Online mängimine ja 2008 aasta

CMR2, CMR3, WRC II Extreme...jne

Moderaatorid: Sparco, Jaanus, Strike, Erki, Sport, Heix, Krusa

alk
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator

Postitus Postitas alk »

Korraldajad võiks varjante tutvustada,et milliseid mänge järgmiseks hooajaks üldse kaalutakse.Võibolla ka mingi hääletuse,et näeks ära palju osavõtjaid oleks ühes või teises mängus.

Nagu eelnevalt ütlesin,siis võiks ikkagi tagasipöörata Evolvedi juurde.Kõigil ju rajad selged ja pole vaja enam ennast hulluks ajada treenimisega.Samuti ei tule mingeid väljaminekuid(plaadid ju olemas).Ja tundub,et kandepind on sellel mängul suurem kui F1-l jne.Pean silmas distsiplineeritud mängijaid,kes ikka võtavad üritusest osa.Paistab,et Mr.Pants on hoidnud ka piiritaga mängu elus ning sealt ehk lisanduks ka mõned välismängijad ja olekski jälle suurekooseisuga sari koos.
Pole ju praegu ühtki normaalset rallimängu ja lihtsalt jälle pappi maha vista,nagu Dirtiga juhtus,et äkki see või teine mäng on ikkagi midagi väärt,pole ju mõtet.Samuti pole mõtet korraldada 5-6 osavõtjaga üritust,kus pooled osavõtjad lõpuks ära kukuvad.
Selline on minu arvamus...aga eks ma võtan vast ikka osa kui ka midagi muud peaks otsustatama...
tuks
Diagnoos: rallisõltlane

Postitus Postitas tuks »

kust saaks seda Evolvedi-t ?
Krusa
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Kontakt:

Postitus Postitas Krusa »

tuks kirjutas:kust saaks seda Evolvedi-t ?
Kammi ostukeskustes või vaata siia http://www.andrico.ee/pood/advanced_sea ... a346122e2a
Strike
Moderaator
Moderaator
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Ise pooldaks WRC4 online hooaega, siis täitsa tõsiselt kaaluks nö come backi :) A WRC4 ga see kamm, et paljudel pole seda mängu ja seda pole väga saada ka kusagilt.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
tuks

Postitus Postitas tuks »

Mul näiteks ps2-he peal see olemas :)
kiilakass
Kontakt:

Postitus Postitas kiilakass »

WRC 4 oleks ka käpp aga huvitav see ,et Tallinnas Sportlandis müüakse WRC II :D
Loeb is God, Ogier His Right Hand but Tänak is His Right Foot.
Heix
Kontakt:

Postitus Postitas Heix »

18 november ilmub taaskord uus seeria mängust Need for Speed "Undercover"

Ja nagu surfates tundus ei paista uut rally mängu kuskilt :(
Codemasters loob konkurent mängu "MotorStorm: Pacific Rift "-le ning mängu nimeks "Fuel" ja ilmuma peaks see 2009. Masinad ja muu on suht sarnane MS-le.

Veel võib midagi head loota ehk F1-2009-st mis samuti peaks ilmavalgust nägema järgmisel aastal.
PiltCitroën Sport
Burns

Postitus Postitas Burns »

Jah, norm WRC mängu PS3le peamegi vist ootama jääma. Aga õnneks olen mina see õnnelik, kes naudib ka kõik võimalikke ringraja mänge :lol:
Diagnoos- Rallisõltlane
Burns

Postitus Postitas Burns »

Siin siis väike jutt tulevasest Undercover´st, mina muretsen endale selle raudselt.

The story behind Need for Speed: Undercover is you’re a cop working the corrupt streets of the Tri-City area who goes undercover (get it?) to bring the crime syndicates of the streets to justice. Helping you along in this quest is Agent Chase Linh (Maggie Q), as your FBI liaison, talking to you in a series of live action cutscenes. All the story stuff is live action, actually – the game having been built around a Hollywood style of storytelling. So, flashy visuals, gritty cop story, and tattooed gangsters… like The Wire, only with Need for Speed.

I’m kind of skeptical about blending an action movie with a racing game. I know they keep making those Fast and the Furious films; but they kind of suck, so I don’t have an idea of what a good racing/action game would look like. Sort of like those Jesus Christ lizards – you wouldn’t know it was one until it walked on water.

Here’s what I did see: a Highway Battle, which was a flat-out high speed burn between two points on a freeway, trying to beat another guy to the endpoint. I also got to try a circuit race (which is exactly what it sounds like) and a driving job that seemed a lot like Grand Theft Auto only I never get out of the car.

Because this was such an early build, it was hard to see the full scope of the game as developer EA Black Box means for it to be seen. Graphics were missing, bugs were rampant, and the guy running my demo kept skipping the post-Highway Battle cutscene with Maggie Q. I guess if I wanted to actually see her, I would have had to go talk to her.
The bottom line for Undercover is the car is the star. The models are all very realistic, and in the garage mode, there’s none of this flashy background, topless model bullshit – it’s subdued lighting (like you’d see in real life) and black backgrounds so you can really focus on what a real Audi looks like and have a “more mature” driving experience.

The heroic engine the team built for the project only enhances the realistic physics of the cars as damage models and movements are totally tweaked per car. So, in other words, it’d be way easier to wreck a Pinto than a Beamer plowing into a freeway barrier at 120 mph – like in real life.
But, says Abney, they still want this experience to be accessible to everyone. To that end, there’re all sorts of help for the noob – navigation arrows, mission info screens, etc. There’s also a 360 degree view of your car, for people who used to play old school racing games (a total first for the NFS series).
Diagnoos- Rallisõltlane
Vasta