NATUKENE ABI TARGEMA POOLT!

rallikrossiga seonduvast

Moderators: Jaanus, Sparco

Post Reply
Ralli.Ralli
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Posts: 13
Joined: Sat Dec 21, 2013 9:19 pm

NATUKENE ABI TARGEMA POOLT!

Post by Ralli.Ralli »

tere,tahaks sisi teada et milline peaks olema ühe algaja ralliauto?
milline peaks seest olema? soovitatav võimsus?ja mis peaks ära vahetama?
plaan oli teha ralliauto ladast,nüüd ootan tagasisidet auto kohta,aa ja millised on nõuded?
ja tahaks veel teada et kuidas ja kus võiks ralli karjääri alustada? kas alguses lihtsald põllul harjutada ja siis järjest samm sammu haaval rallidele liikuda?


Aitäh mõistva suhtumise eest :)
Lithium
Rallifoorum 24/7
Posts: 5165
Joined: Thu Feb 11, 2010 1:05 pm
Location: Tallinn

Re: NATUKENE ABI TARGEMA POOLT!

Post by Lithium »

Võta mingi muu auto kui Lada.. Lada ehitus E-rühma ralliautoks on tunduvalt kallim kui näiteks mõne Nissan Sunny/Opel Astra ehitus.
Söörlöne!
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Posts: 3574
Joined: Mon Feb 13, 2006 5:08 pm

Re: NATUKENE ABI TARGEMA POOLT!

Post by -huviline2- »

Rallikrossi alateema valisid konkreetse huviga või niisama? Üldiselt http://www.autosport.ee on olemas alade kirjeldused ja autodele ning sõitjatele esitatavad nõuded. Ladat ehitada on kindlasti kallim kui lääne analooge, mis on tihtipeale juba originaalis päris okeid. Siin mõtlen siis olenevalt veoskeemidest jaapanlasi ja sakslasi.
RWD odavaim variant on kindlasti BMW, millel on ka päris head eeldused võidusõiduks, esiveolistest Hondad, Sunnyd jne. Venelane pole paha, eriti kui mõistliku hinnaga keegi head valmisprodukti müüb, aga ise ehitada...kallis ja keeruline ( võistlusteks sobivaid detaile Venemaalt juba keeruline saada)
Harjutamiseks talvised jäärajad ( eks ta tänavu ka ikka tuleb) ja rahvasport. Põllul saab ka loomulikult, paljud korralikud jäärajadki on põldudele rajatud, kuid iseseisvalt tehes tekib küsimus turvalisuses ning harjutusviisides. "Tiirukaid" tehes ja niisama ketsi lastes kogemusi eriti ei saa.
Algaja auto olgu tehniliselt korras, uute silladetailidega, originaalist parema vedrustusega ( pole nii kriitiline talvel) ning heade rehvidega.
Ralli.Ralli
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Posts: 13
Joined: Sat Dec 21, 2013 9:19 pm

Re: NATUKENE ABI TARGEMA POOLT!

Post by Ralli.Ralli »

aa,no okei eks ma siis valin mingi muu siduvahendi millest see asi kokku panna
Post Reply