RFMV PRANTSUSMAA RALLY ETAPP 8

CMR2, CMR3, WRC II Extreme...jne
Vasta
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 1
Meeldimisi saanud: 6
Kontakt:

RFMV PRANTSUSMAA RALLY ETAPP 8

Postitus Postitas Kolin »

Pilt

RFMV PRANTSUSMAA RALLY 2012

LEG 1: stage 1-5
LEG 2: stage 6-10

Avatud: 19.02.2012 19:00
Kinni: 26.02.2012 19:00

Man and machine against mother nature.

NB: ESIMESEL KAHEL KATSEL JÄLGIGE REHVIVALIKUT KOOS ILMASTIKU OLUDEGA
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 1
Meeldimisi saanud: 6
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Pean vabandama ka kohe. Krt ühe kruusa katse olin suutnud sisse panna sedasi, et setupit ja rehve vahetada ei saa. Loodan, et antakse andeks.
Nüüd ei hakka muutma kuna üks mees on jõudnud ära sõita. Ning arvan, et muutmine ei ole enam õiglane teiste suhtes. Kannatake see üks jube katse ära.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
AAVIK Robi
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 284
Liitunud: 02 Apr 2011, 12:47
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas AAVIK Robi »

Teebki asja veitsakene raskemaks (Y)
Understeer is when you hit the wall with the front of the car, oversteer with the back. Horsepower is how fast you hit it and torque if how far you take the wall.
rallikas54
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 397
Liitunud: 30 Mai 2009, 10:52

Postitus Postitas rallikas54 »

See ei ole normaalne, kolmas ralli juba järjest suudan alguses ***** keerata, nimelt teise katse stardis, mingi 40 meetrit stardist essasse kurvi, leidsin sealt sisekurvist puu üles ja oligi olemas, **** KÜLL, ma nii vihane.
Karlip
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2098
Liitunud: 11 Juul 2011, 02:06
Asukoht: Võru Linn

Postitus Postitas Karlip »

Leg 1: Päris palju vigu kiiretel prantsuse katsetel, aga miskipärast Harwood Forestil oli alguses juba vaist kuidas kurve võtta ning sai ilusti läbitud.

Muidu oli väga mõnus, oleks Saksamaa ralli Leg 1 ka niimoodi läinud oleks mul palju rohkem punkte :P

EDIT: Ärge SS5 kommentaari lugege mul :D
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
alk
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 777
Liitunud: 11 Okt 2005, 11:56

Postitus Postitas alk »

Kolin kirjutas:Pean vabandama ka kohe. Krt ühe kruusa katse olin suutnud sisse panna sedasi, et setupit ja rehve vahetada ei saa. Loodan, et antakse andeks.
Nüüd ei hakka muutma kuna üks mees on jõudnud ära sõita. Ning arvan, et muutmine ei ole enam õiglane teiste suhtes. Kannatake see üks jube katse ära.
irw kui ma sellel katsel paugu panen,siis ei anna andeks!
Maineka nimega sõitja
LitterV
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 99
Liitunud: 15 Nov 2011, 22:48

Postitus Postitas LitterV »

ära siis liigselt erutu :D
AAVIK Robi
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 284
Liitunud: 02 Apr 2011, 12:47
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas AAVIK Robi »

Katse iseenesest hull pole, aint küngastel kipub ära viskama, mul tuli nii 3-4 spinni..

Khm.. Janecu kommentaar pärast SS3-me :D:D:D
Understeer is when you hit the wall with the front of the car, oversteer with the back. Horsepower is how fast you hit it and torque if how far you take the wall.
Karlip
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2098
Liitunud: 11 Juul 2011, 02:06
Asukoht: Võru Linn

Postitus Postitas Karlip »

RSI 1 läks suht metsa, aga muidu ok. Sai leg 2-el 30 sekki ära antud Prantsile.
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
AAVIK Robi
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 284
Liitunud: 02 Apr 2011, 12:47
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas AAVIK Robi »

Noniii.. 1. päev läks enam vähem, suurim moment oli vertel, kus panin taguotsaga mõnusa paugu vastu piiret, pärast seda mingi 7-8 sekki üritasin autot käima saada.. 2. päeval cote II-s väga ettevaatlikult, vertes 2 spinni, bisanne aeglasti ja plane II ka safe.. power stagel peaaegu keerasin auto üle, aga suutsin vastu keerata, aga rattad läksid pärast seda kõveraks, tuli spinn ja igas paremale poole kurvis tõmbas külje täitsa ette.. power stagelt punkte ei saa..
Understeer is when you hit the wall with the front of the car, oversteer with the back. Horsepower is how fast you hit it and torque if how far you take the wall.
Vasta