacher
Trilux AMG Mercedes
Trilux AMG Mercedes C-Klasse 14 1:35.433 01.214
16. gb Susie Stoddart
TV-Spielfilm AMG Mercedes
TV-Spielfilm AMG Mercedes C-Klasse 18 1:35.736 01.517
17. at Mathias Lauda
stern AMG Mercedes
stern AMG Mercedes C-Klasse 17 1:35.961 01.742
18. cz Tomas Kostka
KOLLES Futurecom-BRT
Audi A4 DTM 16 1:36.244 02.025
19. dk Christian Bakkerud
KOLLES Futurecom-TME
Audi A4 DTM 18 1:36.570 02.351
20. de Johannes Seidlitz
KOLLES Futurecom-TME
Audi A4 DTM 17 1:36.837 02.618
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Hooaeg algas Audi neliktriumfiga, kust ei puudunud aga ka dramaatika: kogu sõitu domineerinud Ekil purunes eelviimasel ringil vasak tagarehv, rootslane pidi boksis käima ning 7. kohaga piirduma.
Stardis jäi Tomczyk peaaegu seisma, õnneks ei tabanud teda keegi. Nõelasilmas sõitis esmalt Paffett Premat'le sisse (mõlemad katkestasid) ning Green tabas Rockyt (sakslane katkestas). Paffetti kapott tabas Ralfi katust ja lõi selle mõlki, mistõttu ka Mersu staar pidi boksi minema. Juppide tõttu saadeti välja ka turvaauto.
Pärast turvaautot veeres Eki teistel lihtsalt eest ära, tema seljatagust kindlustasid Kristensen, Scheider, Jarvis ja Winkelhock. Parima Mersuna püsis di Resta 6. kohal. Tagant tulid veel Tomczyk ja Spengler, lisaks liikus ettepoole ka Green. Tomczykil läks aga teine boks p****e ning hiljem katkestas ta elektroonikavea tõttu. Lõpuni ei jõudnud ka Spengler (vedrustus). Ekil oli kogunenud enne lõppu juba enam kui 10-sekundiline edu, kuid tühjenenud rehv sundis ta lisaboksile. Võidukalt alustas seeläbi oma viimast DTM-i hooaega Kristensen, teine oli teda kogu sõidu pinge all hoidnud Scheider. Karjääri esimene DTM- poodium Jarvisele, elu parim tulemus 4. koha näol ka Winkelhockile. Parima Mersuna oli di Resta viies (aga ta oli ikka Audidest kõvasti aeglasem), elu esimesed kolm DTM-i punkti teenis Engel. Eki järel sai viimase punkti Green.

Tulemus siin:

Pos. Fahrer / Bewerber Runden Zeit Rückstand
1. dk Tom Kristensen
Audi Sport Team Abt
100 Jahre Audi - A4 DTM 39 1:05:35.819 1:05:35.819
2. de Timo Scheider
Audi Sport Team Abt
GW:plus/Top Service Audi A4 DTM 39 1:05:36.172 00.353
3. gb Oliver Jarvis
Audi Sport Team Phoenix
Audi Cup A4 DTM 39 1:05:40.269 04.450
4. de Markus Winkelhock
Audi Sport Team Rosberg
Playboy Audi A4 DTM 39 1:05:46.659 10.840
5. gb Paul Di Resta
AMG Mercedes
AMG Mercedes C-Klasse 39 1:05:57.651 21.832
6. de Maro Engel
GQ AMG Mercedes
GQ AMG Mercedes C-Klasse 39 1:06:00.796 24.977
7. swe Mattias Ekström
Audi Sport Team Abt Sportsline
Red Bull Audi A4 DTM 39 1:06:12.549 36.730
8. gb Jamie Green
Junge Sterne AMG Mercedes
Junge Sterne AMG Mercedes C-Klasse 39 1:06:22.166 46.347
9. de Ralf Schumacher
Trilux AMG Mercedes
Trilux AMG Mercedes C-Klasse 39 1:06:31.518 55.699
10. at Mathias Lauda
stern AMG Mercedes
stern AMG Mercedes C-Klasse 39 1:06:36.797 1:00.978
11. cz Tomas Kostka
KOLLES Futurecom-BRT
Audi A4 DTM 39 1:06:51.158 1:15.339
12. gb Katherine Legge
Audi Sport Team Abt Lady Power
Audi Collection A4 DTM 39 1:06:56.701 1:20.882
13. de Johannes Seidlitz
KOLLES Futurecom-TME
Audi A4 DTM 39 1:06:59.593 1:23.774
14. dk Christian Bakkerud
KOLLES Futurecom-TME
Audi A4 DTM 39 1:07:11.740 1:35.921
Nicht gewertet
de Martin Tomczyk
Audi Sport Team Abt Sportsline
Red Bull Cola Audi A4 DTM 24 42:08.722 15 laps
ca Bruno Spengler
Mercedes-Benz Bank AMG
Mercedes-Benz Bank AMG C-Klasse 24 42:09.194 15 laps
gb Susie Stoddart
TV-Spielfilm AMG Mercedes
TV-Spielfilm AMG Mercedes C-Klasse 24 43:02.050 15 laps
de Mike Rockenfeller
Audi Sport Team Rosberg
S line Audi A4 DTM 1 2:11.662 38 laps
fr Alexandre Prémat
Audi Sport Team Phoenix
Audi Bank A4 DTM 1 2:28.026 38 laps
gb Gary Paffett
Salzgitter AMG Mercedes
Salzgitter AMG Mercedes C-Klasse 0 00.000 39 laps

Hooaja teine etapp on kahe nädala pärast Lausitzis, kust mullu tuli esimene DTM-i etapivõit di Restale.


EDIT: Paffett sai avaringi kokkupõrke eest 1500 eurot trahvi ning Lausitzis 5-stardikohalise penalti.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Natuke eelinfot enne ESW-d: Mersu peab ikkagi Audisid favoriidiks, kuna Lausitzis ei loe 10-kilone kaaluerinevus mitte eriti palju. Rajale minnakse selliste kaaludega:

Audi 09: 1055 kg
MB 09: 1045 kg
Audi 08: 1035 kg
MB 08: 1025 kg
Audi 07: 1015 kg

ESW-l sõidetakse alates 2000. aastast, esialgu pruugiti 4,5 km pikka tavarada, alates 2005. aastast praegust 3,4 km konfiguratsiooni. Mersu on seni seal olnud suht domineerija, viimane Audi võit pärineb 2005. aasta sügisest (Eki).

Värvikaid sündmusi on sinna jagunenud muudel aastatelgi:
2000 - sõidud jäeti paduvihma ja umbes drenaažide tõttu üleüldse ära.
2001 - Dumbrecki ainuke etapivõit
2003 - plaaniti kasutada raja sellist varianti, mis kasutaks ovaali avakurvi, kuid reedestel vabakatel hävitasid Aiello ja Abt rehvipurunemistele järgnenud crashides oma autod ning võistlus viidi üle tavarajale.
2004 - etapi võitnud Paffett disklahviti otsalõppenud kütuse tõttu, võidu sai Eki.
2005 kevad - Häkkise esimene poodium DTMis
2005 sügis - Eki vs Paffett duell 30 ringi järjest, kus napilt võitis rootslane
2007 - skandaalne etapp; Lauda rammis Winkelhocki välja, rajale toodi turvaauto, kes "parkis" end 3. kohal olnud Schneideri ette. Samuti sõitis turvaauto rajal nii aeglaselt, et boksiteed pidi oli võimalik kiiremini sõita. Hiljem etapi punktid poolitati.
2008 - etapivõit di Restale, mis ta karjääri esimene.

Lisa võib leida ka varasemate hooaegade etappide teemadest.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Laupäev Lausitzis on möödas ja taaskord kulges DTM-i võistlus sündmusterohkelt.

Hommikusel vabakal sõideti kuivaval rajal ja kaks kiireimat aega pruugitud tehnikale (Premat ja Jarvis). Samas Ralfi autol hakkas mootor streikima ning tiim otsustas tal mootori vahetada, mistõttu jäi tal ka kvali sõitmata. Veel hullemini läks aga Seidlitzil, kes lendas sessiooni lõpus piirdesse, tema Audi sai tublisti kannatada ja nädalavahetus sai sakslase jaoks kiire lõpu - seega homme rajal vaid 19 autot.

Pos. Nr. Fahrer Team Auto Typ Zeit auf F.
1 14 A. Prémat Phoenix-Audi Audi 2008 1:18.378
2 15 O. Jarvis Phoenix-Audi Audi 2008 1:18.575 0.197
3 1 T. Scheider Abt-Audi Audi 2009 1:18.588 0.210
4 7 J. Green Persson-Mercedes Mercedes 2008 1:18.603 0.225
5 2 T. Kristensen Abt-Audi Audi 2009 1:18.676 0.298
6 5 M. Ekström Abt-Audi Audi 2009 1:18.763 0.385
7 3 P. di Resta HWA-Mercedes Mercedes 2009 1:18.786 0.408
8 6 M. Tomczyk Abt-Audi Audi 2009 1:18.803 0.425
9 16 M. Engel Mücke-Mercedes Mercedes 2008 1:18.805 0.427
10 11 M. Rockenfeller Rosberg-Audi Audi 2008 1:18.853 0.475
11 9 B. Spengler HWA-Mercedes Mercedes 2009 1:18.922 0.544
12 12 M. Winkelhock Rosberg-Audi Audi 2008 1:19.112 0.734
13 17 M. Lauda Mücke-Mercedes Mercedes 2008 1:19.137 0.759
14 21 K. Legge Abt-Audi Audi 2008 1:19.220 0.842
15 10 G. Paffett HWA-Mercedes Mercedes 2009 1:19.417 1.039
16 8 S. Stoddart Persson-Mercedes Mercedes 2008 1:19.456 1.078
17 18 C. Bakkerud Kolles Audi 2007 1:20.094 1.716
18 20 T. Kostka Kolles Audi 2007 1:20.467 2.089
19 19 J. Seidlitz Kolles Audi 2007 1:21.172 2.794
20 4 R. Schumacher HWA-Mercedes Mercedes 2009 1:31.547 13.169

Kvali kujunes ka loteriiks ja paneb imestama, kuidas Audi suudab vahetevahel segase ilmaga Mersule liigsuuri kinke teha... :? Q1 algas kuival rajal, kuid viis Audit alates Ekiga läksid liiga hilja rajale ja täpselt sel hetkel keeras sadama. Välja kukkusid Premat, Tomczyk, Kristensen ja Jarvis, Ekil õnnestus end viimasel hetkel kahe sajandikuga Premat' ette parkida. Q1 parim aeg Greenile Bakkerudi (!) ees.

Q2-s oli Eki juba teisest klassist parima ajaga. Välja kukkusid Legge (esmakordselt kvali esikümnes), Winkelhock, Kostka, Lauda, Bakkerud ja Stoddart.

Q3 kiireim oli Paffett, edasi pääsesid veel Eki, di Resta ja Rocky. Kohad 5-8 jagasid Scheider, Spengler, Green ja Engel. Rocky libises oma viimasel ringil põllule ja ei saanud sealt enam välja, mistõttu Q4-s läks rajale vaid 3 meest.

Q4-s oli kiireim Eki Paffetti ja di Resta ees. Kuna Paffett treenis Hocke ekstsessi eest 5-kohalise penalti stardib rootslase kõrvalt di Resta ning teisest reast Rocky ja Scheider.

Pos. Fahrer / Bewerber Runden Zeit Rückstand
1. swe Mattias Ekström
Audi Sport Team Abt Sportsline
Red Bull Audi A4 DTM 2 1:33.205
2. gb Gary Paffett
Salzgitter AMG Mercedes
Salzgitter AMG Mercedes C-Klasse 2 1:33.435 00.230
3. gb Paul Di Resta
AMG Mercedes
AMG Mercedes C-Klasse 2 1:33.534 00.329
4. de Mike Rockenfeller
Audi Sport Team Rosberg
S line Audi A4 DTM 4
5. de Timo Scheider
Audi Sport Team Abt
GW:plus/Top Service Audi A4 DTM 6 1:33.983 00.778
6. ca Bruno Spengler
Mercedes-Benz Bank AMG
Mercedes-Benz Bank AMG C-Klasse 7 1:34.188 00.983
7. gb Jamie Green
Junge Sterne AMG Mercedes
Junge Sterne AMG Mercedes C-Klasse 6 1:34.758 01.553
8. de Maro Engel
GQ AMG Mercedes
GQ AMG Mercedes C-Klasse 6 1:35.683 02.478
9. gb Katherine Legge
Audi Sport Team Abt Lady Power
Audi Collection A4 DTM 6 1:35.526 02.321
10. de Markus Winkelhock
Audi Sport Team Rosberg
Playboy Audi A4 DTM 7 1:35.854 02.649
11. cz Tomas Kostka
KOLLES Futurecom-BRT
Audi A4 DTM 7 1:36.424 03.219
12. at Mathias Lauda
stern AMG Mercedes
stern AMG Mercedes C-Klasse 8 1:36.553 03.348
13. dk Christian Bakkerud
KOLLES Futurecom-TME
Audi A4 DTM 7 1:37.522 04.317
14. gb Susie Stoddart
TV-Spielfilm AMG Mercedes
TV-Spielfilm AMG Mercedes C-Klasse 6 1:38.581 05.376
15. fr Alexandre Prémat
Audi Sport Team Phoenix
Audi Bank A4 DTM 8 1:33.578 00.373
16. de Martin Tomczyk
Audi Sport Team Abt Sportsline
Red Bull Cola Audi A4 DTM 8 1:33.957 00.752
17. dk Tom Kristensen
Audi Sport Team Abt
100 Jahre Audi - A4 DTM 7 1:34.571 01.366
18. gb Oliver Jarvis
Audi Sport Team Phoenix
Audi Cup A4 DTM 7 1:34.648 01.443
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Tänase etapi järel loodaks, et Audi kingid Mersu noorsõdureile (di Resta, Paffett, Spengler, Green) oleks nende kahe etapiga tehtud. Kui Eki rehvilugu Hockes oli õnnetu kink, siis Lausitzis osati igasugu tükke teha.

Stardis kulges küll kõik õnnelikult; Eki säilitas liidrikoha, Rockenfeller möödus di Restast ja tõusis teiseks. Eilses kvallis ebaõnnestunutega hakkas aga juhtuma: Jarvisele läbisõit valestardi eest, veidi hiljem sama ka Tomczykile - olevat valesti oma stardiruutu asunud. Kristensen ei pääsenud ka karistuseta - kolmesekundiline stop&go Lauda tabamise eest.

Rivi eesotsas jätkas Eki, Rockenfeller hoidis end di Resta, Scheideri, Spengleri ja Greeni ees. Keskel jätkusid sündmused - Winkelhock üritas Legge'st mööduda, kuid põrkasid kokku ja mõlemad katkestasid. Tomczyk, kes enne oma karistust oli samas grupis Winkelhocki, Legge'i ja Prematäga katkestas ka peagi - radiaator. Samuti purunes Jarvise esivedrustus ning end juba punktikoha piirimaile sõitnud Premat lendas ise põllule.

Esimeste peatuste järel jätkus esialgne seis, kuid - Paffett jäi veel rajale ja sõitis väga pika avastinti. Teise peatusteringiga õnnestus di restal mööduda Rockenfellerist ning asuda Eki kandadele. Paffett ja Spengler jäid ka teises stintis pikalt rajal ning - see oli tänase võidu võti. Kaksikvõit Mersudele (Paffett, Spengler), Eki suutis end hoida kolmandana di Resta ees. Teise peatustevooruga õnnestus ka Scheideril ja Greenil Rockenfellerist mööduda, viimane punkt Engelile. Kristenseni võistlus oli täielik õudus, hiljem tuli veel läbisõit siniste lippude eiramise eest ja kohaks tal vaid 12.

Üldlidriks tõusis 12 silmaga Scheider, kuid järgnejad pole kaugel - Paffett ja Kristensen 10, di Resta 9 ning Eki ja Spengler 8.

Kolmas etapp on nelja nädala pärast Norisringil.

1. gb Gary Paffett
Salzgitter AMG Mercedes
Salzgitter AMG Mercedes C-Klasse 52 1:10:01.572 1:10:01.572
2. ca Bruno Spengler
Mercedes-Benz Bank AMG
Mercedes-Benz Bank AMG C-Klasse 52 1:10:02.687 01.115
3. swe Mattias Ekström
Audi Sport Team Abt Sportsline
Red Bull Audi A4 DTM 52 1:10:15.800 14.228
4. gb Paul Di Resta
AMG Mercedes
AMG Mercedes C-Klasse 52 1:10:16.706 15.134
5. de Timo Scheider
Audi Sport Team Abt
GW:plus/Top Service Audi A4 DTM 52 1:10:17.327 15.755
6. gb Jamie Green
Junge Sterne AMG Mercedes
Junge Sterne AMG Mercedes C-Klasse 52 1:10:17.898 16.326
7. de Mike Rockenfeller
Audi Sport Team Rosberg
S line Audi A4 DTM 52 1:10:32.744 31.172
8. de Maro Engel
GQ AMG Mercedes
GQ AMG Mercedes C-Klasse 52 1:10:43.118 41.546
9. at Mathias Lauda
stern AMG Mercedes
stern AMG Mercedes C-Klasse 52 1:10:51.540 49.968
10. de Ralf Schumacher
Trilux AMG Mercedes
Trilux AMG Mercedes C-Klasse 52 1:10:52.224 50.652
11. gb Susie Stoddart
TV-Spielfilm AMG Mercedes
TV-Spielfilm AMG Mercedes C-Klasse 52 1:11:17.903 1:16.331
12. dk Tom Kristensen
Audi Sport Team Abt
100 Jahre Audi - A4 DTM 51 1:10:24.681 1 lap
13. cz Tomas Kostka
KOLLES Futurecom-BRT
Audi A4 DTM 51 1:10:32.258 1 lap
14. dk Christian Bakkerud
KOLLES Futurecom-TME
Audi A4 DTM 51 1:10:35.289 1 lap
Nicht gewertet
fr Alexandre Prémat
Audi Sport Team Phoenix
Audi Bank A4 DTM 17 23:32.003 35 laps
gb Oliver Jarvis
Audi Sport Team Phoenix
Audi Cup A4 DTM 17 24:38.203 35 laps
de Martin Tomczyk
Audi Sport Team Abt Sportsline
Red Bull Cola Audi A4 DTM 13 18:03.053 39 laps
de Markus Winkelhock
Audi Sport Team Rosberg
Playboy Audi A4 DTM 11 15:19.754 41 laps
gb Katherine Legge
Audi Sport Team Abt Lady Power
Audi Collection A4 DTM 10 13:41.241 42 laps
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Nürnbergis on laupäev möödas ja taas tuliselt (ning segase ilmaga - mida homme tõsiselt pelgan seoses Audi varasemate "pirukatega"....)

Rajale tulemas vaid 19 autot, kuna Seidlitzi sõiduvahendit ei suudetud Nürnbergiks ära remontida. Vabakal tulid aga meelde 2004 Shanghais toimunud sündmused - üks rajal olev kanalisatsiooniluuk avanes ülesõitnud Greeni tekitatud hõrenduse tagajärjel, Greenile järgnenud Winkelhock ei suutnud luuki vältida ja sõitis sellele sisse, tema Audil said põhi ja vedrustus tugevasti kannatada ning sakslane pidi kvali vahele jätma. Kiireim vabakal oli Green Spengleri ja Eki ees.

Kvali esimene ja teine segment sõideti kuiaval rajal (veidi enne kvali algust sadas). Välja kukkusid esmalt Lauda, Kostka, üllatuslikult Jarvis ja Bakkerud ning teises segmendis Kristensen, di Resta, Rockenfeller, Stoddart, Tomczyk ja Premat.

Q3 alguses sadas uuesti. Esialgu kuulutati selle lõpus edasipääsenuiks Green, Scheider, Engel ja Ralf, kuid kolm Mersu sõitjat olid läbinud rohekm kui lubatud 8 ringi. Seega stardikohad 5-8: Green, Engel, Ralf, Legge. Q4 parim aeg kuulus Scheiderile, tema kõrvalt stardib homme Eki. Teine rida on järjestuses Spengler-Paffett. Kuid teada on see, et Mersul on omadus segaste oludega endale häid kohti jopastada...

1 1 T. Scheider Abt-Audi Audi 2009 49.012
2 5 M. Ekström Abt-Audi Audi 2009 49.123 00.111
3 9 B. Spengler HWA-Mercedes Mercedes 2009 49.159 00.147
4 10 G. Paffett HWA-Mercedes Mercedes 2009 49.329 00.317
5 7 J. Green Persson-Mercedes Mercedes 2008 48.744 00.000
6 16 M. Engel Mücke-Mercedes Mercedes 2008 49.061 00.049
7 4 R. Schumacher HWA-Mercedes Mercedes 2009 49.085 00.073
8 21 K. Legge Abt-Audi Audi 2008 49.406 00.394
9 2 T. Kristensen Abt-Audi Audi 2009 49.356 00.344
10 3 P. di Resta HWA-Mercedes Mercedes 2009 49.440 00.428
11 8 S. Stoddart Persson-Mercedes Mercedes 2008 49.511 00.499
12 11 M. Rockenfeller Rosberg-Audi Audi 2008 49.653 00.641
13 6 M. Tomczyk Abt-Audi Audi 2009 49.939 00.927
14 14 A. Prémat Phoenix-Audi Audi 2008 49.944 00.932
15 17 M. Lauda Mücke-Mercedes Mercedes 2008 54.127 05.115
16 20 T. Kostka Kolles Audi 2007 54.178 05.166
17 15 O. Jarvis Phoenix-Audi Audi 2008 54.199 05.187
18 18 C. Bakkerud Kolles Audi 2007 54.365 05.353
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas jens »

mrali kirjutas:Kuid teada on see, et Mersul on omadus segaste oludega endale häid kohti jopastada...
Hmm. Kui Audil läheb hästi, on see meisterlikkuse näitaja? Kui MB-l läheb hästi, on see joppamine? ;) Schumacher saavutas ka terve rea oma vihmavõite tänu parematele strateegilistele otsustele - loed neid kõiki joppamisvõitudeks?

Näiteks sellel, et Audi saatis mullu täiesti kuivale rajale kõik oma masinad vihmarehvidega, pole mingit pistmist "joppamise" või "ebaõnnega" - tegemist on lihtsalt lauslollusega.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Nürnbergi etapp läbi ning...kinkide tegemine jätkub. Aga pisut siis ka sõidust.

Enne starti korrigeeriti veel stardirivi: Greenil, Ralfil ja Engelil tühistati Q3 ajad ning sellega tõsteti 5. stardikohale Kathy Legge ning di Resta sai ka +5 kohta parc ferme reeglite rikkumise eest pärast kvalit.

Stardiga suutsid Scheider ja Eki oma esimesed kaks kohta säilitada, küll läks rivi tagaosas lahinguks: Kostka kaotas oma auto üle kontrolli ja tabas Jarvist. Inglane lendas piirdesse ja katkestas, tšehh tuli boksi ning jättis seal sõidu pooleli. Esimeseks neljaks ringiks saadeti rajale turvaauto.

Pärast turvaauto lahkumist läks esialgu eest nelik järjestuses Scheider, Eki, Spengler ja Paffett. Esimeste boksidega õnnestus Paffettil Ekist mööduda (nemad ja Scheider tegid oma avapeatuse 20. ringide alguses). Spengler ning Green jäid rajale. 37. ringil tegi kanadalane oma avaboksi ning jäi napilt Scheideri taha, kolm ringi hiljem läks boksi ka Green. Pärast esimesi bokse oli esiviisik: Scheider, Spengler, Green, Paffett, Eki.

Teisi boksipeatusi alustasid tippudest 40. ringi järel Paffett ja Eki, selle käigus õnnestus rootslasel taas Paffettist mööduda (viimasel oli ka väikseid probleeme ühe ratta lahtisaamisega). Vahepeal katkestasid ka punktikohtade piiril sõitnud Premat (di Resta väikese kaasabiga) ning samuti esikaheksas olnud Engel (boksis suri mootor välja ja uuesti käivitamine ei õnnestunud). Samuti käis boksis Scheider, tal õnnestus kõik hästi ja ka müstilist strateegiat (teine vahetus vaid 7 ringi 80-ringisest võistlusest) kasutanud Spengler. Green jäi veel kümnekonnaks ringiks rajale, pärast tema viimast boksi naasis ta rajale otse Scheideri ja Spengleri rajale.

Viimased kakskümmend ringi oli väga tihe heitlus. Scheider oli ülikiire sirgetel, kuid veidi aeglasem mõlemas tagasipöördes. Õige pea sai kolmikust taas nelik, kuna Eki jõudis esikolmikule uuesti järgi. 75. ringil õnnestus Spengleril korra Scheiderist mööduda, aga kohe samas olid uuesti Scheider ja Green jaol ning möödusid kanadalasest.

79. ringil (eelviimasel!) õnnestus Greenil aga S-kurvis end Scheiderist mööda suruda ja nagu sellest vähe poleks, said tiitlikaitsjast mööda ka Spengler ja Eki. Võit siis kasutatud autole (Green) ja teine Brunoke. Parima Audina Eki kolmas, edasi Scheider, Paffett, Ralf (karjääri parim tulemus), di Resta ja Kristensen. Mainimist väärib veel ka Legge'i kiireim ring (tal aga ebaõnnestus kapitaalselt start ning lõppkohaks jäi 12).

Üldis on seis ülitihedaks muutunud: Scheider säilitas ühesilmalise edu Spengleri ees (punkte vastavalt 17 ja 16). 14 punktiga on kohtadel 3-5 Paffett, Green ja Eki ning kaugel pole ka Kristensen ning di Resta (11 silma).

Hooaja neljas etapp on 19. juulil Zandvoortis, kus viimased kaks aastat on nelikvõidud kuulunud Audile.

1. gb Jamie Green
Junge Sterne AMG Mercedes
Junge Sterne AMG Mercedes C-Klasse 80 1:08:39.223 1:08:39.223
2. ca Bruno Spengler
Mercedes-Benz Bank AMG
Mercedes-Benz Bank AMG C-Klasse 80 1:08:40.580 1.357
3. swe Mattias Ekström
Audi Sport Team Abt Sportsline
Red Bull Audi A4 DTM 80 1:08:40.901 1.678
4. de Timo Scheider
Audi Sport Team Abt
GW:plus/Top Service Audi A4 DTM 80 1:08:41.849 2.626
5. gb Gary Paffett
Salzgitter AMG Mercedes
Salzgitter AMG Mercedes C-Klasse 80 1:08:42.163 2.940
6. de Ralf Schumacher
Trilux AMG Mercedes
Trilux AMG Mercedes C-Klasse 80 1:08:42.473 3.250
7. gb Paul Di Resta
AMG Mercedes
AMG Mercedes C-Klasse 80 1:08:43.030 3.807
8. dk Tom Kristensen
Audi Sport Team Abt
100 Jahre Audi - A4 DTM 80 1:08:48.489 9.266
9. de Mike Rockenfeller
Audi Sport Team Rosberg
S line Audi A4 DTM 80 1:08:49.010 9.787
10. gb Susie Stoddart
TV Spielfilm AMG Mercedes
TV-Spielfilm AMG Mercedes C-Klasse 80 1:08:53.646 14.423
11. de Martin Tomczyk
Audi Sport Team Abt Sportsline
Red Bull Cola Audi A4 DTM 80 1:09:08.554 29.331
12. gb Katherine Legge
Audi Sport Team Abt Lady Power
Audi Collection A4 DTM 80 1:09:09.653 30.430
13. de Markus Winkelhock
Audi Sport Team Rosberg
Playboy Audi A4 DTM 80 1:09:10.154 30.931
14. at Mathias Lauda
stern AMG Mercedes
stern AMG Mercedes C-Klasse 79 1:08:45.334 1 lap
15. dk Christian Bakkerud
KOLLES Futurecom-TME
Audi A4 DTM 79 1:09:02.894 1 lap
Nicht gewertet
de Maro Engel
GQ AMG Mercedes
GQ AMG Mercedes C-Klasse 46 40:33.673 34 laps
fr Alexandre Prémat
Audi Sport Team Phoenix
Audi Bank A4 DTM 36 32:15.486 44 laps
cz Tomas Kostka
KOLLES Futurecom-BRT
Audi A4 DTM 1 1:19.575 79 laps
gb Oliver Jarvis
Audi Sport Team Phoenix
Audi Cup A4 DTM 00.000 80 laps

Punktid (3/10):

1. Scheider 17
2. Spengler 16
3. Paffett 14
4. Green 14
5. Ekström 14
6. Kristensen 11
7. di Resta 11
8. Jarvis 6
9. Winkelhock 5
10. Engel 4
11. Schumacher 3
12. Rockenfeller 2

Eeldatavast eliidist on Tomczyk ja Premat siiani nullil...
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas jens »

75. ringil õnnestus Spengleril korra Scheiderist mööduda, aga kohe samas olid uuesti Scheider ja Green jaol ning möödusid kanadalasest.

79. ringil (eelviimasel!) õnnestus Greenil aga S-kurvis end Scheiderist mööda suruda ja nagu sellest vähe poleks, said tiitlikaitsjast mööda ka Spengler ja Eki. Võit siis kasutatud autole (Green) ja teine Brunoke.


Sõidujärgseks lisainfost, et Spengleril läks pidurdus pikaks, seetõttu kaotas ta ka 76. (?) ringil liidrikoha ja mängis sellega võidu maha. Ning Scheider masin sai Greeniga madistades vist veidi kannatada, seetõttu langes ta lõpuks 4. kohale?

--

Aga kasutatud autole läbi aegade teine võit (eelmine 2007 Paffettile) ning Green tõestab iga etapiga aina enam, et tema 09 masinast väljaarvamine oli MB poolt vale samm.:)
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas jens »

Mis kaos selle Zandvoorti võistlusega toimub?:P Esiteks läks kõigil 2009 Audidel kvall peeti, sõiduga tõusid Ekström ja Tomczyk küll 2. ja 5. kohtadele, aga nüüd on alanud mingi hull uurimistelaine. Neli Audit on juba DQ saanud (alakaalulised või üldse hilinesid tehnilisse kontrolli) pluss vb väänatakse tiimikorralduste eest veel midagi - Jarvis ja Premat lasid Ekströmi mööda ning Winkelhock omakorda Tomczyki. Lõplikke tulemusi pole mõtet vist veel välja tuuagi peale selle, et Paffett on suure tõenäosusega ikkagi etapivõitja.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Vanale Paksule ja tema kannupoistele sel aastal jagatud kingituste sadu on jube :evil:
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Nii, enne Oscherslebenit veel sündmusi: Saksa mootorispordiliit DMSB väänas Ekile 5 sekundit ajatrahvi ning etapi 2. koht seega Jarvisele, Eki kolmas. Nagu mainitud, ennustuse punkte see ei muuda. Audi pooldajana on aga selleaastast Vanale Paksule tehtud kinkide loetelu JUBE vaadata :mad:

Samuti on Oscherslebenis taas rajal Seidlitz, küll aga ei stardi Bakkerud, kes samal ajal sõidab Algarves peetaval LMS-i etapil.
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas jens »

5 sekundit? On see mingi erakorraline asjaoludest tingitud karistus (et Ekit just nõnda palju kohtades langetada) või ongi reeglites 5-sekilise penaltiga karistamise meetod muude hulgas ka kirjas? Kui jah, siis mis juhtudel seda veel rakendatud on?

F1-s laotakse muudkui 25 sekki igale poole otsa olenemata asjaoludest...
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Oscherslebeni kvalis kuulusid kohad 1-5 Audile, aga arvestades kõiki teenimatuid kinke, mida Vana Paks ja tema kannupoisid sel aastal juba saanud, ei saa milleski enne ruudulippu kindlad olla.

Tuelmus siin:

1. dk Tom Kristensen
Audi Sport Team Abt
100 Jahre Audi - A4 DTM 2 1:21.352
2. de Timo Scheider
Audi Sport Team Abt
GW:plus/Top Service Audi A4 DTM 2 1:21.666 00.314
3. de Martin Tomczyk
Audi Sport Team Abt Sportsline
Red Bull Cola Audi A4 DTM 2 1:21.667 00.315
4. swe Mattias Ekström
Audi Sport Team Abt Sportsline
Red Bull Audi A4 DTM 2 1:21.873 00.521
5. gb Oliver Jarvis
Audi Sport Team Phoenix
Audi Cup A4 DTM 5 1:22.135 00.465
6. ca Bruno Spengler
Mercedes-Benz Bank AMG
Mercedes-Benz Bank AMG C-Klasse 5 1:22.249 00.579
7. fr Alexandre Prémat
Audi Sport Team Phoenix
Audi Bank A4 DTM 5 1:22.279 00.609
8. de Mike Rockenfeller
Audi Sport Team Rosberg
S line Audi A4 DTM 5 1:22.298 00.628
9. gb Paul Di Resta
AMG Mercedes
AMG Mercedes C-Klasse 7 1:22.373 00.489
10. gb Jamie Green
Junge Sterne AMG Mercedes
Junge Sterne AMG Mercedes C-Klasse 6 1:22.405 00.521
11. de Maro Engel
GQ AMG Mercedes
GQ AMG Mercedes C-Klasse 7 1:22.512 00.628
12. gb Gary Paffett
Salzgitter AMG Mercedes
Salzgitter AMG Mercedes C-Klasse 7 1:22.582 00.698
13. de Markus Winkelhock
Audi Sport Team Rosberg
Playboy Audi A4 DTM 7 1:22.769 00.885
14. de Ralf Schumacher
Trilux AMG Mercedes
Trilux AMG Mercedes C-Klasse 6 1:22.849 00.965
15. gb Katherine Legge
Audi Sport Team Abt Lady Power
Audi Collection A4 DTM 7 1:23.305 01.083
16. at Mathias Lauda
stern AMG Mercedes
stern AMG Mercedes C-Klasse 7 1:23.353 01.131
17. gb Susie Stoddart
TV Spielfilm AMG Mercedes
TV-Spielfilm AMG Mercedes C-Klasse 7 1:23.431 01.209
18. cz Tomas Kostka
KOLLES Futurecom-BRT
Audi A4 DTM 7 1:24.122 01.900
19. de Johannes Seidlitz
KOLLES Futurecom-TME
Audi A4 DTM 7 1:25.212 02.990

Veel veidi Zandvoorti kammaijaast: nimelt süüdistati Audit tiimikorraldustes, kuna Jarvis ja Premat lasid sõidu lõpus Eki erilise vastupanuta endast mööda ning 5 sekki on selline number, mis vahetas Jarvise ja Eki lõppkohad. Esimesed näpuga näitajad olid (väga üllatavalt) loomulikult Vana Paks ja tema kannupoisid. Tiimikorraldused keelati DTMis ametlikult pärast Zandvoorti 2007, mil Premat ja Scheider kinkisid lõpusirgel kohti Tomczykile ja Ekile, kuid suureks ei puhutud asja enne selleaastast Zandi. Samas Vana Paksu suuravantüür samal aastal Barcelonas jäi tegeliku korraldaja suhtes karistamata...
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Oscherslebeni etapp läbi ja seekord kindel 1-2-3 Audile (Scheider, Eki, Tomczyk). Küll aga tegid nalja 2008. aasta Audide sõitjad - veel kolm ringi enne lõppu õnnestus Premat'l ja Rockenfelleril kokku põrgata... :? Samuti katkestas sõidu lõpus Jarvis-rehvipurunemine, p***e kukkus ka Kristenseni võistlus - sõidu alguses läbisõit, kuna auto paiknes stardiruudus liiga ees. Parima Mersuna oli di Resta seekord neljas, Paffett säilitas 5. kohaga ka liidrikoha võrdsete punktide juures Ekiga.

1. de Timo Scheider
Audi Sport Team Abt
GW:plus/Top Service Audi A4 DTM 48 1:08:39.064 1:08:39.064
2. swe Mattias Ekström
Audi Sport Team Abt Sportsline
Red Bull Audi A4 DTM 48 1:08:44.481 05.417
3. de Martin Tomczyk
Audi Sport Team Abt Sportsline
Red Bull Cola Audi A4 DTM 48 1:08:48.667 09.603
4. gb Paul Di Resta
AMG Mercedes
AMG Mercedes C-Klasse 48 1:08:55.932 16.868
5. gb Gary Paffett
Salzgitter AMG Mercedes
Salzgitter AMG Mercedes C-Klasse 48 1:08:56.402 17.338
6. ca Bruno Spengler
Mercedes-Benz Bank AMG
Mercedes-Benz Bank AMG C-Klasse 48 1:09:14.907 35.843
7. de Maro Engel
GQ AMG Mercedes
GQ AMG Mercedes C-Klasse 48 1:09:20.060 40.996
8. dk Tom Kristensen
Audi Sport Team Abt
100 Jahre Audi - A4 DTM 48 1:09:23.079 44.015
9. gb Jamie Green
Junge Sterne AMG Mercedes
Junge Sterne AMG Mercedes C-Klasse 48 1:09:23.700 44.636
10. gb Susie Stoddart
TV Spielfilm AMG Mercedes
TV-Spielfilm AMG Mercedes C-Klasse 48 1:09:29.241 50.177
11. de Ralf Schumacher
Trilux AMG Mercedes
Trilux AMG Mercedes C-Klasse 48 1:09:36.970 57.906
12. at Mathias Lauda
stern AMG Mercedes
stern AMG Mercedes C-Klasse 48 1:09:38.587 59.523
13. de Mike Rockenfeller
Audi Sport Team Rosberg
S line Audi A4 DTM 48 1:09:57.164 48.100
14. cz Tomas Kostka
KOLLES Futurecom-BRT
Audi A4 DTM 46 1:08:50.414 2 laps
15. gb Oliver Jarvis
Audi Sport Team Phoenix
Audi Cup A4 DTM 45 1:04:54.746 3 laps
16. fr Alexandre Prémat
Audi Sport Team Phoenix
Audi Bank A4 DTM 45 1:05:00.653 3 laps
17. gb Katherine Legge
Audi Sport Team Abt Lady Power
Audi Collection A4 DTM 36 52:48.249 12 laps
Nicht gewertet
de Markus Winkelhock
Audi Sport Team Rosberg
Playboy Audi A4 DTM 23 33:22.246 25 laps
de Johannes Seidlitz
KOLLES Futurecom-TME
Audi A4 DTM 5 8:40.213 43 laps

Punktid (5/10):

1. Paffett 28
2. Ekström 28
3. Scheider 27
4. Spengler 23
5. di Resta 19
6. Green 14
7. Jarvis 14
8. Kristensen 13
9. Tomczyk 11
10. Engel 8
11. Winkelhock 5
12. Schumacher 3
13. Rockenfeller 2

Kuues etapp siis kahe nädala pärast Nürburgringil, kus mullu oli ülisegane ilm ja Audi suurimaid läbikukkumisi vale rehvistrateegiaga - oma karjääri viimase DTM-i etapivõidu teenis sealt mullu Schneider.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

2010. aastat puudutab aga selle nädalavahetuse teine tähtis uudis - reeglistiku ja edasiarendamise külmutamine, mis oleks eelmäng 2011. aasta uuele tehnikareglemendile. Põhimõtteliselt külmutatakse selleaastase Nürburgi järgselt 2010. aastaks autode raam koos turvapuuriga, aerodünaamika, rool, mootorid.
Vasta