Page 5 of 5

Posted: Wed Jan 28, 2009 9:29 am
by Strike
kajakas1 wrote:Vaadates seda Ogieri triumfi, siis tekkis veel selline mõte, et kui Loeb ja Citroen 2010 loobuvad, siis on prantslastel kohe uus sarnane tandem tulemas ehk Ogier ja Peugeot. Kas keegi neile vastu saab? :D
Enne on veel võimalilk, et saame näha Ogieri kiiret sõitu ka Citroeni roolis sellel hooajal.

Posted: Wed Jan 28, 2009 10:59 am
by SLy
kajakas1 wrote:Vaadates seda Ogieri triumfi, siis tekkis veel selline mõte, et kui Loeb ja Citroen 2010 loobuvad, siis on prantslastel kohe uus sarnane tandem tulemas ehk Ogier ja Peugeot. Kas keegi neile vastu saab? :D
Mingid jutud on olnud,et Citroen ehitab ka S2000 mudeli.

Posted: Wed Jan 28, 2009 11:04 am
by SLy
kajakas1 wrote:Need masinad ei ole ikkagi WRC ja saavad eiteamitusekki km kohta põske. :) Mina tahan näha alati kiireimat tehnikat.
Nendele autodele tulevad WRC klassis külge turbo ja muud lisad. Sellega muutuvad nad kindlasti palju kiiremaks kui praegusel kujul.

Posted: Wed Jan 28, 2009 12:16 pm
by cali
kajakas1 wrote: Need masinad ei ole ikkagi WRC ja saavad eiteamitusekki km kohta põske. :) Mina tahan näha alati kiireimat tehnikat.
Cape Canaverali neemel peaks nägema aeg-ajalt NASA süstikuid, need ühed kiireimad asjandused, mida inimene ehitanud.

Kiire auto ei võrdu kiire sõitjaga, mina hindan rohkem vaatemängu, mida pakuvad sõitjad, kui autosid. IRC esimene etapp oli selle koha pealt väga hea - põnev võistlus, palju atraktiivset toimus raja peal ja lisaks super TV-ülekanded. Absull ei huvita kui palju S2000 WRC masinatele kaotavad.

Posted: Wed Jan 28, 2009 12:35 pm
by Guest
Võimsust võiks olla ikka natuke juures...onboardist oli tunda kohe, et nõelasilmakurvides eriti oli autol hing kinni ja kõik...muidu jah, on silmaga kohe näha, et aeglasemad autod WRCdest

Aga kui nüüd lubatakse turbokõriava suurendada, siis ma arvan, et proffide käes on päris huvitav vaadata, kuidas nad neid autosi ohjeldavad...see auto on siis rohkem vaatemänguline ning eks mitterahakamad ja andekad ka kindlasti hakkavad üllatama jälle...

Posted: Wed Jan 28, 2009 8:32 pm
by kajakas1
cali wrote:
kajakas1 wrote: Need masinad ei ole ikkagi WRC ja saavad eiteamitusekki km kohta põske. :) Mina tahan näha alati kiireimat tehnikat.
Cape Canaverali neemel peaks nägema aeg-ajalt NASA süstikuid, need ühed kiireimad asjandused, mida inimene ehitanud.

Kiire auto ei võrdu kiire sõitjaga, mina hindan rohkem vaatemängu, mida pakuvad sõitjad, kui autosid. IRC esimene etapp oli selle koha pealt väga hea - põnev võistlus, palju atraktiivset toimus raja peal ja lisaks super TV-ülekanded. Absull ei huvita kui palju S2000 WRC masinatele kaotavad.
Ärme demagoogitse! Keegi pole öelnud, et kiire auto võrdub kiire sõitjaga ja see ei puutu üldse teemasse. Ma pole kunagi üheski sarjas olnud tehnika arengu kunstliku piiramise poolt. Põnev võib iga sari olla, mis see siia puutub? Mosseliiga on ka põnev ja atraktiivne. Aga ala TIPPLIIGAS tahaks ma näha maksimaalset tehnikat, mida on võimalik välja pigistada. Kui vormelis pole veel väga suurt vahet, sest silmaga nagunii midagi ei erista peale kümnendike stopperitel, siis rallis peab ikka pime loom olema, kes ütleb, et ei näe vahet N ja WRC kiirusel. Ja ka atraktiivsusel.

Ja kui veel natuke norida siis tootjate kohapealt ei näinud ma seal IRC's küll olulist rebimist. Peugeotile 4 esimest? Jah shkoda ja Hänninen panid küll metsa.

Posted: Wed Jan 28, 2009 10:05 pm
by cali
kajakas1 wrote:
cali wrote:
kajakas1 wrote: Need masinad ei ole ikkagi WRC ja saavad eiteamitusekki km kohta põske. :) Mina tahan näha alati kiireimat tehnikat.
Cape Canaverali neemel peaks nägema aeg-ajalt NASA süstikuid, need ühed kiireimad asjandused, mida inimene ehitanud.

Kiire auto ei võrdu kiire sõitjaga, mina hindan rohkem vaatemängu, mida pakuvad sõitjad, kui autosid. IRC esimene etapp oli selle koha pealt väga hea - põnev võistlus, palju atraktiivset toimus raja peal ja lisaks super TV-ülekanded. Absull ei huvita kui palju S2000 WRC masinatele kaotavad.
Ärme demagoogitse! Keegi pole öelnud, et kiire auto võrdub kiire sõitjaga ja see ei puutu üldse teemasse. Ma pole kunagi üheski sarjas olnud tehnika arengu kunstliku piiramise poolt. Põnev võib iga sari olla, mis see siia puutub? Mosseliiga on ka põnev ja atraktiivne. Aga ala TIPPLIIGAS tahaks ma näha maksimaalset tehnikat, mida on võimalik välja pigistada. Kui vormelis pole veel väga suurt vahet, sest silmaga nagunii midagi ei erista peale kümnendike stopperitel, siis rallis peab ikka pime loom olema, kes ütleb, et ei näe vahet N ja WRC kiirusel. Ja ka atraktiivsusel.

Ja kui veel natuke norida siis tootjate kohapealt ei näinud ma seal IRC's küll olulist rebimist. Peugeotile 4 esimest? Jah shkoda ja Hänninen panid küll metsa.
Küsi sõitjate käest, et mida nad neist autodest arvavad. Senimaani on tagasiside väga positiivne autode kohta.

Tipptehnikaga on see jama, et see on kallis ja varsti sõidavad MM tiitli peale ainult naftašeigid - pole ka nagu suurem asi vaatamisväärsus. Muidu pole mul WRC masinate vastu midagi aga samas on ka need S2000 putukad on ägedad. Korralikku võidusõitu tahaks näha!

Posted: Wed Jan 28, 2009 11:26 pm
by jens
Üldiselt on vastukaja IRC Monte Carlo etapi kohta vägagi positiivne olnud, seega ei näe küll mingit põhjust S2000 vastu olemiseks. Sellist "konkurentsi" nagu 2009. aasta WRC meile pakub, pole nüüd küll kellelegi vaja, olgu see auto atraktiivsus milline tahes. Siis võiks üldse olla mingi superautode ralli, kus mootorid on 1000 hj-lised jne. Kuigi ainult üks sõitja sõidab taolise tehnikaga, sest keegi teine ei suuda sellist ehitada, aga mis see loeb - tipptehnika ju ikkagi.:P

Posted: Thu Jan 29, 2009 2:08 pm
by kajakas1
Jälle demagoogia mingist 1000hj. Aga anname siis kõigile suvalised ülelaadimiseta N3'd kätt, sõitjaid on oioikupalju ja liider vahetub iga katse järel, vägev :P

Ja see kalliduse jutt on selline, et siin on pool süüd FIA'l. Kas siis aastal 98 oli tippralliauto ehitamine odavam kui praegu? Ei olnud, põhjused on mujal. IRC sõitjate kommentaardiest - kes neist WRC'ga sõitnud üldse on. Gardemeister, Ogier...

Posted: Thu Jan 29, 2009 2:11 pm
by Strike
Lisaks veel Gardele ja Ogierile ka Loixi :)

Posted: Thu Jan 29, 2009 2:38 pm
by cali
Hänninen, Kopecky, Sarrazin, Meeke tulevad meelde + veel tegelased, kes on neid masinaid testinud (nt. Sainz)

Aga noh...mida need mehed ka rallist teavad....

Posted: Thu Jan 29, 2009 3:37 pm
by Suurkala
No võrreldes 98. aastaga on tänapäeva WRC masinad ikka kohutavalt palju muutunud. Kõiksugu elektriliste abimeeste tulek on pannud teamide rahakottile ikka korraliku põntsu. Siin ju vahepeal juba kooriti neist masinatest igasugu vidinaid maha et kaadervärki odavamaks teha. Iga selle raha koorimisega muutusid ka masinad aeglasemaks, kuna oli vähem elektroonilisi abimehi kes leidsid igas kurvis selle viimasegi pidamise mis sealt leida oli.
Enim vihkan tegelt seda uut rehvide reeglit, kus ei lubata kasutada enam nn. "purunematuid rehve" Hetkel WRC sarjas konkurentsis on juba niigi vähe sõitjaid ja kui kellegil on vähem õnne ja oskab kuskil rehvi lõhkuda on ta konkurentsist väljas.
Ega nende S2000 masinat üle võib siin lõpmatuseni vaielda. Tuleb lihtsalt nende tulek ära oodata ja eks siis on näha kuidas need turboga liiguvad.
Väidetavalt pidi turbo neile masinatele lisama 100HP, mis on tegelikult vägagi märgatav hobujõudude suurenemine, eriti veel nii väikestel masinatel kui on S2000 klassi masinad. Eks see ole taas kord paratamatu, et ka need masinad topitakse ajapikku igasugu ime vidinaid täis, eesmärgiga kiirelt ja sujuvalt edasi liikuda.

Posted: Fri Jan 30, 2009 12:40 am
by Strike
Atkinsoni enda sõnul on täiesti reaalne teda näha sõitmas mõnel IRC etappil mõne S2000 roolis, seega endiste ja praeguste WRC sõitjate hulk aina kasvad IRC sarjas ning see omakorda lisab sarjale kindlasti palju atraktiivsust ning toob juurde tugevamat konkurentsi.