4. leht 5-st

Postitatud: 23 Jaan 2009, 22:11
Postitas Strike
Tundub, et kuna Gardel mingi tehniline probleem masinaga ja katsele ei startinud, siis Peugeole kaksikvõit ning Ogier tõuseb klassikute hulka kes võitnud Monte ja seda oma debüütrallil. Tundub, et Loeb on oma õpilasele õpetussõnad kaasa andnud kuidas Montes kiire olla ja teised seljataha jätta :)

Postitatud: 23 Jaan 2009, 22:19
Postitas laika
"Gardemeister was in second place overall after SS11, but was not able to start the second Turini stage for reasons that are not yet clear. Having got through the previous stage with no problems, speculation suggests that he has developed a mechanical problem on the road section."
http://www.ircseries.com/html/readNews.asp?id=1067

Postitatud: 23 Jaan 2009, 22:27
Postitas Jaanus
Kes vaatasid Eurospordi ülekannet need teavad, et Garde kurtis SS11 lõpus, et tuledest põlesid ainult pargid ja ilma korralike tuledeta ei ole mõtet startida katsele. Muidugi tegelik põhjus võis olla ka muus.
Samas on Eurosport teinud juba mitu päeva super ülekandeid. Sellist otsepilti ootaks ka WRC sarja ja nagu selgub on see tehniliselt täiesti võimalik. Well done Eurosport.

Postitatud: 23 Jaan 2009, 22:38
Postitas laika
Peugeotil kolmikjuhtimine,kuigi Sarrazine iste on väga tuline!

Postitatud: 23 Jaan 2009, 23:16
Postitas Strike
Jaanus kirjutas:Kes vaatasid Eurospordi ülekannet need teavad, et Garde kurtis SS11 lõpus, et tuledest põlesid ainult pargid ja ilma korralike tuledeta ei ole mõtet startida katsele. Muidugi tegelik põhjus võis olla ka muus.
Samas on Eurosport teinud juba mitu päeva super ülekandeid. Sellist otsepilti ootaks ka WRC sarja ja nagu selgub on see tehniliselt täiesti võimalik. Well done Eurosport.
Garde jah kurtis, et esiklaas kipub uduseks minema ja nähtavus kehva ning tuled tahavad ka vahepeal ära kaduda. Tundub olevat mingi elektiprobleem selle katkestamise põhjuseks.

Postitatud: 23 Jaan 2009, 23:25
Postitas Jaanus
Nüüd selgus Garde katkestamise põhjuseks generaatori rike. See seletab ka tulede ja soojenduse hääbumise.
Umbes pool tundi on veel aega viimaste katsete alguseni, meeldivat hilisõhtust kaasaelamist kõigile.

Postitatud: 24 Jaan 2009, 00:19
Postitas Strike
Alen seisab katse eelstardis ja stardib 4 min hiljem kui pidanuks, Basso ja Kopecky järel. Eelmise katse lõpus nagu jäi meelde, et Alen ütles ka, et mootoriga oli probleeme. Tundub, et tueb veel loterii :)

Postitatud: 24 Jaan 2009, 00:21
Postitas kaits
Sai nüüd mootori käima ja stardib Kopecky järel

Postitatud: 24 Jaan 2009, 00:56
Postitas Strike
Sarrazin kindlustas veelgi selle katsega Peugeotide kolmik juhtimist. Kopecky küll üritas veel, kuid siiski jääb Skoda S2000 debüüdil poodiumist ilma.

Postitatud: 24 Jaan 2009, 00:57
Postitas laika
Sarrazin pani ikka hullu,aga ega tal suurt midagi muud teha ka polnud.Kopecky hoidis püstolit kuklal.Ülejääk võtavad asja juba rahulikumalt.

Postitatud: 24 Jaan 2009, 01:11
Postitas Rainy
laika kirjutas:Sarrazin pani ikka hullu,aga ega tal suurt midagi muud teha ka polnud.Kopecky hoidis püstolit kuklal.Ülejääk võtavad asja juba rahulikumalt.
Samas Kopikas ütles, et hoiab oma kohta ja rohkem ei midagit...

Postitatud: 24 Jaan 2009, 01:32
Postitas Strike
Prantsuse autotootjale peale 2003 Monte ja Citroeni kolmikvõitu siis taas Montest üle aastate kolmikvõit seekord siis Peugeotile.
Ogierist saame veel kuulda nii sellele kui ka järgmistel hooaegadel ja mitte ainult IRC sarjas, tundub, et see noor tegelane on astumas oma mentori sõidusaabastesse. Tasa sõuad kaugele jõuad taktika toimis sellel rallil õlitatult.
Üldiselt hea mulje kogu IRC 2009 hooaja avalöögi üle. Peale võitlusliku sõidu jääb meelde, palju erinevaid katseõite, Skoda ilus debüüt (Hännineni kiire sõit ning Kopecky lõpuks 4s) ning EuroSpordi live katsed olid muidugi kirss tordil

Postitatud: 24 Jaan 2009, 01:46
Postitas laika
Õnnitlused võitjatele ja ühinen eelkõnelejatega,selliseid live-ülekandeid oleme soovinud juba ammu.

Postitatud: 24 Jaan 2009, 09:07
Postitas cali
Ei saa midagi muud teha, kui pean ühinema kiitjatega - tihe konkurents rajal, head ülekanded. Üle tüki aja oli rallit põnev jälgida nii arvutist kui ka televiisorist. Super!

Postitatud: 24 Jaan 2009, 11:55
Postitas Külaline
Palju õnne Ogierile,

Hämmastav on see, et ta ainult 7 päeva tagasi istus esimest korda sellesse autosse, ja võitis kohe Monte Carlo ralli sellega ära.

Postitatud: 24 Jaan 2009, 17:03
Postitas jens
Võtaks ka siis asja kokku. See võistlus tuletas meelde vanu häid aegu.:D Pidevalt muutuv jõuvahekord, oluliste tegijate katkestamised tippkoha eest heitlemisel. Erinevalt praegusest WRC-st, kus järjestus pannakse ilma oluliste edasiste muudatusteta paika avapäeval ja nii igal rallil.

Ogier - tegija!
Tubli debüüt ka Škodalt ning silmapaistev esitus Hänninenilt. Kui Škoda plaanid 2010-st WRC-ga liituda vastavad tõele, siis võib Juho saada lähiaastatel üheks arvestatavaks tegijaks.

Postitatud: 25 Jaan 2009, 09:34
Postitas laika
Alen siis ikkagi katkestas kuuendalt kohalt.Sidur ütles üles ja ei jõudnud õigeks ajaks finishi.
http://www.ircseries.com/html/readNews.asp?id=1073

Postitatud: 25 Jaan 2009, 16:28
Postitas Suurkala
Täitsa vaimustav konkurents! Tihe rebimine esikohapärast ja sellega kaasnevad väljasõidud ja katkestamised. Loodan et WRC sarjas masinate vahetus toob ka WRC sarja sellist põnevust. Igastahes, ei jõua seda ära oodata.

Postitatud: 28 Jaan 2009, 00:24
Postitas kajakas1
Ülekanded olid tõesti super. Praegu tuleb miski kordus Eurospordi pealt, aga... Need masinad ei ole ikkagi WRC ja saavad eiteamitusekki km kohta põske. :) Mina tahan näha alati kiireimat tehnikat.

Postitatud: 28 Jaan 2009, 00:35
Postitas kajakas1
Vaadates seda Ogieri triumfi, siis tekkis veel selline mõte, et kui Loeb ja Citroen 2010 loobuvad, siis on prantslastel kohe uus sarnane tandem tulemas ehk Ogier ja Peugeot. Kas keegi neile vastu saab? :D