Rallikross populaarsust kaotamas???

rallikrossiga seonduvast

Moderators: Sparco, Jaanus

Post Reply
vfts6
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Posts: 67
Joined: 27 Mar 2003, 22:20
Location: Tallinn

Rallikross populaarsust kaotamas???

Post by vfts6 »

Mis te arvate, Kas rallikross rikuti ära sellega, et klassid kokku pandi :?:
Minu arvates küll! Paljud lõpetavad üldse rallikrossi sõitmise ja vaevalt sinna ka uusi tegelasi tulemas on...
Avaldage ka oma arvamust selle kohapealt :idea:
Tan
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 626
Joined: 24 Mar 2003, 22:32
Location: Saue

Post by Tan »

see et klassid kokku pandi on jah nõme, asja oleks võinud nt nii teha et autod küll stardivad koos aga eraldi arvestust peetakse ikka nii 1600 kui ka 2500 klassis.
ravia
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Posts: 15
Joined: 06 Feb 2003, 18:24

Post by ravia »

Teritage mälu. Prooviti ka klassid koos startida ja punkte eraldi arvestada, aga see ei sobinud neile vähestelegi sõitjatele. Finaalis peavad siiski klassisiseselt mehed omavahel võistlema sest teise klassi võistleja võib sõidu nullida ja nii pole üldsegi aus.
See et sõitjaid pole on aja küsimus. Pole toetajaid ja üldse rallikrossi rajad ( Vasalemma Ja Kogula) on küllaltki nadis seisus.
Eestis on ainult autokrossi rajad. Sel aastal on sarjad radade pärast eraldatud ja proovitakse sedasi. Ehk on abi tulevikus Hobikrossi kandepinna laienemisest.
Tan
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 626
Joined: 24 Mar 2003, 22:32
Location: Saue

Post by Tan »

Nojah, aga see on igaljuhul jama et klassid 1600 ja 2500 on koos. Paneks veokad ja vabaklassi ka veel kokku!
VWman
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 238
Joined: 22 Feb 2003, 01:02

Post by VWman »

ravia wrote: Ehk on abi tulevikus Hobikrossi kandepinna laienemisest.
Vaevalt.. tehnilised tingimused ju praktiliselt samad, auto ehitamine ei tule odavam ..ja ülalpidamine ka mitte .. nohh see vähene võit, mis rehvide pealt tuleb, on nagu kure tirts suurde väina .
Tan
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 626
Joined: 24 Mar 2003, 22:32
Location: Saue

Post by Tan »

Kui hobikrossi tingimused on samad mis ralli ja autokrossi omad siis on see rehvide pealt kokku hoidmine küll täielik jama. Ehitad endale korraliku krossiauto ja pead alla panema mingisugused "pastlad" kuna tehn.tingimused seda nõuavad.
Minu ettepanek - las superkross jääda selliseks nn "harrastajate" alaks ja ralli ja autokross sellistel kes asja vähe tõsisemalt võtavad, see hobikross praegu küll minu arvates suht jama üritus, aga noh eks targemad mehed teavad mida teevad.
vaade
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Posts: 20
Joined: 03 May 2003, 20:45

Post by vaade »

Tan wrote:Ehitad endale korraliku krossiauto ja pead alla panema mingisugused "pastlad"
Minu ettepanek - las superkross jääda selliseks nn "harrastajate" alaks ja ralli ja autokross sellistel kes asja vähe tõsisemalt võtavad, see hobikross praegu küll minu arvates suht jama üritus
Ei pea ju siis ehitama vinget krossiautot kui pasteldega sõita tuleb, sellest ka nats odavust juurde.
Mina saan aru et hobikross ongi mõeldud harrastajatele - kes korraliku krossiauto teevad nendel on vast mõtet ikka rallikrossi sõita.

Sa pakud et hobikross on jama üritus - ootaks hooaja lõpuni, siis kommenteeriks - ootaks vähemalt esimesed paar etappigi ära?
VWman
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 238
Joined: 22 Feb 2003, 01:02

Post by VWman »

vaade wrote:Ei pea ju siis ehitama vinget krossiautot kui pasteldega sõita tuleb, sellest ka nats odavust juurde.

Sa pakud et hobikross on jama üritus - ootaks hooaja lõpuni, siis kommenteeriks - ootaks vähemalt esimesed paar etappigi ära?
ei pea jahh, aga võib ja kui võib siis ka ehitatakse .. kõige lihtsam on muidugi rentida .. näiteks Ohtla Integra, mis nüüdsest seisab garaazis, kuna Ohtla ise pühendub ringrajale .

Ma ei paku midagi..aga ennustan, et tuleb samasugune üritus nagu on rallikross ..kus üle 10 masina võistlusele kohale ei tule, ja minule kui pealtvaatajale ei paku kümmne masina vaatamine midagi
vaade
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Posts: 20
Joined: 03 May 2003, 20:45

Post by vaade »

Mine siis sõitma, kui vaadata ei taha :D

(muidugi on nii kõige lihtsam - loodetavasti jõuad Ohtlale rendiraha rohkem kui ühel etapil maksta 8) )

VWman wrote: ei pea jahh, aga võib ja kui võib siis ka ehitatakse
võib, aga pidasin silmas, et ühesuguste pasteldega sõites on ka nõrgematel autodel shansse
VWman
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 238
Joined: 22 Feb 2003, 01:02

Post by VWman »

Mine siis sõitma, kui vaadata ei taha :D
Pole vaatajaid.. pole sponsorraha..pole sõitjaid .. ja nii nad välja surevad .. :cry:
võib, aga pidasin silmas, et ühesuguste pasteldega sõites on ka nõrgematel autodel shansse
Ma ei usu hästi ..aga eks tulevik näitab ..väikse rahakotiga sõidetakse superkrossi, eks ole näha palju sealt sõitjaid tuleb, aga kardan et mitte eriti palju ..kuna teh.tingimused ei hoia võsitlus autode hinda madalal .
vaade
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Posts: 20
Joined: 03 May 2003, 20:45

Post by vaade »

VWman wrote: Pole vaatajaid.. pole sponsorraha..pole sõitjaid .. ja nii nad välja surevad .. :cry:
vaata optimisti seisukohalt: tulevad sõitjad..tulevad ka vaatajad ..sponsoridki ..ja nii need sarjad tekkivad :wink:

see oleks ehk sõitja seisukoht, kus esikohal on tema sõiduhuvi ja teisena tuleb huvi et teda vaadataks.

vaatamata, et lubad rentida Ohtla auto, esindad sina siiski vaataja seisukohta: enne rajaäärde ei tule kui möll on haripunktis.
favoriit
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Posts: 89
Joined: 03 Apr 2003, 10:01
Location: Tallinn

Post by favoriit »

No nii ja nüüd läheb siis täie pauguga lahti ERK standard ja ERK ühiselt rajale.EDU kõigile osavõtjatele ja tulevastele osavõtjatele.P.S Keretööd,turvakaared ja värvimine meilt det.frt@mail.ee Paldiski mnt 247. Tallinn.
Everything is possible in this buisness(M.Grönholm)
hunt
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 206
Joined: 09 Apr 2003, 19:49

Post by hunt »

mina olen erk standardi poolt. vörreldes superkrossi siis annax superkrossi kohtunike tööd veel soovida. eelmine suvi ei kastetud kruusa radasi ja oli vöistlejatele raske söita. erk standardis on väiksem stardi maks ja paremad auhinnad. hobikal kallim ja väiksemad auhinnad
vaade
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Posts: 20
Joined: 03 May 2003, 20:45

Post by vaade »

viimane EMV Taali sõit ei kastetud ka rada peaaegu üldse, see mis tehti oli ikka piisk merre - sümboolne pritsimine.
Ehk loodeti rohkem ilmale.

Tõsi selle EMV etapi korraldaja oli sama mis superkrossil, aga hooaeg on alles ees ja saab näha kas keegi teine paremini kastab.
klotz
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Posts: 5
Joined: 15 Jul 2003, 15:06
Location: Pärnumaa

Post by klotz »

Lugesin just Kogula rallikrossi etapi juhendit ja küll aru ei saanud, et ERK Standardi stardimaks odavam oleks kui "superkrossitajatel", viimastel see number ju 300.- aga Kogula näte põhjal Standardis eelregistreerujatele 400.- ja hiljem juba 500.-.
vaade
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Posts: 20
Joined: 03 May 2003, 20:45

Post by vaade »

Taalis oli see jällegi 150,- nii et see sõltub korraldajast.

(pealegi pole see mingi tõsiseltvõetav väide: "mulle meeldib X sari sest seal on stardimaks Z sarjast sada krooni odavam")
veokamees
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Posts: 137
Joined: 17 Feb 2003, 16:48
Location: Võrumaa

Post by veokamees »

Kogula rallikrossi bülletään nr. 1

Osavõtjate registreerimisel alandatud stardimaksuga klassis ERK standard 250 krooni, laupäeval registreeruvatel osavõtjatel klassis ERK standard stardimaks 350 krooni
Mis stress, sõit nagu sõit ikka, ainult stopper pannakse käima!
Post Reply