RalliFoorum Championship 2010 TULEMUSED

CMR2, CMR3, WRC II Extreme...jne

Moderators: Jaanus, Sparco, Strike, Erki, Sport, Heix, Krusa

Post Reply
Kolin
Rallifoorum 24/7
Posts: 19355
Joined: Sun Feb 23, 2003 12:43 pm
Location: Seal kus lõpeb asfalt

RalliFoorum Championship 2010 TULEMUSED

Post by Kolin »

Image

PUNKTID: Image ImageImage


OWERALL:
1. ImageM. Jalak 20-25-13-25-10-6=99p
2. ImageJ. Sirm N-20-25-15-N-4=64p
3. ImageReikom0n 15-N-15-8-4-13=55p
4. ImageS. Pruul N-N-N-4-25-20=49p
5. ImageT.Nõmm N-N-N-20-13-15=48p
6. ImageR. Press 6-13-10-N-2-10=41p
7. ImageKristo260 13-N-N-N-N-25=38p
8. ImageA. Ulp 4-15-6-2-N-8=35p
9. ImageA.Rahumeel N-N-N-13-20-N=33p
10. ImageUrabus 25-N-N-N-N-N=25p
11. ImageG. Kull 8-N-N-N-15-N=23p
12. ImageHardo N-N-20-N-N-1=21p
13. ImageSiilikuusk N-10-4-4-1-2=21p
14. ImageS-V. Stock 1-8-8-1-N-N=18P
15. ImageS.Siniorg N-N-N-10-6-N=16p
16. ImageM. Pajusaar 10-N-N-N-N-N=10p
17. ImageK. Pints N-N-N-N-8-N=8p
18. ImageA. Eichfuss 2-N-N-N-N-N=2p


S2000:
1. ImageJ. Sirm N-25-25-20-1-8=79p
2. ImageReikom0n 20-N-20-13-10-15=78p
3. ImageT.Nõmm N-N-N-25-20-20=65p
4. ImageR. Press 13-15-15-N-8-13=64p
5. ImageA. Ulp 10-20-10-8-4-10=62p
6. ImageSiilikuusk 8-13-8-10-6-6=51p
7. ImageKristo260 15-N-N-N-N-25=40p
8. ImageS.Siniorg N-N-N-15-13-N=28p
9. ImageUrabuss 25-N-N-N-N-N=25p
10. ImageA.Rahumeel N-N-N-N-25-N=25p
11. ImageK. Pints N-N-N-N-15-N=15p
12. ImageMobster N-N-N-6-N-N=6p
13. ImageT. Varik N-N-N-4-N-N=4p



N4:
1. ImageM. Jalak 25-25-20-25-15-20=130p
2. ImageS-V. Stock 10-20p-15-13-N-13=71p
3. ImageS. Pruul N-N-N-15-25-25=65p
4. ImageHardo N-N-25-N-N-15=40p
5. ImageG. Kull 15-N-N-N-20-N=35p
6. ImageA. Eichfuss 13-N-N-N-13-N=26p
7. ImageA. Rahumeel N-N-N-20-N-N=20p
8. ImageM. Pajusaar 20-N-N-N-N-N=20p
9. ImageR. Friedemann 8-N-N-N-N=8p
10. ImageR. Pajusaar 6-N-N-N-N=6p


INGLISMAA
OWERALL:
Image

S2000:
Image

N4:
Image

RETIRED:
Image

JAAPAN
OWERALL:
Image

S2000:
Image

N4:
Image

RETIRED:
Image

SOOME:
OWERALL
Image

S2000:
Image

N4:
Image

RETIRED:
Image

UNITED STATES OF AMERICA:
OWERALL:
Image

S2000
Image

N4
Image

RETIREMENT:
Image

PRANTSUSMAA:
OWERALL:
Image

S2000:
Image

N4
Image

RETIREMENT:
Image

AUSTRAALIA:
OWERALL:
Image

S2000:
Image

N4
Image

RETIREMENT:
Image
Last edited by Kolin on Thu Sep 09, 2010 10:35 am, edited 11 times in total.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
tuks
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1051
Joined: Mon Jul 14, 2008 8:56 pm

Post by tuks »

Inglismaal tuli võit, kuid Jaapanit kahjuks ei jõudnud sõita. :P
Kolin
Rallifoorum 24/7
Posts: 19355
Joined: Sun Feb 23, 2003 12:43 pm
Location: Seal kus lõpeb asfalt

Post by Kolin »

LÕPUKS said ka Soome ralli tulemused ja punktid ära tehtud.
Enda jaoks läks Soome ralli väga hästi. Mario Jalak on punkti üld tabelis nats eest ära liikunud. N4 klassis on ta täiesti omaette nähtus.
S2000 klassis tõusin mina tebeli liidriks. Kuid seal käib tihe rebimine edasi.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
tuks
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1051
Joined: Mon Jul 14, 2008 8:56 pm

Post by tuks »

Pole 2 rallit sõitnud, järgmine etapp olen kohal! ;)
Kolin
Rallifoorum 24/7
Posts: 19355
Joined: Sun Feb 23, 2003 12:43 pm
Location: Seal kus lõpeb asfalt

Post by Kolin »

Usa tulemused ka üleval
Kohe tuleb ka prantsusmaa ralli mis on erakortselt raske relistic damagega ja sees n ka Lipad hradekid. nii, et hoidke pea külm.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Kolin
Rallifoorum 24/7
Posts: 19355
Joined: Sun Feb 23, 2003 12:43 pm
Location: Seal kus lõpeb asfalt

Post by Kolin »

Prantsusmaa tulemused ja punktid ka üleval Nii Üld Klassis kui ka N4 klassis on tiitel kindlustatud ennem viimast etappi. S2000 klassis on kõik veel lahtine
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Funky-
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 295
Joined: Mon Jun 07, 2010 8:15 pm
Location: Kuressaare

Post by Funky- »

Millal Austraalia tulemused tulevad ?
Kolin
Rallifoorum 24/7
Posts: 19355
Joined: Sun Feb 23, 2003 12:43 pm
Location: Seal kus lõpeb asfalt

Post by Kolin »

Nii siis lõpplikud tulemused on üleval.
Kõige tihedam lahing käis S2000 klassis kus meister selgus alles viimasel rallil J. Sirm võitis ühe punktilise eduga Reikom0ni ees. N rühmas tõusis viimase ralliga poodiumi viimasele astmele S. Pruul
Last edited by Kolin on Thu Sep 09, 2010 11:25 am, edited 1 time in total.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Kolin
Rallifoorum 24/7
Posts: 19355
Joined: Sun Feb 23, 2003 12:43 pm
Location: Seal kus lõpeb asfalt

Post by Kolin »

Väike statistika ka siis hooaja lõppu.

Katse võidud 51-st peetud katsest:

Jalak 29
Pruul 7
Kristo260 3
Kull 3
Urabus 2
Pints 2
Nõmm 2
Hardo 2
Ulp 1
Siniorg 1

Ralli Võidud:
Jalak 2
Sirm 1
Pruul 1
Kristo260 1
Urabus 1

Poodiumi kohad:
Jalak 3
Sirm 3
Reikom0n 2
Pruul 2
Kristo260 1
Ulp 1
Rahumeel 1
Urabus 1
Kull 1
Hardo 1

RalliFoorumi esimese hooaja Meister on Mario Jalak
OWREALL:
Image M. JALAK 99p
Image J. SIRM 64p
Image REIKOM0N 55p

S2000:
Image J. SIRM 79p
Image REIKOM0N 78p
Image T. NÕMM 65p

N4:
Image M. JALAK 130p
Image S.V. STOCK 71p
Image S. PRUUL 65p
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
marioEst
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 680
Joined: Mon Jul 13, 2009 8:57 pm
Location: Põlva

Post by marioEst »

Nice ! :P Kena hooaeg oli,kuigi mõnede SR-idega.N-is suuremat konkurentsi ka polnud hooaja alguses,lõpus Pruul tekkis.Kui Janec viitsib ka järgmist hooaega vedada, siis loodan et saame Pruuliga kõva lahingu maha pidada,nii nagu ka RBREL-is :D
Siinkohal tahakski Janec`it tänada,et ta viitsis RF Championship`i korraldada ja vaeva näha tulemuste edastamises.Jõudu edaspidiseks!
Reikoh
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 914
Joined: Fri Oct 27, 2006 9:20 pm
Location: Vastseliina

Post by Reikoh »

poleks pidanud soome rallit omast laiskusest pooleli jätma :(
Lithium
Rallifoorum 24/7
Posts: 5165
Joined: Thu Feb 11, 2010 1:05 pm
Location: Tallinn

Post by Lithium »

Väga hea! Järgmine kord sõidan ka terve hooaja kaasa kindlalt, kui ikka toimub asi. Järgmine hooaeg võiks kasutusele võtta ka WRC autod!
Kolin
Rallifoorum 24/7
Posts: 19355
Joined: Sun Feb 23, 2003 12:43 pm
Location: Seal kus lõpeb asfalt

Post by Kolin »

Hetkel tuleb väike paus. Üritan oma kooliga ühele poole saada. Siis võib teise hooaja ka teha. Ning kasutusel on WRC masinad .

Nüüd tekibki küsimus
1 Kas kasutada kõiki WRC masinaid ja teha ka meeskonnad?
Iga auto kohta üks meeskond või äärmisel juhul kaks kui sõitjaid jagub.
2 Kas kasutada ainult WRC masinaid? Jätta välja N rühm, S2000 ja S1600
3 Kasutada ainult kuni 05 aasta WRC autosi?
4 Või jätkata sedasi nagu lõppenud hooaeg oli?
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
marioEst
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 680
Joined: Mon Jul 13, 2009 8:57 pm
Location: Põlva

Post by marioEst »

Mina WRC autode poolt pole kuna siis tekib ebavõrdsus teiste klasside üle.Ja kahtlen et kõik tahaks WRC autodega sõita,seega peaks teised klassid ka sisse jätma ja kui välja lülitada siis ainult S1600 ning tooma sisse nt. A8.
Ise sõidaks küll hea meelega A8-ga,sellega võimalik isegi vanematele wertsudele vastu saada,muidugi uuematele saaks ka sest kõik on kinni ikkagi juhis.
Lithium
Rallifoorum 24/7
Posts: 5165
Joined: Thu Feb 11, 2010 1:05 pm
Location: Tallinn

Post by Lithium »

Meeskondi pole vaja. Võiks WRC klassi nimetada A8-ks kus siis on kõik WRC autod ja A8 autod. Jääks kolm klassi, A8 N4 ja S2000.
Kolin
Rallifoorum 24/7
Posts: 19355
Joined: Sun Feb 23, 2003 12:43 pm
Location: Seal kus lõpeb asfalt

Post by Kolin »

See oleks hea aga nõuab kõrgemat matemaatikat aegade kokku löömisel. Mida ma kindlasti teha ei viitsi. Sedasi nagu lõppenud hooaeg oli on väga hea süsteem . Kõik tulemused sai plugini lehelt.

Seega teeme nii nagu meil siin asi juba töötas. N4 ja S2000. Ning kui sõitjaid piisavalt on võime ka kasutada S1600 klassi. Igas klassis peaks olema vähemalt 10 sõitjat. Siis oleks ikka pinget ka.

PS: Sulle Mario peab kellegi kõrvale tooma kes sule on võimeline tuult alla tegama N4 klassis.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Post Reply