Milline auto oleks parim rahvaralli jaoks?

tänavasõiduautodele mõeldud võiduajamistest

Moderators: Sparco, Jaanus, cuke

Post Reply
indrek59
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Posts: 10
Joined: 21 Jan 2006, 11:41

Milline auto oleks parim rahvaralli jaoks?

Post by indrek59 »

Plaanis hakata sõitma rahvarallit ja jäärada. Kuid pole veel autot. Tahakski teada mis auto oleks parim? Et oleks piisavalt võimsust, varuosad odavad. Ühesõnaga mis oleks ralliks sobiv. Kel teadmisi, oleks tore kui annaksite teada!

Ette tänades,
Indrek
indrek59
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Posts: 10
Joined: 21 Jan 2006, 11:41

Post by indrek59 »

Ja see auto peaks olema ikka odav- mitte üle 30 000 krooni! Oleks hea kui auto saaks kätte 10 000- 15 000 krooniga1 8)
kollerimees
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Posts: 48
Joined: 09 Jan 2006, 22:46
Location: tartu-võru vahel
Contact:

Post by kollerimees »

sa pead endale kõigepealt selgeks tegema mis klassis sa sõita tahad. Ja kas RWD,FWD,4WD või vaba!
indrek59
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Posts: 10
Joined: 21 Jan 2006, 11:41

Post by indrek59 »

Olen kuulnud, et algajad peaksid alustama tagasillavelisega, et siis õpib sõitma kah, seega peaks olema vedav sild taga! Kui mõni hea sisillaveoline auto olemas, anke aga sellest ka teada! :roll:
kollerimees
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Posts: 48
Joined: 09 Jan 2006, 22:46
Location: tartu-võru vahel
Contact:

Post by kollerimees »

Ma ei saa sinust aru.Mitmendas klassis sa käid?
indrek59
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Posts: 10
Joined: 21 Jan 2006, 11:41

Post by indrek59 »

Millest sa aru nüüd ei saa?
RaitV

Post by RaitV »

esivedu palju lihtsam.
WV Golf II oleks kõige mõtekam millega alustada
indrek59
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Posts: 10
Joined: 21 Jan 2006, 11:41

Post by indrek59 »

Äkki keegi seletab, miks Golf II nii hea on siis, et sellega kõige mõtekam alustada?
RaitV

Post by RaitV »

Jupid on odavad ja GTI astub väga hästi edasi.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Posts: 19363
Joined: 23 Feb 2003, 12:43
Location: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 10
Contact:

Post by Kolin »

Tigra144 teab mida räägib. Kuna mees ise ka võistleb.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
K-1
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Posts: 3
Joined: 02 Sep 2006, 16:14
Location: Tallinn

Post by K-1 »

Samara on ka hea valik, 10 kiloga saad normaalse eksemplari ( soovitan 1.5 karbut), 4 kilo vedrustusse (mustad Bilsteini gaasid) ja omad juba söidukölbulikku autot.
Kui raha rohkem siis kergendatud hooratas, uus sidur (11x seeria), korralik otseläbi väljalase, surveastet tõsta, sportnukk, korralikud rehvid/veljed, turvapuur, toekam iste, sportrool, traksid.
Rohkem inffi www.ladaklubi.ee
Golf ''GenaTegiImet''
RaitV

Post by RaitV »

Tegemist oli ikka rahvaralliga mitte sport ralliga ;) Hetke reeglitega peab auto olema originaal.
indrek59
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Posts: 10
Joined: 21 Jan 2006, 11:41

elas kord karu...:d

Post by indrek59 »

Ehk keegi seletab või annab lingi, kus on ära seletatud rahvaralli võistlusklassid (2WD vaba, 2WD-S, 2WD-V, 2WD-A, 2WD-B).

Tänud!
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 3574
Joined: 13 Feb 2006, 17:08

Post by -huviline2- »

2wd vaba on puuriga masinad...ülejäänud näitavad võimusi ntx,kui type-r ,siis 2wd-b ja kui mingi tava civic ntx,siis 2wd-a või ei ole nii?
Last edited by -huviline2- on 24 Dec 2006, 22:05, edited 1 time in total.
Karmen
---
---
Posts: 975
Joined: 14 Jul 2003, 23:00

Post by Karmen »

Klassid on seletatud kas võistlussarja üldjuhendis või siis konkreetse võistluse võistlusjuhendis.

2006 olid rahvasprindisarjas järgmised klassid:


1) Klass (MOSKVICH) - sõidukid peavad olema Liiklusseadusega kooskõlas.
2) Kuni 1600 cm3 mootoriga kaherattaveoliste autodega võistlejad (2WD-A)
Klassi 2WD-A loetakse võistlusautod, mille tegelik mootori kubatuur koos mõõtmisveaga ei ületa 1640 cm3. Mootori kubatuuri arvutamisel korrutatakse vankelmootori töömaht koefitsiendiga 1,5 ja igasuguse ülelaadimisega mootori töömaht koefitsiendiga 1,7.
3) Üle 1600 cm3 mootoriga kaherattaveoliste autodega võistlejad (2WD-B)
Klassi 2WD-B loetakse võistlusautod, mille tegelik mootori kubatuur koos mõõtmisveaga on üle 1640cm3. Mootori kubatuuri arvutamisel korrutatakse vankelmootori töömaht koefitsiendiga 1,5 ja igasuguse ülelaadimisega mootori töömaht koefitsiendiga 1,7.
4) Neljarattaveoliste autodega võistlejad(sh. EAL kaarti omavad neljarattaveolised autod) (4WD). Ülelaadimisega 4WD autode turbo kõri peab olema kooskõlas maksimaalselt kehtivate FIA A-Rühma reeglitega.
5) Kaherattaveoliste kehtivat EAL kaarti omavate autodega võistlejad (2WD Sport)


2WD-S ja 2WD-V olid kasutusel 2005 aastal sprindi KV-sarjas ja mõnedel võistlustel 2006. aastal.

Üldiselt on siis vaba- või ka sportklass mõeldud EAL tehniliste kaarti omavatele autodele ja need 2WD A ja B või V ja S eraldavad mootori kubatuuri järgi kaheveoliste standardautode klasse. Piir on viimasel ajal jooksnud 1,6L peal.
indrek59
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Posts: 10
Joined: 21 Jan 2006, 11:41

Post by indrek59 »

Tänud vastuse eest:d

Nüüd selline küsimus, et kuna jaotatakse autod klassidesse vedava silla järgi? Kas see on nii enamasti jääraja puhul?
Karmen
---
---
Posts: 975
Joined: 14 Jul 2003, 23:00

Post by Karmen »

Jäärajas on olnud jaotus jah ka vedava silla järgi. EAL krossikomitee korraldatava jääraja KV punktiarvestuses olid ikka ühes pajas nii esi- kui tagaveolised.

Jäärajas oli 2006 õige mitu erinevat sarja ja klasside jaotused neis erinevad.
Post Reply