RF-WRC Rallye Monte-Carlo UUS

CMR2, CMR3, WRC II Extreme...jne

Moderaatorid: Sparco, Jaanus, Strike, Erki, Sport, Heix, Krusa

Vasta
AAVIK Robi
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 284
Liitunud: 02 Apr 2011, 12:47
Asukoht: Kuressaare

RF-WRC Rallye Monte-Carlo UUS

Postitus Postitas AAVIK Robi »

Pilt
Rallye Automobile Monte-Carlo 2012

Description: Rallifoorum.ee / S2000 only
Damage Level: reduced
Password: yes
Number of Legs: 2
SuperRally : 150% Penalty
Distance: 75.4 km
Car Groups: S2000
Leg 1: 2012-04-30 00:01:00 - 2012-05-06 23:59:00
Leg 2: 2012-04-30 00:01:00 - 2012-05-06 23:59:00

SS 10 on SS 11-ndaks test, hoidke ka rehvivalikutel silma peal!
Understeer is when you hit the wall with the front of the car, oversteer with the back. Horsepower is how fast you hit it and torque if how far you take the wall.
AAVIK Robi
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 284
Liitunud: 02 Apr 2011, 12:47
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas AAVIK Robi »

Tuli siis kohe esimesel katsel C4H, pärast seda Peklol ikka algul vajutasin, pärast tõmbasin ikka veitsa tagasi, snow katsetel tõmbasin pidevalt liigselt külge ette, pidurid olid ka natsa tugevad, NewBobs tarmac''il polnud seade enam absull selline, mis ta oli trennis, algul kohe viskas tagaotsa vastu küngast, ratta kõveraks ja kena spinni ka sisse, natuke maad hiljem lendasin august otse puusse. Teisel päeval plaanin vajutada.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car, oversteer with the back. Horsepower is how fast you hit it and torque if how far you take the wall.
LitterV
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 99
Liitunud: 15 Nov 2011, 22:48

Postitus Postitas LitterV »

Sai ka see ralli läbitud. Eks ta natuke turvalisem oli kui see eelmine. Kahjuks laiskus on see mille tõttu seade tegemata jäi ja masin on väga alajuhitav. Aga väga sarnane s1600 masinale. Kahjuks on konkurendid võtnud asja liiga lõdvalt ja crashivad kogu aeg. Ootaks ikka võitlust.
Kuna mehi on palju ja 1 klass, siis võiks mõelda meeskondade peale (2 sõitjat meeskonnas). Tuleks lisa põnevust.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 1
Meeldimisi saanud: 6
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Mul pole meeskondade vastu midagi.

Mina paneks meeskonna nimeks
RedBull Škoda Rally Team
Sõitjateks

1. Sirm Janec
Ming loodaks teiseks piloodiks saada Ulp Andrest kes ka samuti Monte Škodaga läbi vuras
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
rallikas54
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 397
Liitunud: 30 Mai 2009, 10:52

Postitus Postitas rallikas54 »

Kolin kirjutas:Mul pole meeskondade vastu midagi.

Mina paneks meeskonna nimeks
RedBull Škoda Rally Team
Sõitjateks

1. Sirm Janec
Ming loodaks teiseks piloodiks saada Ulp Andrest kes ka samuti Monte Škodaga läbi vuras
Vuran ka Škodaga monte läbi, nii, et võin sulle tiimikaks tulla:)
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 1
Meeldimisi saanud: 6
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

rallikas54 kirjutas:
Kolin kirjutas:Mul pole meeskondade vastu midagi.

Mina paneks meeskonna nimeks
RedBull Škoda Rally Team
Sõitjateks

1. Sirm Janec
Ming loodaks teiseks piloodiks saada Ulp Andrest kes ka samuti Monte Škodaga läbi vuras
Vuran ka Škodaga monte läbi, nii, et võin sulle tiimikaks tulla:)
Jah olen sellega nõus kui meeskonnad tehakse
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
AAVIK Robi
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 284
Liitunud: 02 Apr 2011, 12:47
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas AAVIK Robi »

Okei, kes tahab tiime teha või end pakkuda kuhugi tiimi, kirjutage sellest RF-WRC teemas. Igasse tiimi saab 2 sõitjat ja automark PEAB olema sama
Understeer is when you hit the wall with the front of the car, oversteer with the back. Horsepower is how fast you hit it and torque if how far you take the wall.
rallikas54
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 397
Liitunud: 30 Mai 2009, 10:52

Postitus Postitas rallikas54 »

Seekord siis nii, et katkestasin esimese koha pealt... Lõhkusin SS8 alguses radika ja lõpuni ei pidand survele vastu mootor, ise ei olnud ka nii tark, et tempot maha lasta. Default seadega on tegelt ikka päris emane sõita.
allar9944
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2443
Liitunud: 19 Jaan 2010, 22:02
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas allar9944 »

visaks 4 või 5 katse välja täiesti lampi kohapealt. Esikoht oleks reaalne olnud!
Epik
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 727
Liitunud: 06 Mär 2011, 12:58
Asukoht: Harjumaa
Meeldimisi saanud: 1

Postitus Postitas Epik »

no nii võssa pole minul ükski ralli varem läinud. ülipalju oli probleeme, rooli purunemisest(pool rallit klaviatuuriga) kuni pohmellini oli neid probleeme. jube aga kogemata jõudsin lõppu.
LitterV
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 99
Liitunud: 15 Nov 2011, 22:48

Postitus Postitas LitterV »

Tuli, siis esimene rallivõit ja power stage võit ka. Kas nüüd paneme jälle lukku? :lol: :lol: :lol:
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 1
Meeldimisi saanud: 6
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Ralli läbi. Marek selja taga hoitud see oli põhi eesmärk
Teine päev läks kõige paremini.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
LitterV
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 99
Liitunud: 15 Nov 2011, 22:48

Postitus Postitas LitterV »

Vana seniilne mees... see ju monte...mine kriba rootsi ralli alla :)
Vasta