Rahvarallide kalender 2003

tänavasõiduautodele mõeldud võiduajamistest

Moderators: Jaanus, Sparco, cuke

Kristo
Uugo Boss
Uugo Boss
Posts: 3475
Joined: Wed Jan 15, 2003 12:16 pm
Location: Everywhere
Contact:

Rahvarallide kalender 2003

Post by Kristo »

Teeks ka selle teemaga algust ja tooks ära 2003 kalendri:

18.04 TARTU

17.05 SAAREMAA

07.06 TALLINN

19.07 SUVERALLI

09.08 U.AAVA

06.09 MILZIS

20.09 HARJUMAA

11.10 VILJANDI

25.10 KOOLISÜGIS

15.11 ROOSTA
Kasuta ikka turvavööd ka!
Erki
Kiddo soon 5000!
Posts: 5497
Joined: Sun Jan 19, 2003 1:58 pm
Location: Tallinn

Post by Erki »

Kas Tartu etapp toimub laululaval?
gaas on endiselt laiffi
tarvo
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Posts: 95
Joined: Tue Feb 18, 2003 11:10 am

Post by tarvo »

Erki wrote:Kas Tartu etapp toimub laululaval?
raske vist ära mahutada laululavale tervet rallit? :P
Tarvo
Kristo
Uugo Boss
Uugo Boss
Posts: 3475
Joined: Wed Jan 15, 2003 12:16 pm
Location: Everywhere
Contact:

Post by Kristo »

Kas sel aastal rahvaralli autod juba pool võidukad, et kruusarehvid ja torud jne?
Kasuta ikka turvavööd ka!
tarvo
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Posts: 95
Joined: Tue Feb 18, 2003 11:10 am

Post by tarvo »

Carlos wrote:Kas sel aastal rahvaralli autod juba pool võidukad, et kruusarehvid ja torud jne?
no torusid pole mõtet kaalu huvides panna, aga kruusarehvidega sai juba mullugi sõidetud (põhimõtteliselt on nende kasutamine vaba alates eelmise aasta suvest) ja oleme ausad et nii mõnegi rr autoga võiks vabalt e-rühma sõita. Ja no imprezal/evo7 -el ei ole keegi kõri jämedust piiranud jms. nii et ....
Tarvo
Kristo
Uugo Boss
Uugo Boss
Posts: 3475
Joined: Wed Jan 15, 2003 12:16 pm
Location: Everywhere
Contact:

Post by Kristo »

No aga kas siis on loomisel ka mingi eraldi arvestus? Muidu minu arusaamist mööda on eraldi arvestus vist nelivedustel ja kaheveolistel ja vist mootori töömahust sõltuv. Või eksin päris palju?
Kasuta ikka turvavööd ka!
paevavaras
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Posts: 78
Joined: Thu Feb 13, 2003 11:18 pm
Location: Tln

Post by paevavaras »

tarvo
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Posts: 95
Joined: Tue Feb 18, 2003 11:10 am

Post by tarvo »

Carlos wrote:No aga kas siis on loomisel ka mingi eraldi arvestus? Muidu minu arusaamist mööda on eraldi arvestus vist nelivedustel ja kaheveolistel ja vist mootori töömahust sõltuv. Või eksin päris palju?
üldse ei eksi:))
lisaks veel naised ka :P (ainult 2WD autodega sellest aastast)
Tarvo
Kristo
Uugo Boss
Uugo Boss
Posts: 3475
Joined: Wed Jan 15, 2003 12:16 pm
Location: Everywhere
Contact:

Post by Kristo »

tarvo wrote:
Carlos wrote:No aga kas siis on loomisel ka mingi eraldi arvestus? Muidu minu arusaamist mööda on eraldi arvestus vist nelivedustel ja kaheveolistel ja vist mootori töömahust sõltuv. Või eksin päris palju?
üldse ei eksi:))
lisaks veel naised ka :P (ainult 2WD autodega sellest aastast)
No aga kui osad sõidavad tühjaks pekstud autoga ja võistlusrehvidega ning teisel puhtalt tänava modifikatsioon, siis ju kaob võistlusmoment ära?
Kasuta ikka turvavööd ka!
tarvo
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Posts: 95
Joined: Tue Feb 18, 2003 11:10 am

Post by tarvo »

Carlos wrote:No aga kui osad sõidavad tühjaks pekstud autoga ja võistlusrehvidega ning teisel puhtalt tänava modifikatsioon, siis ju kaob võistlusmoment ära?
eks ta kahe otsaga asi ole jah, aga....
mina isiklikult ei näe pointi igapäeva autoga sõita, ei viitsi sellise hirmus rajal olla et äkki pean esmaspäeval bussiga sõitma:(
ja noh kui auto ainult selleks on siis, miks ma peaks lisaraskust kaasa vedama?
Tarvo
Kristo
Uugo Boss
Uugo Boss
Posts: 3475
Joined: Wed Jan 15, 2003 12:16 pm
Location: Everywhere
Contact:

Post by Kristo »

tarvo wrote:
Carlos wrote:No aga kui osad sõidavad tühjaks pekstud autoga ja võistlusrehvidega ning teisel puhtalt tänava modifikatsioon, siis ju kaob võistlusmoment ära?
eks ta kahe otsaga asi ole jah, aga....
mina isiklikult ei näe pointi igapäeva autoga sõita, ei viitsi sellise hirmus rajal olla et äkki pean esmaspäeval bussiga sõitma:(
ja noh kui auto ainult selleks on siis, miks ma peaks lisaraskust kaasa vedama?
Point sees. Aga kas rahvaralli polegi mitte mõeldud nagu tavaautodele? Et kui juba tühjaks kiskuda ja nii edasi, miks siis mitte päris rallit või sprinti sõita? Lihtsalt uurin.
Kasuta ikka turvavööd ka!
cuke
Moderaator
Moderaator
Posts: 175
Joined: Mon Feb 17, 2003 10:43 am
Location: tartupoiss pealinnas
Contact:

Post by cuke »

Nojahh.. Minu seisukoht on, et kui on rahvaralli, siis peaks tegemist olema siiski tänavasõidu autoga.. Just sellisega, millega pärast rallit jälle tööle lähed.. või siis vähemalt võid minna, ilma et politseid kartma peaks. Kui kasutatakse spetskumme, tehakse auto kogu ülearusest raskusest (istmetest) puhtaks, siis on ju ainult natuke maad, et tekitada tore "päris" rallikas. Kui eesmärk on pakkuda "tavalisele" inimesele võimalust rallil osaleda, siis peaks jätma ka võimaluse "tavalise" autoga sõita.. Äkki teha eraldi arvestus??
Hyundai ei ole tolmuimeja!!
tarvo
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Posts: 95
Joined: Tue Feb 18, 2003 11:10 am

Post by tarvo »

cuke wrote:Nojahh.. Minu seisukoht on, et kui on rahvaralli, siis peaks tegemist olema siiski tänavasõidu autoga.. Just sellisega, millega pärast rallit jälle tööle lähed.. või siis vähemalt võid minna, ilma et politseid kartma peaks. Kui kasutatakse spetskumme, tehakse auto kogu ülearusest raskusest (istmetest) puhtaks, siis on ju ainult natuke maad, et tekitada tore "päris" rallikas. Kui eesmärk on pakkuda "tavalisele" inimesele võimalust rallil osaleda, siis peaks jätma ka võimaluse "tavalise" autoga sõita.. Äkki teha eraldi arvestus??
vale arusaam ikka asjast natuke....
politseid ei karda neist autodest ükski...
aga spetskumm ei tee rr autost veel võidusõiduautot, kuigi jah paljud on sellele tasemele üsna lähedal. istmete eemaldamaine EI OLE lubatud.
ja enda mina mätta otsast asja võttes ei ole autoga midagi rohkem tehtud, kui kergendatud ja jäigendatud, nii et gonkamasinast on asi ikka vägavägaväga kaugel:)
Tarvo
cuke
Moderaator
Moderaator
Posts: 175
Joined: Mon Feb 17, 2003 10:43 am
Location: tartupoiss pealinnas
Contact:

Post by cuke »

vale arusaam ikka asjast natuke....
politseid ei karda neist autodest ükski...
aga spetskumm ei tee rr autost veel võidusõiduautot, kuigi jah paljud on sellele tasemele üsna lähedal. istmete eemaldamaine EI OLE lubatud.
ja enda mina mätta otsast asja võttes ei ole autoga midagi rohkem tehtud, kui kergendatud ja jäigendatud, nii et gonkamasinast on asi ikka vägavägaväga kaugel:)
Loomulikult ei arva ma, et päris nii lihtsalt tavaautost gonkamasina saaks.. Ja no kergendamine-jäigendamine on minu poolest ok.. Ka mootori kallal pusimine ja sellest mõne lisaeesli näljameelitamine. Põhiline oleks, et sisuliselt sama autoga ka tänaval sõidetaks..
Hyundai ei ole tolmuimeja!!
tarvo
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Posts: 95
Joined: Tue Feb 18, 2003 11:10 am

Post by tarvo »

cuke wrote:Loomulikult ei arva ma, et päris nii lihtsalt tavaautost gonkamasina saaks.. Ja no kergendamine-jäigendamine on minu poolest ok.. Ka mootori kallal pusimine ja sellest mõne lisaeesli näljameelitamine. Põhiline oleks, et sisuliselt sama autoga ka tänaval sõidetaks..
täitsa vabalt sõidavad kõik need nn spetsrahvaralliautod ka tänaval ja kindlasti on ka nende tehniline seisukord parem kui enamustel tavaautodel, ülevaatused ja kindlustused peavad neil ju olemas olema samuti:)

aga noh ega ma vaimustusest ei kilju muidugi kui peaks enda omaga tänaval sõitma (jäik, müra jne.), ma suht mugav inimene:P
Tarvo
golf_rally
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Posts: 4
Joined: Sat Feb 15, 2003 12:41 pm
Location: Tallinn
Contact:

Post by golf_rally »

Rahvas! Arge unustage et noored soidavad ka rahvarallit ja nemad voivad soita oigete gonkadega :D
See, et sa sirge tee peal vajutada oskad, ei tähenda veel et sa rallisõitja oled!!!
VWman
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 238
Joined: Sat Feb 22, 2003 1:02 am

Post by VWman »

Carlos wrote: Point sees. Aga kas rahvaralli polegi mitte mõeldud nagu tavaautodele? Et kui juba tühjaks kiskuda ja nii edasi, miks siis mitte päris rallit või sprinti sõita? Lihtsalt uurin.
Päris rallis on võistlus kulud tiba teised, ma ka rahvakat selle pärast vaikselt sõidan, et ei suuda suure ralli kulusi kanda, auto veel kuidagi jõuaks ehitada...aga võistlemisele minevadi kulutusi minu rahakott sealt kõrvalt enam kanda ei jõua .

Stardimaks suures rallis ~2500.-
Rahvarallis ~500.-
Suures rallis peab olema nn. kodust ära 2-3 päeva töönädalast, rahvarallid toimuvad reeglina laup.-pühapäev.
Lisaks veel, varustusele, rehvidele, kütusele, mehaanikutele minevad kulutused .Rahvarallis on need ikka 10 kordi madalamad .
umm
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 673
Joined: Sun Feb 16, 2003 1:31 pm
Location: Tallinn

Post by umm »

rahvarallil ei pea tingimata osalema tänavasõidu autoga, õieti misasi on tänavasõiduauto, olete kunagi püüdnud tõmmata jutti, mis on ja mis ei ole? Raske? On küll, sellepärast rahvaralli ei ole mitte tänavasõiduautode ralli, vaid rahvale, ehk siis harrastajatele mõeldud üritusega. Me ei saa keelata, et autot ei saa ja ei tohi ehitada, niikuinii ehitavad, las siis juba kindlat määratletud piirini ja nii, et seda ka kontrollida saab. Tõsi, kaks-kolm sammu ja auto vastab juba ralli nõuetele, aga see ongi tagumine eesmärk. Olen selle ala sees natuke liiga kaua viibinud, kuid sellised on arusaamad olnud ja sellisena näib, et on valitud õige tee - osalejate arvu kasvu vaadates. Kes sõita tahab, palun, kiirelt sõita nõuab alati midagi rohkemat, kui tavaline. Nüüdseks võib öelda, et ala on elujõuline ja areneb. Ja kui te arvate et kiirused on suured, siis vale taaskord, kiirused viiakse siiski ohutuks ja juhi oskused mängivad siiski olulist rolli, sõltumata kui ümberehitatud auto on. Ok, pikk jutt seesamune...
ennup
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Posts: 8
Joined: Sat Feb 22, 2003 10:29 pm
Location: eesti

Post by ennup »

:evil: tere! krt olen tige, sest neid reegleid ei kontrollita kohati korralikult. eelmisel aastal osalesin isegi aga kadus isu ära, pole mõtet lolli mängida niikaua kuni pole tehtud muudatusi, näide: Lillel on auto praktilisel võistlus auto ( ainult rauad puudu) ,vaadake seda autot lähemalt kas olid õiged istmed sees?( taga istmed) reeglites on(oli) et slikki ei tohi kasutada aga lõigatud slikk on ka slikk nii et .... kas ikka on rahvale või igalemehele?mina tahaks küll veel osaleda aga ma ei jõua pidada võistlus autot ja tavalist! et te ei arvaks et ma olein mingi kibestunud tagaotsa vennike, olin mina seal kümne piirimail. loodan et võetakse midagi ette muidu jääbki nii et 4-6 pea sport autot ees ja tsirkuse artistid seal lõpus ja vahepeal on lihtsal igav.
ennup
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Posts: 8
Joined: Sat Feb 22, 2003 10:29 pm
Location: eesti

Post by ennup »

:evil: to umm! mis jutt see on et auto ehitus ei mängi mingit rolli, jama, kas ikka oled selle värgisees nii kaua old et räägid nii? olen ka igat-liiki sõitusi sõitnud ja autost oleneb ikka ka midagi võibolla nende päris tagumistele meestele ei mõju aga ....?
Post Reply