RF-WRC Rallye Monte-Carlo UUS

CMR2, CMR3, WRC II Extreme...jne

Moderators: Jaanus, Sparco, Strike, Erki, Sport, Heix, Krusa

Post Reply
AAVIK Robi
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 284
Joined: Sat Apr 02, 2011 12:47 pm
Location: Kuressaare

RF-WRC Rallye Monte-Carlo UUS

Post by AAVIK Robi »

Image
Rallye Automobile Monte-Carlo 2012

Description: Rallifoorum.ee / S2000 only
Damage Level: reduced
Password: yes
Number of Legs: 2
SuperRally : 150% Penalty
Distance: 75.4 km
Car Groups: S2000
Leg 1: 2012-04-30 00:01:00 - 2012-05-06 23:59:00
Leg 2: 2012-04-30 00:01:00 - 2012-05-06 23:59:00

SS 10 on SS 11-ndaks test, hoidke ka rehvivalikutel silma peal!
Understeer is when you hit the wall with the front of the car, oversteer with the back. Horsepower is how fast you hit it and torque if how far you take the wall.
AAVIK Robi
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 284
Joined: Sat Apr 02, 2011 12:47 pm
Location: Kuressaare

Post by AAVIK Robi »

Tuli siis kohe esimesel katsel C4H, pärast seda Peklol ikka algul vajutasin, pärast tõmbasin ikka veitsa tagasi, snow katsetel tõmbasin pidevalt liigselt külge ette, pidurid olid ka natsa tugevad, NewBobs tarmac''il polnud seade enam absull selline, mis ta oli trennis, algul kohe viskas tagaotsa vastu küngast, ratta kõveraks ja kena spinni ka sisse, natuke maad hiljem lendasin august otse puusse. Teisel päeval plaanin vajutada.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car, oversteer with the back. Horsepower is how fast you hit it and torque if how far you take the wall.
LitterV
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Posts: 99
Joined: Tue Nov 15, 2011 10:48 pm

Post by LitterV »

Sai ka see ralli läbitud. Eks ta natuke turvalisem oli kui see eelmine. Kahjuks laiskus on see mille tõttu seade tegemata jäi ja masin on väga alajuhitav. Aga väga sarnane s1600 masinale. Kahjuks on konkurendid võtnud asja liiga lõdvalt ja crashivad kogu aeg. Ootaks ikka võitlust.
Kuna mehi on palju ja 1 klass, siis võiks mõelda meeskondade peale (2 sõitjat meeskonnas). Tuleks lisa põnevust.
Kolin
Rallifoorum 24/7
Posts: 19355
Joined: Sun Feb 23, 2003 12:43 pm
Location: Seal kus lõpeb asfalt

Post by Kolin »

Mul pole meeskondade vastu midagi.

Mina paneks meeskonna nimeks
RedBull Škoda Rally Team
Sõitjateks

1. Sirm Janec
Ming loodaks teiseks piloodiks saada Ulp Andrest kes ka samuti Monte Škodaga läbi vuras
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
rallikas54
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Posts: 397
Joined: Sat May 30, 2009 10:52 am

Post by rallikas54 »

Kolin wrote:Mul pole meeskondade vastu midagi.

Mina paneks meeskonna nimeks
RedBull Škoda Rally Team
Sõitjateks

1. Sirm Janec
Ming loodaks teiseks piloodiks saada Ulp Andrest kes ka samuti Monte Škodaga läbi vuras
Vuran ka Škodaga monte läbi, nii, et võin sulle tiimikaks tulla:)
Kolin
Rallifoorum 24/7
Posts: 19355
Joined: Sun Feb 23, 2003 12:43 pm
Location: Seal kus lõpeb asfalt

Post by Kolin »

rallikas54 wrote:
Kolin wrote:Mul pole meeskondade vastu midagi.

Mina paneks meeskonna nimeks
RedBull Škoda Rally Team
Sõitjateks

1. Sirm Janec
Ming loodaks teiseks piloodiks saada Ulp Andrest kes ka samuti Monte Škodaga läbi vuras
Vuran ka Škodaga monte läbi, nii, et võin sulle tiimikaks tulla:)
Jah olen sellega nõus kui meeskonnad tehakse
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
AAVIK Robi
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 284
Joined: Sat Apr 02, 2011 12:47 pm
Location: Kuressaare

Post by AAVIK Robi »

Okei, kes tahab tiime teha või end pakkuda kuhugi tiimi, kirjutage sellest RF-WRC teemas. Igasse tiimi saab 2 sõitjat ja automark PEAB olema sama
Understeer is when you hit the wall with the front of the car, oversteer with the back. Horsepower is how fast you hit it and torque if how far you take the wall.
rallikas54
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Posts: 397
Joined: Sat May 30, 2009 10:52 am

Post by rallikas54 »

Seekord siis nii, et katkestasin esimese koha pealt... Lõhkusin SS8 alguses radika ja lõpuni ei pidand survele vastu mootor, ise ei olnud ka nii tark, et tempot maha lasta. Default seadega on tegelt ikka päris emane sõita.
allar9944
Rallifoorum 24/7
Posts: 2443
Joined: Tue Jan 19, 2010 10:02 pm
Location: Saaremaa

Post by allar9944 »

visaks 4 või 5 katse välja täiesti lampi kohapealt. Esikoht oleks reaalne olnud!
Epik
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 727
Joined: Sun Mar 06, 2011 12:58 pm
Location: Harjumaa

Post by Epik »

no nii võssa pole minul ükski ralli varem läinud. ülipalju oli probleeme, rooli purunemisest(pool rallit klaviatuuriga) kuni pohmellini oli neid probleeme. jube aga kogemata jõudsin lõppu.
LitterV
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Posts: 99
Joined: Tue Nov 15, 2011 10:48 pm

Post by LitterV »

Tuli, siis esimene rallivõit ja power stage võit ka. Kas nüüd paneme jälle lukku? :lol: :lol: :lol:
Kolin
Rallifoorum 24/7
Posts: 19355
Joined: Sun Feb 23, 2003 12:43 pm
Location: Seal kus lõpeb asfalt

Post by Kolin »

Ralli läbi. Marek selja taga hoitud see oli põhi eesmärk
Teine päev läks kõige paremini.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
LitterV
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Posts: 99
Joined: Tue Nov 15, 2011 10:48 pm

Post by LitterV »

Vana seniilne mees... see ju monte...mine kriba rootsi ralli alla :)
Post Reply