DTM-i hooaeg 2010

BTCC, DTM, STCC...jne

Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali

Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Vaatan et siin kajastamata jäetud vahepealsed Ekströmi ookeanitagused tegemised. Mees siis hooajal ka kahel NASCAR Sprint Cupi võistlusel osa võtnud. Esimene neist oli juba juunikuus, Infineon Raceway tavaringrajal. Sõitis ta seal väga hästi. Startis küll üsna tagasihoidlikult 38. positsioonilt, kuid enamik sõitu viibis esiviisikus.. Kuskil 5-8 oleks täiesti reaalne olnud, kui just kohalik pahapoiss Brad Keselowski teda välja poleks spinnanud. Jätkata ta siiski sai, ja lõpuks ka 21. koht..
Teine sõit kus ta osales oli nädalatagune Richmondi(ovaal) etapp. Tunda siiski oli, et ovaalikogemust napib, stardis 42. koht(kokku 43 autot stardis), sõidu lõppeks tulemus 31. Seljataha said siiski jäetud sellised staarid nagu Greg Biffle ja Dale Earnhardt, Jr. Lisaks väike boonus, et suutis auto terve nädalavahetuse ühes tükis ja kriimudeta hoida(lühikesel ovaalil päris tähelepanuvääriv asi seegi).
Igatahes vähemalt nascar.com saidil anti väheke ka lootust et DTM-ist vabal ajal võib see aasta teda veel ehk paar korda teiselpool lompi näha olla. Elame-näeme. :)
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Saksa allikate kohaselt Eki sel aastal enam NASCARis ei stardi. Ühe OLETATAVA põhjusena vihjatakse ta Audi lepingule (mille ta sõlmis enne 2009. aasta hooaega ja mille kestus on ebaselge, räägitud on 5 aastast).

Oscherslebenist niipalju uudist, et tundub paraku, et tiitel kukutatakse sel aastal Mersu kätte, igatahes pole di Restale, teine Spengler, parima Audina Rockenfeller kolmas.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Vana Paks võib vist šampuse külma panna - Audidel on see hooaeg ikka absoluutselt kõik p***e läinud, mis minna annab. Oscherslebenis oli Scheider võitlemas võidu eest, kuid rehvipurunemine sundis ta lisaboksile. Etapivõit di Restale Spengleri ja Eki ees.

1 7 P. di Resta HWA-Mercedes Mercedes 2009 1:11:05.254 50 2
2 4 B. Spengler HWA-Mercedes Mercedes 2009 1.271 50 2
3 5 M. Ekström Abt-Audi Audi 2009 3.562 50 2
4 3 G. Paffett HWA-Mercedes Mercedes 2009 4.602 50 2
5 10 M. Rockenfeller Phoenix-Audi Audi 2008 21.896 50 2
6 9 A. Prémat Phoenix-Audi Audi 2008 26.001 50 2
7 11 J. Green Persson-Mercedes Mercedes 2008 26.709 50 2
8 6 M. Tomczyk Abt-Audi Audi 2009 30.251 50 2
9 8 R. Schumacher HWA-Mercedes Mercedes 2009 35.541 50 2
10 12 S. Stoddart Mücke-Mercedes Mercedes 2008 51.086 50 2
11 1 T. Scheider Abt-Audi Audi 2009 56.715 50 3
12 16 M. Engel Mücke-Mercedes Mercedes 2008 1:00.734 50 3
13 2 O. Jarvis Abt-Audi Audi 2009 1:12.896 50 2
14 17 D. Coulthard Mücke-Mercedes Mercedes 2008 1:15.711 50 2
DNF 15 K. Legge Rosberg-Audi Audi 2008 28 Runden 22 3
DNF 14 M. Winkelhock Rosberg-Audi Audi 2008 47 Runden 3 1
DNF 21 C. Cheng Persson-Mercedes Mercedes 2008 49 Runden 1 0
DNF 18 M. Molina Abt-Audi Audi 2008 50 Runden 0

Üldis on Spengleri edu di Resta ees 3 etappi enne lõppu veel 7 silma. Parima Audina kaotab Eki juba 26 punkti...
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

2011. aasta kalender on avaldatud. Kirjas 11 etappi, üle seitsme aasta sõidetakse Austrias. Muidugi võiks küll Valencia ja Shanghai välja visata, aga ju siis ITR-il on mingid muud tegurid neist kinni hoidmiseks...

01.05 Hockenheimring (D)
15.05 Zandvoort (NL)
05.06 Red Bull Ring Spielberg (A)
19.06 EuroSpeedway Lausitz (D)
03.07 Norisring (D)
17.07 Müncheni olümpiastaadion (D) - ei kuulu punktiarvestusse
07.08 Nürburgring (D)
04.09 Brands Hatch Indy (GB)
18.09 Oschersleben (D)
02.10 Valencia (E)
23.10 Hockenheimring (D)
06.11 Shanghai (CHN)
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas jens »

Seal Münchenis tuleb mingi Race of Champions tüüpi võistlus või?
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Münchenis jah punktiarvestuse väline show (kuigi 2012-ga seoses räägitakse ka punktidest... :? ).

Saksa allikate alusel olevat BMW juhtkond samuti lõpliku jah-sõna öelnud. Opeliga seoses räägitakse, et aasta lõpp on otsuse tähtaeg. Igatahes neli tootjat oli DTM-is viimati nii ammu kui 1991 (saatuse irooniana samuti MB, Audi, BMW, Opel).
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Bild-Zeitungi andmeil teatab BMW homme naasmise DTM-i aastal 2012.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Asi ametlik - BMW on 2012. aastast tagasi pärast pea 20-aastast pausi - viimati osaleti tehasetiimiga 1992, erasõitjate käes kohtas M3-sid ka veel 1994. Meistriteks on BMW-ga seni tulnud Strycek (1984), van de Poele (1987) ja Ravaglia (1989). 2012-ga seoses on teadupärast räägitud ka Opelist ja mõnest Jaapani tootjast (Toyota/Nissan).
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Hockes sõideti kvali niiskel rajal ning seekord esirida Audidel (Scheider ja Rockenfeller). Ainsa tiitlikandidaadina oli Q4-s Paffett, kes kolmas. Edasi Premat, di Resta ja Tomczyk. Katastroofiliselt lõppes Eki kvali - alles 15. aeg ja ka Spengler ei saavutanud 11. kohast parimat.

1 1 T. Scheider Abt-Audi Audi 2009 1:37.399 0.000 20
2 10 M. Rockenfeller Phoenix-Audi Audi 2008 1:37.856 0.457 21
3 3 G. Paffett HWA-Mercedes Mercedes 2009 1:37.982 0.583 20
4 9 A. Prémat Phoenix-Audi Audi 2008 1:40.202 2.803 20
5 7 P. di Resta HWA-Mercedes Mercedes 2009 1:38.179 0.000 18
6 6 M. Tomczyk Abt-Audi Audi 2009 1:38.263 0.084 18
7 14 M. Winkelhock Rosberg-Audi Audi 2008 1:38.484 0.305 16
8 18 M. Molina Abt-Audi Audi 2008 1:38.804 0.625 18
9 2 O. Jarvis Abt-Audi Audi 2009 1:39.286 0.000 14
10 11 J. Green Persson-Mercedes Mercedes 2008 1:39.432 0.146 14
11 4 B. Spengler HWA-Mercedes Mercedes 2009 1:39.987 0.701 12
12 16 M. Engel Mücke-Mercedes Mercedes 2008 1:40.088 0.802 14
13 8 R. Schumacher HWA-Mercedes Mercedes 2009 1:40.567 1.281 14
14 17 D. Coulthard Mücke-Mercedes Mercedes 2008 1:40.780 1.494 13
15 5 M. Ekström Abt-Audi Audi 2009 1:41.725 0.000 8
16 15 K. Legge Rosberg-Audi Audi 2008 1:41.740 0.015 8
17 12 S. Stoddart Mücke-Mercedes Mercedes 2008 1:42.330 0.605 8
18 21 C. Cheng Persson-Mercedes Mercedes 2008 1:42.847 1.122 8
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Veel võistlusväliseid uudiseid Hockest - 2013 plaanitakse samade autodega ka USA sarja, kokku 12 etappi Grand-Ami ja NASCARi raames. Samuti soovitakse koostööd teha japsidega GT500 osas (samad autod saaksid sõita SuperGT-d).

Theisseni kinnitusel DTM-i M3 konstrueerimine juba käib ning tuleva aasta keskel peaksid rajatestid algama. Palju autosid rajale tuuakse, pole veel teada - mõned kuuldused räägivad küll 6 autost ning tiimideks Schnitzer, RBM ja keegi kolmas (ROAL või nt mõni praegune Audi klient?). Sõitjatest võib olla reaalne Priaulx' nimi.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Nüüd peab paraku ütlema, et tiitlivõitja on sel aastal MB - Hocke kaoses kuulus etapivõit di Restale Scheideri ja Rockenfelleri ees. Eki, kelle tiitlilootused olid juba enne pigem teoreetilised, sattus stardis Spengleri korraldatud rüselusse ning katkestas. Avaring sai saatuslikuks koguni seitsmele sõitjale - Spengler tegi uude kurvi pidurdades suht banzaimanöövri, sõitis Molinale sisse ning järgnenud külakuhjas katkestasid kohe: Molina, Winkelhock, Legge, Ralf, DC ja Cheng. Eki auto sai kannatada ja ta tuli hiljem boksis rajalt maha. Ka Spengleri sõit ei kestnud lõpuni - sõidu keskel lagunes tal vedrustus. Väidetavalt on asi ka uurimise all. Samuti katkestas Premat, kellele boksiteel sõitis Green sisse (ning selle eest anti inglasele ka läbisõit). Sõidu esimese osa juhtis Scheider, kuid di Resta jättis oma boksid hilja peale ning teise peatusega möödus ta Scheiderist. Kolmas, nagu mainitud, Rockenfeller, punktidel veel Paffett, Tomczyk, Jarvis, Stoddart ja Green. Viimasena lõpetas Engel.

Üldliidriks tõusis kolme silmaga Spengleri ees di Resta, teoreetilisi tiitlilootusi on ka Paffettil.

1. di Resta 63
2. Spengler 60
3. Paffett 49
4. Scheider 37
5. Ekström 34
6. Green 29
7. Rockenfeller 22
8. Jarvis 14
9. Premat 12
10. Tomczyk 12
11. Molina 11
12. Stoddart 4
13. Schumacher 3
14. Engel 1
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

2011. aasta sõitjate teemal seni polegi väga palju räägitu, aga võib eeldada, et suuri muutusi ei pruugi tulla - suurem raputamine arvatavasti 2012 koos BMW tulekuga. Reaalseim on siiski di Resta minek (F1), kahtlasemad on veel Legge (räägitakse ALMS-ist) ja Cheng (ausalt öeldes tegu tüüpilise Mersu parteisõduriga, kelle ainus hoidmise tegur rahvus). Ka Ralf otsustavat jätkamise pärast hooaega, aga arvan, et ta jätkab (kust Mersul teine saksa ikoon võtta ju on...). Reaalselt oleks di Resta lahkumise puhul edasiliikuja "uude" MB-sse siis Green. Samuti rihib täitsa avalikult MB kohta hollandlane Renger van der Zande (seni erinevad F3 sarjad).

Audis eeldaks kõigi ülejäänud selleaastaste sõitjate jätkamist (no Winkelhockil on sel aastal ikka ka kohutavalt ebaõnne olnud). Tulemuste põhjal võib küll vangerdus tulla Rockenfelleri osas (Tomczyki/Jarvise asemel "uue" tehnika rooli). Samuti võivad mustade hobustena rünnata veel mõned noored sakslased - mainiks Rene Rasti, Jan Seyffarthit, Sebastian Aschi ja Luca Ludwigit.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Nädalavahetusel siis Adria etapp. Enne seda on välja liikunud ka infot, et Müncheni üritus ei pruugi jääda ainsaks omalaadseks - on mainitud ka Pekingi olümpiastaadionit. Samuti olla 2013 või 14 mõttes ka USA etapp (Daytona)... :?

PS: ennustuses olen siiani ainus, kes midagi kirja pannud...
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Adrias kuulus etapivõit alles 15. kohalt startinud Scheiderile Paffetti ja Spengleri ees, kanadalane tõusis ka tingituna asjaolust, et di Resta oli alles üheksas, ka uuesti liidriks. Sõit algas aga Premat' väga suure avariiga, kus ta avaringi lõpus stardisirgel kohtus Engeliga, spinnas, tabas ninaga piiret ning sellele järgnes hulk kukerpalle - nii et ta auto lagunes sõna otseses mõttes juppideks. Premat aga pääses vigastusteta. Video nt: http://www.youtube.com/watch?v=h8PyfzGJSfs

Di Resta sõit oli täna ka liimist lahti, esmalt oli avaringil kontakt Rockenfelleriga (vahetult enne Premat' crashi) ja siis sõitis ta ka Molinale sisse, nii et vigase autoga ei tulnud enamat 9. kohast. Eki kaotas ka oma esimesel boksil käiguvahetusmehhanismis tekkinud vea tõttu kõvasti aega. Scheider jättis boksid hiliseks ja suutis tõusta esikohale. Samuti sai viimaks sel aastal normaalse tulemuse kirja Winkelhock - 4. koht. Punktidel veel Jarvis, Tomczyk, Engel ja Eki.

Üldliider nüüd taas Spengler kolme silmaga di Resta ees, tiitlilootusi on ka Paffettil.

Viimane etapp siis nelja nädala pärast Shanghai tänavarajal.

1 1 T. Scheider Abt-Audi Audi 2009 1:15:01.965 38
2 3 G. Paffett HWA-Mercedes Mercedes 2009 8.912 38
3 4 B. Spengler HWA-Mercedes Mercedes 2009 9.738 0.826 38
4 14 M. Winkelhock Rosberg-Audi Audi 2008 16.965 7.227 38
5 2 O. Jarvis Abt-Audi Audi 2009 18.008 1.043 38
6 6 M. Tomczyk Abt-Audi Audi 2009 22.527 4.519 38
7 16 M. Engel Mücke-Mercedes Mercedes 2008 34.424 11.897 38
8 5 M. Ekström Abt-Audi Audi 2009 41.246 6.822 38
9 7 P. di Resta HWA-Mercedes Mercedes 2009 43.757 2.511 38
10 17 D. Coulthard Mücke-Mercedes Mercedes 2008 47.033 3.276 38
11 8 R. Schumacher HWA-Mercedes Mercedes 2009 52.417 5.384 38
12 11 J. Green Persson-Mercedes Mercedes 2008 57.321 4.904 38
13 21 C. Cheng Persson-Mercedes Mercedes 2008 58.240 0.919 38
14 12 S. Stoddart Mücke-Mercedes Mercedes 2008 1:04.430 6.190 38
15 15 K. Legge Rosberg-Audi Audi 2008 1:09.289 4.859 38
16 10 M. Rockenfeller Phoenix-Audi Audi 2008 1:17.953 8.664 38
DNF 18 M. Molina Abt-Audi Audi 2008 7 Runden 31
DNF 9 A. Prémat Phoenix-Audi Audi 2008 37 Runden 1

Punktid:

1. Spengler 66
2. di Resta 63
3. Paffett 57
4. Scheider 47
5. Ekström 35
6. Green 29
7. Rockenfeller 22
8. Jarvis 18
9. Tomczyk 15
10. Premat 12
11. Molina 11
12. Winkelhock 5
13. Stoddart 4
14. Schumacher 3
15. Engel 3
Viimati muutis mrali, 04 Nov 2010, 15:23, muudetud 1 kord kokku.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Saksa allikate teada saavad DTM-i autod tulev aasta alla Hankooki rehvid (Dunlopi leping lõppes). Uus lepin olla esialgu kolmeks aastaks (2011-2013), pikendamisvõimalusega veel kahe aasta jagu.
Huvitav on ka see, et MB olla soovinud Dunlopiga jätkata, aga Audi mitte (räägitakse just seda, et selleaastased Dunlopid ei sobi Audi auto karakteristikutega). Samas pakub Hankook rehve väidetavalt tasuta (Dunlopeid tuli tootjail osta).
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Lisaks on mõnede Saksa allikate kohaselt ka Opel oma naasmise 2012 otsustanud. Koostööpartneriks oleks RML (kes ka Chevy WTCC autosid ehitab), mudeliks Insignia. Euroopa GM-i suur juht Nick Reilly on teada ka kui suur mootorispordihuviline (kes oli omal ajal ka Chevy WTCC projekti käivitamise taga).
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Shanghai etapi eel andis Audi sule sappa Premat'le, asendab Hiinas kohalik mees Darryl O'Young (sõidab hetkel era-Chevyga WTCC-s). Eks tegu kohaliku kohatäitega ole ning sellise kiire sõidumehe kui prantslane seda on, väljaajamine tekitab ka küsimusi. Ametlik põhjus - omavahelised eriarvamused...
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Rehvitootja vahetus on kindel - nii ITR kui ka Dunlop on kinnitanud koostöö lõppu. Hankooki leping pole veel välja hõisatud, aga see on pigem formaalsus nüüd.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Nüüd on ka DTM-i hooaeg läbi.

Shanghai nädalavahetus oli paras kaoseüritus, kuid 2014-ni on riigi tõttu DTM-i etapp paraku kindel (ja Mersul kindlasti põhjus Chengi-laadset rämpsu hoida ka olemas tulevikus...). 2,46 km pikk tänavarada osutus kitsaks, libedaks ja aeglaseks. Kvali+treeningud+sõit katkestati kokku vist seitse korda punase lipuga, samuti alustati sõitu turvaauto tagant.

Kvalis oli suurim kaotaja Spengler, kes põhjustas Q1-s punase lipu ja koht vaid 17 (tagapool vaid O'Young, kes Q2-s tehtud paugu tõttu üldse ei startinud). Samuti tegi Q3-s avarii Scheider, kelle auto küll löödi sõiduks üles. Pole di Restale Paffetti, Greeni ja Scheideri ees.

Sõidus õnnestus Paffettil esimese boksiga di Restast mööduda, selline järjestus püsis lõpuni. Green vajus kehva strateegiaga kuuendaks, Scheider hõivas seeläbi viimase poodiumi. Neljas Tomczyk, viies Molina, kes tegi kaks väga hilist boksi. Punktidel veel Winkelhock ja Cult, Eki alles 9 ning Spengler 13.

Tiitel läks sellega di Restale, hõbe Paffettile ning Spengler kukkus viimase etapiga kolmandaks.

Pos. Fahrer / Bewerber Runden Zeit Rückstand
1. gb Gary Paffett
Salzgitter AMG Mercedes
Salzgitter AMG Mercedes C-Klasse 49 51:57.657 51:57.657
2. gb Paul Di Resta
AMG Mercedes
AMG Mercedes C-Klasse 49 52:01.408 03.751
3. de Timo Scheider
Audi Sport Team Abt
GW:plus/Top Service Audi A4 DTM 49 52:01.869 04.212
4. de Martin Tomczyk
Audi Sport Team Abt Sportsline
Red Bull Cola Audi A4 DTM 49 52:02.998 05.341
5. es Miguel Molina
Audi Sport Rookie Team Abt
Audi Bank A4 DTM 49 52:13.963 16.306
6. gb Jamie Green
Junge Sterne AMG Mercedes
Junge Sterne AMG Mercedes C-Klasse 49 52:15.809 18.152
7. de Markus Winkelhock
Audi Sport Team Rosberg
Playboy Audi A4 DTM 49 52:17.126 19.469
8. gb David Coulthard
Deutsche Post AMG Mercedes
Deutsche Post AMG Mercedes C-Klasse 49 52:19.492 21.835
9. swe Mattias Ekström
Audi Sport Team Abt Sportsline
Red Bull Audi A4 DTM 49 52:21.211 23.554
10. de Ralf Schumacher
Laureus AMG Mercedes
Laureus AMG Mercedes C-Klasse 49 52:21.839 24.182
11. gb Susie Stoddart
TV Spielfilm AMG Mercedes
TV Spielfilm AMG Mercedes C-Klasse 49 52:32.743 35.086
12. de Mike Rockenfeller
Audi Sport Team Phoenix
S line Audi A4 DTM 49 52:32.976 35.319
13. ca Bruno Spengler
Mercedes-Benz Bank AMG
Mercedes-Benz Bank AMG C-Klasse 49 52:33.777 36.120
14. gb Katherine Legge
Audi Sport Team Rosberg
Glamour Audi A4 DTM 49 52:37.367 39.710
15. cn CongFu Cheng
stern AMG Mercedes
stern AMG Mercedes C-Klasse 49 52:45.043 47.386
16. de Maro Engel
GQ AMG Mercedes
GQ AMG Mercedes C-Klasse 48 51:51.701 1 lap
17. gb Oliver Jarvis
Audi Sport Team Abt
Tabac Original Audi A4 DTM 47 52:11.299 2 laps


Punktid:

1. di Resta 71
2. Paffett 67
3. Spengler 66
4. Scheider 53
5. Ekström 35
6. Green 32
7. Rockenfeller 22
8. Tomczyk 20
9. Jarvis 18
10. Molina 15
11. Premat 12
12. Winkelhock 7
13. Stoddart 4
14. Schumacher 3
15. Engel 3
16. Coulthard 1
Vasta