RF-WRC Rally Sweden

CMR2, CMR3, WRC II Extreme...jne

Moderaatorid: Sparco, Jaanus, Strike, Erki, Sport, Heix, Krusa

Vasta
AAVIK Robi
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 284
Liitunud: 02 Apr 2011, 12:47
Asukoht: Kuressaare

RF-WRC Rally Sweden

Postitus Postitas AAVIK Robi »

Pilt

Uddeholm Rally Sweden 2012

Damage Level: reduced
Password: yes
Number of Legs: 2
SuperRally : 150% Penalty
Distance: 101.2 km
Car Groups: S2000
Leg 1: 2012-05-07 23:59:00 - 2012-05-14 23:59:00
Leg 2: 2012-05-08 00:01:00 - 2012-05-14 23:59:00
Understeer is when you hit the wall with the front of the car, oversteer with the back. Horsepower is how fast you hit it and torque if how far you take the wall.
AAVIK Robi
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 284
Liitunud: 02 Apr 2011, 12:47
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas AAVIK Robi »

Ralli on avatud järgmise esmaspäevani, teen kalendris ka mõned muudatused kohe, et rallid nii üksteise otsas ei oleks
Understeer is when you hit the wall with the front of the car, oversteer with the back. Horsepower is how fast you hit it and torque if how far you take the wall.
Karlip
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2098
Liitunud: 11 Juul 2011, 02:06
Asukoht: Võru Linn

Postitus Postitas Karlip »

Sai lõpuni vuratud vaikselt, ei võtnud riske teisel päeval.

Power Stagel läks kõik nässu aga noh.
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
Kauri95
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 658
Liitunud: 08 Jaan 2010, 21:28

Postitus Postitas Kauri95 »

Väike idee.
Kas järgnevast rallist teha Power Stage katse eraldi legina?
Juba eelmise ralli ajal tekkis selline mõte, aga nüüd jälle powerini välja ei vedanud ja sai mõte avalikustatud :D
Siis saaks ka poweril kõik sõita, kes ka eelnevalt SR saanud teisel päeval.
LitterV
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 99
Liitunud: 15 Nov 2011, 22:48

Postitus Postitas LitterV »

Sõitsin ralli korraga ära. Janecile ja Robile kiirusega vastu ei saa aga vähemalt ei teinud c4h ega SR. Üks suurem väljasõit pikalt lumele oli aga õnneks säilisid pöörded esimese käiguga ja vaikset vaikselt kaevas rajale pikalt tagasi. Üldse ei julgenud hangesid lõigata kuna kartsin kinni jääda. Üldse oli see S2000 lumel selline imelik. Ei sobinud wrc ega jwrc sõidustiil. Enamus lasin nagu jwrc-ga aga pidurdasin kogu aeg vara...kõikidel katsetel. Automaadiga oli raske hoida pöördeid. Kurvis lasi joura joura ja oleks vaja olnud käik alla saada. Samas kui ennem kurvi pidurdada vahetas 1 käigu peale aga hoog oli suur ja vaja oli läbida kolmandaga. Seega hakkas alles käike vahetama ja tõmme kurvides puudus.
Edu teistele.
H.Oberg
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 33
Liitunud: 05 Sept 2011, 21:51
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas H.Oberg »

Väga pekkis ralli. S2000 jõudu ikka üldse pole ja see talv pole kaa just lemmik. Aga ehk tuleb powerilt punktike. Ootame gravelit
AAVIK Robi
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 284
Liitunud: 02 Apr 2011, 12:47
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas AAVIK Robi »

Kauri95 kirjutas:Väike idee.
Kas järgnevast rallist teha Power Stage katse eraldi legina?
Juba eelmise ralli ajal tekkis selline mõte, aga nüüd jälle powerini välja ei vedanud ja sai mõte avalikustatud :D
Siis saaks ka poweril kõik sõita, kes ka eelnevalt SR saanud teisel päeval.
Ma vaatan, kui järgmise ralli tegemisel meeles on, siis võib isegi :D
Understeer is when you hit the wall with the front of the car, oversteer with the back. Horsepower is how fast you hit it and torque if how far you take the wall.
AAVIK Robi
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 284
Liitunud: 02 Apr 2011, 12:47
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas AAVIK Robi »

Nonii, ralli läbi. 2. Leg oli väga super, paar pisikest momenti ikka oli. Nauditavamad katsed oli Sikakamad ja üllatuslikul moel ka Frazier snow ja ka Shepherds. PS-il sõitsin 2:31.70 välja, minu arust päris hea aeg. Loodan, et tuleb rallivõit. Edu teistele! :)
Understeer is when you hit the wall with the front of the car, oversteer with the back. Horsepower is how fast you hit it and torque if how far you take the wall.
Unat
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 47
Liitunud: 26 Apr 2005, 10:08
Asukoht: Seal kus jope ripub
Kontakt:

Postitus Postitas Unat »

minu ralli sai siis varakult läbi. teisel päeval hakkas arvuti mingit fuking updatet tegema. Ning sinna see ralli siis läks.
Female Body Inspector
AAVIK Robi
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 284
Liitunud: 02 Apr 2011, 12:47
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas AAVIK Robi »

Unat kirjutas:minu ralli sai siis varakult läbi. teisel päeval hakkas arvuti mingit fuking updatet tegema. Ning sinna see ralli siis läks.
Kas keset katset? Oleks vahepeal, siis sa oleksid ju 20 minuti jooksul uuesti saanud mängima minna, aga see nüüd juba tagantjärele tarkus :)
Understeer is when you hit the wall with the front of the car, oversteer with the back. Horsepower is how fast you hit it and torque if how far you take the wall.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 1
Meeldimisi saanud: 6
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Tal olevat jah hakanud sõidu aeg arvuti uuendusi tegma.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Epik
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 727
Liitunud: 06 Mär 2011, 12:58
Asukoht: Harjumaa
Meeldimisi saanud: 1

Postitus Postitas Epik »

päris hiljaks olen juba jäänud selle sõitmisega. kähku sõitma nüüd, pole kordagi trenni teinud aga ehk vaikselt kulgedes saab mõne punkti :D

E: P**** küll, 20 min möödas ja minu ralli sõidetud. kahel korral kast kolmandale käigule kinni ja sellise kallaku peal et liikuma ei saanudki :D Tase.
AAVIK Robi
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 284
Liitunud: 02 Apr 2011, 12:47
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas AAVIK Robi »

Jess, võit käes :) Väga rahul olen ;)
Understeer is when you hit the wall with the front of the car, oversteer with the back. Horsepower is how fast you hit it and torque if how far you take the wall.
Vasta