Rahvarallide kalender 2003

tänavasõiduautodele mõeldud võiduajamistest

Moderaatorid: Sparco, Jaanus, cuke

devilc
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 24
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:14

Postitus Postitas devilc »

Ennup, on naiivne arvata, et kui ehitamine keelatud on, tekib kohe konkurents ja sõitmine on jube odav. Tegelikult on hoopis vastupidi - sellisel juhul võidaksid hoopis need, kel raha poest uus 300-800K auto osta. Praegu on lootust ka 100K autoga (30K toorik + 70K ehitamine) konkurentsis püsida.

Ralli(sprint), nagu pea iga tehnikaala, ongi lihtsalt ogaralt kallis, kui tahad päris eesotsas sõita.
umm
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 673
Liitunud: 16 Veebr 2003, 13:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas umm »

kui ala ei sobi, siis ehk naabri_jaaniga koos kimamine oleks lõbusam? Keegi ei käsi osa võtta, kui tunned, et võimed käivad tugevasti alla lati, siis pane pea tööle, kuidas saada kiiremaks. Kui sõidad esikümne piiril, siis ei tohiks probleem olla võtta ka koht klassi pjedestaalil. Kui tahad 2 wd autol saada absoluutvõitu, siis küll... Ja asja sees olen ma ilmselt juba kauem, kui sina oma teadlikku "karjääri" alustasid :)
ennup
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 8
Liitunud: 22 Veebr 2003, 22:29
Asukoht: eesti

Postitus Postitas ennup »

tore et vastasite aga kas siis konkreetsemad ja karmimad reeglid oleks autode osas väga jama, tundub nagu mõni autovaruosade müüia oleks need reeglid teinud, et ostke ja ehitage, aga mis minusse puutub siis eks ma mõnedel kruusa katsetel ikka osale, seal istub rohkem ja autovõim ka 100% mängi rolli.
VWman
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 238
Liitunud: 22 Veebr 2003, 01:02

Postitus Postitas VWman »

ennup kirjutas: vaadake seda autot lähemalt kas olid õiged istmed sees?( taga istmed) reeglites on(oli) et slikki ei tohi kasutada aga lõigatud slikk on ka slikk nii et
Nohh eks ole vaadatud ka , pole midagi öelda, hästi ehitatud auto.
Istmed mida Lill kasutab on FIA hologeeringuga ja seega lubatud ja tagumine iste on tal ka alati olnud .
Rehvidest..kui ise selliseid osta ei jõua, siis ei maksa nende kallal möliseda, kes on endale suutnud need rehvid osta. Keelatud see rehv ei ole, Bridgestone Potenza RE504S ma mõtlen..osta ja sõida tänaval kui süda lubab .
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Minu idee: tuleks teha selline klass, kus autosid ei tohi mitte üldsegi ümber ehitada ja spets rehve alla panna.
gaas on endiselt laiffi
devilc
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 24
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:14

Postitus Postitas devilc »

Erki kirjutas:Minu idee: tuleks teha selline klass, kus autosid ei tohi mitte üldsegi ümber ehitada ja spets rehve alla panna.
Ja mis selle klassi mõte oleks (isegi kui seda kontrollida võimalik oleks - mida ei ole)? Kes suudab poest kallima auto osta? Ja seda konkurentsis püsimiseks iga aasta-kahe tagant, sedamööda, kuidas uued ja paremad mudelid välja tulevad?
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Ups :oops: ,unustasin ühe tähtsa asja ´juurde kirjutada. No ja võiks ikka olla veel alamklassid võimsuse ja vedavate sildade järgi. Aga mis vahet sel ikka on. Autosport juba on selline tapvalt kallis ala.
gaas on endiselt laiffi
tarvo
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 95
Liitunud: 18 Veebr 2003, 11:10

Postitus Postitas tarvo »

Erki kirjutas:Ups :oops: ,unustasin ühe tähtsa asja ´juurde kirjutada. No ja võiks ikka olla veel alamklassid võimsuse ja vedavate sildade järgi. Aga mis vahet sel ikka on. Autosport juba on selline tapvalt kallis ala.
see on tõesti nii tähtis asi :lol: :lol: paraku veo järgi juba mitmendat aastat klassid jagatud ja teist aastat 2WD ka pooleks tehtud :P

sellest oli vist isegi samas topicus juttu:)
Tarvo
cuke
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 175
Liitunud: 17 Veebr 2003, 10:43
Asukoht: tartupoiss pealinnas
Kontakt:

Postitus Postitas cuke »

Aga äkki teha sarnaselt tsiklikrossile nt harrastajate B ja C klassid. Selleks, et tugevamas konkurentsis osaleda, oleks vaja kõigepealt nõrgemas oma oskusi näidata. Niimoodi tekiks võistluspõnevust ka päris uutel, kes esimest korda isa autot lõhkuma lähevad. Mis arvate?
Hyundai ei ole tolmuimeja!!
tarvo
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 95
Liitunud: 18 Veebr 2003, 11:10

Postitus Postitas tarvo »

cuke kirjutas:Aga äkki teha sarnaselt tsiklikrossile nt harrastajate B ja C klassid. Selleks, et tugevamas konkurentsis osaleda, oleks vaja kõigepealt nõrgemas oma oskusi näidata. Niimoodi tekiks võistluspõnevust ka päris uutel, kes esimest korda isa autot lõhkuma lähevad. Mis arvate?
äkki tuleb ainult püksi :P ... kindlasti ei tehta rohkem klasse

PS. arvamus on isiklik ja ei väljenda tööandja seisukohti:)
Tarvo
cuke
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 175
Liitunud: 17 Veebr 2003, 10:43
Asukoht: tartupoiss pealinnas
Kontakt:

Postitus Postitas cuke »

No selge... Jõuan üha enam järelduseni, et rahvaralli on tegelikult nagu rohkem harrastajate ralli.. Võib küll tulla ka mees metsast või tänavalt, aga selleks, et jõuda tulemustes esimesse poolde on vaja ikka ka kõvasti auto kallal vaeva näha.. Tehnikaspordi omapära :?

Ehkki olgem ausad, ka teistel aladel on ju vaja ka harrastajate klassis läbilöömiseks trenni teha.. Mootorispordis on aga lisaks enda arendamisele vaja ka sõiduvahendit arendad.. Nüüd ma olen vist asjast õigesti aru hakanud saama? :)
Hyundai ei ole tolmuimeja!!
devilc
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 24
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:14

Postitus Postitas devilc »

cuke, bingo! Inimene on juba selline, et kui võistlemispisik sees, teeb võimaluste piires kõik, et enda šansse parandada.
tiit
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 177
Liitunud: 24 Veebr 2003, 14:49
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas tiit »

Autode ümberehitamisega ja hilisema võistlusklassi liigitamisega seonduv on päris huvitav ja kirgi üles küttev teema. Antud küsimuses kardetavasti ei ole võimalik üksmeelt saavutada. :cry:
Mingi aeg tagasi jälgisin offroad klubi vastavat arutelu ja sealt oleks ka siinsetel sõnavõtjatel palju õppida, paraku on aga nende klubilehe foorumiga juba pikemat aega jama.
tarvo
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 95
Liitunud: 18 Veebr 2003, 11:10

Postitus Postitas tarvo »

cuke kirjutas:No selge... Jõuan üha enam järelduseni, et rahvaralli on tegelikult nagu rohkem harrastajate ralli..
ten points:))

laenatud tsitaat siit topicust, ehk siis kannataks enne teemat lugeda kui kirjutama kukkuda:

rahvarallil ei pea tingimata osalema tänavasõidu autoga, õieti misasi on tänavasõiduauto, olete kunagi püüdnud tõmmata jutti, mis on ja mis ei ole? Raske? On küll, sellepärast rahvaralli ei ole mitte tänavasõiduautode ralli, vaid rahvale, ehk siis harrastajatele mõeldud üritusega
Tarvo
cuke
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 175
Liitunud: 17 Veebr 2003, 10:43
Asukoht: tartupoiss pealinnas
Kontakt:

Postitus Postitas cuke »

Hehh... Kui keegi veel ütleb, et ma loll olen, siis hakkan oma moderaatoriõigusi kuritarvitama :twisted:

Ja kui keegi kunagi on midagi kirjutanud, ei tähenda see seda, et ma hakkaksin seda kohe tõe pähe võtma.. Aruka inimesena aga olen nõus oma seisukohti ümber kujundama kui need on piisavalt argumenteeritud..

Seega.. lepime kokku, et rahvaralli on harrastajate ralli ja igaühel õigus autot näppida niipalju kui reeglitega lubatud.. ja natuke rohkem ka kui kontrollivõimalus puudub..
Hyundai ei ole tolmuimeja!!
tarvo
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 95
Liitunud: 18 Veebr 2003, 11:10

Postitus Postitas tarvo »

cuke kirjutas:Hehh... Kui keegi veel ütleb, et ma loll olen, siis hakkan oma moderaatoriõigusi kuritarvitama :twisted:

Ja kui keegi kunagi on midagi kirjutanud, ei tähenda see seda, et ma hakkaksin seda kohe tõe pähe võtma.. Aruka inimesena aga olen nõus oma seisukohti ümber kujundama kui need on piisavalt argumenteeritud..
rahu ainult rahu:)
keegi ei pea ju kedagi lolliks aga... muidugi tsitaadi autor on rralli koha pealt vist üks teenekamaid
Tarvo
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Just. Ärge riielge. See pole ilus.
Kasuta ikka turvavööd ka!
cuke
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 175
Liitunud: 17 Veebr 2003, 10:43
Asukoht: tartupoiss pealinnas
Kontakt:

Postitus Postitas cuke »

Ei riidle.. Ma saan aru, kui teistel õigus on, aga kuidagi peab ennast kaitsma ju :roll:
Hyundai ei ole tolmuimeja!!
hingelt rallimees
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 2
Liitunud: 14 Mär 2003, 16:00

Postitus Postitas hingelt rallimees »

:evil:

tere!

loen seda juttu ja mõtlen.klassid võiksid olla nii nagu on praegu ainult ,et mootori ehitus peaks olema keelatud. kui kellegil tuleb kahtlus siis antku peale võistlust sisse protest ja peale läbivaatust saab mees kes reeglitest kinni ei pea tisklaffi.kogulugu(nii nagu see on rallis/krossis)
suurte summade mehele devilcile ütleks niipalju ,et on autosid mis maxavad 10 000-60 000 eeki (ei pidanud silmas bmw-d) ja kiirendus on parem kui 300 000 autol.(pidasin silmas 2wd autosid)pealegi on mehi kes ehitavad ,taovad plekki mootorisse ja mujale aga võidavad ainult sirgel.
devilc
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 24
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:14

Postitus Postitas devilc »

hingelt rallimees kirjutas::evil:

tere!

loen seda juttu ja mõtlen.klassid võiksid olla nii nagu on praegu ainult ,et mootori ehitus peaks olema keelatud. kui kellegil tuleb kahtlus siis antku peale võistlust sisse protest ja peale läbivaatust saab mees kes reeglitest kinni ei pea tisklaffi.kogulugu(nii nagu see on rallis/krossis)
suurte summade mehele devilcile ütleks niipalju ,et on autosid mis maxavad 10 000-60 000 eeki (ei pidanud silmas bmw-d) ja kiirendus on parem kui 300 000 autol.(pidasin silmas 2wd autosid)pealegi on mehi kes ehitavad ,taovad plekki mootorisse ja mujale aga võidavad ainult sirgel.
:roll: Oeh, ma ei suuda uskuda, et sellele vastan, aga olgu: miks mootoriehituse keelamine hea oleks? Et hea vedrustuse ja nõrga mootoriga autodele "ära teha"? Samamoodi võiks keelata vedrustuse muutmise ja edu sulle siis nende võimsate 10-60K autodega.

BTW, "evil" smilie pole parim meetod uue mehena diskussiooni liituda. Ja veel: "andku ja diskvalifitseerima. Head möödunud emakeelepäeva!

Ander
Vasta