RFMV PRANTSUSMAA RALLY ETAPP 8

CMR2, CMR3, WRC II Extreme...jne

Moderators: Jaanus, Sparco, Strike, Erki, Sport, Heix, Krusa

Post Reply
Kolin
Rallifoorum 24/7
Posts: 19355
Joined: Sun Feb 23, 2003 12:43 pm
Location: Seal kus lõpeb asfalt

RFMV PRANTSUSMAA RALLY ETAPP 8

Post by Kolin »

Image

RFMV PRANTSUSMAA RALLY 2012

LEG 1: stage 1-5
LEG 2: stage 6-10

Avatud: 19.02.2012 19:00
Kinni: 26.02.2012 19:00

Man and machine against mother nature.

NB: ESIMESEL KAHEL KATSEL JÄLGIGE REHVIVALIKUT KOOS ILMASTIKU OLUDEGA
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Kolin
Rallifoorum 24/7
Posts: 19355
Joined: Sun Feb 23, 2003 12:43 pm
Location: Seal kus lõpeb asfalt

Post by Kolin »

Pean vabandama ka kohe. Krt ühe kruusa katse olin suutnud sisse panna sedasi, et setupit ja rehve vahetada ei saa. Loodan, et antakse andeks.
Nüüd ei hakka muutma kuna üks mees on jõudnud ära sõita. Ning arvan, et muutmine ei ole enam õiglane teiste suhtes. Kannatake see üks jube katse ära.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
AAVIK Robi
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 284
Joined: Sat Apr 02, 2011 12:47 pm
Location: Kuressaare

Post by AAVIK Robi »

Teebki asja veitsakene raskemaks (Y)
Understeer is when you hit the wall with the front of the car, oversteer with the back. Horsepower is how fast you hit it and torque if how far you take the wall.
rallikas54
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Posts: 397
Joined: Sat May 30, 2009 10:52 am

Post by rallikas54 »

See ei ole normaalne, kolmas ralli juba järjest suudan alguses ***** keerata, nimelt teise katse stardis, mingi 40 meetrit stardist essasse kurvi, leidsin sealt sisekurvist puu üles ja oligi olemas, **** KÜLL, ma nii vihane.
Karlip
Rallifoorum 24/7
Posts: 2098
Joined: Mon Jul 11, 2011 2:06 am
Location: Võru Linn

Post by Karlip »

Leg 1: Päris palju vigu kiiretel prantsuse katsetel, aga miskipärast Harwood Forestil oli alguses juba vaist kuidas kurve võtta ning sai ilusti läbitud.

Muidu oli väga mõnus, oleks Saksamaa ralli Leg 1 ka niimoodi läinud oleks mul palju rohkem punkte :P

EDIT: Ärge SS5 kommentaari lugege mul :D
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
alk
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 777
Joined: Tue Oct 11, 2005 11:56 am

Post by alk »

Kolin wrote:Pean vabandama ka kohe. Krt ühe kruusa katse olin suutnud sisse panna sedasi, et setupit ja rehve vahetada ei saa. Loodan, et antakse andeks.
Nüüd ei hakka muutma kuna üks mees on jõudnud ära sõita. Ning arvan, et muutmine ei ole enam õiglane teiste suhtes. Kannatake see üks jube katse ära.
irw kui ma sellel katsel paugu panen,siis ei anna andeks!
Maineka nimega sõitja
LitterV
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Posts: 99
Joined: Tue Nov 15, 2011 10:48 pm

Post by LitterV »

ära siis liigselt erutu :D
AAVIK Robi
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 284
Joined: Sat Apr 02, 2011 12:47 pm
Location: Kuressaare

Post by AAVIK Robi »

Katse iseenesest hull pole, aint küngastel kipub ära viskama, mul tuli nii 3-4 spinni..

Khm.. Janecu kommentaar pärast SS3-me :D:D:D
Understeer is when you hit the wall with the front of the car, oversteer with the back. Horsepower is how fast you hit it and torque if how far you take the wall.
Karlip
Rallifoorum 24/7
Posts: 2098
Joined: Mon Jul 11, 2011 2:06 am
Location: Võru Linn

Post by Karlip »

RSI 1 läks suht metsa, aga muidu ok. Sai leg 2-el 30 sekki ära antud Prantsile.
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
AAVIK Robi
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 284
Joined: Sat Apr 02, 2011 12:47 pm
Location: Kuressaare

Post by AAVIK Robi »

Noniii.. 1. päev läks enam vähem, suurim moment oli vertel, kus panin taguotsaga mõnusa paugu vastu piiret, pärast seda mingi 7-8 sekki üritasin autot käima saada.. 2. päeval cote II-s väga ettevaatlikult, vertes 2 spinni, bisanne aeglasti ja plane II ka safe.. power stagel peaaegu keerasin auto üle, aga suutsin vastu keerata, aga rattad läksid pärast seda kõveraks, tuli spinn ja igas paremale poole kurvis tõmbas külje täitsa ette.. power stagelt punkte ei saa..
Understeer is when you hit the wall with the front of the car, oversteer with the back. Horsepower is how fast you hit it and torque if how far you take the wall.
Post Reply